Keskustelua paikkakunnittain > Etelä-Suomi

KiimaMari Lahti

<< < (14/16) > >>

joey_t:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikkov - Tammikuu 22, 2025, 20:34:13 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Pekonen - Joulukuu 25, 2024, 13:29:10 ---Kyllä KiimaMari on olemassa. Lähden uutta vuotta vastaan ottamaan Tallinnan reissulle KiimaMarin ja hänen ystävättärensä, joku Tiukkakissa, kanssa ihan muuten vaan.
Jännä nähdä onko miten rietasta menoa edessä.

--- Lainaus päättyy ---

Miten meni reissu? ;D

--- Lainaus päättyy ---
Ilmeisesti ihan hyvin. Mari soitteli mulle tässä yhtenä iltana ja hehkutti edelleen uuden vuoden reissua. Kerrankin olivat päässeet nauttimaan kunnon panomiehen seurasta. Ystävätär huuteli taustalta että hänkin on erittäin tyytyväinen / tyydytetty.  :)

Mikkov:
Vaikuttaa tosi hyvältä siis  :) Marista oli muuten juttua paikallisessa lehdessä viime viikolla.

Pekonen:

--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Tammikuu 22, 2025, 21:21:23 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mikkov - Tammikuu 22, 2025, 20:34:13 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Pekonen - Joulukuu 25, 2024, 13:29:10 ---Kyllä KiimaMari on olemassa. Lähden uutta vuotta vastaan ottamaan Tallinnan reissulle KiimaMarin ja hänen ystävättärensä, joku Tiukkakissa, kanssa ihan muuten vaan.
Jännä nähdä onko miten rietasta menoa edessä.

--- Lainaus päättyy ---

Miten meni reissu? ;D

--- Lainaus päättyy ---
Ilmeisesti ihan hyvin. Mari soitteli mulle tässä yhtenä iltana ja hehkutti edelleen uuden vuoden reissua. Kerrankin olivat päässeet nauttimaan kunnon panomiehen seurasta. Ystävätär huuteli taustalta että hänkin on erittäin tyytyväinen / tyydytetty.  :)

--- Lainaus päättyy ---
Minä tässä vähän pistelin omiani kuten varmaan kaikki arvelivatkin ja meikäläisen uudenvuoden vietto sujui erilaisissa merkeissä.
Emme me todellisuudessa edes lähteneet millekään Tallinnan reissulle vaan otimme tyttöjen kanssa Uutta Vuotta vastaan ihan vaan Helsingin yössä.

Mikkov:
Siis ketkä kaikki tapasi Kiiman?

Blain:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikkov - Tammikuu 24, 2025, 19:51:47 ---Siis ketkä kaikki tapasi Kiiman?

--- Lainaus päättyy ---

Ei häntä ole muut tavanneet kuin sinä mielikuvituksessasi.

Tän topikin tarkoitus on hiuksn mysteeri; ruokitaan yhden kaverin mielikuvitusleikkejä.

Vitsi on jo vanhentunut kauan aikaa sitten

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta