Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Duo Trans nauti uutisista  (Luettu 6180 kertaa)

Poissa daddy66

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Duo Trans nauti uutisista
« : Maaliskuu 30, 2023, 09:09:23 »
Onko kukaan käynyt testaamassa?

Poissa Transformer

  • Jr. Member
  • Viestejä: 80
  • * Kelpo kaveri
Vs: Duo Trans nauti uutisista
« Vastaus #1 : Huhtikuu 04, 2023, 17:10:20 »
Täälläkin kiinnostais minkälaiset uutiset siellä on nautittavana. ::)

Jostain syystä arveluttaa ajatus mennä pioneerikeikalle tapaamaan kahta, jos vastaanotto ei ovella miellytäkään, niin minkälaiseen tilanteeseen sitä joutuisi. Kerran kun olen erään kohdalla kääntynyt ovella ja tää alkoi riehumaan, niin mietin jos nyt se riehuminen tuliskin tuplana. Ei tiedä riittäisikö kädet torjumaan monesta suunnasta.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Duo Trans nauti uutisista
« Vastaus #2 : Huhtikuu 10, 2023, 22:57:50 »
Täälläkin kiinnostais minkälaiset uutiset siellä on nautittavana. ::)

Jostain syystä arveluttaa ajatus mennä pioneerikeikalle tapaamaan kahta, jos vastaanotto ei ovella miellytäkään, niin minkälaiseen tilanteeseen sitä joutuisi. Kerran kun olen erään kohdalla kääntynyt ovella ja tää alkoi riehumaan, niin mietin jos nyt se riehuminen tuliskin tuplana. Ei tiedä riittäisikö kädet torjumaan monesta suunnasta.

Omasta mielestä brunetti? Näyttää vähän niinku mieheltä peruukissa ja naisten kuteissa, blondillahan on ihan tissitkin. Tiedä sitten. Olen skipannut ilmoituksen.

Poissa Matts

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Duo Trans nauti uutisista
« Vastaus #3 : Huhtikuu 12, 2023, 18:06:33 »
Olen seurannut tätä sivustoa pidemmän aikaa mutta nyt tein profiilin kommentoidakseni tätä. Kyseistä kaksikkoa lähestyin ja aion käydä testaamassa.

Poissa Matts

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Duo Trans nauti uutisista
« Vastaus #4 : Huhtikuu 13, 2023, 23:02:45 »
kävin Vaasas testaamas ja suosittelen.

Poissa Nilsson

  • Jr. Member
  • Viestejä: 85
  • * Kelpo kaveri
Vs: Duo Trans nauti uutisista
« Vastaus #5 : Huhtikuu 14, 2023, 02:28:03 »
No kerropa nyt hieman lisää ja paremmin

Poissa Matts

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Duo Trans nauti uutisista
« Vastaus #6 : Huhtikuu 14, 2023, 13:41:09 »
300€ tunnin setti. Blondi oli naisellisempi ja paremmin varusteltu. Liki 20cm työkalu ja huomattavasti paksumpi kuin omani vaikka olen kyllä isompi kuin Suomalainen keskiverto... Brunetellä hieman pienempi ja ei tissejä.. Innokkaasti olisivat työkalujaan minuun käyttäneet mutta joutuivat suuhun tyytymään.Itse en sellaiselle siis lämpene muidenkaan kanssa.. Itse annoin työkalua molemmille.. Bruneten kanssa itsellä paremmin synkkasi kun puhui paremmin amerikkaa. Blondi oli hieman passiivisempi.. Molemmat olivat raikkaita ja puhtaita ja tuoksuivat hyvälle. Voin kyllä suositella mutta oma kokemus oli sellainen että tunnin setti oli ehkä vähän turhan hätäinen kahden Amazonin hoiteluun...

Poissa Amghammon

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Duo Trans nauti uutisista
« Vastaus #7 : Huhtikuu 18, 2023, 11:27:13 »
Ovat nyt Oulussa. Brunette ilmeisesti Karen Borges nimellä aiemmin ilmoitellut, sähköposti ainakin tuli sillä nimellä