Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: turskat & brassisokerointi  (Luettu 2581 kertaa)

Poissa pillut_pyöreeks

  • Full Member
  • Viestejä: 146
  • * Kelpo kaveri
turskat & brassisokerointi
« : Maaliskuu 21, 2023, 23:54:39 »
Eli onkos turskat käyneet brassisokeroinnissa?
Vois vaikka mennä jos jutun näköinen nainen sokeroisi  ;D
Vai tarjoaako joku PT ko palvelua?
https://www.iltalehti.fi/keho/a/68c3e506-9d83-4873-983a-7bda06fe43a8

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: turskat & brassisokerointi
« Vastaus #1 : Maaliskuu 21, 2023, 23:56:32 »
Olen käynyt jo vuosia.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 21, 2023, 23:58:31 kirjoittanut ShyGuy »

Poissa JulianMiesNokia

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 246
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: turskat & brassisokerointi
« Vastaus #2 : Maaliskuu 22, 2023, 06:51:17 »
Rouva osti mulla lahjaksi lahjakortin sokerointiin, mutta en ole saanut aikaiseksi mennä. Tarviipa varata aika.
Palveluntarjoaja
JuliaK:n aviomies :-)
Nokia - Tre alue
Tavattavissa joka päivä

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: turskat & brassisokerointi
« Vastaus #3 : Maaliskuu 23, 2023, 23:00:31 »
Luulisi että sokerointipaikat poistaisi karvat myös miehiltä?
Vai onko ne vaan naisille?  ???

Jos haluaa siihen jotain seksipalveluita kylkeen, niin naapurissa olen nähnyt noita ilmoja ainakin hieronta & muu sopimaton osioissa.
*mä en kyseistä palvelua tarjoa*
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1145
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: turskat & brassisokerointi
« Vastaus #4 : Maaliskuu 24, 2023, 07:11:53 »
Kyllä miehillekin brassia löytyy. Ei joka paikassa, mutta enenevissä määrin.
Kunhan käyttäytyy asiallisesti ja suorittaa maksun, niin ei siinä mitään jännitettävää ole. Pieni kipu kuuluu asiaan, sekin helpottaa toistojen myötä.

Mä aikanaan kyselin brassin yhdistämistä runkkaukseen, mutta oon sitten päätynyt hoitamaan nämä palvelut ihan erillisinä.
You and me, part-time lovers

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: turskat & brassisokerointi
« Vastaus #5 : Maaliskuu 24, 2023, 07:15:33 »
Olen hetero.
Why so fragile?

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1145
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: turskat & brassisokerointi
« Vastaus #6 : Maaliskuu 25, 2023, 18:16:07 »
Olen hetero.

Sehän tiedetään mistä kielii, kun tätä oikein erikseen aletaan mainostaa  ::)
You and me, part-time lovers

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: turskat & brassisokerointi
« Vastaus #7 : Maaliskuu 25, 2023, 18:34:51 »
Luulisi että sokerointipaikat poistaisi karvat myös miehiltä?
Vai onko ne vaan naisille?  ???

Jos haluaa siihen jotain seksipalveluita kylkeen, niin naapurissa olen nähnyt noita ilmoja ainakin hieronta & muu sopimaton osioissa.
*mä en kyseistä palvelua tarjoa*

Osa sokerointipaikoista ilmoittaa, että miesten täytyy olla erikseen yhteydessä puhelimitse tmv, mikäli mielivät varata ajan genitaalialueiden sokerointiin. Eli ei onnistu kaikissa online-varaus, mikäli sattuu olemaan peniksellinen henkilö. Kaikki paikat eivät varmaankaan edes tee miehille brassisokerointeja.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1145
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: turskat & brassisokerointi
« Vastaus #8 : Maaliskuu 25, 2023, 19:15:28 »
Olen kuullut tästä ihan sokeroijalta itseltään. Soitto vaaditaan siksi että creepyt kyselijät ja runkkarit karsitaan pois.
You and me, part-time lovers

Poissa Goobers

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: turskat & brassisokerointi
« Vastaus #9 : Maaliskuu 26, 2023, 20:19:32 »
Tarkoitus olisi mennä nyt ekan kerran sokerointiin jahka nuo karvat kasvaa höyläämisen jäljiltä sopivan pitkiksi.
Onko muuten miten kivulias tuo eka kerta?

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: turskat & brassisokerointi
« Vastaus #10 : Maaliskuu 26, 2023, 22:18:23 »
Ei se ainakaan mulla ollut, mutta sehän tietysti vaihtelee miten kukin homman kokee.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: turskat & brassisokerointi
« Vastaus #11 : Maaliskuu 27, 2023, 07:31:19 »
Olen hetero.

