Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Palveluntarjoajalle lahja  (Luettu 7727 kertaa)

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Palveluntarjoajalle lahja
« Vastaus #40 : Toukokuu 15, 2020, 12:17:31 »
^Saattaisit yllättyä lahjan antamisen vaikutuksesta ;)
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15153
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Palveluntarjoajalle lahja
« Vastaus #41 : Toukokuu 15, 2020, 12:19:18 »
^
Hmm. Tuo kyllä pistää miettimään, veisikö seuraavaksi suklaata tai salaatti annoksen...  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1192
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Palveluntarjoajalle lahja
« Vastaus #42 : Toukokuu 15, 2020, 12:53:30 »
Tämäpä mielenkiintoista luettavaa..
Olen saanut kalastuspainoja, nippusiteitä, pyykkipoikia, vetoköysiä, hauenleukoja, metalliketjuja, hakoja, tonget, sivuleikkurin, lukon.  :o
Sitten toiseen ääripäähän, shampanjapullo, pieni viskipullo, kukkia, suklaarasia, suklaalevy, kahvipaketti, keksipaketti, viinipullo, sukkahousut..
Kaikkea ei tule mieleen.
Mitä toivoisin... vetoköydet käyttökelpoisia. Suklaa hyvää. Olkoon mitä tahansa, aina olen iloisen yllättynyt. Tarkoittaahan se sitä, että asiakas on ajatellut minua ja nähnyt vaivaa hankkiakseen jotain minkä tuo lahjana.
Halaus teille ihanille. :)
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Palveluntarjoajalle lahja
« Vastaus #43 : Toukokuu 15, 2020, 16:15:38 »
Ekalla kerralla on vaikea tietää mistä palveluntarjoaja pitää, mutta myönnän käyttäytyneeni moukkamaisesti ja saapunut toisellekin tapaamiselle ilman lahjusta... 😔 Tosin puolustuksekseni pitää todeta, että selkeitä ajatuksia oli vaikea muodostaa sen jälkeen kun tapaaminen oli sovittu ja mielessä pyöri vain mitä kaikkea kivaa voitaisiin yhdessä tehdä 😁 (ja sitten kyllä tehtiinkin... 😍😍😘)... No, jos vaikka kolmannella kerralla pystyisin tämän neidon kanssa herrasmiesmäisempään käyttäytymiseen! Kerran tosin vein ensitapaamiseen talouspaperia lahjaksi - mutta siihen liittyi tarina, joten yllätys oli uskoakseni ihan mieluinen.😊

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5258
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Palveluntarjoajalle lahja
« Vastaus #44 : Toukokuu 15, 2020, 16:50:38 »
En ole mitenkään hyvä lahjanviejä. Joskus olen ottanut mukaan vietäväksi poimimiani pakastemarjoja, hilloja (joita etelässä sanotaan lakoiksi) kun niitä ei oikein saa kaupasta ja sitten kaveriksi mustikoita pari desiä molempia. Ovat oikein hyviä jäätelön kanssa, näin olen tavannut todeta.

Poissa JennySnow

  • Full Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 120
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Palveluntarjoajalle lahja
« Vastaus #45 : Toukokuu 15, 2020, 17:15:59 »
Talouspaperista tuli mieleen: Kerran toivoin laastareita! ;D Terkkuja  :-*

^ja marjat, jestas, se on todella hyvä idea!
💕 Inarin kanssa Sörnäisissä 5.-6.7.2023 🍑

Seuraavan kerran tavattavissa _aikaisintaan_ syyskuussa 🍂

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Palveluntarjoajalle lahja
« Vastaus #46 : Toukokuu 15, 2020, 17:29:37 »
Aikoihin en ole enää lahjoja vienyt. Sitä tosin en lahjaksi laske, jos tarjoan lasilliset tai vaikka useammatkin.
Tuolla toisaalla taisin kertoa, että minun mielestä lahjojen antaminen on turskan tehtävä eikä hupakon. No mitäkö olen antanut? Yleensä rahaa eikä sekään ole lahja vaan palkkio suoritetusta tehtävästä.

Sille hupakolle, joka kantoi minulle viiniä, toin Fazerin suklaata. Hän piti siitä. Hän oli vähän erikoistapaus. Kävin aina noutamassa hänet kotoa ja tapasin kerran hänen isänsäkin. Tervehdimme toisiamme. Väärinkäsitysten välttämiseksi kerrottakoon, että ikää oli 20+ ja opiskeli lääkäriksi.

Juomia minäkin tapaan tarjota. En kantele niitä mukanani, mutta jos on esimerkiksi myöhäinen perjantai-ilta ja huora tulee hotellihuoneeseeni, aika moni on valmis vähän rentoutumaan. Mitään kukkia en ole vienyt koskaan. En ole kukkaihminen.



