Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lotta Raumalla  (Luettu 10039 kertaa)

Poissa Kivatsulle

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Lotta Raumalla
« : Maaliskuu 26, 2023, 14:20:35 »
Onkos kellään kokemusta?

Poissa Arion550

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lotta Raumalla
« Vastaus #1 : Maaliskuu 29, 2023, 15:55:09 »
Mikä hänessä näyttää? Näyttää herkulta🤔

Poissa varakaani

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lotta Raumalla
« Vastaus #2 : Huhtikuu 01, 2023, 17:52:35 »
En raaskinut investoida kahta ja puolta rahaa. Ihan nätti kuvissa.

Poissa Zampo

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lotta Raumalla
« Vastaus #3 : Huhtikuu 06, 2023, 17:56:01 »
Kiinnostaisi kokemukset kanssa, on niin nättiä kuvia ettkä kutkuttaa... mutta on aika suolainen hintataso... :-\

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15015
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Lotta Raumalla
« Vastaus #4 : Huhtikuu 06, 2023, 19:56:28 »
^
Ruikutuksella ei pillua saa.  :whipping:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa purplerain100

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lotta Raumalla
« Vastaus #5 : Toukokuu 23, 2023, 08:34:27 »
Kukaan käynyt Lotalla?

Poissa p3kk4

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lotta Raumalla
« Vastaus #6 : Kesäkuu 04, 2023, 04:24:42 »
En menisi toista kertaa vaikka ilmaiseksi antaisi, tyttö on aivan väärällä alalla. Menee huonoimpien kokemusten kärkipäähän, lähes samaa luokkaa kuin mustat ylipainoiset ämmät feikkikuvineen, niihin en enää koske pitkällä tikullakaan. Poikkeuksena edellä mainittuihin se, että Lotta on ihan mukava, joskin ei järin puhelias.

- Kuvat ovat sopivasta kulmasta väljällä vaatetuksella ja meikattuja kasvoja on turha tapaamisessa odottaa

- Aivan lahna, ei ääntäkään vaikka kuinka ryskyttää. Ei edes koita miellyttää, vaan lähinnä kasvoista näkyy, että miettii, että loppuispa tämä jo pian. Ei edes koita teeskennellä, että saisi minkäänlaista nautintoa itse.

- Kallis, varmaankin siitä syystä, että kukaan ei tule toista kertaa

- Ja se kroppa... syytä olis alkaa liikkumaan ja käymään salilla ja pian, nuori nainen on päästänyt itsensä karmeaan kuntoon. Siviilissä kun tollasen roudaisi kämpille pienessä sievässä niin eipä pissavärkki heräisi toimintakuntoon muuten kuin se kuuluisa säkki päässä joku muu nainen mielessä

+ jottei mee pelkiksi haukuiksi niin ihan mukava tyttö on
+ ei kiirettä, joskin mulla oli tavallista isompi kiire päästä pois

Jos hintataso olisi ollut normiluokkaa 100-150€/30min niin en jaksaisi negoja kirjoitella näin antaumuksella, joskin tasarahahintakin olisi saadun palvelun tasoon ja neidon fyysiseen olemukseen nähden aivan liian kova.

Poissa purplerain100

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lotta Raumalla
« Vastaus #7 : Kesäkuu 05, 2023, 08:28:08 »
Noniin, kiitos rapsasta ja myös siitä että säästyy turhalta reissulta. Parempi onni ens kerralla  :behind:

Poissa Juh4ni

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lotta Raumalla
« Vastaus #8 : Syyskuu 25, 2023, 17:05:53 »
Itse kävin hänellä Turun päässä ekan kerran helmikuussa ja silloin ei ollu mun juttu(oli kaksi päivää vasta tehnyt hommia). Kolme viikkoa sitten annoin uuden mahdollisuuden koska kuten edelle mainittu myös sanoi hän on yksi mukavimmista johon oon törmännyt :) oli parantunut huomattavasti alotus ajoiltaan ja oon tälle viikolle varannu myös ajan.  :blowjob: :behind: en yhdy edelle mainitun tavoin kyllä tuohon että kuvat olisi otettu tietystä suunnasta, mun silmiin oli jopa hoikempi kuin kuvissa. Hän mainitsee ilmoituksessa olevansa pyöreämpi joten en tiedä mitä joku olettaa. Suolaisista hinnoista en tiedä mun silmiin normi hinnasto, ite käyn hänellä 150€/30min. Mutta mikä kenellekin on suolainen. Ainoat miinukset että paikoittain hiljainen ja ei ota lisä maksusta ilman kumia. Plussaa että vastaa viesteihin todella nopeasti eikä tarvitse antaa puhelinnumero kuten monelle muulle, näin varattuna se on iso plussa.

Poissa Raumalt

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lotta Raumalla
« Vastaus #9 : Lokakuu 03, 2023, 08:15:28 »
Mul lupas 100€/30min

Nätti on naamasta ja mietin et olisko testin arvoinen...

Poissa Toto

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lotta Raumalla
« Vastaus #10 : Lokakuu 24, 2023, 11:55:49 »
Tämän tytön kanssa menee rahat hukkaan. Varsinkin jos tahtoo muuta kun nopeesti kassit tyhjäks. Makaa kuin lahna. Eipä suihin ottokaan oikein luistanut. Pyysin ratsaille mut lonkat ei kuulemma kestä.

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2557
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Lotta Raumalla
« Vastaus #11 : Lokakuu 24, 2023, 12:57:47 »
Viime keväänä lähetin hänelle viestiä mutta jo pelkästään viestitellessä välittyi hänestä sellainen tympääntynyt lahnamainen vaikutelma. Joten jätin väliin.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Vieras1516

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lotta Raumalla
« Vastaus #12 : Lokakuu 25, 2023, 09:54:34 »
Vähän kokemukset näköjää vaihtelee 🤔

Poissa Teeteepee

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lotta Raumalla
« Vastaus #13 : Marraskuu 20, 2023, 08:58:18 »
Kyllä sitä Rauman tarjonnan todistetusti nyt nähneenä oli annettava mahdollisuus Lotalle. Mutta valitettavasti tuntuu kyllä että olis rahalle voinut vastinettakin eri tavalla saada. Toki tarve täyttyi, mutta olihan se aika elotonta ja jopa vähän vaivaannuttavaa. Ehkä useammat kerrat saisivat hänet vähän rentoutumaan, kun oli hirveän jännittynyt.
Mutta arvosanana sellanen 2/5, mukava tyttö kuten sanottu, mutta ei ehkä "oikea harrastus" hänelle tämä.

Poissa Vieras1516

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lotta Raumalla
« Vastaus #14 : Joulukuu 07, 2023, 09:56:01 »
Näyttäis olevan porissa käymässä niin toivottavasti siellä ovat tyytyväisempiä kuin raumalla

Poissa Toto

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lotta Raumalla
« Vastaus #15 : Joulukuu 21, 2023, 13:27:11 »
Tämän tytön kanssa menee rahat hukkaan. Varsinkin jos tahtoo muuta kun nopeesti kassit tyhjäks. Makaa kuin lahna. Eipä suihin ottokaan oikein luistanut. Pyysin ratsaille mut lonkat ei kuulemma kestä.

Annoin uuden mahdollisuuden jos ois jotain muutaman kuukauden aikana oppinut.
Ei siis mitään aivan kuolleena makas silmät kiinni. Todella vaivaannuttavaa.
Vaihtanut nimimerkkiä kulkee nyt nuori23 nimimerkillä.

Poissa Miikk

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lotta Raumalla
« Vastaus #16 : Helmikuu 01, 2024, 12:29:52 »
Nimimerkillä NUORI 23V kävin tapaamassa tämän vuoden puolella. Iloinen hymyilevä tyttö, iho ihoa vasten kiihkeää suutelua ja samalla alkoi runkkaan mua ja itse pääsin hieromaan häntä alapäästä. Sen jälkeen ihanaa suihinottoa josta siirryimme panemaan ja tuntui hyvältä, sekä tunnelma oli hyvä ja näytti nauttivan niinkuin minäkin. Vastoin edellisia kirjoittajia, ei ollenkaan lahna kokemusta itsellä.  :)

Poissa Pe Gu

  • Full Member
  • Viestejä: 376
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Lotta Raumalla
« Vastaus #17 : Helmikuu 01, 2024, 14:18:13 »
Onkos tämä se kuuluisa eka rapsa?

Poissa Miikk

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lotta Raumalla
« Vastaus #18 : Helmikuu 01, 2024, 16:57:19 »
Eka rapsa kyllä. Olen yleensä pelannu varman päälle ja käynyt perus varmoilla, paljon kehuja saaneilla, mutta nyt tuli tähän hyvä sauma käydä poikkeemassa pienellä "riskillä" ja tällä kertaa se kannatti. :) Ja ajattelin kirjottaa, jos se rohkasis jotain muutakin kokeilemaan ainakin kerran!

Poissa JohnnyMan

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lotta Raumalla
« Vastaus #19 : Maaliskuu 18, 2024, 00:30:22 »
Pohtinu tässä ajan varaamista hänelle, ilmeisesti nimimerkki on taas vaihtunut. Onko kellää vielä tuoreempia kokemuksia? Kuvissa on kylllä erittäin söpön ja mukavan näkönen  :)