Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hyvinkää  (Luettu 7915 kertaa)

Poissa japxxx

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Hyvinkää
« : Huhtikuu 08, 2023, 18:25:12 »
Onko kellään kokemusta Hyvinkäältä nimim. Pööpöö, ilmoittelee naapurissa? Houkutteleva ilmoitus, ajattelin poiketa ensi viikolla.

Poissa Jap3

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hyvinkää
« Vastaus #1 : Huhtikuu 15, 2023, 23:53:55 »
Itselleni oli oikein kiva tapaaminen. Oli kyllä menkat, ilmoitti asiasta kyllä että kiinnostaako tavata niiden aikana. En rantustellut. Tykkäsin suikkarista ja pannakin sai koko rahan edestä. Itselleni ulkonäkö miellytti, mukavakin mutta ehkä hitusen ujo. Jollekin voi olla hyväkin, mutta itselle pienen pieni miinus siitä. Kokonaisuus omasta mielestä kouluarvosanoin 3/5 tai 8/10 :)

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3940
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hyvinkää
« Vastaus #2 : Huhtikuu 30, 2023, 23:14:47 »
^^
Olen kahdesti tavannut.
Tapaamiset ovat olleet loppujen lopuksi oikein lämpimiä.
Näiden tapaamisten välissä hän oli onnistuneesti laitattanut täytettä tisseihin.
Ulkonäöllisesti minustakin oikein kaunis.
^Hiljaisuus - ei haitannut minua.
Suutelee, nuolla saa, suihinotto kumilla.
Kuvat naapurissa ovat oikeita.
Suosittelen 👍
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 30, 2023, 23:21:55 kirjoittanut Entto »
Saitin Bud Spencer

Poissa Jukkis1

  • Full Member
  • Viestejä: 327
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hyvinkää
« Vastaus #3 : Toukokuu 24, 2023, 10:01:34 »
Tapasin eilen tämän nimimerkillä Pööpöö naapurissa ilmoittavan tytön. Viestittely ennen tapaamista oli sujuvaa mutta niukkasanaista. Tälle löytyi kuitenkin varsin ymmärrettävä selitys.

Kohteeseen päästyäni vastassa oli kuvien mukainen pienikokoinen ihanuus.  :inlove: Aiemmin mainittu ujous oli alkuun vahvasti läsnä. Olen ehkä vain niin tottunut puheliaisiin palveluntarjoajiin. Ujous oli kuitenkin varsin söpöä.

Suutelu luonnistui niin hyvin, että hän varmasti piti siitä itsekin. Suihinotto menee omalla ranking listalla kolmen parhaan joukkoon. Oli pyydettävä siirtymään ratsastukseen kun alkoi tuntua siltä, että nalli palaa turhan äkkiä. No, eipä siinä ratsastaessakaan kauaa mennyt kun olin valmis. 😃 Oikein mukavan tiukka pillu jopa tällaiselle keskivertoa pienemmän varustuksen omaavalle.

Liiallinen ujous olikin haihtunut seksin aikana ja saatiin oikein hyviä keskusteluja aikaan. Oli mukavaa jutella ja imeä itseensä energiaa toisen iholta. 🥰 Plussaa myös siitä, ettei kelloa tiirailtu niin kovin tarkaan.

Vielä jäi kokeiltavaa seuraavaan kertaan. En nyt tiedä, onko hyvä vai huono asia kun tällainen helmi löytyi vain reilu kilometri omasta kodista. 🥴 Niin tottunut lähtemään merta edemmäs kalaan.
Suuteluaddikti

Poissa japxxx

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hyvinkää
« Vastaus #4 : Toukokuu 25, 2023, 12:22:40 »
Kiva kuulla. Oliko posliini? Millainen suihinotto? Oliko suuseksisuojaa, jos olisit halunnut itse pimperoa lipitellä? Entä oliko dildosta puhetta?

Ilmeisesti suosittelet!

Poissa Jukkis1

  • Full Member
  • Viestejä: 327
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hyvinkää
« Vastaus #5 : Toukokuu 25, 2023, 13:38:38 »
Todellakin suosittelen! Yritän tässä hillitä itseäni, etten nyt ihan heti varaisi uutta aikaa. Siinä mielessä huono juttu kun lähikaupassa käydessä voi poiketa ostamassa myös seksiä. Pidemmät reissut vaatii aina enemmän suunnittelua.

