Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Viola  (Luettu 1830 kertaa)

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 647
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Viola
« : Huhtikuu 04, 2023, 22:08:07 »
Luvan kanssa. Novelli Violasta. Ihana tapaaminen alkuvuodesta (todellisuudessa parikin tapaamista) hänen kanssaan. Joista ensimmäinen tässä kokemusasiantuntijan novelliksi kirjoittamana.

Hän lämmin, empaattinen, hieman kokeneempi mutta selkeästi itseäni nuorempi nainen. Toki tiedän arviointeja hänestä lukeneena mutta myös tapaamispaikan kalusteita, välineitä ja Violan vaatenaulakkoa stalkanneena, että hänestä löytyy myös hallitsevampi puoli. Mutta minä pyysin tapaamista siltä leppeämmältä Violalta.

Ja näin se meni

Vastaanotto oli ihanan kiihottava. Viola oli pukeutunut mukaviin liki läpinäkyviin asusteisiin, jotka peittivät sopivasti mutta myös paljastivat riittävästi.

Riisuttuani itseni ja käytyäni suihkuttelemassa pahimmat katupölyt pelialueilta könysin leveään ja tukevaan rautasänkyyn selälleni. Ja Viola nousi välittömästi sopimuksemme mukaisesti päälleni jalat yläruumiini molemmin puolin ja ihana syli vasten kasvojani.

Ensin hieman varovaista pyllyn nostamista ja laskemista vasten kasvojani, sitten hieman tiukempi sylin laskeminen vasten suutani. Taas pyllyn nosto hieman ylemmäs niin, että jouduin kurottamaan saadakseni huuleni vasten Violan huulia, kieleni vasten Violan kieltä, joka hieman kovettuneena pilkisti ihanien huulten katveesta.

Nuolin, imin, lipsuttelin kieltäni yhä syvemmälle huulten kätköihin ja pian löysin myös kielelläni tien hieman syvemmälle Violan ihanan piukkaan pilluun. Kuinka hyvältä se tuntuikaan, miten ihanalta hän maistuikaan. Ja ilmeisesti tämä tuntui myös Violasta hyvältä, sillä yhä tiiviimmin hän painoi kosteaa ja kuumaa pilluaan vasten kasvojani.

Nyt minun teki mieli kokeilla myös Violan pyllyä, käteen sopivien kannikoiden välissä olevaa solaa sekä pientä ryppyistä reikää tämän solan uumenissa. Ensin sormin ja hetken päästä tuota ihanaa reikää myös huulilla hamuten ja kielellä lipsutellen. Ja kun kielen kärjellä tarpeeksi tiukasti painoi vasten tuota taaempaa aukkoa, niin kielen pää tunkeutui hieman myös aukon sisään. Joka tunne sai Violan selvästi värähtämään, nousemaan entistä suorempaan istumisasentoon päälläni ja painamaan pyllynsä yhä tiukemmin vasten kasvojani.

Violan mielestä oli taas pillun nuolemisen vuoro. Hän liikkui päälläni istuma-asennosta enemmän kuusysiin nojaten käsillään reisiini ja polviini ja tarjoten kuumaa pilluaan nuoltavakseni. Ja minähän nuolin, sillä siitä minä todella pidän.

Olimme jo hommiin aloittaessamme sopineet, että kaluuni ei saa koskea ennen varatun tunnin viimeistä varttia. Näin siksi, että pelkäsin ennenaikaista laukeamista ja tuosta laukeamisesta seuraavaa leikin lopahtamista. Vaikka kuinka haluaisin päästä kahteen orgasmiin yhdellä tapaamisella, niin se ei vaan onnistu.

Yllätyksekseni Viola oli tässä suhteessa kaltaiseni. Kun olin aikani häntä nuollut ja hieronut, alkoi hänestä tuntua kuulema ”liian hyvältä”, joten hänen piti hetkeksi siirtyä pois päältäni. Violalla oli omien sanojensa mukaan sama ”ongelma” kuin minulla. Jos hän laukeaisi, olisi vaikea päästä kovin nopeasti takaisin oikeaan moodiin. En tiedä, oliko tuo totuus, mutta niin tai näin, kyllä miehistä itsetuntoani hiveli ajatus, että oikeasti pystyisin nuolemaan naiselle orgasmin, jos hän vaan antaisi siihen mahdollisuuden.

Olin vihjannut Violalle myös siitä, että pidän pyllyni kiihottamisesta. Tämän muistaen Viola ladkeuti jalkojeni väliin kaivettuaannensin sängyn vieressä olevan kaapin kätköistä likuvoidepurkin ja pari pientä lelua. Pyllyreikäni sai ihanan rasvauksen ja ensin sitä rentoutettiin sormin, sitten pienellä hieromasauvalla ja tuon alkuvalmistelun jälkeen Viola ohjasi hellästi pyllyyni jonkin johdon päässä värisevän kuulan. Joka solahtikin yllättävän helposti rentoutettuun pyllyyni.

Ja tuo tuntui suorastaan taivaalliselta. Kuten myös Violan kädet hieromassa nivusiani. Eturauhaseni sai nyt ihanaa käsittelyä sekä ulkoisesti että sisäisesti. Niin ihanaa, että yleensä kovin seisontaongelmainen katkarapuni osoitti yllättäviä elonmerkkejä. Sen huomasi myös Viola, joka ryhtyi runkkaamaan jo jättikatkaravun mittaan kohottautunutta kaluani.

Enhän minä tuota kauaa kestänyt vaan orgasmi tuli vaikka kuinka yritin ajatella ikäviä asioita. Mutta ei niitä pystynyt ajattelemaan, kun rytmimuna hieroi eturauhastani ja Viola hieroi toisella kädellään pallejani ja toisella kaluani. Laukesin voimakkaasti ja ruiskutin lastini pitkin reisiäni, vatsaani ja lensipä pari suihkausta aina rinnoilleni saakka.

Tuon koettuani vaivuin leveälle sängylle kasaan kuin puhkaistu virtahepouimalelu. Viola käpertyi ihanasti kainalooni, rapsutteli rintaani ja jutusteli tälle happea haukkovalle uimalelulle rauhoittavia. Hetki siinä ihanissa jälkitunnelmissa ja sitten pesulle ja kohti työpaikkaa.

« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 04, 2023, 22:11:06 kirjoittanut PaksUkko »