Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Tietoa paljaala antavista?

<< < (5/23) > >>

Opiskelijarakastelija:
Molemminpuolisia testejä vastaan swo:ta tarjoavat jokseenkin ymmärrän tai sen että palveluntarjoaja ainakin vaatisi 100% tapauksissa testit tarjotakseen ko. palvelua ja asiakas ottaa sit riskin jos on halukas. Testitkään kun ei poissulje vielä ikäviä ylläyksiä mutta riskit on ainakin huomattavasti pienemmät, mutta ei todellakaan mitättömät.

Mutta esim. noi jotka tosiford sivustolla tarjoaa palveluita 100€+ extralla kaikille jotka ovat halukkaita maksamaan niin kiertäisin kyllä aivan helvetin kaukaa. Oksettaa jo ajatuskin että joku 63v pappa on jysäyttänyt HIV spermat sisälle homehtumaan tultuaan 3 viikon reissulta Pattayalta. Sieltä sitten vaan keräämään klamydiaa, tippuria, mykoplasmaa, herpestä ja kaikki muut värisuoran ainekset :sheep:

Vieras1776:

--- Lainaus käyttäjältä: RoccosApprentice - Huhtikuu 01, 2024, 19:57:07 ---..kaikki te jeesustelijat "älä tee sitä älä tee tätä" painukaa nyt helvettiin siitä jeesustelemasta. CIM, CreamPie, PSE jne kuuluvat täysin lailliseen palveluvalikoimaan. Piste. Jos joku haluaa niitä tarjota ja joku toinen käyttää, niin suut jumalauta suppuun.

Elmukelmujengi jäävätköön itsensä tästä keskustelusta.

--- Lainaus päättyy ---

Tämä.  :headbang:

RoccosApprentice:
Tapanilan tyttö löytyy naapurista kismetxx.. Kikkiin ei vastaile.

Nuolija:
Noihin kaikkiin RE:ssa ko. palvelua mainostaviin en luottaisi, monilla on rastitettuna kaikki mahdolliset palvelut uima-altaasta lähtien.

En itsekään ymmärrä meuhkaamista tästä asiasta. Jos joku omasta tahdostaan ja vapaaehtoisesti myy ja toinen ostaa, sekä molemmat ymmärtävät mihin ovat ryhtymässä ja siihen liittyvät riskit, en näe siinä mitään väärää. Hyvähän se on, että jokaiselle on jotakin.

Aion itsekin ilman muuta jossain vaiheessa ostaa seksiä paljaalla. Enhän mä muuten ikinä saa tietää, miltä se tuntuu kun mihinkään "siviilijuttuihin" ei ainakaan Suomessa ole mulle mahdollisuuksia. Tietysti testeissä käyminen ennen ja jälkeen kuuluu asiaan ja tähän mieluiten valitsisin pt:n, joka vaatii asiakkaalta testit etukäteen.

RoccosApprentice:

--- Lainaus käyttäjältä: Nuolija - Huhtikuu 02, 2024, 11:25:40 ---Noihin kaikkiin RE:ssa ko. palvelua mainostaviin en luottaisi, monilla on rastitettuna kaikki mahdolliset palvelut uima-altaasta lähtien.

En itsekään ymmärrä meuhkaamista tästä asiasta. Jos joku omasta tahdostaan ja vapaaehtoisesti myy ja toinen ostaa, sekä molemmat ymmärtävät mihin ovat ryhtymässä ja siihen liittyvät riskit, en näe siinä mitään väärää. Hyvähän se on, että jokaiselle on jotakin.

Aion itsekin ilman muuta jossain vaiheessa ostaa seksiä paljaalla. Enhän mä muuten ikinä saa tietää, miltä se tuntuu kun mihinkään "siviilijuttuihin" ei ainakaan Suomessa ole mulle mahdollisuuksia. Tietysti testeissä käyminen ennen ja jälkeen kuuluu asiaan ja tähän mieluiten valitsisin pt:n, joka vaatii asiakkaalta testit etukäteen.

--- Lainaus päättyy ---

Nyt on viisasta tekstiä 👍

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta