Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Haikeat hyvästit  (Luettu 3650 kertaa)

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Haikeat hyvästit
« : Marraskuu 10, 2019, 22:47:39 »
Huomenna ajattelin käydä vielä viimeisen kerran vakkari tyttöni luona, koska hän on lopettamassa seksityön muuttuvan elämäntilanteen takia. Olen tietenkin iloinen hänen puolestaan, mutta asiakkaan näkökulmasta jonkin verran haikeutta on ilmassa, koska hyviä palveluntuottajia on vaikea löytää.

Tältä tytöltä olen saanut erityisen hyvää, ellei jopa parasta GFE -seuraa. Aion toki kertoa sen myös hänelle huomenna.

Käykää tyttöjen luona niin kauan kun se on mahdollista, koska eräänä päivänä he lopettavat ja teillä on silloin vain kauniita muistoja kun keinutte keinutuolissa ja muistelette yhdessä vietettyjä hetkiä.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Haikeat hyvästit
« Vastaus #1 : Marraskuu 11, 2019, 00:12:40 »
Kesällä loppui 6-vuotinen vakkari"suhde" erään opiskelijapimun kanssa hänen valmistuttuaan ja lähdettyään uusiin maisemiin. Aika orvon fiiliksen se kyllä jätti kun oli ehtinyt tottumaan siihen, että tapaamiset onnistuivat 99%:sti kuten itse olin ajatellut. Ei mitään säätöjä koskaan ja vielä oma kämppä.

"Oli kiva päästä tutustumaan sinuun".Siinä tytön viimeiset sanat tehdessäni lähtöä hänen luotaan.

Kuten olen johonkin ketjuun kirjoittanutkin niin hupakot häviävät keskimäärin alta kahden vuoden niin kandee käydä vielä kun on mahdollista. Huomenna se voi olla jo myöhäistä.


Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Haikeat hyvästit
« Vastaus #2 : Marraskuu 11, 2019, 01:13:42 »
Kyllä ne on usein haikeat molemminpuolisesti, jos muutto tms. on edessä.  :'( Olen välillä vaihtanut maata kuin sukkaa, useita ihania ihmisiä on jäänyt ikävä.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Haikeat hyvästit
« Vastaus #3 : Marraskuu 11, 2019, 06:23:50 »

... on iso asia... ne jotka puhuu että vakkarin kanssa on "vain seksiä" niin ei tiedä mitään. Mä voin helposti samaistua Kapteenin fiiliksiin. Ja DeeDeen myös. ...Kun kaikki natsaa niin referenssipiste ja rima on korkealla. Mä en tiedä mitä itse tekisin kun vastaava tilanne tulee omalle kohdalle. Luultavasti pidän ainakin pitkän tauon. Todella pitkän... Mutta nyt, kun vielä voin niin käyn vakkaria moikkaamassa niin usein kuin vain hänelle sopii. ❤ Rahaa saa aina lisää, aikaa ei.


 
Amator

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Haikeat hyvästit
« Vastaus #4 : Marraskuu 11, 2019, 11:47:37 »
Kuten olen johonkin ketjuun kirjoittanutkin niin hupakot häviävät keskimäärin alta kahden vuoden niin kandee käydä vielä kun on mahdollista. Huomenna se voi olla jo myöhäistä.

Tuon kahden vuoden aikana minäkin saatan ehtiä muutamaan tapaamiseen, vaikken ole mikään ahkera kävijä ja lisäksi vältän tarkoituksella liiallista keskittämistä. Hupakkorosterin ollessa leveämpi yksittäinen poistuminen asettuu paremmin oikeisiin mittasuhteisiinsa. Aloittajan mainitsemat asiaan liittyvät mahdolliset hyvät puoletkin saavat silloin helpommin ansaitsemansa arvon.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Haikeat hyvästit
« Vastaus #5 : Marraskuu 11, 2019, 12:33:23 »
Kuten olen johonkin ketjuun kirjoittanutkin niin hupakot häviävät keskimäärin alta kahden vuoden niin kandee käydä vielä kun on mahdollista. Huomenna se voi olla jo myöhäistä.

Hupakkorosterin ollessa leveämpi yksittäinen poistuminen asettuu paremmin oikeisiin mittasuhteisiinsa.
Ei tää mulla mene näin. Hupakkorosterin leveys ei koskaan poista sitä kaipuuta, haikeutta(mikä nyt olisi oikea sallittu termi ;))mitä kokee kun hyvä vakkari poistuu kuvioista. Loppupeleissä kemiat napsahtavat kybällä harvoin tässä bisneksessä. Joillekin se voi olla hyväkin, mutta itse en koe näin.

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Haikeat hyvästit
« Vastaus #6 : Marraskuu 11, 2019, 14:05:27 »
Joillekkin varmasti on vaikeaa päästää irti ja antaa ihmisen jatkaa omaa elämäänsä.....ei tässä pitäisi mitään draamaa olla.  :o

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Haikeat hyvästit
« Vastaus #7 : Marraskuu 11, 2019, 18:15:04 »
^ Ei kai se, että tuntee haikeutta hyvän asiakassuhteen loppumisesta välttämättä mitään draamaa aiheuta????
Hyvä vakkarisuhde kun ei muodostu ilman että ne kuuluisat kemiat kohtaa ja ihmiset viihtyvät toistensa seurassa.Ja kun tuollainen suhde päättyy, niin toki se vähän kirpaisee.
Itselleni ainakin nämä neitoset ovat ihan oikeita ihmisiä ja jos olen useamman kerran tavannut, niin se johtuu siitä että olen nauttinut kyseisen ihmisen seurasta. Ja kun tämä asiakassuhde joskus väistämättä päättyy, niin on  mielestäni vain luonnollista tuntea jonkinlaista haikeuttaa. Tunteva ihminen kun olen.
Tämä ei todellakaan tarkoita etteikö päästäisi irti ja antaisi toisen jatkaa elämäänsä ja tehdä niin itsekin. Ilman mitään draamaa. Toki kuulemma noita ripustautujiakin löytyy, mutta tuskinpa aloittajan tapauksessa siitä on kyse.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Haikeat hyvästit
« Vastaus #8 : Marraskuu 11, 2019, 20:08:14 »
Vakkareita tulee aina lämmöllä muisteltua ja tapaan heitä aina kun voi. Mulla kaikki tutut ja vakkarit ovat keikkaa tekeviä, joten tapaamaan ei niin usein pääse. Jokin siinä tutussa kumppanissa (mahtavan seksin lisäksi) aina sytyttää kun odottaa vain häntä vaikka helpotusta olisi tarjolla muuallakin. Ihania naisia, varmasti tämä harrastus hiipuisi ilman heitä  :)
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15136
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Haikeat hyvästit
« Vastaus #9 : Marraskuu 12, 2019, 08:24:42 »
Pitkän vakkarisuhteen päättyminen tuo aina tiettyä haikeutta tahtomattaankin.
Tietysti ne, joilla ei ole pitkiä vakkarisuhteita koskaan ollut ei voi tietään.  ::)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Haikeat hyvästit
« Vastaus #10 : Marraskuu 12, 2019, 16:54:46 »
On näitä harvinaisia poikkeustapauksia, jotka yllättäen ottaa yhteyttä vuosien päästä ja kyselee: vieläkö se amiraali heiluu prinssinakkinsa kanssa ympäri härmää porttienkongien suojissa lymyillen. Eikun, siis mitä kuluu? samalla kertoen, miten oma elämässä on haarakonttorin kiinni laittamisen jälkeen mennyt. Se, jos mikä lämmittää mieltä, vaikka enää ei ole asiaa sinne kaikkein pyhimpään temppeliin.  :P
 
Allekirjoitan saman kuin muut turskat: käykää vakkareilla, kun vielä kerkeätte ja aina kun rahatilanne sen sallii. Duunia ehtii painaa myöhemminkin, mutta panna voi vaan niin kauan heppi nousee ja siniset pillerit loistavat. ::)   

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 477
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Haikeat hyvästit
« Vastaus #11 : Marraskuu 14, 2019, 09:51:24 »
Tottakai se haikeaksi vetää, kun vakkari lopettaa. Ei tässä mitään esineitä tavata vaan suurimmalti osin upeita ihmisiä, jotka ovat ottaneet taakakseen meidän karvaperseiden seksuaalisen parantamisen. Johan eläimetkin osaavat tuntea haikeutta ja kaipuuta hyviä tyyppejä kohtaan, niin mikseivät ihmisetkin osaisi tuota tehdä.

Itse asiassa aihe kiinnosti sen verran, että heitin klapia Googlen pesään ja katsoin mistä se kuuluisa kana kusee:

Psykopaatit ovat kykenemättömiä muodostamaan emotionaalisia kiintymyssuhteita tai tuntemaan todellista empatiaa toista henkilöä kohtaan, vaikka he osaavat olla viehättäviä.  Psykopaatit ovat hyvin manipuloivia ja saavuttavat helposti toisten henkilöiden luottamuksen.  He oppivat matkimaan tunteita, vaikka he ovat kyvyttömiä todella tuntemaan niitä, ja vaikuttavat normaaleilta hyväuskoisille ihmisille. Psykopaatti kokee, ettö muut ihmiset ovat olemassa vain palvellakseen häntä. Psykopaatit ovat usein hyvin koulutettuja ja he pystyvät pitämään työnsä. Jotkut psykopaatit ovat niin hyviä manipuloinnissa ja matkimisessa, että heillä on perhe ja muita pitkäaikaisia suhteita ilman, että henkilöt heidän ympärillä edes osaisi epäillä psykopaatin todellista luonnetta (Bonn, 2014).

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Haikeat hyvästit
« Vastaus #12 : Marraskuu 14, 2019, 11:30:54 »
Tottakai haikeutta saa kokea, tunne siinä missä muutkin tunteet ja täysin inhimillistä. Helpottaa jos osaa suhtautua tunteisiin terveellä tavalla hyväksyvästi, mikään tunnetila ei ole pysyvä. Me ei voida vaikuttaa kaikkiin asioihin elämässä, mut omaan suhtautumiseen voi jokainen vaikuttaa. Jokaisesta myrskystä voi löytää sen sateenkaaren.
Thank you 🙏🕊️