Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)  (Luettu 8680 kertaa)

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 949
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)
« Vastaus #40 : Huhtikuu 21, 2023, 23:10:20 »
Äkkiseltään tulee mieleen yksi moka, jonka muistan varmaan aina. En tajunnut alkuaikoina yhdeltä tyypiltä pyytää maksua jo heti saapuessa, ja tunnin ajan jälkeen kun asian muistin niin tämäpä lähti ”hakemaan autosta lompakkoa”. No eihän sitä ikinä enää näkynyt.🙄

Itselle on käynyt kanssa niin, että minä ja PT, kumpikin unohdetaan maksu. Tapanani on maksaa aina tapaamisen alussa, mutta jotkut PT:t toppuuttelee että sitten session jälkeen. Koska maksan yleensä aina etukäteen, ei itselle tule tuo enää session jälkeen helpolla mieleen jos PT ei muistuta asiasta. No olenpa sitten muutaman kerran lähtenyt maksamatta. Olen aina korjannut virheeni vapaaehtoisesti muistaen asian mm. matkalla rapussa. Kerran kävi ulkkarin kanssa kuitenkin niin että muistin vasta tunteja myöhemmin, eikä hän enää vastannut viesteihini, joten tuli freebie.

No juu inhimillisiä unohduksia sattuu kaikille☺️ Mutta tällä ko tapauksella ei selkeästi ollut aikomustakaan maksaa, luultavasti jos olisin tajunnut alussa jo pyytää maksun, niin olisi sepittänyt saman tarinan ja häipynyt kuin pieru saharaan.🙄😁

Täysin nyyppämäistä touhua, jopa näin turskan näkökulmasta.
Maksu aina etukäteen.

Kaikki ei välttämättä käy mitenkään aktiivisesti maksullisissa, ja jokaisella on aina se eka kerta. Joten ei välttämättä edes tiedä käytäntöjä, etenkin kun eri maksullisilla on eri käytäntöjä.😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Vieras1454

  • Full Member
  • Viestejä: 314
  • * Kelpo kaveri
Vs: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)
« Vastaus #41 : Huhtikuu 21, 2023, 23:16:26 »
Äkkiseltään tulee mieleen yksi moka, jonka muistan varmaan aina. En tajunnut alkuaikoina yhdeltä tyypiltä pyytää maksua jo heti saapuessa, ja tunnin ajan jälkeen kun asian muistin niin tämäpä lähti ”hakemaan autosta lompakkoa”. No eihän sitä ikinä enää näkynyt.🙄

Itselle on käynyt kanssa niin, että minä ja PT, kumpikin unohdetaan maksu. Tapanani on maksaa aina tapaamisen alussa, mutta jotkut PT:t toppuuttelee että sitten session jälkeen. Koska maksan yleensä aina etukäteen, ei itselle tule tuo enää session jälkeen helpolla mieleen jos PT ei muistuta asiasta. No olenpa sitten muutaman kerran lähtenyt maksamatta. Olen aina korjannut virheeni vapaaehtoisesti muistaen asian mm. matkalla rapussa. Kerran kävi ulkkarin kanssa kuitenkin niin että muistin vasta tunteja myöhemmin, eikä hän enää vastannut viesteihini, joten tuli freebie.

No juu inhimillisiä unohduksia sattuu kaikille☺️ Mutta tällä ko tapauksella ei selkeästi ollut aikomustakaan maksaa, luultavasti jos olisin tajunnut alussa jo pyytää maksun, niin olisi sepittänyt saman tarinan ja häipynyt kuin pieru saharaan.🙄😁

Täysin nyyppämäistä touhua, jopa näin turskan näkökulmasta.
Maksu aina etukäteen.

Kaikki ei välttämättä käy mitenkään aktiivisesti maksullisissa, ja jokaisella on aina se eka kerta. Joten ei välttämättä edes tiedä käytäntöjä, etenkin kun eri maksullisilla on eri käytäntöjä.😊

Mä olen käynyt niin monella maksullisella, että ei niitä eri käytäntöjä ole kuin aloittelijoilla.

Huoria yhdistää moniasia ja yksi niistä on maksu etukäteen.

Poissa Jukkis1

  • Full Member
  • Viestejä: 327
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)
« Vastaus #42 : Huhtikuu 21, 2023, 23:21:58 »
Äkkiseltään tulee mieleen yksi moka, jonka muistan varmaan aina. En tajunnut alkuaikoina yhdeltä tyypiltä pyytää maksua jo heti saapuessa, ja tunnin ajan jälkeen kun asian muistin niin tämäpä lähti ”hakemaan autosta lompakkoa”. No eihän sitä ikinä enää näkynyt.🙄

Itselle on käynyt kanssa niin, että minä ja PT, kumpikin unohdetaan maksu. Tapanani on maksaa aina tapaamisen alussa, mutta jotkut PT:t toppuuttelee että sitten session jälkeen. Koska maksan yleensä aina etukäteen, ei itselle tule tuo enää session jälkeen helpolla mieleen jos PT ei muistuta asiasta. No olenpa sitten muutaman kerran lähtenyt maksamatta. Olen aina korjannut virheeni vapaaehtoisesti muistaen asian mm. matkalla rapussa. Kerran kävi ulkkarin kanssa kuitenkin niin että muistin vasta tunteja myöhemmin, eikä hän enää vastannut viesteihini, joten tuli freebie.

No juu inhimillisiä unohduksia sattuu kaikille☺️ Mutta tällä ko tapauksella ei selkeästi ollut aikomustakaan maksaa, luultavasti jos olisin tajunnut alussa jo pyytää maksun, niin olisi sepittänyt saman tarinan ja häipynyt kuin pieru saharaan.🙄😁

Täysin nyyppämäistä touhua, jopa näin turskan näkökulmasta.
Maksu aina etukäteen.

Kaikki ei välttämättä käy mitenkään aktiivisesti maksullisissa, ja jokaisella on aina se eka kerta. Joten ei välttämättä edes tiedä käytäntöjä, etenkin kun eri maksullisilla on eri käytäntöjä.😊



Juurikin tämä. Nykyisen kokemuksen ja tietämyksen valossa ihan hävettää oma eka kerta maksullisissa. 🤭 En sillon ollut vielä löytänyt tätä saittia enkä mistään muualtakaan onnistunut löytämään mitään järkevää ohjeistusta, kuinka toimia tapaamista sopiessa ja itse tapaamisella.
Kavereilta olin kuullut joitain tarinoita Prahan bordelleista mutta eipä niistä paljon apua ollut.
Suuteluaddikti

Poissa Vieras1454

  • Full Member
  • Viestejä: 314
  • * Kelpo kaveri
Vs: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)
« Vastaus #43 : Huhtikuu 21, 2023, 23:28:33 »
Äkkiseltään tulee mieleen yksi moka, jonka muistan varmaan aina. En tajunnut alkuaikoina yhdeltä tyypiltä pyytää maksua jo heti saapuessa, ja tunnin ajan jälkeen kun asian muistin niin tämäpä lähti ”hakemaan autosta lompakkoa”. No eihän sitä ikinä enää näkynyt.🙄

Itselle on käynyt kanssa niin, että minä ja PT, kumpikin unohdetaan maksu. Tapanani on maksaa aina tapaamisen alussa, mutta jotkut PT:t toppuuttelee että sitten session jälkeen. Koska maksan yleensä aina etukäteen, ei itselle tule tuo enää session jälkeen helpolla mieleen jos PT ei muistuta asiasta. No olenpa sitten muutaman kerran lähtenyt maksamatta. Olen aina korjannut virheeni vapaaehtoisesti muistaen asian mm. matkalla rapussa. Kerran kävi ulkkarin kanssa kuitenkin niin että muistin vasta tunteja myöhemmin, eikä hän enää vastannut viesteihini, joten tuli freebie.

No juu inhimillisiä unohduksia sattuu kaikille☺️ Mutta tällä ko tapauksella ei selkeästi ollut aikomustakaan maksaa, luultavasti jos olisin tajunnut alussa jo pyytää maksun, niin olisi sepittänyt saman tarinan ja häipynyt kuin pieru saharaan.🙄😁

Täysin nyyppämäistä touhua, jopa näin turskan näkökulmasta.
Maksu aina etukäteen.

Kaikki ei välttämättä käy mitenkään aktiivisesti maksullisissa, ja jokaisella on aina se eka kerta. Joten ei välttämättä edes tiedä käytäntöjä, etenkin kun eri maksullisilla on eri käytäntöjä.😊



Juurikin tämä. Nykyisen kokemuksen ja tietämyksen valossa ihan hävettää oma eka kerta maksullisissa. 🤭 En sillon ollut vielä löytänyt tätä saittia enkä mistään muualtakaan onnistunut löytämään mitään järkevää ohjeistusta, kuinka toimia tapaamista sopiessa ja itse tapaamisella.
Kavereilta olin kuullut joitain tarinoita Prahan bordelleista mutta eipä niistä paljon apua ollut.

Miksi sua hävettää eka tapaaminen?
Itse muistan kristallin kirkaasti ensimmäisen kokemuksen maksullisissa kolkytvuotta sitten  ja ei hävetä yhtään.
Nuolin jopa pillua heti vaikka ei ollut mitään hajua miten sitä pitäisi lipoa. Olen aika ylpeä yrityksestä..


« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 21, 2023, 23:30:46 kirjoittanut SnakeEater »

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 379
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)
« Vastaus #44 : Huhtikuu 21, 2023, 23:40:45 »

Mä olen käynyt niin monella maksullisella, että ei niitä eri käytäntöjä ole kuin aloittelijoilla.

Huoria yhdistää moniasia ja yksi niistä on maksu etukäteen.

”Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)

Jännä.

Poissa Vieras1454

  • Full Member
  • Viestejä: 314
  • * Kelpo kaveri
Vs: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)
« Vastaus #45 : Huhtikuu 21, 2023, 23:43:58 »

Mä olen käynyt niin monella maksullisella, että ei niitä eri käytäntöjä ole kuin aloittelijoilla.

Huoria yhdistää moniasia ja yksi niistä on maksu etukäteen.

”Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)

Jännä.

Ui miten jännää.
Tuskin sellaista nyyppää onkaan kuka ei tietäisi tätä perusjuttua kun uralle tulee.
Tai sitten pitää tulla ihan takki auki.
Ja ainahan voi heittää tarinaa :)

Varmaan ennen nettiä, eli kuuskutluvulla tai seitkyt tämmöinen oli vielä mahdollista.

« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 21, 2023, 23:50:09 kirjoittanut SnakeEater »

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 949
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)
« Vastaus #46 : Huhtikuu 22, 2023, 11:37:54 »
^ vitsi ois varmaan siistiä päästä keskustelemaan jonkun sellasen ihmisen kanssa joka on niin täydellinen ettei ikinä elämänsä aikana oo unohtanut MITÄÄN😍 En oo meinaan ikinä tavannut tällaista!😄
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Sutki67

  • Jr. Member
  • Viestejä: 90
  • * Kelpo kaveri
Vs: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)
« Vastaus #47 : Huhtikuu 27, 2023, 16:17:38 »
^ Silloin keskustelet täydellisen tapauksen kanssa. Olen pyrkinyt yleensä pysymään helvetin kaukana moisista joka suhteessa.
En usko ellen näe.

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 600
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)
« Vastaus #48 : Huhtikuu 28, 2023, 20:19:08 »
Milläköhän helvetin ilveellä täällä saatiin taas mokaketjukin käännettyä täysin mokattomien ihmisten kokoontumisajoiksi.
Pitää varmaan popparit hakee taas kehiin🍾
Nokialla

Poissa Miss Mischievous

  • Jr. Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 50
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)
« Vastaus #49 : Toukokuu 05, 2023, 11:39:12 »
Minähän nyt mokailen aika usein,häslääjä kun olen, joten useita noloja muistoja riittää.

Rahat on usein unohtunut ottaa tyystin, olen lyönyt asiakasta vahingossa päähän todella lujaa kesken asennonvaihdon, olen räpsäyttänyt kondomilla kipeästi munille kun ote lipsahti..jajaja mitähän kaikkea muuta. Nämä on hävettänyt niin paljon etten ikinä unohda.
PK-seutu. Keikat Turku ja Tampere.
13.4 Silja Serenade risteily AnnaB:n kanssa.

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)
« Vastaus #50 : Toukokuu 05, 2023, 14:02:07 »
Jos ei vielä ole niin otat domina palvelut käyttöön. Sitten kuuluu palveluun jos kopsautat asiakkaalta tajun pois tai räpsit kortsulla munille😊
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa Vieras0408

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)
« Vastaus #51 : Toukokuu 05, 2023, 15:18:53 »
Minähän nyt mokailen aika usein,häslääjä kun olen, joten useita noloja muistoja riittää.

Rahat on usein unohtunut ottaa tyystin, olen lyönyt asiakasta vahingossa päähän todella lujaa kesken asennonvaihdon, olen räpsäyttänyt kondomilla kipeästi munille kun ote lipsahti..jajaja mitähän kaikkea muuta. Nämä on hävettänyt niin paljon etten ikinä unohda.

Toi kumilla räpsäytys..:D

Jos mus räpäyttäis noin, niin repeäisin kyllä täysin. Kivusta toivuttuani.
Ihan huippuveto

Poissa Miss Mischievous

  • Jr. Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 50
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)
« Vastaus #52 : Toukokuu 06, 2023, 11:09:59 »
Jos ei vielä ole niin otat domina palvelut käyttöön. Sitten kuuluu palveluun jos kopsautat asiakkaalta tajun pois tai räpsit kortsulla munille😊

😄 joo täytyy alkaa vakavasti harkitsemaan, näyttää tulevan vähän niinkuin luonnostaan tuo pienimuotoisen kidutuksen aiheuttaminen. Spessunahan mulla ois tämä taju kankaalle ja kortsulla piiskaaminen- sessio :whipping:
PK-seutu. Keikat Turku ja Tampere.
13.4 Silja Serenade risteily AnnaB:n kanssa.

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (53)
  • Viestejä: 364
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)
« Vastaus #53 : Heinäkuu 04, 2023, 20:33:08 »
Ihan alussa mun hinnat oli säälittävän alhaiset. Nykyään tiedän hintatason ja oman arvoni. Kerran meinasin myös kakata asiakkaan päälle ratsastaessa. Onneksi sain pidäteltyä 🤭

Yhden kerran asiakas pyysi kultaista suihkua. Eipä siinä mitään, kittasin vettä runsaasti. Asiakas saapuu, mennään mun surullisen pieneen suihkuun, asiakas makaa lattialla odottaen... Mutta mulla on ujo pissa. Yritin ja yritin saada jotain irtoamaan mutta ei onnistunut millään. Asiakas oli toki hieman pettynyt mutta onneksi ymmärtäväinen. En nykyään tarjoa tätä palvelua koska tiedän ettei se vaan onnistu.


Mulla kävi kerran näin, rakko meni jumiin koska ei ollut riittävän täysi  :laught: Asia korjautui sillä jatkossa että rakon täytyy olla aivan täynnä, ja tapaamisen aloitus tällä, näin siis mulla
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 04, 2023, 20:35:40 kirjoittanut Jossu Tonttuliini »
Keikat kalenterissa !
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Hanna Ihmemaassa

  • Full Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 176
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)
« Vastaus #54 : Heinäkuu 10, 2023, 23:14:37 »
Ihan alussa mun hinnat oli säälittävän alhaiset. Nykyään tiedän hintatason ja oman arvoni. Kerran meinasin myös kakata asiakkaan päälle ratsastaessa. Onneksi sain pidäteltyä 🤭

Yhden kerran asiakas pyysi kultaista suihkua. Eipä siinä mitään, kittasin vettä runsaasti. Asiakas saapuu, mennään mun surullisen pieneen suihkuun, asiakas makaa lattialla odottaen... Mutta mulla on ujo pissa. Yritin ja yritin saada jotain irtoamaan mutta ei onnistunut millään. Asiakas oli toki hieman pettynyt mutta onneksi ymmärtäväinen. En nykyään tarjoa tätä palvelua koska tiedän ettei se vaan onnistu.


Mulla kävi kerran näin, rakko meni jumiin koska ei ollut riittävän täysi  :laught: Asia korjautui sillä jatkossa että rakon täytyy olla aivan täynnä, ja tapaamisen aloitus tällä, näin siis mulla

Mä en vaan kykene kusemaan kenenkään päälle 😂 Julkisissa vessoissakin saattaa joskus iskeä "kusilukko" koska ujo pissa. Puskapissalla käyminen on mahdotonta, aivan sama kuinka syrjässä olen. Joku henkinen blokki kai vaikka en mitenkään ujostele kyseistä tapahtumaa.
🎀 Pääsy Ihmemaahani Kuopiossa 🎀

Poissa Kirppu69

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • * Kelpo kaveri
Vs: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)
« Vastaus #55 : Lokakuu 14, 2023, 16:10:42 »
Nyt on aikaa kulunut jo senverran että asialle voi jo hymyillä toivottavasti. Tuli taannoin käytyä aloittelevan hupakon luona, olin hänen ensimmäisiä asiakkaitaan. Hän oli oma-alotteisesti laittainut kunnon horo-lookin stay-uppeineen, sukkanauhoineen ja punaisine huulineen, unohtamatta niitä älyttömän korkeita korkkareita. Istahdin sohvalle nauttimaan näystä ja hän piti mulle pientä esittelyä pyllistelyineen samalla vähentäen vaatetta.

No kuinka ollakkaan, hänen lähestyessä minua, lähti korkokenkä alta, daami spagaatiin ja löi naamansa lujaa mun polveeni, ja verta alkoi pulppuamaan nenästä. No hain tietysti heti paperia ja autoin daamin pesuhuoneen puolelle tutkimaan vaurioita, onneksi ei nenä murtunut. Aikamoinen tärsky oli ja onneksi selvittiin säikähdyksellä, jäin kuitenkin vielä joksikin aikaa varmistamaan että hän on kunnossa, peittelin hänet sänkyyn koska päänsärky oli välitön. Siivosin veritahrat lattialta ja kylppäristäkin. Annoin fyrkat kuitenkin vaikka pillua en saanutkaan koska tiesin että niille oli tarve ja sovittiin että hoidetaan maaliin kun saadaan daami kuntoon ja aikataulut natsaa. Muutaman päivän päästä tuli kuvaviesti missä hänellä molemmat silmät mustana ja kysyi että sopiiko odotella vielä hetki ennen uutta tapaamista 🤣 Pari viikkoa myöhemmin sainkin sitten sellaiset GFE-sessiot ettei varmaan koskaan tule uudestaan vastaan, joten kannatti odottaa ja hoitaa aiempi kompurointi herrasmiesmäisesti. Nyt hän on raha-asiansa saanut kondikseen ja poistunut alalta yhtä nopeasti kuin tulikin.

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1451
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)
« Vastaus #56 : Lokakuu 14, 2023, 16:47:52 »
Tolle tarinalle on vaikea vetää vertoja. Onneks selvisitte siitä hengissä!
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa ensi viikolla ma - pe Jyväskylässä..

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)
« Vastaus #57 : Lokakuu 14, 2023, 17:00:55 »
Pari hassua juttua tuli mieleen. Aikoinaan kun en vielä mistään ymmärtänyt niin päivittelin muurien firmiksiä himasta käsin ipsec clientillä ilman tajua siitä et olis ollut hyvä olla joku varakeino managementtiin ilman jotain mahdollista autolla tehtävää elvytys reissua.

Ja ehkä on saattanut blade korttia buutatessa mennä hups buuttiin koko kehikko

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 391
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)
« Vastaus #58 : Lokakuu 14, 2023, 19:42:33 »
Joskus uran alkuaikoina Saksassa tai jossain muualla menin hilpeässä humalassa bordelliin ja poimin tarjokkaista upeimman näköisen ja parhamimman muotoisen mimmin. Menimme kerroksiin paneskelemaan ja takaapäin pannessa ryppyreikkä näytti niin kutsuvalta, että tökkäsin tytön yllätykseksi sormeni sinne. Siitä ei hyvää seurannut ja sain ansaitsemani palautteen korkella ja kuuluvalla äänellä. Se oli varsinainen oppimiskokemus.

Vähän samanlainen uran alkukokemus on meikäläisellä liittyen peräreikään.
 
Nimittäin Pattayan rantakadulla lievässä laitamyötäisessä kävellessäni törmäsin varsin viehättävään neitoon, joka pyysi viereen istumaan. Pari sanaa ralli-enklantia ja jo se otti suihin. Siinä sitten siirryttiin rantaan, jossa panin neitoa oikein urakalla takaapäin. Jossain vaiheessa totesin ja sanoin:" You have a great ass, can i fuck you in there?" Se vastasi että:" You allready do."

Siinä sitten kännisillä silmillä tsiigailin, niin tosiaan ei siellä takapäässä ollut kuin yksi reikä. No, herrasmiehenä kuitenkin jatkoin loppuun asti.

Sen jälkeen en pitkään aikaan ajellut rantakadulla muulla kuin mopolla.

Tää oli kyllä paha :laught: :laught: :boozing:

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 292
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)
« Vastaus #59 : Lokakuu 14, 2023, 20:27:35 »
Joskus nuorena kävi niin, että domina oli pannut minua sträpillä, ja ilmeisesti ilmaa oli mennyt järjestelmään siinä tuoksinassa. Session lopussa, kun tulin, niin jokaista ruiskausta saatteli suuri merkkiääni. Eli pruits -prööt -pruits -prööt... Dommen kanssa naurettiin katketaksemme ja se vaan jatkui.😄