Sehän tiedetään mistä kielii, kun tätä oikein erikseen aletaan mainostaa  ::)
Se kielii siitä että tykätään panna söpöjä tytöjä joilla on söpö pieni pippeli. Ja tiedät mistä puhun.
Why so fragile?

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: turskat & brassisokerointi
« Vastaus #12 : Maaliskuu 29, 2023, 22:48:36 »
Tarkoitus olisi mennä nyt ekan kerran sokerointiin jahka nuo karvat kasvaa höyläämisen jäljiltä sopivan pitkiksi.
Onko muuten miten kivulias tuo eka kerta?

Ihan henkilökohtainen juttu. Mulle aikanaan sokeroija sanoi, kun ihka ensimmäistä kertaa kävin, että mulla on korkea kipukynnys. 😅🤷🏼‍♀️

Olen myös kuullut joistain naisista, jotka kiroilee ja huutaa kun alapäätä sokeroidaan. 😅
No ei se nyt niin paljoa satu?

Oon nyt pari kertaa käynyt kuumavahalla poistatuttamassa genitaalialueen karvoja ja oon kyllä mieltynyt nyt siihen enemmän kuin sokerointiin. Ei ole iho ärtynyt enää ihan samalla tapaa. Ja se kyseinen kosmetologi on aivan huippu! Kirkkaasti paras kohtaamani ammattilainen tuolla alalla ja oon testannut aika monta.

Kuulinpa myös vinkkejä ja faktoja hältä, joista yksikään aiempi sokeroija ei ole sanallakaan maininnut.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 29, 2023, 22:53:46 kirjoittanut Freyja »
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Goobers

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: turskat & brassisokerointi
« Vastaus #13 : Maaliskuu 29, 2023, 23:30:06 »
^ Itellä noi kassit aika herkät mutta sittenhän sen näkee. Miten sitten eroaa sokerointi kuumavahauksesta?

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: turskat & brassisokerointi
« Vastaus #14 : Maaliskuu 30, 2023, 10:19:29 »
^ Itellä noi kassit aika herkät mutta sittenhän sen näkee. Miten sitten eroaa sokerointi kuumavahauksesta?

Voin kertoa, että on tuo häpyhuuli-aluekin melkoisen herkkä... 😅

Löysin netistä äkkiseltään vain ristiriitaista tietoa. Ota näistä nyt sitten selvää. 🤣

"Vahauksessa karva vedetään pois vastakarvaan, mikä rasittaa karvatuppea. Myös sokeroinnissa karvatuppi rasittuu hieman, vaikka karva vedetäänkin pois kasvusuuntaan. Hyvin herkkäihoiset saattavat saada sokeronnista karvatupen tulehduksia tai sisäänpäin kasvaneita karvoja."

"Sokeroinnin etuja ovat hellävaraisuus, tehokkuus, hygieenisyys ja luonnonmukaisuus. Lisäksi se toimii tehokkaana ihokuorintana. Sokerointi aiheuttaa muita karvanpoistomenetelmiä harvemmin sisäänkasvaneita karvoja, sillä karva poistetaan sen luonnolliseen kasvusuuntaan, jolloin karva ei katkea niin helposti.

Vahaus on hieman samantyyppinen menetelmä kuin sokerointi – kuitenkin pieniä eroavaisuuksia löytyy. Vaha poistaa karvan myös juurineen, mutta karvan poisrepäisy tapahtuu vastakarvaan toisin kuin sokerilla.

Vahoja on erilaisia, mutta lämminvaha on hoitoloissa yleisimmin käytetty. Lämminvaha levitetään iholle lastalla myötäkarvaan, minkä jälkeen sen päälle painetaan kankainen liuska, joka repäistään pois vastakarvaan. Tämä lisää riskiä sisäänkasvaneille karvoille.

Kun sokeri tarttuu vain kuolleisiin ihosoluihin, vaha tarttuu jossain määrin myös elävään ihosolukkoon. Tästä syystä vahaus kuorii ihoa voimakkaammin kuin sokerointi. Sen vuoksi vaha ei ole välttämättä paras mahdollinen karvanpoistomenetelmä herkille ihoalueille, kuten intiimialueelle."

Itsellä alkoi osa ihotupista tulehtua sokerointien myötä. Vahauksen kanssa ei ole ollut yhtä paljon samaa ongelmaa.

Tuo nykyisin käyttämäni kosmetologi sanoi, että kun sokeroinneissa käytetään samaa sokerimössö-palloa poistamaan karvat koko alueelta, myös bakteerit iholla leviävät kaikkialle, joka voi aiheuttaa tulehduksia. Vahauksessa samaa vahaa ei käytetä yhdelle ihoalueelle kuin yhden kerran. Vaha levitetään, annetaan jähmettyä, repäistään pois ja heitetään roskiin. Toki sokerointi on ekologisempaa kuin vahaus. Hän siis tekee sekä sokerointeja, että vahauksia. Menin hänen luokseen sokerointiin, mutta koska hän suositteli kuumavahaa, päätin kokeilla ja tykkäsin.

