Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Tietoa paljaala antavista?

<< < (12/23) > >>

Kirppu69:

--- Lainaus käyttäjältä: Kirppu69 - Huhtikuu 03, 2024, 18:26:24 ---
--- Lainaus käyttäjältä: anaalipeppu - Huhtikuu 03, 2024, 17:59:31 ---Käytännössä kukaan hupakko ei halua lasta jonkun random setämies asiakkaan kanssa, joten taatusti huolehtivat ehkäisystään kaikin keinoin. Joten uskon, että moni kyseisen palvelun ostajat voivat olla tämän suhteen huoletta  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä tälläkin palstalla kirjoittelee PT jolla on asiakkaan lapsi. Sitä en tiedä onko poka tietoinen asiasta.

--- Lainaus päättyy ---

Olisi pitänyt jo alkuperäiseen kirjoitukseen lisätä että turha vinkua privalla kenestä on kyse, eli voitte lopettaa. Te ette tee sillä tiedolla mitään.

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: RoccosApprentice - Huhtikuu 02, 2024, 23:10:12 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Turuntyttö - Huhtikuu 02, 2024, 22:34:28 ---^ tuosta tuli mieleen että moniko oikeasti tietää sen vastapuolen (yleensä siis naisen) ehkäisystä noin ylipäätään? Kuka tahansa voi sanoa että on ehkäisy x, mutta miten tämä asia varmistetaan, niin se kiinnostaa?

--- Lainaus päättyy ---

Tää on nyt ihan hauskaa käänteistä psykologiaa, hallitus käyttää samaa myös usein 👍

Vai että vauvoja turskien kanssa, elatusmaksujen toivossa? 😀 lupaan nimetä juhannusvauvani Liftiksi ❤️

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä tämä kieltämättä mieltä lämmittää. Jos huoripukki panee huoran paksuksi ja lapsi nimetään Liftiksi, on se elämäni suurin kunnia :inlove:

On tässä toki vielä sekin jännitys elementti olemassa että ihan itse alan vetelemään ainoastaan paljaalla heti kun 40v pamahtaa mittariin.

MariaEnkeli:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Huhtikuu 04, 2024, 21:44:13 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Turuntyttö - Huhtikuu 02, 2024, 22:34:28 ---^ tuosta tuli mieleen että moniko oikeasti tietää sen vastapuolen (yleensä siis naisen) ehkäisystä noin ylipäätään? Kuka tahansa voi sanoa että on ehkäisy x, mutta miten tämä asia varmistetaan, niin se kiinnostaa?

--- Lainaus päättyy ---

Tää on nyt ihan hauskaa käänteistä psykologiaa, hallitus käyttää samaa myös usein 👍

Vai että vauvoja turskien kanssa, elatusmaksujen toivossa? 😀 lupaan nimetä juhannusvauvani Liftiksi ❤️

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä tämä kieltämättä mieltä lämmittää. Jos huoripukki panee huoran paksuksi ja lapsi nimetään Liftiksi, on se elämäni suurin kunnia :inlove:

On tässä toki vielä sekin jännitys elementti olemassa että ihan itse alan vetelemään ainoastaan paljaalla heti kun 40v pamahtaa mittariin.

--- Lainaus päättyy ---

Mä sain nyt mielikuvan pienestä Lifti-pojasta reppu selässä 🙈😅

Turuntyttö:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Huhtikuu 04, 2024, 21:44:13 ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

Mää arvasin että ottaisit tämän vain kunnioituksen osoituksena😜

Jonne29:
Minä sain kerran puhelun Thaimaasta.

Rimebe mee from thailaaand. Big looov. Bumbuum. Nau pregnaaant. Niid moni for beibiiii. Caming Finland suuuun.

Osottautui onneksi huijauspuheluksi, koska en koskaan vetele huoria paljaalla. En kumminkaan tuomitse toisia, jotka niin haluavat tehdä. Sitä toivoisin, että paljaalla antavat ilmottaisivat asiasta ilmoituksessaan, jotta osaan välttää heitä. Minulle jo pelkkä OWOn antaminen muille on asia, jonka johdosta suutelu ei niin sanotusti maita. Kerran olen kylläkin itse antanut huoran ottaa suihin OWOna. Se vain tapahtui. En vain kertakaikkiaan kerennyt pyytää laittamaan kortsua. Oli ehdottomasti paras suihinottaja, jonka olen tavannut ja annoin siksi jatkua. Panemisesta pitävänä piti ensikertaa oikein miettiä pitäisikö jättää paneminen väliin. Olisin jäänyt tyttöön koukkuun, mutta onneksi tapahtui ulkomailla eikä tullut tavaksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta