Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?  (Luettu 9596 kertaa)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3039
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #60 : Heinäkuu 06, 2023, 18:50:40 »
Onpa hienoja kommentteja puolin ja toisin. Tosiaan tekee asiakkuudesta niin paljon miellyttävämpää kun tietää myyjän tykkäävän työstään ja upeeta, että äänessä on tursakkeita joille on tärkeää myös pt:n hyvinvointi! Oisko jopa niin, että asiakkaista valtaosa on naisia kunnioittavia empaattisia,  fiksuja ja hyvin käyttäytyviä?

On, mun kokemuksen mukaan juuri noin se on. Siksi tekeekin ihan pahaa, kun ostajista maalaillaan mediassa välillä vaikka minkälaisia "hyväksikäyttäjiä"/"naisten alistajia". Mun kokemukset asiakkaista on pääosin ihan muuta. Ihan urani alussakin jo kerroin, kuinka olin yllättynyt miten asiakkaatkin panostivat tapaamiseen (muutenkin kuin rahalla). Oltiin vähän kuin laittauduttu tapaamista varten, ja tietysti, ne lahjat.
Myöhemmin kun vakkareita tuli, niin aika monienkin kanssa huomasi, että asiakkaat saattavat välittää pt:n hyvinvoinnista aika paljonkin.
Toki, en mä odota/oleta mitään lahjoja tai että asiakkaat välittäisi.

Mutta mä vierastan tosi paljon ajatusta, että kukaan oikeasti horoilisi vain "kiimasta" tai "panetuksesta".
Ne on niinä hetkinä kun panettaa (ja mähän on nyt siinä naisten "kiimaisimmassa" iässä), niin ihan kiva bonus tähän hommaan, mutta ei hitto, en mä tätä ilmaiseksi tekisi. Joten kyllä se on se raha. Sen lisäksi kiimaa/panetusta suuremmat syyt ovat tän duunin vapaus - vapaus tehdä milloin huvittaa/olla tekemättä, mahdollisuus yhdistää todella helposti muihin duuneihin ja muutenkin vapaus kaikkeen muuhun elämään.

En tiedä onko monikaan horo ensisijaisesti horo. Itse määrittelisin itseni aika monella termillä ennen tuota, ja sitten sen kaiken muun lisäksi joskus olen myös horo. Tuohon liittyy myös se, ettei seksi merkkaa mulle paljoakaan. On kymmenittäin asioita, jotka on mulle paljon tärkeämpiä. Mutta, horoilu mahdollistaa noita monia mulle oikeasti tärkeitä asioita.

Samaanaikaan olen jo luokkaa 10 vuotta rehellisesti kertonut tämän saman. En ole koskaan feikannut "ah, olen niin kiimainen että siksi mä jaan pillua rahasta". Ja uskallan väittää, että olen tehnyt ihan onnistuneen uran, mikä itseasiassa jatkuu edelleen oikein kivasti. Huolimatta siitä, että olen jo sen saman 10 vuotta kuunnellut "sahaat omaa oksaasi noilla jutuillasi".

Ehkä asiakkaat loppujen lopuksi arvostavat myös rehellisyyttä.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Joensuussa ke-to 15.-16.5.!

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #61 : Heinäkuu 06, 2023, 22:51:32 »
Eiköhän suurin osa ole mt ongelmaisia ja siitä johtuvaa harhaa nautinnosta ..ja onko se sitten hyväksikäyttämistä ostajien puolelta... Harmillinen fakta isoon osaan. sorry

Aha. Saanko kysyä kuinka monta seksityöntekijää tunnet itse henkilökohtaisesti? Vai mihin tämä väittämä perustuu? Onko sinulla jotain faktoihin perustuvaa oikeaa tietoa aiheesta? Tai aiheeseen liittyviä tutkimuksia, joita voisit linkata tähän?

Vai oliko tämä
A) Provo
B ) pelkkä oma fiilispohjainen mielipide (jolla ei välttämättä ole mitään tekemistä varsinaisen totuuden kanssa)?
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #62 : Heinäkuu 06, 2023, 22:52:22 »
Eiköhän suurin osa ole mt ongelmaisia ja siitä johtuvaa harhaa nautinnosta ..ja onko se sitten hyväksikäyttämistä ostajien puolelta... Harmillinen fakta isoon osaan. sorry

Saanen olla toista mieltä :whipping: 😚

Samoin.  :whipping: :whipping: :whipping:
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #63 : Heinäkuu 06, 2023, 22:55:04 »

Toki hyvä jatkokysymys on sitten se, että onko rahan ottaminen seksistä itsessään seksuaalisesti kiihottavaa (rahan saaminen on toki aina kivaa). Jollakin ehkä niinkin?

Totta muuten, tämäkin pointti! 😁 Joitain voi kiihottaa se rahan seksistä saaminen, kuin myös toisinpäin. Nyt kun tuli puheeksi niin muistan että mullekkin on jotkut sanoneet että heitä kiihottaa jo se ajatus seksin ostamisesta. :stiletto:

Ei se raha mua erityisesti kiihota, mutta onhan sitä nyt helvetin kiva saada ennemmin kuin köyhänä olla. Saisi sitä muillakin ammateillani ihan kivasti, mutta en halua hankkia itselleni lisää burn-outeja painamalla ympäripyöreää päivää.
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 391
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #64 : Heinäkuu 06, 2023, 23:28:36 »
Eiköhän suurin osa ole mt ongelmaisia ja siitä johtuvaa harhaa nautinnosta ..ja onko se sitten hyväksikäyttämistä ostajien puolelta... Harmillinen fakta isoon osaan. sorry

Aha. Saanko kysyä kuinka monta seksityöntekijää tunnet itse henkilökohtaisesti? Vai mihin tämä väittämä perustuu? Onko sinulla jotain faktoihin perustuvaa oikeaa tietoa aiheesta? Tai aiheeseen liittyviä tutkimuksia, joita voisit linkata tähän?

Vai oliko tämä
A) Provo
B ) pelkkä oma fiilispohjainen mielipide (jolla ei välttämättä ole mitään tekemistä varsinaisen totuuden kanssa)?

Varmaankin tuo Pankkiirin kirjoitus oli puoliksi provo. Mutta vain puoliksi.

Tälle saitille kirjoittelevat hupakot ovat yleensä ”eliittihupakoita”, joilla riittää aikaa ja energiaa myös kirjoitteluun, kun asiat ovat oikeasti aika hyvin ja tilillä fyrkkaa ehkä enemmän kuin monilla asiakkaillakin.

Itsekin olen tutustunut muutamaan kotimaiseen ja ulkomaiseen ”eliittihupakkoon”, siis seksityöntekijöihin, joilla menee elämässä oikeasti hyvin ja fyrkkaa tulee (tai aktiiviaikoina tuli) ikkunoista ja ovista. Muutamien siiviiliammatit, jopa henkilöys on tullut selville ajan saatossa. Hienoja naisia nuo ja heillä loistava tulevaisuus kun fyrkkaa on perstaskussa niin ettei paskalle taivu.

Valitettavasti, todella valitettavasti, tämä ei ole kuitenkaan prostituution (= aineellisesti vastikkeellisen seksin tarjoamisen) koko kuva meidän pullamössö-Suomessakaan. Kyllä asiakkaana vastaan tulee myös ”palveluntarjoajia”, jotka ovat ns. sekaisin kuin seinäkello. Joko aineista tai vaikka ihan vain oman elämänsä sekasotkuista. Usein jälkimmäisillä (ja varmaan nisteilläkin) on oikeasti jokin mt-ongelma, usein jonkinsorttinen persoonallisuushäiriö.

Ehkä nuo naiset eivät kykene ns. normaaleihin ihmissuhteisiin ja siksi huoraavat. Tai eivät kykene ns. normaaleihin duuneihin niiden vaatiman täsmällisyyden ja henkilökohtaisten ominaisuuksien takia. Tai jotain muuta vastaavaa.

Kaikkea on tullut tässä skenessä nähtyä parinkymmenen vuoden aikana niin Suomessa kuin ulkomailla. Rikkautta, rakkautta ja toisaalta inhimillistä hätää. Maailman vanhin ammatti lienee myös maailman monimuotoisin ammatti. Ja sen toisenkin puolen nähneenä välillä ärsyttää ministerin liksaa vetävien suomihuorien kommentit, joissa omasta itsestä tehdään esimerkki koko ammatista. You ain’t seen nothing, f***ing bitches  :whipping: :whipping:  :whipping:

PS. Jotta ei jäisi vääriä käsityksiä, niin itse pyrin aina seksin ostamisessa vastuullisuuteen enkä tarkoituksellisesti tue sellaisten ihmisten seksin myyntiä, jotka oikeasti kuuluisivat mielenterveys-, päihde- tai muiden sosiaalipalveluiden hoidettavaksi.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 06, 2023, 23:32:52 kirjoittanut velihopea »

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #65 : Heinäkuu 06, 2023, 23:29:21 »
Onpa hienoja kommentteja puolin ja toisin. Tosiaan tekee asiakkuudesta niin paljon miellyttävämpää kun tietää myyjän tykkäävän työstään ja upeeta, että äänessä on tursakkeita joille on tärkeää myös pt:n hyvinvointi! Oisko jopa niin, että asiakkaista valtaosa on naisia kunnioittavia empaattisia,  fiksuja ja hyvin käyttäytyviä?

On, mun kokemuksen mukaan juuri noin se on. Siksi tekeekin ihan pahaa, kun ostajista maalaillaan mediassa välillä vaikka minkälaisia "hyväksikäyttäjiä"/"naisten alistajia". Mun kokemukset asiakkaista on pääosin ihan muuta. Ihan urani alussakin jo kerroin, kuinka olin yllättynyt miten asiakkaatkin panostivat tapaamiseen (muutenkin kuin rahalla). Oltiin vähän kuin laittauduttu tapaamista varten, ja tietysti, ne lahjat.
Myöhemmin kun vakkareita tuli, niin aika monienkin kanssa huomasi, että asiakkaat saattavat välittää pt:n hyvinvoinnista aika paljonkin.
Toki, en mä odota/oleta mitään lahjoja tai että asiakkaat välittäisi.

Mutta mä vierastan tosi paljon ajatusta, että kukaan oikeasti horoilisi vain "kiimasta" tai "panetuksesta".
Ne on niinä hetkinä kun panettaa (ja mähän on nyt siinä naisten "kiimaisimmassa" iässä), niin ihan kiva bonus tähän hommaan, mutta ei hitto, en mä tätä ilmaiseksi tekisi. Joten kyllä se on se raha. Sen lisäksi kiimaa/panetusta suuremmat syyt ovat tän duunin vapaus - vapaus tehdä milloin huvittaa/olla tekemättä, mahdollisuus yhdistää todella helposti muihin duuneihin ja muutenkin vapaus kaikkeen muuhun elämään.

En tiedä onko monikaan horo ensisijaisesti horo. Itse määrittelisin itseni aika monella termillä ennen tuota, ja sitten sen kaiken muun lisäksi joskus olen myös horo. Tuohon liittyy myös se, ettei seksi merkkaa mulle paljoakaan. On kymmenittäin asioita, jotka on mulle paljon tärkeämpiä. Mutta, horoilu mahdollistaa noita monia mulle oikeasti tärkeitä asioita.

Samaanaikaan olen jo luokkaa 10 vuotta rehellisesti kertonut tämän saman. En ole koskaan feikannut "ah, olen niin kiimainen että siksi mä jaan pillua rahasta". Ja uskallan väittää, että olen tehnyt ihan onnistuneen uran, mikä itseasiassa jatkuu edelleen oikein kivasti. Huolimatta siitä, että olen jo sen saman 10 vuotta kuunnellut "sahaat omaa oksaasi noilla jutuillasi".

Ehkä asiakkaat loppujen lopuksi arvostavat myös rehellisyyttä.

Oot, Venla, niin ihana! ❤️

Hyviä kommentteja.

Oon ollut aivan todella yllättynyt siitä, kuinka ihanan huomaavaisia, mukavia ja ihania 95% mun asiakkaista on ollut tässä viimeisten 1,5v aikana. Johtuu suurelta osin varmaan siitä kun siirryin pelkkien pano- yms. -palveluiden sijaan tarjoamaan lähinnä hierontoja ja sessioita. Ja kyllä mä panenkin, ei siinä. Mutta tämä tuntuu ainakin itseltä kärsineen mulkut pois asiakaskunnasta lähes 100%:sesti. *Koputan puuta* Ei niitä urveloita kyllä silloin aiemminkaan montaa ollut, mutta enemmän kuin nykyään.

Varmasti myös uudenlainen itsevarmuus tämän homman parissa vaikuttaa paljonkin. Olihan se silloin alussa vähän jännää ja olin varmasti uutena tulokkaana alttiimpi jos jonkinmoisille hiihtäjille.

Aivan ihania asiakkaita, joista osaa ihan aidosti tuntuu kiinnostavan mun hyvinvointi ja jotka oikeasti välittävät minusta. Se on liikuttavaa ja sydäntä lämmittävää. ❤️ Kiitos kaikille teille ihanille! ❤️

Sitten ovat ne lahjat. En minä semmoisia odota, mutta kyllä se joka kerta saa mut liikuttumaan, kun mulle kiikutetaan jotain lahjoja, joista monia on vielä oikeasti mietitty ja ostettu ne ihan minua ja persoonaani ajatellen. Aivan mielettömän ihania lahjoja olen saanut. Osa on humoristisia ja osa kuin mittatilaustyönä mulle tehtyjä. Miten joillain saattaakin olla niin hyvä intuitio? Ja kyllähän tämä nainen kukistakin ilahtuu aina.

Mutta kaikista parasta on se, jos asiat natsaa sen toisen ihmisen kanssa hyvin yhteen ja kun ihminen lähtee mun luota säteillen. Tai kun on leveä hymy huulilla jo tapaamiseen saavuttaessa.

Ootte, kuulkaas, monet mun palveluita käyttäneet / käyttävät antaneet mulle niin paljon enemmän kuin rahaa. Hyvin paljon sellaisia asioita, joita ei voi rahassa mitata. Kiitos. ❤️

Ootte saaneet mut myös luottamaan siihen, että teen oikeasti jotain merkityksellistä. Ja se jos jokin on paljon.

Harmi, kun kaikki mun asiakkaani eivät ole täällä, ja jos ovatkin, eivät tätä välttämättä huomaa.

Tuohon raha-asiaan vielä kommentoidakseni. Jos emme eläisi tällaisessa kapitalistisessa maailmassa, jossa elämme, uskon, että voisin tätä hommaa jossain määrin kyllä ihan ilmaiseksi tehdä. Koska tää nyt selkeästi vaan on yksi mun kutsumuksistani. Mutta koska tilanne on se, että pitää tarkkaan valita, miten sen aikansa käyttää ja jollain pitää elääkin, kyllä mä tätä maksusta teen. Ei mulla olisi aikaa tämmöstä tehdä ilmaiseksi, kun realiteetit on ne,  että sitä omaa aikaansa pitää käyttää myös muihin asioihin ja esim. just sen rahan tienaamiseen.

Mä olen taas niin über-seksuaalinen olento, että mulle seksi merkitsee hyvin paljon. Kyllä se on siellä mun elämän tärkeimpien asioiden joukossa. Oon lapsesta asti ollut jotenkin todella voimakkaan seksuaali-energian omaava yksilö. Muistan masturboineeni ensimmäisen kerran joskus 5-vuotiaana ja silloin oli myös ensimmäinen lievästi seksuaalinen fantasia. En sitte tiedä kuinka häiriintynyt olen, mutta enpä mä ole väittänytkään olevani ihan normaali. (Jos tämä tekee musta mielenterveyshäiriöisen, niin olkoon sitten niin. Ja btw, tuohon yhteen aiempaan kommenttiin viitatakseni, se on hyvin suuri prosentti väestöstä, jolla jonkinlaisia mielenterveysongelmia ilmenee ainakin jossain elämänsä vaiheessa. Miksei siis horoilla. Mutta en näe, että mt-ongelmilla ja seksityöllä olisi suoranaista yhteyttä keskenään).

Minä olen myös hyvin monia muitakin asioita kuin horo. Ihan jo muiden ammattienikin puolesta. Kaiken muun ohella olen _myös_ horo.

*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #66 : Heinäkuu 06, 2023, 23:43:07 »
Eiköhän suurin osa ole mt ongelmaisia ja siitä johtuvaa harhaa nautinnosta ..ja onko se sitten hyväksikäyttämistä ostajien puolelta... Harmillinen fakta isoon osaan. sorry

Aha. Saanko kysyä kuinka monta seksityöntekijää tunnet itse henkilökohtaisesti? Vai mihin tämä väittämä perustuu? Onko sinulla jotain faktoihin perustuvaa oikeaa tietoa aiheesta? Tai aiheeseen liittyviä tutkimuksia, joita voisit linkata tähän?

Vai oliko tämä
A) Provo
B ) pelkkä oma fiilispohjainen mielipide (jolla ei välttämättä ole mitään tekemistä varsinaisen totuuden kanssa)?

Tähän itseasiassa haluan lisätä semmoisen huomion, että hyvin suuri osa väestöstä ylipäätään kärsii tai on jossain elämänsä vaiheessa kärsinyt, jonkin asteisista mielenterveysongelmista. Onhan se silloin sanomattakin selvää, että myös niin seksityöntekijöiltä kuin seksipalveluita ostaviltakin mt-ongelmia löytyy. Joko nykyhetkessä tai menneisyydessä.

Itse en kuitenkaan näkisi automaattisesti yhteyttä mielenterveysongelmien ja seksityön välillä. Toki on ihan varmasti palveluntarjoajia, joiden kohdalla mielenterveysongelmat ovat johtaneet valintaan tehdä seksityötä. Mutta ei se mikään automaatio ole.

Toisekseen, miten lähdetään määrittelemään mielenterveysongelmat ja mitkä niistä ovat sellaisia, jotka saattaisivat vaikuttaa seksityöhön ryhtymiseen?

Masennus on hyvin yleinen riesa Suomessa. Samoin ahdistuneisuus ja burn-out. Voidaan toki nähdä näiden ja seksityön välillä jotain syy-seuraussuhteita, mutta eivät ne kaikkien kohdalla päde. Epävakaa persoonallisuushäiriö saattaa osaltaan vaikuttaa päätökseen aloittaa seksityön parissa joillain. Samoin varmaan jotkut muut persoonallisuushäiriöt.

Mutta koska itselläni ei ainakaan ole tutkimustietoa aiheesta, on mun mielestä hassua heitellä ilmoille faktana mielipidettä, että suurin osa palveluntarjoajista olisi mt-ongelmaisia.
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 391
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #67 : Heinäkuu 07, 2023, 00:37:05 »
Epävakaa persoonallisuushäiriö saattaa osaltaan vaikuttaa päätökseen aloittaa seksityön parissa joillain. Samoin varmaan jotkut muut persoonallisuushäiriöt.

On muuten fiksu huomio, Freyja, ja lienee jotain ammatillista käsitystä taustalla? Itse olen tässä asiassa sattuneista syistä ns. kokemusasiantuntija ja kymmeniä, ellen satoja tieteellisiä artikkeleita noista lukenut. En ole lääkäri enkä psykologi, mutta kielitaito ja koulutuspohja riittää noita lukemaan myös englanniksi. Moni asia menneisyydessä ja läheisissä on kuitenkin lukemalla auennut.

Eipä siinä, myös Tinderin ns. kiertopalkinnot tuntuvat olevan aika usein epävakaita tai narsisteja näin maallikkona arvioituna. Ikävää huomata 3-4 kk kiihkeän suhteen jälkeen, et Tinder-löytö onkin ihan dille :o Hupakosta kun pääsee eroon helpommalla, vain lopettamalla maksamisen ja vaihtamalla prepaidin ::)

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2097
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #68 : Heinäkuu 07, 2023, 08:25:35 »
Todennäköisesti rahan kiimassa (myy pillua).
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Pezku

  • Full Member
  • Viestejä: 122
  • * Kelpo kaveri
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #69 : Heinäkuu 09, 2023, 11:44:01 »
Luulen, että suurin osa tekee työtä rahan takia. Ja samalla tietysti pitävät seksistä.

Ymmärrän itse hyvin jos työntekijä ei aina voi saada esim. orgasmia tapaamisella. Jotenkin itselle tykkää asettaa tavoitteeksi pidemmillä tapaamisilla sen, että saisin naiselle myös orgasmin mutta huomaan ettei se aina onnistu. Enkä tästä koskaan pahastu. Ymmärrän hyvin, että paraskaan hupakko ei aina ole kuin niinsanotussa työmoodissa, eli vaikka nauttii tapaamisesta, se ei kuitenkaan pakosta yllä samalle tasolle kuin vaikkapa parisuhteessa. Hienoa työtä nämä naiset tekevät ja nostan hattua sille, miten hyvin jaksavat työtään tehdä vaikka joutuvat varmasti jatkuvasti saada kuraakin niskaan. Kohdellaan hyvin näitä naisia  :inlove:

Poissa Heav3n

  • Full Member
  • Viestejä: 174
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #70 : Heinäkuu 09, 2023, 15:35:19 »
Eiköhän suurin osa ole mt ongelmaisia ja siitä johtuvaa harhaa nautinnosta ..ja onko se sitten hyväksikäyttämistä ostajien puolelta... Harmillinen fakta isoon osaan. sorry

Juuri tällaisen logiikan vuoksi edelleen meitä palvelua ostavia leimataan mediassa jne. hyväksikäyttäjiksi ja palveluntarjoajia uhreiksi. Alalla varmasti on joukossa myös surullisia tapauksia joissa taustalla paritusta, päihdeongelmaa tai epätoivo rahasta. Tämä ei kotimaisilla tytöillä kuitenkaan useimmiten pidä paikkaansa. Vaikka tytöt tienaa seksillä, he myös pitävät työstään yleensä. Tietysti sitten löytyy niitä idiootteja, jotka häiriköivät tyttöjä eivätkä kunnioita ehtoja. Palvelualojen huonoja puolia, aina löytyy joku idiootti joukosta. Tytöt, joiden luona käyn ovat erittäin fiksuja, keskustelutaitoisia, eivät teeskentele mitään ja aidosti ilahtuvat tapaamisesta. Siitä huolimatta että raha vaihtaa omistajaa. Se mikä tyttöjen ahdinkoa lisää on idioottiasiakkaat, stigma sekä miten vaikea heidän on mainostaa työtään. Meidän asiakkaiden pitäisi kohdella heitä mahdollisimman hyvin. Heidän työnsä ei ole sieltä helpoimmasta päästä. Silti he hoitavat sen ammattimaisesti, tyylillä ja taidolla sekä mahtavalla asiakkaan huomioimisella.
Kaikki täälläkin aktiivisesti kirjoittavat tytöt, olette tosi fiksuja ja teette upeaa työtä, kiitos!

Poissa N.Puh

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #71 : Heinäkuu 09, 2023, 20:42:26 »
Kiitokset Heav3N, kirjoitit todella täyttä asiaa.

Palveluiden tarjoajat toimittavat onnellisuutta (toki on poikkeuksia) ja sen todisteena on tämä keskustelufoorumi, koska muuten koko aihe ei kiinnostaisi. Kaikilla meillä on hyviä ja huonoja hetkiä, ja onnellisuustaseen parantamiseen tarvitaan hyviä kokemuksia. Onneksi meillä on oman valintansa tehneitä palveluiden tarjoajia, jotka auttavat asiakkaitaan kokemaan maailman paremmalle paikalle elää.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 950
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #72 : Heinäkuu 09, 2023, 20:46:43 »
Luulen, että suurin osa tekee työtä rahan takia. Ja samalla tietysti pitävät seksistä.

Ymmärrän itse hyvin jos työntekijä ei aina voi saada esim. orgasmia tapaamisella. Jotenkin itselle tykkää asettaa tavoitteeksi pidemmillä tapaamisilla sen, että saisin naiselle myös orgasmin mutta huomaan ettei se aina onnistu. Enkä tästä koskaan pahastu. Ymmärrän hyvin, että paraskaan hupakko ei aina ole kuin niinsanotussa työmoodissa, eli vaikka nauttii tapaamisesta, se ei kuitenkaan pakosta yllä samalle tasolle kuin vaikkapa parisuhteessa. Hienoa työtä nämä naiset tekevät ja nostan hattua sille, miten hyvin jaksavat työtään tehdä vaikka joutuvat varmasti jatkuvasti saada kuraakin niskaan. Kohdellaan hyvin näitä naisia  :inlove:

Täytyy tähän sanoa, että tosiaan se orgasmi ei ainakaan itselle ole mikään helppo saada. Muussa kuin sooloseksissä niin saan hyvin hyvin harvoin, ensimmäisen kerran sain vasta yli kolmekymppisenä. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä ettenkö seksistä nauttisi. Itselleni se orgasmi ei ole se pääasia vaan yleinen fiilis ja nautinto😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Pezku

  • Full Member
  • Viestejä: 122
  • * Kelpo kaveri
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #73 : Heinäkuu 09, 2023, 21:29:04 »
Luulen, että suurin osa tekee työtä rahan takia. Ja samalla tietysti pitävät seksistä.

Ymmärrän itse hyvin jos työntekijä ei aina voi saada esim. orgasmia tapaamisella. Jotenkin itselle tykkää asettaa tavoitteeksi pidemmillä tapaamisilla sen, että saisin naiselle myös orgasmin mutta huomaan ettei se aina onnistu. Enkä tästä koskaan pahastu. Ymmärrän hyvin, että paraskaan hupakko ei aina ole kuin niinsanotussa työmoodissa, eli vaikka nauttii tapaamisesta, se ei kuitenkaan pakosta yllä samalle tasolle kuin vaikkapa parisuhteessa. Hienoa työtä nämä naiset tekevät ja nostan hattua sille, miten hyvin jaksavat työtään tehdä vaikka joutuvat varmasti jatkuvasti saada kuraakin niskaan. Kohdellaan hyvin näitä naisia  :inlove:

Täytyy tähän sanoa, että tosiaan se orgasmi ei ainakaan itselle ole mikään helppo saada. Muussa kuin sooloseksissä niin saan hyvin hyvin harvoin, ensimmäisen kerran sain vasta yli kolmekymppisenä. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä ettenkö seksistä nauttisi. Itselleni se orgasmi ei ole se pääasia vaan yleinen fiilis ja nautinto😊

Myös se jos naisesta tuntuu ettei orgasmi asiakkaan kanssa onnistu mutta kaikki tuntuu silti hyvältä, ei orgasmia on paljon parempi kuin teeskennelty orgasmi. Ainakin nuoremmilla olen huomannut että feikkiäänet ja feikkiorgasmit ovat joskus mukana, siitä jää huono fiilis.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 950
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #74 : Heinäkuu 09, 2023, 22:08:15 »
Luulen, että suurin osa tekee työtä rahan takia. Ja samalla tietysti pitävät seksistä.

Ymmärrän itse hyvin jos työntekijä ei aina voi saada esim. orgasmia tapaamisella. Jotenkin itselle tykkää asettaa tavoitteeksi pidemmillä tapaamisilla sen, että saisin naiselle myös orgasmin mutta huomaan ettei se aina onnistu. Enkä tästä koskaan pahastu. Ymmärrän hyvin, että paraskaan hupakko ei aina ole kuin niinsanotussa työmoodissa, eli vaikka nauttii tapaamisesta, se ei kuitenkaan pakosta yllä samalle tasolle kuin vaikkapa parisuhteessa. Hienoa työtä nämä naiset tekevät ja nostan hattua sille, miten hyvin jaksavat työtään tehdä vaikka joutuvat varmasti jatkuvasti saada kuraakin niskaan. Kohdellaan hyvin näitä naisia  :inlove:

Täytyy tähän sanoa, että tosiaan se orgasmi ei ainakaan itselle ole mikään helppo saada. Muussa kuin sooloseksissä niin saan hyvin hyvin harvoin, ensimmäisen kerran sain vasta yli kolmekymppisenä. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä ettenkö seksistä nauttisi. Itselleni se orgasmi ei ole se pääasia vaan yleinen fiilis ja nautinto😊

Myös se jos naisesta tuntuu ettei orgasmi asiakkaan kanssa onnistu mutta kaikki tuntuu silti hyvältä, ei orgasmia on paljon parempi kuin teeskennelty orgasmi. Ainakin nuoremmilla olen huomannut että feikkiäänet ja feikkiorgasmit ovat joskus mukana, siitä jää huono fiilis.

Tämä on ihan totta. Mitä sitä turhaan feikkaamaan?🤷‍♀️
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (53)
  • Viestejä: 369
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #75 : Heinäkuu 10, 2023, 13:14:20 »
Sekä että. Mutta koska maksavien asiakkaiden saamisessa ei ole ollut ongelmaa niin emmä ilmaiseksi rupea jakelemaan, toki on siinä muitakin syitä. Esim. se rahanvaihto kuitenkin luo sellaisen näkymättömän viivan kahden ihmisen väliin, jota kumpikaan ei ylitä. Jos se rahanvaihto jätetään pois, olisi tilanne heti paljon intiimimpi henkisellä tasolla molemmille. Ja en siviilissä todellakaan tapaisi tällaista määrää ihmisiä mitä seksityössä, vaikken mitään liukuhihnaa harrastakaan. Juurikin esim. tuon henkisen puolen ja rajojen yms takia. Kyllä mua rehellisesti sanoen panettaa joka päivä, eikä mulle riitä yks mies (olen poly) joten tää on loistava duuni mulle. Saan hyvän palkan siitä että pidän hauskaa, tuotan nautintoa muille sekä itselleni. Harvemmin tarvitsee olla puutteessa, vaikka toki joskus on kivaa pitää hauskaa ihan yksinkin jos siltä tuntuu.
Keikat kalenterissa !
HELSINGISSÄ Herttoniemessä torstaina 16.5 <3
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5198
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #76 : Heinäkuu 10, 2023, 15:07:09 »
Toistan itseäni sanomalla, rahan takia. Tykkään seksistä kyllä ja olen usein kiimassakin, mutta jos raha ei liikkuisi, tulisi vastapelurille erinäisiä vaatimuksia päästäkseen mun pöksyihin 😆 Koska voin runkatakin.

Maksuseksissä ne vaatimukset on vedetty minimiin. Täysi-ikäisyys, jonkinlaiset käytöstavat (ja ihonväri, tykkäätte tai ette).

Myisinkö sitten seksiä jos en tykkäisi siitä? Tuskin. Elätän itseni toisella toimialalla.  :whipping:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #77 : Heinäkuu 11, 2023, 13:17:44 »
Sekä että. Mutta koska maksavien asiakkaiden saamisessa ei ole ollut ongelmaa niin emmä ilmaiseksi rupea jakelemaan, toki on siinä muitakin syitä. Esim. se rahanvaihto kuitenkin luo sellaisen näkymättömän viivan kahden ihmisen väliin, jota kumpikaan ei ylitä. Jos se rahanvaihto jätetään pois, olisi tilanne heti paljon intiimimpi henkisellä tasolla molemmille. Ja en siviilissä todellakaan tapaisi tällaista määrää ihmisiä mitä seksityössä, vaikken mitään liukuhihnaa harrastakaan. Juurikin esim. tuon henkisen puolen ja rajojen yms takia. Kyllä mua rehellisesti sanoen panettaa joka päivä, eikä mulle riitä yks mies (olen poly) joten tää on loistava duuni mulle. Saan hyvän palkan siitä että pidän hauskaa, tuotan nautintoa muille sekä itselleni. Harvemmin tarvitsee olla puutteessa, vaikka toki joskus on kivaa pitää hauskaa ihan yksinkin jos siltä tuntuu.

Puit ajatukseni erittäin hyvin sanoiksi!

Sepä juuri, kun on se raha siinä välissä, ei tule pahemmin mitään ylimääräistä säätöä, joka voisi käydä aika kuormittavaksikin. Tällä hetkellä mulle riittää yksi kumppani siviilipuolella ja rakastajia on tietysti mukava olla olemassa. Ei kyllä riittäisi aika eikä energia useaan intensiiviseen, intiimiin ihmissuhteeseen siviilissä, saati kovin moniin epämääräisiin seksisäätöihin. Poly täälläkin. 👋
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #78 : Heinäkuu 11, 2023, 13:24:57 »
Luulen, että suurin osa tekee työtä rahan takia. Ja samalla tietysti pitävät seksistä.

Ymmärrän itse hyvin jos työntekijä ei aina voi saada esim. orgasmia tapaamisella. Jotenkin itselle tykkää asettaa tavoitteeksi pidemmillä tapaamisilla sen, että saisin naiselle myös orgasmin mutta huomaan ettei se aina onnistu. Enkä tästä koskaan pahastu. Ymmärrän hyvin, että paraskaan hupakko ei aina ole kuin niinsanotussa työmoodissa, eli vaikka nauttii tapaamisesta, se ei kuitenkaan pakosta yllä samalle tasolle kuin vaikkapa parisuhteessa. Hienoa työtä nämä naiset tekevät ja nostan hattua sille, miten hyvin jaksavat työtään tehdä vaikka joutuvat varmasti jatkuvasti saada kuraakin niskaan. Kohdellaan hyvin näitä naisia  :inlove:

Täytyy tähän sanoa, että tosiaan se orgasmi ei ainakaan itselle ole mikään helppo saada. Muussa kuin sooloseksissä niin saan hyvin hyvin harvoin, ensimmäisen kerran sain vasta yli kolmekymppisenä. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä ettenkö seksistä nauttisi. Itselleni se orgasmi ei ole se pääasia vaan yleinen fiilis ja nautinto😊

Sama juttu täällä! Sillä erotuksella, että taisin saada ekan orgasmin joskus teininä. Tosin ihan sooloillessa silloinkin.

Monille miehille se tuntuu olevan kunnia-asia tuottaa naiselle orgasmi, mutta ei sitä voi väkisin aikaansaada. Toiset tulee helpommin, toiset ei niinkään.

Orgasmi ei itsellekään ole mikään pääasia. Nauttia voi hyvin paljon monilla muillakin eri tavoilla. ❤️ Ja kyllähän mä nautinkin. Paljon.
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #79 : Heinäkuu 11, 2023, 13:27:12 »
Eiköhän suurin osa ole mt ongelmaisia ja siitä johtuvaa harhaa nautinnosta ..ja onko se sitten hyväksikäyttämistä ostajien puolelta... Harmillinen fakta isoon osaan. sorry

Juuri tällaisen logiikan vuoksi edelleen meitä palvelua ostavia leimataan mediassa jne. hyväksikäyttäjiksi ja palveluntarjoajia uhreiksi. Alalla varmasti on joukossa myös surullisia tapauksia joissa taustalla paritusta, päihdeongelmaa tai epätoivo rahasta. Tämä ei kotimaisilla tytöillä kuitenkaan useimmiten pidä paikkaansa. Vaikka tytöt tienaa seksillä, he myös pitävät työstään yleensä. Tietysti sitten löytyy niitä idiootteja, jotka häiriköivät tyttöjä eivätkä kunnioita ehtoja. Palvelualojen huonoja puolia, aina löytyy joku idiootti joukosta. Tytöt, joiden luona käyn ovat erittäin fiksuja, keskustelutaitoisia, eivät teeskentele mitään ja aidosti ilahtuvat tapaamisesta. Siitä huolimatta että raha vaihtaa omistajaa. Se mikä tyttöjen ahdinkoa lisää on idioottiasiakkaat, stigma sekä miten vaikea heidän on mainostaa työtään. Meidän asiakkaiden pitäisi kohdella heitä mahdollisimman hyvin. Heidän työnsä ei ole sieltä helpoimmasta päästä. Silti he hoitavat sen ammattimaisesti, tyylillä ja taidolla sekä mahtavalla asiakkaan huomioimisella.
Kaikki täälläkin aktiivisesti kirjoittavat tytöt, olette tosi fiksuja ja teette upeaa työtä, kiitos!

Kiitos. Erittäin hyvin ilmaistu. ❤️
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️