Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Dominoivaa palveluntarjoajaa  (Luettu 2836 kertaa)

Poissa Sälli86

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Dominoivaa palveluntarjoajaa
« : Maaliskuu 25, 2023, 12:41:41 »
Moi

Onkohan millainen pääkaupunkiseudun tarjonta jos haluaa että PT olisi dominoiva tapaamisen aikana?

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 637
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Dominoivaa palveluntarjoajaa
« Vastaus #1 : Maaliskuu 25, 2023, 15:35:32 »
Omia hyviä kokemuksia on erityisesti Lady Eirasta ja Freijasta.

Molempia voin suositella todella lämpimästi.

Mutta minä olen sellaisen hieman pehmeämmän dominoinnin ystävä, kovempaakin toimintaa on toki tarjolla.

Mutta niille sessioille on sitten toiset kokemusasiantuntijat.

Poissa ladyeira

  • Newbie
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Dominoivaa palveluntarjoajaa
« Vastaus #2 : Maaliskuu 26, 2023, 20:09:40 »
Hei, olen Valtiatar Eira! Laitanpa tähän ketjuun vastauksena hieman lisätietoa palveluistani, sillä tunnut soveltuvan käsiteltäväkseni. Kanssani saa upota nautintoa ja valtaa haluavan naisen syliin: olen leikkisä, luova, naisellisen voimakas ja kontrolloiva. Rakastan seksiä ja tulet huomaamaan, että nautintoni on aitoa seikkaillessamme yhdessä. Nautin vyödildon käytöstä, nahka- ja kumiasuista, abdl-leikeistä, eriteleikeistä sekä muista fetissileikeistä.

En ole piiskateknikko vaan nautin siitä, että välillämme on aito, psykologiseen vallankäyttöön pohjautuva yhteys. Dominointityylini vaihtelee sen mukaan kenen kanssa leikin. Pystyn olemaan myötätuntoisen opettavainen, viettelevän leikkisä, pelottavan tiukka ja ilkeän sadistinen. Olen lopuksi aina hellä ja ystävällinen. Mitä välillämme tapahtuu jää välillemme. Yksityisyys, niin omani kuin kävijänikin on minulle ykkösasia.

Minulla on oma paikka, joka on sopiva mm. eriteleikeille ja kuritukselle. Kanssani saa tarpeen mukaan hyväksyntää, hellyyttä, rankaisua ja vaatimuksia, ihailua, naurua ja yhteistä nautintoa esim. pitkään mielessäsi pyörineen fetissin toteuttamisessa. Rakastan fyysistä kuritusta elegantilla tavalla kihertäen samalla naurusta. Rakastan myös shibaria ja köytän toisen mielelläni avuttomaksi samalla häntä kiusoitellen.

Olen 167 cm pitkä, 76 kg ja kuppikokoni on 85D. Karvoitukseni on luonnollinen ja trimmattu. Minua saa nuolla ja suudella. Tässä tunnen olevani poikkeus "tummanpuhuvien ja nahkaisten" dominoiden keskuudessa: dominointini on määrätietoisen feminiinistä ja sallin fyysisen yhteyden. En siis ole pelkkä piiskaamistekniikan asiantuntija, vaan hallitsen feminiinienergiastani sinua käsin. Persoonaani ei kuulu huutaminen eikä muukaan aggressiivisuus vaan intensiivinen mentaalisen, tunteellisen, henkisen ja fyysisen yhteyden luominen. Puhelinnumeroni lähetän, kun olet lähettänyt minulle ensin viestiä täällä, tai sähköpostia. Tervetuloa tutustumaan sivuihini!

Ystävällisin terveisin Eira

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Dominoivaa palveluntarjoajaa
« Vastaus #3 : Maaliskuu 26, 2023, 21:00:07 »
Kiitos suosituksesta, PaksUkko! ❤️

Minua voipi lähestyä viestillä halutessaan. :)

Tarjoilen monen muun mukavan ohessa monipuolisesti sessioita, joiden kulusta keskustelen aina viestitse asiakkaan kanssa hyvin etukäteen.

Olen 175cm, hoikka, b-kupin rinnat omaava silmälasipäinen porkkanapää.

Omaan vahvan seksuaalienergian sekä humoristisen ja hivenen ilkikurisen asenteen. Kanssani on helppo olla ja kohtaan jokaisen asiakkaani 100% läsnäolevasti ja hyväksyvästi.

Minulta saa sekä kevyempää että rajumpaa dominointia sen mukaan mikä tuntuu sinulle mieluisimmalta.

❤️ Freyja
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 637
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Dominoivaa palveluntarjoajaa
« Vastaus #4 : Maaliskuu 26, 2023, 22:49:55 »
Ihanaa.

Edellä kaksi suosikkiani ja tämän hetken ainokaista palveluntarjoajaani.

Pitäkää heitä molempia hyvin, niin he pitävät teitä juuri niin kuin unelmoitte.

Etsikää heidän kanssaan ne mallit toimia, jotka juuri teidän välillenne parhaiten sopivat.

Eläkää unelmianne rohkeasti näiden kahden ihanan naisen kanssa.

Poissa mika45v

  • Full Member
  • Viestejä: 151
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Dominoivaa palveluntarjoajaa
« Vastaus #5 : Maaliskuu 26, 2023, 23:01:25 »
Mites   Freyja teetkö keikkaa muihin kaupunkeihin :)

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Dominoivaa palveluntarjoajaa
« Vastaus #6 : Maaliskuu 27, 2023, 12:40:10 »
Mites   Freyja teetkö keikkaa muihin kaupunkeihin :)

En ikävä kyllä ole toistaiseksi tehnyt. 😕 Riippuu toki välimatkasta. Ei se täysin poissuljettua ole. :)
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Sailor

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Dominoivaa palveluntarjoajaa
« Vastaus #7 : Maaliskuu 31, 2023, 18:34:38 »
Mila pari kertaa käynyt eikä jätä kylmäksi tuntuu nauttivan kivun tuottamisesta ja on ainakin minun makuuni täydellinen.
Ronkelit ja rahattomat runkkaa.

Poissa Pertti55hki

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Vs: Dominoivaa palveluntarjoajaa
« Vastaus #8 : Huhtikuu 05, 2023, 11:08:45 »
luxkatariina tarjoaa myös, on vähän kokematon mutta toimii kyllä.