Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hartsikondomit - mietteitä, kokemuksia  (Luettu 5403 kertaa)

Poissa IirisFIN

  • Newbie
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 44
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hartsikondomit - mietteitä, kokemuksia
« Vastaus #20 : Syyskuu 04, 2023, 16:58:18 »
Mun kokemus on hyvä ja aion vaihtaa hartsisiin kokonaan (no joo saa nähdä, mutta koitan tilailla aina kun jaksan).  Eräs asiakkaani toi mukanaan kerran näitä ja olin kyllä vaikuttunut siitä, miten paljon aidompi ja mukavampi tuntuma on.

Tuskin kukaan, mies tai nainen, voi sanoa nauttivansa yhtä paljon seksistä kortsua käytettäessä. Onhan se tuntuma nyt muovinen. Ja maku hirveä. Helvetissä on varmasti paikka jossa kurkutetaan lateksikondomilla varustautuneita miehiä!

Tietty hartsikondomien kanssa pelatessa se on yhtä lailla totta, että siinä meidän välissä on huppu. Ajatuksena ärsyttävä, ei siitä mihinkään pääse. Mutta se ero tavallisiin kortsuihin tuntuman osalta, ahhh!

Tykkään! Paljon parempia! Suosittelen. Ne ei verota herkkyydestä juuri yhtään ja kyllä mun pitää sanoa että seksi maistui lähes yhtä nautinnolliselta kuin paljaalla.😄
📍Helsinki
❤️ Myös Erikan kanssa

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 589
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hartsikondomit - mietteitä, kokemuksia
« Vastaus #21 : Syyskuu 04, 2023, 18:57:41 »
Päätin myös antaa näille vielä uuden mahdollisuuden osoittaa toimivuutensa ja asiakkaan suosituksesta hain Uniq Free versioita testiin. Nähtäväksi jää kuinka käy 👍
Nokialla