Keskustelua paikkakunnittain > Etelä-Suomi
As llaventeli
Vieras0408:
--- Lainaus käyttäjältä: Eaglesex1987 - Huhtikuu 25, 2023, 12:25:45 ---Viime syksynä tuli käytyä tapaamassa kyseistä naista.
Hänen kuvansa eivät oikein vastaa todellisuutta.
Tässäkohtaa "muodokas" -> reilusti ylipainoinen.
--- Lainaus päättyy ---
Tähän se on mennyt nykyään.
Itse kun tykkään normivartaloista, niin alkanut vituttamaan, että sairaalloisen ylipainoiset tituuleeraavat itseään "muodokkaina".
Mun nuoruudessa käytettiin sanaa rehevä, joka alkoi olla jo rajoilla sen ylipainon kanssa.
Nykyään vaikuttaa, et kyseinen sana skipataan kaikkien ollessa vaan"muodokkaita".
Helvetin voimaantumiset, kun menee suoranaiseen valehteluun.
Lifti:
^ fatshaming, se on kiellettyä, kuten slutshaming ja kultaista noutajaa saa nussia laiturin nokassa koska ei saa kinkyshaming.
Mutta lihaa et saa syödä ja valkoihoinen heteromies et saa olla. Ettäs tiedät, vitun toksinen kyrpä!
MariaEnkeli:
--- Lainaus käyttäjältä: Olvi - Huhtikuu 27, 2023, 18:23:38 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Eaglesex1987 - Huhtikuu 25, 2023, 12:25:45 ---Viime syksynä tuli käytyä tapaamassa kyseistä naista.
Hänen kuvansa eivät oikein vastaa todellisuutta.
Tässäkohtaa "muodokas" -> reilusti ylipainoinen.
--- Lainaus päättyy ---
Tähän se on mennyt nykyään.
Itse kun tykkään normivartaloista, niin alkanut vituttamaan, että sairaalloisen ylipainoiset tituuleeraavat itseään "muodokkaina".
Mun nuoruudessa käytettiin sanaa rehevä, joka alkoi olla jo rajoilla sen ylipainon kanssa.
Nykyään vaikuttaa, et kyseinen sana skipataan kaikkien ollessa vaan"muodokkaita".
Helvetin voimaantumiset, kun menee suoranaiseen valehteluun.
--- Lainaus päättyy ---
Jaxuhaleja
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta