Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)  (Luettu 8709 kertaa)

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1451
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)
« Vastaus #20 : Huhtikuu 16, 2023, 21:58:27 »
Pahimpia mitä olen hävennyt jälkeenpäin kamalasti, tein eräälle henkilölle vääräntyyppisen session. Sekoitin kaksi ihmistä toisiinsa. Edelleen harmittaa.

Viesitä lukiessa tuli mieleen että Asiakas tulee ja luulee saavansa sensuellia hierontaa ja läheisyyttä, Viola alkaa tunkeä pesäpallomailaa asiakkaan pyllyyn ja hokee "tätähän sä tulit hakemaan"

Iltateet näppiksellä  ;D ;D

Poissa Antura

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)
« Vastaus #21 : Huhtikuu 16, 2023, 22:28:00 »
Ei nyt ihan uran alussa mutta..
Oin saanut varattua ajan ja annettuun osoitteseen intoa täynnä. Alaovi oli auki, samoin kuin asunnon ovi. Asunnon eteisessä oli kolme matkalaukkua auki, en nyt siihen muuta huomiota kiinnittänyt,  paitsi että hiukan pesemätön matkavaate haisi ja olihan siinä selvästi koko perheen kamppeet. Lyhyen(ja hiljaisen) huhuilun jälkeen palasin rappukäytävään. Juuri kun olin ottamassa yhteyttä pt:aan, ovesta pullahti ulos ukko ukko hammasharja suussaan..
Sama alue, sama asunnon numero. Eri talo..

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 789
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)
« Vastaus #22 : Huhtikuu 16, 2023, 23:52:18 »
Pahimpia mitä olen hävennyt jälkeenpäin kamalasti, tein eräälle henkilölle vääräntyyppisen session. Sekoitin kaksi ihmistä toisiinsa. Edelleen harmittaa.

Viesitä lukiessa tuli mieleen että Asiakas tulee ja luulee saavansa sensuellia hierontaa ja läheisyyttä, Viola alkaa tunkeä pesäpallomailaa asiakkaan pyllyyn ja hokee "tätähän sä tulit hakemaan"

Iltateet näppiksellä  ;D ;D

Joo, tämä oli ihan huippuhauska juttu, olen naureskellut tälle mielikuvalle pitkin iltaa  :laught:
Tekevälle sattuu, mutta virheitä ei saa alkaa pelkäämään, se on kuitenkin kaiken ydintä.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 380
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)
« Vastaus #23 : Huhtikuu 17, 2023, 01:02:49 »
Äkkiseltään tulee mieleen yksi moka, jonka muistan varmaan aina. En tajunnut alkuaikoina yhdeltä tyypiltä pyytää maksua jo heti saapuessa, ja tunnin ajan jälkeen kun asian muistin niin tämäpä lähti ”hakemaan autosta lompakkoa”. No eihän sitä ikinä enää näkynyt.🙄

Tämä ei ollut varsinaisesti alkuvaiheessa vaan erittäin hiljattain, mutta kävi tästä sellainen variaatio, että ehdin jo kotimatkalle ennen kuin tajusin että maksullisesta seksistä jäi määritelmän kannalta oleellinen vaihe puuttumaan. Tyttö ei katsonut kännykkäänsä ja tiesin entuudesta että ei välttämättä hetkeen katsokaan, joten palasin paikalle. Hyvien vaihtoehtojen puuttuessa tervehdin myös kotimatkalle lähtenyttä pt:tä kadulla…

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 614
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)
« Vastaus #24 : Huhtikuu 19, 2023, 11:01:57 »
No tähän mulla on aika perusvastaus. Kun aloitin -19 ei mulla ollut mitään käsitystä hintatasosta. Joten alussa hinnoittelin itseni pahasti alakanttiin ja tämän asian kanssa painin edelleen, uskon että menettäisin suurimman osan vakkareista jos nostaisin hinnat yleiselle tasolle. Ja sen olen myös oppinut että tinkaajia löytyy aina vaikka tekis kuinka halvalla. Jos ilmoittaisin tekeväni ilmaiseksi niin varmasti kohta ilmoittautuu joku itseään totaalisena seksijumalana pitävä ukko joka odottaa että minä maksan hänelle.
Nokialla

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2693
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)
« Vastaus #25 : Huhtikuu 19, 2023, 11:20:09 »
^ Minä eli itse Thor (patsas sellainen) olen se ukko joka ilmoittautuu! Odin on niin kalkkis että hän tarvitsee ne kaksi korppia kertomaan mitä maailmassa tapahtuu joten unohdetaan Odin. Thor on se jumala!
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 614
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)
« Vastaus #26 : Huhtikuu 19, 2023, 11:26:36 »
^Noni, mitäs mää sanoin, heti löyty ensimmäinen. Toki hiukan otettu pitää olla siitä että hän on itse Thor💪
Nokialla

Poissa JulianMiesNokia

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 246
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)
« Vastaus #27 : Huhtikuu 19, 2023, 12:05:23 »
Saman sähköpostin käyttö useaan ilmoitukseen aiheuttaa kanssa joskus mielenkiintoisia tilanteita. Kerrankin oli samaan meiliin ilmoitukset perus M+M, M+M+N ja hiukan rankempi pervoiluilmoitus. Meni mahdollinen poka ohi kun luin vastauksen huolimattomasti ja ymmärsin sen väärin. Aloin kauppaamaan kakkajuttuja hiukan eri ilmoitukseen vastanneelle herrasmiehelle. Vastauksessa meni muutama päivä ja sitten tuli varovainen tiedustelu: "Onko mun ihan pakko ulostaa teidän päälle kun oisin vaan halunnut panna teitä molempia?" Ilmeisesti alkujärkytys oli liian kova kun ei kauppoja tullutkaan vaikka pyytelin anteeksi ja lupasin hyvitykseksi jopa hyvän tarjoushinnan  ;D
Palveluntarjoaja
JuliaK:n aviomies :-)
Nokia - Tre alue
Tavattavissa joka päivä

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1821
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)
« Vastaus #28 : Huhtikuu 19, 2023, 14:19:17 »
No tähän mulla on aika perusvastaus. Kun aloitin -19 ei mulla ollut mitään käsitystä hintatasosta. Joten alussa hinnoittelin itseni pahasti alakanttiin ja tämän asian kanssa painin edelleen, uskon että menettäisin suurimman osan vakkareista jos nostaisin hinnat yleiselle tasolle. Ja sen olen myös oppinut että tinkaajia löytyy aina vaikka tekis kuinka halvalla. Jos ilmoittaisin tekeväni ilmaiseksi niin varmasti kohta ilmoittautuu joku itseään totaalisena seksijumalana pitävä ukko joka odottaa että minä maksan hänelle.

Asuin aikanani lähellä vaasankatua menin välillä sitä tai hesaria kotiini kun tytöt yhteen

aikaan siinä päivysti välillä ne tietti heitti tarjouksia yksi sitten innostu ja sano ok

maksan 50 tajusin et oli vaan tylsää jos oisin ollut kännissä oisin varmaan kattonu pokan

et ok tehdään diili =)

kysyvälle vastataan

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5106
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)
« Vastaus #29 : Huhtikuu 20, 2023, 06:49:38 »
Ei ollut ihan turskailun alussa mutta n parisenkymmentä vuotta sitten tein sen mokan että menin silloisessa kesätyöpaikassani ruokatunnilla kiinalaiseen ravintolaan buffet-lounaalle (työkaveri houkutteli), en tiedä mikä ainesosa mahtoi aiheuttaa (ja tankkasinkin sen verran reilusti), että työpäivän jälkeen en piitannut aavistuksen huterasta olostani vaan soitin eräälle tutulle sihteerille ja varasin puolen tunnin ajan.

Kesken touhujen tunsin miten mahassa hölskyi, aloin voida pahoin ja oli lähdettävä Sihteerin "takaa" puolijuoksua vessaan syleilemään toisenlaista posliinia. - Vähältä piti ettei Sihteeri saanut roomalaista suihkua selkäänsä, Hänessä ei ollut suuremmin emetofiilin vikaa kuten ei itsessänikään. Sain kuitenkin lievästi hämmentyneelle Naiselle selitettyä ettei tämä johtunut mitenkään Hänestä vaan omasta virhearvioinnistani syödä vääränlaista ruokaa täysin vääränä päivänä. - Sihteeri oli, kuten sanottu, entuudestaan tuttu ja Ammattilainen niin ymmärsi tilanteen nopeasti. Olisi tarjonnut osaa rahoista takaisin mutta taisin ainoastaan ehtiä huitaisemaan kädelläni ja siitä taas posliinin (WC) kimppuun. - Ymmärtäväinen pt soitti pyynnöstäni taksin jossa siinäkin oli ymmärtäväinen kuski joka nähtyään etten ole juovuksissa tai muuten sekaisin lupasi ajaa matkan kämpille sen verran syrjäistä reittiä että saattoi pysäyttää auton jos tarve vaatisi. Ja kahdesti saikin sen tehdä. - Siihen aikaan oli takseissa kyllä navigaattorit mutta suomalaiset Vanhan Liiton Kuskit tunsivat vielä Helsingin kuin omat taskunsa joten kotimatka taittui mutkattomasti. Kämpillä tuli painuttua punkkaan. - Ei ennen ollut kaikki paremmin, mutta eläminen oli kyllä jollakin tavalla selkeämpää ja asiat osattiin ottaa asioina.

