Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 69  (Luettu 10880 kertaa)

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: 69
« Vastaus #40 : Marraskuu 30, 2019, 15:06:19 »
^
😁.

Kuusysi on paras seksiasento mitä on olemassa.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: 69
« Vastaus #41 : Joulukuu 01, 2019, 00:35:34 »
69 on ihan kivaa. Ei mikään vakiojuttu varsinaisesti hupakoissa. Toisaalta lähes aina haluan päästä nuolemaan alakertaa, niin usein kyllä ainakin ulkom. hupakon ymmärrettävästi tarttuvaat heppiin kiinni ja suattaapi alkaa suuhoito. en pistä toki pahakseni. Mutta mikäli neitosen pylly on sopivan mansikkainen, joutuu siinä usein pyytää neitoa nousemaan ylös ja jättämään muna rauhaan hetkeksi  :-*

Olettekos muuten kokeilleet 69 seisten? Eli Mies seisoo, naisen reidet olkapäille ja käsin kiinni ja neito alaspäin, siinä jää neidolle molemmat kädet vapaaksi :D.

Muutaman kerran on tuota sekä siviilissä, että hupakon kanssa tehnyt ja on kyllä ollut aikas kivaa. toki siinä saattaa tulla miehellä vastaan lihasvoimat yläkropasta vaikka neito olisikin kevyt.

Poissa Haluan69

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: 69
« Vastaus #42 : Joulukuu 17, 2019, 14:19:53 »
Mä olen sit vissiin ruumiinrakenteeltani jotenkin luotu 69:ä varten, koska musta sen on hyvin rento ja vaivaton asento ;D
Juurikin niin että mä olen päällä.

Oisko tää pitemmille naisille helpompi...?

Mutta voin myös ihan vaan istua naamalla jos nyt vaaditaan 8)

Mä tykkään kanssa tuosta 69 ja niin että nainen päällä. Ihanaa ku nainen sää painaa jalkovälinsä naamaani vasten. Ja tykkään myös jos nainen istuu kasvoilleni ja näin määrää tähtiä.
Löytyisköhän seuraa 53v porilaiselle Ukolle. Etsin  kypsää aikuista naista salaisiin kiihkeisiin leikkeihin.

Poissa littlewan

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: 69
« Vastaus #43 : Joulukuu 22, 2019, 14:57:31 »
69 Itselläni ehdoton suosikki,melkein vois jättää panemisenkin väliin ja olla 69:ssä koko tapaamisen ajan ;D

Poissa K.Olavinen

  • Full Member
  • Viestejä: 166
  • * Kelpo kaveri
Vs: 69
« Vastaus #44 : Joulukuu 31, 2019, 10:16:59 »
Minä tykkään,aina se vartti näin mennään ennen varsinaista jyystöä.Ei ole vuosien mittaan kuin yksi hupakko kieltäytynyt.