Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hartsikondomit  (Luettu 2742 kertaa)

Poissa Repomies

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Hartsikondomit
« : Huhtikuu 14, 2023, 15:33:57 »
https://www.iltalehti.fi/keho/a/fb1c4305-80a2-4989-8cdf-942887ef0912

Tulevaisuus on täällä. Onko täällä hyväksi todettu?

Poissa Vieras1454

  • Full Member
  • Viestejä: 314
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hartsikondomit
« Vastaus #1 : Huhtikuu 14, 2023, 15:41:48 »
Tulevaisuus on siinä kun lyödään piikki perseeseen ja kortsuja ei enää tarvita.

Mulle on ihan sama mikä siannahka siinä kyrvän ympärillä on.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hartsikondomit
« Vastaus #2 : Huhtikuu 14, 2023, 15:54:57 »
Ton Uniq-sarjan suuseksisuojat ainakin on valovuoden päässä vanhanaikaisista suojista! Niissä on myös ohuet kuminauhat, jotka mahdollistaa sen, että ne voi pukea nuoltavalle vähän niinku pikkarit. Nuoltavana mun kokemus on ollut että nää ei tunnu ollenkaan. Nuolijana joo toki.
Jyväskylässä Viljan kanssa 23.-24.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Vieras1454

  • Full Member
  • Viestejä: 314
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hartsikondomit
« Vastaus #3 : Huhtikuu 14, 2023, 15:58:25 »
Ton Uniq-sarjan suuseksisuojat ainakin on valovuoden päässä vanhanaikaisista suojista! Niissä on myös ohuet kuminauhat, jotka mahdollistaa sen, että ne voi pukea nuoltavalle vähän niinku pikkarit. Nuoltavana mun kokemus on ollut että nää ei tunnu ollenkaan. Nuolijana joo toki.

Tarkoitat siis naisten suojia?
Ehkä pitäisi kokea nämä, mutta veikkaan, että pillun nuoleminen ei tunnu kovinkaan kivalta, näin mies näkökulmasta.

Poissa pillut_pyöreeks

  • Full Member
  • Viestejä: 146
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hartsikondomit
« Vastaus #4 : Huhtikuu 15, 2023, 11:32:12 »
Onko kokemuksia miehillä näistä kondomeista? Vaikuttaisi ainakin kokeilemisen arvoiselta...

Poissa Vieras1477

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hartsikondomit
« Vastaus #5 : Elokuu 25, 2023, 14:21:31 »
Vastaan vaikka en ole mies, mutta heiltä kokemuksia kuullut ihan "työn touhussa" hartsikortsujen kanssa.

Suikkarissa tosi hyvä, ei tunnu paljoakaan eikä purista yhtään. Itse aktissa voi olla vähän muovipussimainen, jos ei ole tarttunut kunnolla kiinni iholle eli pääsee liikkumaan. Naisen kondomina palaute on ollut kaksijakoista- älyttömän ihanaa kun tuntuu kuin panisi paljaalla, joku mainitsi tuon muovipussikommentin siinäkin. Eli liukkaria reippahasti väliin, jos naisen hartsikondomia käytetään!

Itselle nää on mieluiset, koska voi käyttää öljyä liukkarina mikä on paljon mukavampi kuin synteettiset.