Myöhemmin tavattavissa tämä Sihteeri naureskeli ja varoitteli meikäläistä "liian eksoottisesta" ruuasta.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)
« Vastaus #30 : Huhtikuu 20, 2023, 07:57:04 »
En nyt tiedä mokasta, mutta oli aika hilkulla. Otin asiakkaan vastaan ja mulla oli ollut aamusta asti mahassa vähän sellainen tietynlainen outo olo. Aattelin että kun oli pikaiset panot kyseessä, tuskin menee kauaa ja ehdin sitten sen jälkeen vessaan.

Kesken panon tuntui että joku runttasi suolet kasaan ja paine perseessä valtava. Hammasta purren sain pidäteltyä ja asiakkaan poistuminen tuntui kestävän iäisyyden, vielä piti jäädä jaarittelemaan ovelle ennen kun avasi sen. Lopulta kun asiakas lähti ja laittoi oven kiinni, mä syöksyin pöntölle ja se melkein räjähti täyteen paskaa.  :P
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 614
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)
« Vastaus #31 : Huhtikuu 20, 2023, 08:04:05 »
No tähän mulla on aika perusvastaus. Kun aloitin -19 ei mulla ollut mitään käsitystä hintatasosta. Joten alussa hinnoittelin itseni pahasti alakanttiin ja tämän asian kanssa painin edelleen, uskon että menettäisin suurimman osan vakkareista jos nostaisin hinnat yleiselle tasolle. Ja sen olen myös oppinut että tinkaajia löytyy aina vaikka tekis kuinka halvalla. Jos ilmoittaisin tekeväni ilmaiseksi niin varmasti kohta ilmoittautuu joku itseään totaalisena seksijumalana pitävä ukko joka odottaa että minä maksan hänelle.

Asuin aikanani lähellä vaasankatua menin välillä sitä tai hesaria kotiini kun tytöt yhteen

aikaan siinä päivysti välillä ne tietti heitti tarjouksia yksi sitten innostu ja sano ok

maksan 50 tajusin et oli vaan tylsää jos oisin ollut kännissä oisin varmaan kattonu pokan

et ok tehdään diili =)

Toihan olis voinu olla vaikka kuinka hauskaa👍
On mulle muutaman kerran käynyt niinkin että joku maksullinen kundi vastaa ilmoitukseen että Joo voin tulla käymään, maksaa X verran.
Tää on ollu tavallaan huvittavaa että joku oikeasti luulee (tuollamitäeisaasanoa) olevan naisilta muita kuin maksullisten ilmoituksia
Nokialla

Poissa Hanna Ihmemaassa

  • Full Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 176
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)
« Vastaus #32 : Huhtikuu 21, 2023, 12:26:30 »
Ihan alussa mun hinnat oli säälittävän alhaiset. Nykyään tiedän hintatason ja oman arvoni. Kerran meinasin myös kakata asiakkaan päälle ratsastaessa. Onneksi sain pidäteltyä 🤭

Yhden kerran asiakas pyysi kultaista suihkua. Eipä siinä mitään, kittasin vettä runsaasti. Asiakas saapuu, mennään mun surullisen pieneen suihkuun, asiakas makaa lattialla odottaen... Mutta mulla on ujo pissa. Yritin ja yritin saada jotain irtoamaan mutta ei onnistunut millään. Asiakas oli toki hieman pettynyt mutta onneksi ymmärtäväinen. En nykyään tarjoa tätä palvelua koska tiedän ettei se vaan onnistu.
🎀 Pääsy Ihmemaahani Kuopiossa 🎀

Poissa TuomasTJK

  • Full Member
  • Viestejä: 111
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)
« Vastaus #33 : Huhtikuu 21, 2023, 17:23:43 »
Ihme että täällä ei ole vielä pieru juttuja, mutta tässä tulee!   :)

Olin kerran vuosia sitten yhden itä eurooppalaisen PT:n käsittelyssä, onneksi oli vieraileva tähti eikä Suomessa mitenkään pysyvästi. Siinä session aikana oli vatsa murissut ja kovasti päässyt kaasua kertymään suoleen. PT otti minulta suihin ja pidättelin pierua (ei toki ole eka kerta PT visiitillä koska joskushan sitä pierettää sopimattomissa paikoissa). Kaikki olisi ehkä mennyt hyvin, mutta ei saatana, tyttö alkoi sorkkia pyllyn reikää samalla pyytämättä! Yritin viime hetkellä estellä ottamalla hänen kättään pois, mutta liian myöhään. Tajuttoman voimakas PRÖÖÖT kajahti ilmoille ja PT:n naamalle.

Tästä olisi ehkä selvitty anteeksi pyynnöllä, mutta mua alkoi naurattaa ihan hillittömästi. Hetkuin naurussa enkä pystynyt puhumaan. PT:n luuli että tein koko jutun tahallani ja alkoi hiiltyä. Kun huomasin tilanteen, alkoi vaan naurattaa vieläkin enemmän, että se voisi luulla musta tuollaista! No lopulta nousin sängyltä, puin päälleni, vilkutin PT:lle ja poistuin ovesta koko hemmetin ajan nauraen kuollakseni. Rapussakin nauroin koko matkan. Ja vielä autossa matkalla kotiin. Vaikka vierailu meni pieleen, riitti siitä iloa silti vielä illallakin.

Poissa TuomasTJK

  • Full Member
  • Viestejä: 111
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)
« Vastaus #34 : Huhtikuu 21, 2023, 17:32:24 »
Äkkiseltään tulee mieleen yksi moka, jonka muistan varmaan aina. En tajunnut alkuaikoina yhdeltä tyypiltä pyytää maksua jo heti saapuessa, ja tunnin ajan jälkeen kun asian muistin niin tämäpä lähti ”hakemaan autosta lompakkoa”. No eihän sitä ikinä enää näkynyt.🙄

Itselle on käynyt kanssa niin, että minä ja PT, kumpikin unohdetaan maksu. Tapanani on maksaa aina tapaamisen alussa, mutta jotkut PT:t toppuuttelee että sitten session jälkeen. Koska maksan yleensä aina etukäteen, ei itselle tule tuo enää session jälkeen helpolla mieleen jos PT ei muistuta asiasta. No olenpa sitten muutaman kerran lähtenyt maksamatta. Olen aina korjannut virheeni vapaaehtoisesti muistaen asian mm. matkalla rapussa. Kerran kävi ulkkarin kanssa kuitenkin niin että muistin vasta tunteja myöhemmin, eikä hän enää vastannut viesteihini, joten tuli freebie.

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 614
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)
« Vastaus #35 : Huhtikuu 21, 2023, 18:09:44 »
Ihan alussa mun hinnat oli säälittävän alhaiset. Nykyään tiedän hintatason ja oman arvoni. Kerran meinasin myös kakata asiakkaan päälle ratsastaessa. Onneksi sain pidäteltyä 🤭

Yhden kerran asiakas pyysi kultaista suihkua. Eipä siinä mitään, kittasin vettä runsaasti. Asiakas saapuu, mennään mun surullisen pieneen suihkuun, asiakas makaa lattialla odottaen... Mutta mulla on ujo pissa. Yritin ja yritin saada jotain irtoamaan mutta ei onnistunut millään. Asiakas oli toki hieman pettynyt mutta onneksi ymmärtäväinen. En nykyään tarjoa tätä palvelua koska tiedän ettei se vaan onnistu.

Mulla oli kans tää, ennen en pystynyt pissaan edes vessassa jos viereisessä kopissa oli joku. Harjoittelulla alkoi onnistua ja nykyään voin pissata melkein missä vaan💪
Nokialla

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 145
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)
« Vastaus #36 : Huhtikuu 21, 2023, 20:03:08 »
Onhan tässä kaikenlaista sattunut :D

- Unohdin anustapin yhden vuokrakämpän kylppärikaappiin. En kysellyt perään. Eikä onneksi asunnon vuokraajaltakaan tullut mitään viestiä perään.

- Muutaman kerran dildo on alkanut surisemaan, kun olen keikkareissulla nakannut reppuni junan ylähyllylle.

