Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Naturismi, fetissi?  (Luettu 996 kertaa)

Poissa Wandererman

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Naturismi, fetissi?
« : Huhtikuu 01, 2023, 11:33:55 »
Nudismi, nakuilu puolivirallisilla nuderannoilla tai autiokallioilla meren rannoilla kesäisin on minun fetissini. Eli paljastelu ja muiden samanhenkisten parien ja naisten katseleminen ja katsotuksi tuleminen.
Läntisellä Uudellamaalla esimerkiksi mahtavia rantakallioita, joille joka kesä eksyy niin meitä miehiä, mutta onneksi myös muutamia yksinäisiä naisihmisiä ja pareja aurinkoa ottamaan ja alastomuudesta nauttimaan. Myös seksiä harrastamaan. On mukava katsella, vaikka ei itse pääsisikään mukaan ;) Ehkä joku tunnistaa itsensä tästä ja toivottavasti nähdään taas pian. Naisille ja pareille kerron privana, missä :)
M57

Poissa hungry

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naturismi, fetissi?
« Vastaus #1 : Huhtikuu 20, 2023, 22:31:45 »
Uteliaisuuttani kysyn, että katseletko myös miehiä sillä silmällä?
 
Itseäni kammottaa kaikenlaiset homoilurannat. Mutta jos suurin auringonottajamäärä olisi siellä heteroja, niin oma kiinnostus heräisi kyllä.
Vielä ei ole nudistirannoista kokemusta, mutta joskus takavuosina olen nähnyt naisia yläosattomissa ulkomailla rannoilla ja oli kyllä kiihottavaa katseltavaa.

Onko kyse jostain kohteesta, jonne pääsee vain esim veneellä?
..jo vanha kansa opetti, että kun kunnolla pannaan, niin silloin on munatkin tiellä..

Poissa Wandererman

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naturismi, fetissi?
« Vastaus #2 : Huhtikuu 21, 2023, 11:11:27 »
En katsele miehiä sillä silmällä enkä tykkää siksi homorannoistakaan.
Paikassa, jossa käyn, ei ole venelaituria.

Joka kesä siellä jotain tapahtuu. Viime kesänä keski-ikiäinen pariskunta tuli lähelle istumaan ja aurinkoa paistattelemaan. Mies tuli ja kertoi, että ovat "eroottishenkisiä" ja sillä mielellä liikenteessä ja kysyi, että häiritseekö se. Kun sanoin, ettei tietenkään, sanoi käyvänsä kiertelemässä paikkoja. Rouva riisui vaatteet ja asettui selälleen niin, että meikäläisellä oli suora näköyhteys posliiniksi ajeltuun pimppaan. Luulen, että kaikki me tykättiin. Kun mies tuli takaisin, nuoli naiselleen orkun niin, että sain katsella.