Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Asenne ratkaisee  (Luettu 4822 kertaa)

Poissa Timppa vaan

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asenne ratkaisee
« Vastaus #20 : tänään kello 09:35:45 »
Tavallaan varmaan kaikki on jo kohta sanottu tässä ketjussa, sillä ketjussa on todella hyviä kommentteja, monta juttua jotka voin allekirjoittaa.

Mutta laitetaan tänne erään tiettyyn asteeseen asti ujon tyypin kommentit. Ja nämä ovat MINUN, ei yleisesti kaikkien miesten mielipiteet asiaan.
Tiivistettynä:
1.   Kommunikaatio.
2.   Toiveiden huomioiminen.
3.   Totuuden mukaiset kuvat.
4.   Asiakkaan kohtelu/läsnäolo.
5.   Itse tapaaminen.
6.   Jäähyväiset.

En esimerkiksi vieläkään pysty soittamaan pt:lle ja kertomaan mitä haluaisin, se ei vain onnistu. Joten minä käytän vain niitä joiden kanssa voi sopia asiat sähköpostitse, ja kun ne ovat valmiina, sitten voi kyllä varmistaa että soitolla. Siksi yleensä kerron, listaan mistä tykkään ja en tykkää, ja samaten mahdolliset toiveet sähköpostissa.

Hyvää asennetta tässä on tietenkin se että on luettu ja huomioitu nämä toiveeni. Hyvää asennetta on myös se että kertoo että tähän en lähde, esimerkiksi roolileikki on kiva lisä minulle, mutta ei kaikkien mieleen. Tällä foorumillakin liikkuu eräs pt joka lupaa paljon, mutta kun tapaaminen oli edellä, ei ollut mitään seksikästä asua päällä vaan likaiset verkkarit ja huppari. Ei ollut lukenut mitään, vaan alkoi ”haastattelemaan” mitä nyt tehdään ja mistä pidän jne. Se nyt ei mielestäni ollut hyvää asennetta.

Tuskin olen ainoa täällä joka on niitä "panokoneita", jotka panee kaikkea kunhan se näyttää hyvältä. Minulle on tuo asenne todella tärkeä, tärkeämpi kuin ulkonäkö. Ulkonäön suhteen minulla ei ole suurempaa väliä onko edessä BBW tai laiha nainen ilman suurempia kurveja. MUTTA - jos käytetään kuvia, niin niiden olisi oltava totuudenmukaisia. Minäkin olen mennyt siihen ansaan että upeat kuvat ovatkin esittäneet jotakin toista. Ja kun oli rakentanut mieleensä että nyt on edessä sellainen ja sellainen – eikä ollutkaan. Kyllä se oli pettymys, vaikka nainen oli omalla tavalla kaunis, ja olisi sopinut hyvinkin sellaiseen mistä tykkään. Mutta en vieläkään ole oppinut kääntymään ovella. Mutta toista kertaa en mene.

FortySexN2 ja Jukkis 1

Tavallaan varmaan kaikki on jo kohta sanottu tässä ketjussa, sillä ketjussa on todella hyviä kommentteja, monta juttua jotka voin allekirjoittaa.

Mutta laitetaan tänne erään tiettyyn asteeseen asti ujon tyypin kommentit. Ja nämä ovat MINUN, ei yleisesti kaikkien miesten mielipiteet asiaan.
Tiivistettynä:
1.   Kommunikaatio.
2.   Toiveiden huomioiminen.
3.   Totuuden mukaiset kuvat.
4.   Asiakkaan kohtelu/läsnäolo.
5.   Itse tapaaminen.
6.   Jäähyväiset.

1. Kommunikaatio
Kuten sanottu olen jonkin verran ujo, varsinkin seksistä puhumiseen. En esimerkiksi vieläkään pysty soittamaan pt:lle ja kertomaan mitä haluaisin, se ei vain onnistu. Joten minä tapaan vain heitä joiden kanssa voi sopia asiat sähköpostitse, ja kun yksityiskohdat ovat valmiina, sitten voi kyllä varmistaa soitolla. Siksi yleensä kerron, listaan mistä tykkään ja en tykkää, ja samaten mahdolliset toiveet sähköpostissa. En juuri ulkolaisia harrastaa juuri tästä – he eivät harrasta sähköposteja.

2. Toiveiden huomioiminen.
Hyvää asennetta tässä on tietenkin se että on luettu ja huomioitu nämä toiveeni. Hyvää asennetta on myös se että kertoo että tähän en lähde, esimerkiksi roolileikki on kiva lisä ja samalla apukin minulle, mutta ei kaikkien mieleen. Tällä foorumillakin liikkuu eräs pt joka lupaa paljon, mutta kun tapaaminen oli edellä, ei ollut mitään seksikästä asua päällä vaan likaiset verkkarit ja huppari. Ei ollut lukenut mitään, vaan alkoi ”haastattelemaan” mitä nyt tehdään ja mistä pidän jne. Se nyt ei mielestäni ollut hyvää asennetta. Suurimman osan tapaamista hän kertoi omista jutuistaan. Onneksi on ollut erinomaisiakin tapaamisia.

3. Totuuden mukaiset kuvat.
Tuskin olen ainoa täällä joka on niitä "panokoneita", jotka panee kaikkea kunhan se näyttää hyvältä. Minulle on tuo asenne todella tärkeä, tärkeämpi kuin ulkonäkö. Ulkonäön suhteen minulla ei ole suurempaa väliä onko edessä BBW tai laiha nainen ilman suurempia kurveja. MUTTA - jos käytetään kuvia, niin niiden olisi oltava totuudenmukaisia. Minäkin olen mennyt siihen ansaan että upeat kuvat ovatkin esittäneet jotakin toista. Ja kun oli rakentanut mieleensä että nyt on edessä sellainen ja sellainen – eikä ollutkaan. Kyllä se oli pettymys, vaikka nainen oli mielestäni kauniskin, ja olisi sopinut hyvinkin sellaiseen mistä tykkään. Mutta en vieläkään ole oppinut kääntymään ovella. Mutta toista kertaa en mene.

4. Asiakkaan kohtelu/läsnäolo ja 5. Itse tapaaminen.
Kuten täällä todettu, se koskee koko ketjua. Viestinnästä jäähyväisiin. Olen viisikymppinen, ja minua hermostuttaa joka kertaa kun tapaan uuden naisen. Ei minulla ole vaikeaa kohdella häntä ihmisenä. Mutta alkumetrit näyttävät aika paljon. Alkuun voi tulla halaus, eikä siinä ole mitään väärää jos en heti tajua lompakkoa ottaa esille muistuttaa maksusta. Eikä sekään ole väärää että lähettää suihkuun. Niiden jälkeen… Asiakkaan huomioiminen. No, ei se ainakaan ole sitä että sanotaan että vaatteet pois, sängylle makaamaan ja tunnin päästä pt tulee sanomaan että mitä sää vielä täällä teet?

5. Itse tapaaminen ja 6. Jäähyväiset.
Hyvä asenne – tai hyvä hupakko – en tiedä mikä oikeastaan on ero, sillä hyvällä hupakolla on hyvä asenne? Mutta omalla tavallaan hän saa minut hetkeksi unohtamaan kaiken muun – ja se on juuri se mitä omasta mielestäni ostan. Monet myyvät aikaansa, mutta toinen kysymys on se että ovatko asiakkaat omasta mielestä ostamassa juuri aikaa? Ja kun kaikki on sitten ohi, jäähyväiset. Hymy ja halaus, suukko poskelle tai kunnon kielari, sillä ei väliä, mutta useimmiten noin ovat päättyneet parhaat tapaamiset. Hyvä tapaaminen saa hymyn esiin, ja aiheuttaa hyvänolontunteen joka voi jatkua päiviäkin.