- Tein chilistä tomaattikeittoa ennen vastaanoton avaamista. Ensimmäinen poka saapuu, aletaan puuhiin. Hyväilen käsilläni hänen penistään. Hetkisen kuluttua poka alkaa moittimaan poltetta munassaan. Siinä samassa tajusin - en ollut pessyt käsiäni riittävän hyvin tuoreen chilin käsittelyn jälkeen. Eipä siinä mitään, mentiin molemmat kylppäriin pesulle. Onneksi pokalla riitti huumoria.

- Olin laskenut, että kuukautiset alkaisivat keikkareissun jälkeen. No eihän se noin mennyt, vaan menkat alkoivat yhtäkkiä. Samassa soi puhelin, poka olisi alhaalla. Kaivan toilettilaukusta nopsaan softiksen ja tungen sen pilluuni. Huh, tilanne pelastettu. Pokan lähdettyä menen vessaan pesulle ja softista kaivellessani huomaan, että ei hemmetti. Olin laittanut sisälleni kuukupin! Mahtoi tuntua pahalta pökkiä munaansa siihen.
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa Vieras1454

  • Full Member
  • Viestejä: 314
  • * Kelpo kaveri
Vs: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)
« Vastaus #37 : Huhtikuu 21, 2023, 20:07:13 »
^
Nää on aika köykästä juttua..
Kerro jotain imelää..ihan varmasti olet kohdannut..

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 950
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)
« Vastaus #38 : Huhtikuu 21, 2023, 20:49:30 »
Äkkiseltään tulee mieleen yksi moka, jonka muistan varmaan aina. En tajunnut alkuaikoina yhdeltä tyypiltä pyytää maksua jo heti saapuessa, ja tunnin ajan jälkeen kun asian muistin niin tämäpä lähti ”hakemaan autosta lompakkoa”. No eihän sitä ikinä enää näkynyt.🙄

Itselle on käynyt kanssa niin, että minä ja PT, kumpikin unohdetaan maksu. Tapanani on maksaa aina tapaamisen alussa, mutta jotkut PT:t toppuuttelee että sitten session jälkeen. Koska maksan yleensä aina etukäteen, ei itselle tule tuo enää session jälkeen helpolla mieleen jos PT ei muistuta asiasta. No olenpa sitten muutaman kerran lähtenyt maksamatta. Olen aina korjannut virheeni vapaaehtoisesti muistaen asian mm. matkalla rapussa. Kerran kävi ulkkarin kanssa kuitenkin niin että muistin vasta tunteja myöhemmin, eikä hän enää vastannut viesteihini, joten tuli freebie.

No juu inhimillisiä unohduksia sattuu kaikille☺️ Mutta tällä ko tapauksella ei selkeästi ollut aikomustakaan maksaa, luultavasti jos olisin tajunnut alussa jo pyytää maksun, niin olisi sepittänyt saman tarinan ja häipynyt kuin pieru saharaan.🙄😁
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Vieras1454

  • Full Member
  • Viestejä: 314
  • * Kelpo kaveri
Vs: Uran alun mieleen painuvimmat mokat :)
« Vastaus #39 : Huhtikuu 21, 2023, 20:58:07 »
Äkkiseltään tulee mieleen yksi moka, jonka muistan varmaan aina. En tajunnut alkuaikoina yhdeltä tyypiltä pyytää maksua jo heti saapuessa, ja tunnin ajan jälkeen kun asian muistin niin tämäpä lähti ”hakemaan autosta lompakkoa”. No eihän sitä ikinä enää näkynyt.🙄

Itselle on käynyt kanssa niin, että minä ja PT, kumpikin unohdetaan maksu. Tapanani on maksaa aina tapaamisen alussa, mutta jotkut PT:t toppuuttelee että sitten session jälkeen. Koska maksan yleensä aina etukäteen, ei itselle tule tuo enää session jälkeen helpolla mieleen jos PT ei muistuta asiasta. No olenpa sitten muutaman kerran lähtenyt maksamatta. Olen aina korjannut virheeni vapaaehtoisesti muistaen asian mm. matkalla rapussa. Kerran kävi ulkkarin kanssa kuitenkin niin että muistin vasta tunteja myöhemmin, eikä hän enää vastannut viesteihini, joten tuli freebie.

No juu inhimillisiä unohduksia sattuu kaikille☺️ Mutta tällä ko tapauksella ei selkeästi ollut aikomustakaan maksaa, luultavasti jos olisin tajunnut alussa jo pyytää maksun, niin olisi sepittänyt saman tarinan ja häipynyt kuin pieru saharaan.🙄😁

Täysin nyyppämäistä touhua, jopa näin turskan näkökulmasta.
Maksu aina etukäteen.