Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Tietoa paljaala antavista?
Vwealthy:
Abt kaikki Aasiasta tulevat tarjoavat myös mahdollisuutta ilman leikkimiseen.
Vikingo:
--- Lainaus käyttäjältä: Vwealthy - Maaliskuu 12, 2025, 09:19:25 ---
Abt kaikki Aasiasta tulevat tarjoavat myös mahdollisuutta ilman leikkimiseen.
--- Lainaus päättyy ---
Thaimaassa kun olin seksituristina piti useamman kerran itse huolehtia suojauksesta, mikä ei täysin onnistunutkaan silloin ja testien kauttahan sitä piti sitten kotimaassa käydä.
Suomessakin olen kyllä aasialaisten (thaikkujen) kanssa puuhastellut melko paljonkin, mutta kaikki ovat sen verran kunniallisia tyttöjä olleet etteivät ole edes OWOa tarjonneet, saati sitten coitusta paljaalla. Tiedä sitten muuttuisiko asia jos kysyisi, tai meillä olisi pidempi asiakassuhde, mutta tässä kuitenkin omia havaintoja.
Vwealthy:
Kyllähän se mielipide heillä vaihtuu aika nopeasti, jos/kun rahaa on lisää tarjolla. Kuka sitten moiseen leikkiin haluaa, on eri asia, enkä siitä lähde "vääntämään".
Weird Knight:
On yleisesti tiedossa olevat rajoitukset ja on asiakaskohtaiset. Eihän näistä kukaan lähde avoimesti kertomaan.
Kun ennen pariutumista näitä käytin oli kans vakkari, jonka kanssa kumi jäi ekan käynnin jälkeen. Aina olin se päivän eka ja lastit meni sisään. Ois ky mielenkiintoista tietää kuinka moni ukkeli niitä mun satseja siinä sit nuoli. Eihän ne sieltä bideellä ulos tule.
Julle95:
Aika moni voisin veikata🤔 Ja tosiaan, sehän on vain seteleiden määrästä ja väristä kiinni ulkkareiden kanssa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta