Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia Kauniista Pinkiestä tai Seksikästä Pinkystä  (Luettu 3180 kertaa)

Poissa Vesseli59

  • Jr. Member
  • Viestejä: 99
  • ** Piristää muiden päivää
Kokemuksia Kauniista Pinkiestä tai Seksikästä Pinkystä
« : Maaliskuu 22, 2023, 23:39:44 »
Minulla ei ole kokemusta thai-tytöistä missään palvelun muodossa ja siksi kiinnitin huomiota naapuripalstalla ilmoitukseen Pinkiestä (tai Pinky), joka tarjoaa palveluja Lappeenrannassa Lauritsalan suunnalla. Onko teillä pidemmän aikaa tilannetta seuranneilla kollegoilla näkemystä tai mahdollista suositusta. Voi olla, että tätä teemaa on aiemmin käsitelty tässä foorumissa, mutta tuskin tämän neitokaisen osalta.

Poissa AnaVaan

  • Full Member
  • Viestejä: 218
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kokemuksia Kauniista Pinkiestä tai Seksikästä Pinkystä
« Vastaus #1 : Maaliskuu 23, 2023, 03:00:41 »
Kiva kun joku muukin kyselee täällä näistä mimmeistä ettei vallan mene yksikirjoitteluksi miulla täällä. Itse en kyllä osaa kertoa noista mitään. Joskus soitin jollekin thaikulle ihan kysely mielellä vain ja kysyin taksaa ja palveluita ja oliko tunti sen pari tasarahaa ja kun kysyin palveluita niin käsitöitä ja ihan jonkin sortin seksiaktiakinn tarjosi ja kun kysyin että saako nuolla niin hinta pompahti 500e johon oli vastattava että mieluummin tumputan kotona videoita katsellen. En oo tosiaan ikinä käynyt ja noilta muutamilta tuttavilta jotka ovat käyneet niin osa ollut innoissaan kun saavat sen kerran vuoteen kesälomarahoillaan seksiä ja osa ollut pettyneitä pikarunkkuihin. Suosittelen kyllä valitsemaan kenet tahansa kotimaisen mimmin ...eiltä tai jonkun daamin tosieskon sivuilta mutta tämä on thaimimmeihin perehtymättömän miehen yksinkertainen neuvo.

Poissa Vesseli59

  • Jr. Member
  • Viestejä: 99
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kokemuksia Kauniista Pinkiestä tai Seksikästä Pinkystä
« Vastaus #2 : Maaliskuu 23, 2023, 08:29:48 »
Kiitos Ana tästä veljellisestä vastauksesta, suorastaan neuvosta, jota aion paremman puutteessa noudattaa.

Poissa Itärajanpoika

  • Jr. Member
  • Viestejä: 99
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kokemuksia Kauniista Pinkiestä tai Seksikästä Pinkystä
« Vastaus #3 : Maaliskuu 24, 2023, 23:37:10 »
Olen jonkun kerran vieraillut näissä e-karjalan thai mestoissa. Itse olen tykännyt vähän vanhemmista thai naisista. Niille yleensä riittänyt tasa raha (2 ruskeaa). Yksi  jopa pyyteli matkaseuraksi Pattayalle 😅. Aina on päässyt lykkimään ja hieronta siihen kylkeen. Pinkien muistan kerran tavanneeni eikä siitäkään huonoa makua jäänyt.

Poissa Kaukamo

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kokemuksia Kauniista Pinkiestä tai Seksikästä Pinkystä
« Vastaus #4 : Huhtikuu 21, 2023, 01:06:34 »
Joo, järestään tuntuu olevan hinnat ihan pilviä hipovia, joskus joku ensikertalainen saattaa erehtyä suostumaan tinkauksiin mutta melkein poikkeuksetta raha vs kokemus ei ikinä kohtaa. Toki joskus on poikkeuksia mutta todella harvoin. Suosituksia noista kiertolaisista mielellään ottaisi vastaan.