Pari muuta juttua, joita opin ko. kosmetologilta:
-Ei saisi harrastaa seksiä saman päivän aikana ihokarvojen poiston jälkeen, koska ihotupet ovat tällöin auki ja kaikki bakteerit pääsevät helposti ihon sisään. (Noudatinko ohjetta? En.)

-Suihkussa käyntiä, hikiliikuntaa ja saunomista tulisi välttää seuraavien 12h ajan.

-Jos intiimialueelta poistetaan karvoja pinseteillä, pinsettien pitäisi olla steriilit, jottei bakteereja pääse ihon alle.

-Iho pitäisi desinfioida ennen ja jälkeen karvojen poiston.

-Säännöllinen kuorinta ehkäisee tulehduksia, näppyjä ja sisään kasvavia karvoja. Tähän tarkoitukseen pitäisi käyttää intiimialueelle soveltuvia kuorinta-aineita. Ite ostin viimeksi hältä sellasen ISON purkin kuorinta-voidetta, jota kuluu intiimialueen kuorintaan kerrallaan ihan pienen pieni määrä. (Kuinkahan kauan se kuorintavoide kestää hyvänä avaamisen jälkeen? Meinaan, ei ihan äkkiä lopu. 😅 Mutta voihan sitä käyttää muillekin iho-alueille).

Myöskin neuvoi hän, että siitä kuorinta-ainepurkista otetaan voidetta aina puhtaalla tikulla tmv. ettei sormista kulkeudu sinne pöpöjä ja rasvaa.

Sokeroijia ja vahaajiakin on toooodella monen eri tasoisia. Oon huomannut, että toisten käsittelyssä sattuu enemmän kuin toisten ja jotkut ovat huolellisempia kuin toiset.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 30, 2023, 10:26:37 kirjoittanut Freyja »
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: turskat & brassisokerointi
« Vastaus #15 : Maaliskuu 30, 2023, 10:25:50 »
Aina hymyilyttänyt nämä ohjeet mitä pitäisi tehdä brassin jälkeen ;D Koskaan en ole tehnyt niistä mitään eikä ongelmia ole ollut.

Ennen ekaa käyntiä brassissa kuvittelin karvojen poiston kasseista sattuvan kovasti, mutta ainakin itsellä tosta alavatsan alueelta "sattuu" huomattavasti enemmän.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: turskat & brassisokerointi
« Vastaus #16 : Maaliskuu 30, 2023, 10:30:59 »
Aina hymyilyttänyt nämä ohjeet mitä pitäisi tehdä brassin jälkeen ;D Koskaan en ole tehnyt niistä mitään eikä ongelmia ole ollut.


Mulle niistä taas on ollut hyötyä nyt, kun jossain vaiheessa alkoi iho tulehtua ja ärtyä sokerointien seurauksena.

Tahtoisin kokeilla sitä karvanpoistoa laser-menetelmällä.

Ja hitsi kun haluisin alkaa poistattaa vahalla myös kainalo- ja säärikarvat, mutta perkule, kun en halua odotella siihen pisteeseen asti, että karvat ovat tarpeeksi pitkiä, jotta voi vahalla / sokeroinnilla poistaa. 😅 Mutta intiimialueelle höylä on kyllä ainakin itselle ihan nou nou. Se näppyjen määrä. 😖
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: turskat & brassisokerointi
« Vastaus #17 : Maaliskuu 30, 2023, 10:32:36 »
^ Mulla ei ole ollut mitään vaikka öpaut 5 vuotta olen käynyt n.kuukauden välein.

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1145
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: turskat & brassisokerointi
« Vastaus #18 : Maaliskuu 30, 2023, 10:55:20 »
Olen hetero.

Sehän tiedetään mistä kielii, kun tätä oikein erikseen aletaan mainostaa  ::)
Se kielii siitä että tykätään panna söpöjä tytöjä joilla on söpö pieni pippeli. Ja tiedät mistä puhun.

Näinhän se on. Heterolla mennään.
You and me, part-time lovers

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: turskat & brassisokerointi
« Vastaus #19 : Maaliskuu 30, 2023, 10:57:35 »
^ Mulla ei ole ollut mitään vaikka öpaut 5 vuotta olen käynyt n.kuukauden välein.

No kivat sulle! 🤣

Ei vaan... Toisilla on herkempi iho, joka reagoi voimakkaammin. Ja naisilla iho on pääsääntöisesti herkempi (ja käsittääkseni myös ohuempi?) kuin miehillä.

Kunpa mullakaan ei tulisi mitään ongelmia noista! 😖
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️