« Viimeksi muokattu: Toukokuu 15, 2020, 17:35:37 kirjoittanut Turskapappa »
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Palveluntarjoajalle lahja
« Vastaus #47 : Toukokuu 15, 2020, 17:30:27 »
Niin ja sitten minulla on ollut useampi huora, joiden kanssa olen ollut ensin ulkona syömässä. Puoliamatööreissä ihan yleistä. Ainakin muualla kuin Suomessa.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0090

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Palveluntarjoajalle lahja
« Vastaus #48 : Kesäkuu 04, 2020, 15:06:56 »
Lahjan olen vienyt. Erityisesti naiselle jonka vakituinen asiakas olen lahja on tullut vietyä useamman kerran. Olen ajatellut naiselle jonka kanssa nähty tavattu ollaan useamman kerran lahja on kiitos erittäin hyvästä palvelusta. Nainen on ilahtunut lahjasta pienestä muistamisesta.


Poissa Oddi

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: Palveluntarjoajalle lahja
« Vastaus #49 : Kesäkuu 04, 2020, 16:33:24 »
Pyrin aina viemään jotain. Minusta kohteliasta. Aika usein saan itsekkin töissä asiakkailta jotain pientä kuten munkkeja tai muuta kahvin kanssa.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Palveluntarjoajalle lahja
« Vastaus #50 : Kesäkuu 04, 2020, 17:00:15 »
Talouspaperista tuli mieleen: Kerran toivoin laastareita! ;D Terkkuja  :-*

^ja marjat, jestas, se on todella hyvä idea!
Josta tulikin mieleen, että en ihan lahjaksi ollut ajatellut, mutta kerran hupakko ilmoitti ovella, että "kortsut on loppu". Noh lähdin hakemaan autosta.
Hupakko sit rohmusi koko mun paketin tapaamisen päätteeksi  8)

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Palveluntarjoajalle lahja
« Vastaus #51 : Kesäkuu 04, 2020, 20:47:39 »
Jos joku huomannu ilmoni naapurissa niin kuvan saapikkaat ja pvc minimekko on lahja asiakkaalta. Oli kokoa kysymättä osannu ostaa sopivat  :D

Muutoinkin asut olisi mulle mieleen, seksikkäitä pöksyjä, joku aamutakki satiinia olisi ihana. Ruusuja tai neilikoita saa aina tuoda niissä on sitä jotain.

Poissa Vieras0087

  • Hero Member
  • Viestejä: 841
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Palveluntarjoajalle lahja
« Vastaus #52 : Kesäkuu 06, 2020, 13:09:38 »
Yleensä vien Suomessa suklaata ja Prahassa kukkia. Siinä Namesti Mirun metroaseman ja puiston vieressä on sellainen pieni kukkakioski, josta ostan aina kukkia mennessäni TopPrivattiin. Monesti ostan suuren kukkakimpun koko privatin sihteeriköille yhteisesti. Ja minua on kyllä kiitelty aina lämpimästi. Olisi kyllä mukava viedä joskus sellaista ihan itsetehtyäkin lahja, mutta olen aika tumpelo niissä hommissa. Vähän on kuin se peukalo keskellä kämmentä.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 07, 2020, 14:19:40 kirjoittanut Shark »

Poissa JennySnow

  • Full Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 120
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Palveluntarjoajalle lahja
« Vastaus #53 : Kesäkuu 09, 2020, 02:16:08 »
Vinkkinä muuten, että nyt on Changessa kaikki -50% ;) Jos puuttuu joku ihana alusasu tai se satiiniaamutakki...  :P
💕 Inarin kanssa Sörnäisissä 5.-6.7.2023 🍑

Seuraavan kerran tavattavissa _aikaisintaan_ syyskuussa 🍂

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Palveluntarjoajalle lahja
« Vastaus #54 : Kesäkuu 09, 2020, 02:24:19 »
Vinkkinä muuten, että nyt on Changessa kaikki -50% ;) Jos puuttuu joku ihana alusasu tai se satiiniaamutakki...  :P

Mä olenkin jo pitkään haaveillut satiini kalsareista🙂

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1192
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Palveluntarjoajalle lahja
« Vastaus #55 : Kesäkuu 09, 2020, 09:13:45 »
Kiitos Jenny vihjeestä.  :)

Satiini on kyllä arkikäytössä yksi epämukavin materiaali.
Sessiotapaamisissa taas aivan ihanan kauniin kiihottava.

Change myy myös sukkanauhaliivejä.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Pöytälamppu

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Palveluntarjoajalle lahja
« Vastaus #56 : Kesäkuu 18, 2020, 17:51:39 »
Ajattelin mainita, että palveluntarjoaja voi olla kuivilla oleva päihdeongelmainen. Asikashan ei yleensä tunne palveluntarjojaa

Jos tuot alkoholia hänen voi olla vaikea sanoa "ei kiitos olen alkoholisti", koska tapaaminen lähtee asiakkaan näkökulmasta huonoon suuntaan (varsinkin jos joutuu viemään pullon autoon) ja paleveluntarjoaja tuo itsestään esille huonon asian.