Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?  (Luettu 4603 kertaa)

Poissa Vieras1454

  • Full Member
  • Viestejä: 314
  • * Kelpo kaveri
Vs: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?
« Vastaus #20 : Huhtikuu 11, 2023, 18:10:48 »
Laitetaan kokemus Ellien kanssa miten homman pitää toimia.

Olin rappukäytävän alaovella sovittuna aikana, varmistin rapun oikeaksi ja viestiä tytölle. Kymmenensekkaa ja tuli täsmälliset ohjeet sisälle pääsyyn.

Ei mitään "10 min bby"


« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 11, 2023, 18:15:47 kirjoittanut SnakeEater »

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6710
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?
« Vastaus #21 : Huhtikuu 11, 2023, 18:30:36 »
Vaikea on kyllä käydä panemassa, jottei yhtään joudu odottamaan  :headbang: Ellei asu hupakon kanssa samassa taloyhtiössä tai ole yleisavaimia. Toisaalta eihän sitä ole pakko seisoa muna pystyssä ja rahat kourassa talon oven edessä näpäyttäen puhelinta, kun hupakko tulee talon ylimmästä kerroksesta hissillä.

Kannattaa harkita outcall:a, jos tuo on ongelmana - tosin silloin yleensä joutuu odottamaan hupakkoa omassa kämpässä/hotellissa tms. Eipä ainakaan tarvitse seisoa rappukäytävässä.

Vähän OT - armeijassa mentiin joka witun (no olisikin ollut) paikkaan hirveellä kiireellä. Sitten odotettiin "muutama" tunti, että joku kapiainen sattuu saapumaan paikalle. Et et eipä ole muutama minuutti haitannut ollenkaan, oharit on asia erikseen.



 
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 21 )

Poissa Vieras1442

  • Hero Member
  • Viestejä: 685
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?
« Vastaus #22 : Huhtikuu 11, 2023, 18:36:23 »
Yleensä pyrin sovitulla paikalle minuutin tarkkuudella. Pisin aika jonka olen joutunut odottamaan ovella on reilut 5 minuuttia. Hieman kiusallinen tilanne pyöriä ovella odottamassa avaamista jos paikalla on paljon muitakin ihmisiä.

Poissa Vieras1454

  • Full Member
  • Viestejä: 314
  • * Kelpo kaveri
Vs: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?
« Vastaus #23 : Huhtikuu 11, 2023, 18:41:04 »
Yleensä pyrin sovitulla paikalle minuutin tarkkuudella. Pisin aika jonka olen joutunut odottamaan ovella on reilut 5 minuuttia. Hieman kiusallinen tilanne pyöriä ovella odottamassa avaamista jos paikalla on paljon muitakin ihmisiä.

Joo, täähän täysin ok.
Tarkoitan lähinnä tilannetta, jossa on pyörinyt alaovella puolituntia odotellen sisäänpääsyä.
Siinä mielessä toi mun nollatoleranssi oli aika liioiteltua.

Poissa Vieras1437

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?
« Vastaus #24 : Huhtikuu 11, 2023, 23:32:10 »
En!
Ensimmäinen yhteydenotto tapahtuu autosta. Ulko-oven lähettyvillä on jo kaikki tiedot.

Poissa Sutki67

  • Jr. Member
  • Viestejä: 86
  • * Kelpo kaveri
Vs: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?
« Vastaus #25 : Huhtikuu 12, 2023, 16:32:18 »
Lainaus
Tarkoitan lähinnä tilannetta, jossa on pyörinyt alaovella puolituntia odotellen sisäänpääsyä.
Siinä mielessä toi mun nollatoleranssi oli aika liioiteltua.

Puolituntia odottelee vain nipa saadakseen elämäänsä helpotusta.
En usko ellen näe.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2392
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?
« Vastaus #26 : Huhtikuu 12, 2023, 18:58:40 »
Ei ole tarvinnut aikoihin odotella. Hyvin on oltu aikataulussa puolin ja toisin. Kynnykseni nostaa kytkintä on kuitenkin varsin alhainen.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1993
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?
« Vastaus #27 : Huhtikuu 12, 2023, 22:12:27 »
Nyt kerkisin vähän syvällisemmin paneutua tuohon otsikon kysymykseen, ja täytyy todeta että ompa sittenkin tullut odoteltua huoran vastausta ulko-ovella.

Nimittäin kävi niin, että laitoin viestiä että turska on lähdössä liikkeelle, onko ok?
Odottelin horon vastausta viestiin omalla ulko-ovella ennen kuin hyppäsin autonrattiin ja pelipaikalle.

Että näin.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 577
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?
« Vastaus #28 : Huhtikuu 14, 2023, 20:01:31 »
Ketään en kuistilla seisota, yleensä avaan oven ennenkuin ehtii ees soittaa ovikelloo
Nokialla

Poissa TuomasTJK

  • Full Member
  • Viestejä: 111
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?
« Vastaus #29 : Huhtikuu 14, 2023, 23:37:48 »
Ovella harvemmin odottelen, vaan menen sinne vasta kun PT valmis viesti tulee. Onneksi nykyään ovi koodit aika hyvin, mutta noudossakin kyllä pyrin paikalle niin että PT on jo tulossa hakemaan.

Autolla kun liikkuu niin siellä voi sitten kyllä odotella mukavasti, joku vartti ei haittaa yhtään jollei ole kiirus tapaamisen jälkeen. Jos kadulla on niin toki alkaa nopeammin vituttaa. Kauanko viitsii odottaa riippuu toki tietääkö mitä on luvassa. Jotkut ihan huippu PT:kin on kyllä olleet söpösti hieman myöhässä. 😊

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?
« Vastaus #30 : Huhtikuu 15, 2023, 13:55:06 »
Mitä pidempi odotus sitä kovempi stondis.

Poissa Megreda

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • * Kelpo kaveri
Vs: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?
« Vastaus #31 : Huhtikuu 15, 2023, 15:28:14 »
Sen verran kuulee juttua kyttääjistä jotka pistävät merkille jos asuntojen edustalla on koko ajan miehiä odottelemassa sisäänpääsyä että minun tapani on odottaa tahdikkaan etäisyyden päässä eikä ihan ulko-ovella, vaikka tien vieressä. Koska tulen usein oikein hyvissä ajoin, ja suinkaan aina tapaaminen ei tapahdu minuutilleen, odottelua kyllä usein tulee runsaasti. Minua ei haittaa.

Poissa Heav3n

  • Full Member
  • Viestejä: 173
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?
« Vastaus #32 : Toukokuu 30, 2023, 23:04:06 »
5-10 minuuttia suostun odottamaan, sen jälkeen oletan naisen tehneen oharit ja jatkan matkaani. Enkä odota ulko-ovella, vaan fiksun etäisyyden päässä.

Poissa K.Olavinen

  • Full Member
  • Viestejä: 158
  • * Kelpo kaveri
Vs: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?
« Vastaus #33 : Toukokuu 31, 2023, 19:17:45 »
Aikoinaan meitä odotteli lähes kymmenen turskaa erään kerrostalon ovella kunnes rupes avautuun miksi naapuritalon partsilla naureskeltiin.

Poissa AngelEyesforYou

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?
« Vastaus #34 : Toukokuu 31, 2023, 19:36:13 »
Sen verran kuulee juttua kyttääjistä jotka pistävät merkille jos asuntojen edustalla on koko ajan miehiä odottelemassa sisäänpääsyä että minun tapani on odottaa tahdikkaan etäisyyden päässä eikä ihan ulko-ovella, vaikka tien vieressä. Koska tulen usein oikein hyvissä ajoin, ja suinkaan aina tapaaminen ei tapahdu minuutilleen, odottelua kyllä usein tulee runsaasti. Minua ei haittaa.

Onhan täälläkin fiksuja ja ihania asiakkaita  :kiss: :inlove:

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7663
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?
« Vastaus #35 : Toukokuu 31, 2023, 19:39:50 »
En.

Suihkulähteellä joskus odotin eräässä T:llä alkavassa kaupungissa.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?
« Vastaus #36 : Toukokuu 31, 2023, 20:04:13 »
En todellakaan odottele. Minunkin pitää olla ajallaan ja tehdä ajallaan duunit, niin myös helvetin monen muunkin ihmisen ja sama pätee huoran ammattiin.

Aika on minulle maailman kallein asia, minulla ei ole sitä varaa tuhlata. Se loppuu minunkin kohdallani vaikka sitä kuinka säästeliäästi käyttäisin.

Toisen ihmisen ajan tuhlaaminen on mielestäni erittäin törkeää ja itsekeskeistä. Siinä ikäänkuin sanotaan toiselle "lällällää, MINUN aika on tärkeämpi kuin SINUN"
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 31, 2023, 20:10:49 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2620
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?
« Vastaus #37 : Toukokuu 31, 2023, 20:55:01 »
Ei ole paria poikkeusta lukuunottamatta tarvinnut ootella, sisään on päästy sovittuna aikana.

Yhteen aikaan oli vakkari joka pisti ennen sovittua aikaa usein viestiä, että jos ootat jossain autossa niin älä siellä istu vaan tuu tänne.

Nykyisen vakkarin kanssa on semmonen vartin aikaikkuna mihin koitan osua :D
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Megreda

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • * Kelpo kaveri
Vs: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?
« Vastaus #38 : Toukokuu 31, 2023, 21:18:25 »
Kärsivällisyyteni on käytännössä katsoen rajaton (raja ei tule vastaan siinä ettenkö viitsisi odottaa, vaan siinä kohtaa että en usko enää saavani vastausta ja että odottamisella ei saavuteta mitään) ja jos olen jonkun tytön valinnut niin se on mielestäni paras kohde rahoille. Käytännössä olen odottanut tunnin että pääsen tapaamiselle, ja kaksi tuntia että en pääse.

En tosin odota ulko-ovella vaan hienotunteisen matkan päässä jotta kukaan kyttääjä ei voi katsoa että tuon talon edessä on koko ajan odottelemassa joku mies, tai että asunnosta mahdollisesti poistuville asiakkaille ei ole selvää että minä olisin se seuraava asiakas.

Poissa Kuu_ukko

  • Jr. Member
  • Viestejä: 78
  • * Kelpo kaveri
Vs: Odotteletko huoran vastausta ulko-ovella?
« Vastaus #39 : Kesäkuu 01, 2023, 11:31:11 »
Itse olen ottanut käytännön, että ajan sopivaan parkkiin mahdollisimman lähelle ja n. 15 min ennen tapaamisaikaa laitan pt:lle viestin, että maisemissa ollaan ja laita viesti kun voin tulla. Keskimäärin kutsu tullut reilu 5 minuuttia ennen tapaamisaikaa.