Oli posliini mutta pimperon lipittely jäi seuraavaan kertaan allekirjoittaneen oma-aloitteisuuden puutteesta johtuen. Näinollen suuseksisuojan käytöstä en osaa sanoa mitään. Itse vetelen paljaalla kielellä tai sitten en ollenkaan.

Suihinotossa kivointa oli sen kesto. Pitkään ja hartaasti rytmiä vaihdellen. Ei mitään syväkurkkua tms. Joskus itsekin ihmettelen miten joskus suikkari kumilla ei tunnu oikein miltään ja jonkun toisen kanssa tuntuu vähän liiankin hyvältä. Varmaan kumin paksuus yms ominaisuudet vaikuttaa. Yritän aina mennä samoilla asetuksilla tapaamiseen, eli muutama päivä laukeamatta.

Mutta siis menen varmasti uudestaan tarkentamaan näitä kokemuksia lähiaikoina. 🙂
Suuteluaddikti

Poissa C.G.E. Bannerheim

  • Jr. Member
  • Viestejä: 78
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hyvinkää
« Vastaus #6 : Toukokuu 26, 2023, 11:02:38 »
Jos ei haittaa että kämppä oli kuin pommin jäljiltä, KPH pimeä ja likainen, niin mikäs siinä.

Poissa Jukkis1

  • Full Member
  • Viestejä: 327
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hyvinkää
« Vastaus #7 : Toukokuu 26, 2023, 11:53:03 »
Jos ei haittaa että kämppä oli kuin pommin jäljiltä, KPH pimeä ja likainen, niin mikäs siinä.

Niin no, olihan siinä lattialla sängyn vieressä imuri levällään… Vaan eipä tuo haitannut kun keskityin vallan muihin asioihin. 🙂 Kylppärissä en käynyt kun tulin suoraan kotoa suihkusta ja sinne myös palasin suihkuttelemaan.
Suuteluaddikti

Poissa C.G.E. Bannerheim

  • Jr. Member
  • Viestejä: 78
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hyvinkää
« Vastaus #8 : Toukokuu 26, 2023, 13:08:23 »

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3940
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hyvinkää
« Vastaus #9 : Toukokuu 26, 2023, 20:34:29 »
Jos ei haittaa että kämppä oli kuin pommin jäljiltä, KPH pimeä ja likainen, niin mikäs siinä.
On vaihtanut osoitetta, ei ollut uudessa kämpässä tuommoista - tai riippuu tietysti vaatimustasosta.
Saitin Bud Spencer

Poissa PasiP

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hyvinkää
« Vastaus #10 : Syyskuu 10, 2023, 10:27:36 »
Viestejä vaihdettiin epäsäännöllisin väliajoin jonkin aikaa (siis mun aikatauluista johtuen) ja lopulta tiemme kohtasivat. Vastaukset mun viesteihin oli yleensä nopeita jos oli tavattavissa.

Oikein ihana taskuraketti, ei valittamista. Kohtaamisemme oli hyvin luonnollinen ja aktin jälkeen tuli fiilis että olisi tykännyt höpötellä enemmänkin. Onko se nyt sitten GFE?

Kuvat paikkansapitävät.

Poissa Veka

  • Newbie
  • Viestejä: 41
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hyvinkää
« Vastaus #11 : Syyskuu 29, 2023, 19:09:02 »
^Myös minä kävin loppukesästä tapaamassa. Viestittely jopa poikkeusellisen sujaa ja erittäin ystävällistä. Oli todella mukava ja erittäin kaunis nainen ja voin suositella sekä yhtyä kaikkiin ketjussa olleisiin kehuihin. Varmasti menen toistekin, jos vain sillä suunnalla olen liikkeellä.


Jos ei haittaa että kämppä oli kuin pommin jäljiltä, KPH pimeä ja likainen, niin mikäs siinä.
On vaihtanut osoitetta, ei ollut uudessa kämpässä tuommoista - tai riippuu tietysti vaatimustasosta.

Vahvistan tämän, asunto oli oikein siisti ja myös tämän lajin suhteen erittäin käytännöllinen ja toimiva. Oli jopa ilmastointilaite niin helteisestä säästä ja tiiviistä menosta huolimatta ei tullut kuuma. Sohvan alle en toki kurkannut  ;D Hän vaikutti ylipäätään naiselta, joka huolehtii itsestään ja asunnostaan. Oli nätisti laittautunut ja asutoiveet huomioitu viimeistä piirtoa myöten. 10/10

Sää +20, aurinkoinen. Sisällä kuitenkin miellyttävän viileää.