Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Thai hierojat pks  (Luettu 4215 kertaa)

Poissa Dodger

  • Newbie
  • Viestejä: 29
  • * Kelpo kaveri
Thai hierojat pks
« : Huhtikuu 26, 2023, 09:26:06 »
Heps!

Olen nyt foorumia selaillut hetken aikaa ja koska olen tässä kontekstissa täysin kokematon niin ajattelin kysellä hieman vinkkivitosia kokeneemmilta tovereilta.

Tosiaan jostain syystä sytyn thaimaalaisten ulkonäöstä, jonka takia koen mielenkiinnon varsinkin heidän tuottamiin palveluihin olevan ymmärretysti suurempi.

Keskustelualueelta tähän mennessä luetusta olen huomannut, että liikkeissä hieronnat ja happy endingit ovat tasoltaan sekä niiden toteuttavien palveluntarjoajien puolesta silkkaa sattuman kauppaa, joten kyselisin kokemuksia thaimaalaisista palveluntuottajista, jotka toimivat omissa tiloissaan "itsenäisesti".

Anteeksi en pyytele, mutta kiitän jo etukäteen.  :drinking:

Poissa MorganG

  • Jr. Member
  • Viestejä: 69
  • * Kelpo kaveri
Vs: Thai hierojat pks
« Vastaus #1 : Toukokuu 21, 2023, 11:32:48 »
Jos ulkonäkö ei ole tärkein kriteeri vaan oikeasti hyvä hieronta ja hyvät lisäpalvelut jotka kummatkaan eivät ole ylihinnoiteltuja niin vahva suositus Malminkartanossa siinä paikassa jossa on 2 hieromoa joihin käynti samasta tuulikaapista se oikean puoleinen. Nainen ei ole mikään mörkö vaikkei kauniiksi voi sanoa ja pyyleväkin mutta tosi mukava ja palvelualtis ja maksettu aika tehdään aina täyteen ja saattaa mennä yliajallekkin. Selvästi tykkää itsekkin lisäpalveluista.

Espoon keskuksessa 3 paikkaa. Asemaa vastapäätä ja toinen lähellä jonne parkkipaikalta pitää nousta rappuset on ihan asiallisen näköiset ja mukavat hierojat jotka osaavat myös oikeasti hieroa mutta lisäpalvelut rajoittuvat siihen tavallisimpaan. Kolmas hautaustoimiston yläkerrassa jos omistaja osuu kohdalle niin hän on myös oikein näpsäkän näköinen, hoikka ja thaikuksi aika pitkä, mukava ja hieronta kohtuullisen hyvää, lisäpalveluista en ole varma saako häneltä muuta kuin sitä tavallisinta. Paikassa on usein vierailevia palveluntarjoajia joilla on täysi valikoima ja joista löytyy täälläkin varsin negatiivisia rapsoja.