Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä  (Luettu 1465 kertaa)

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä
« Vastaus #20 : Maaliskuu 19, 2023, 13:49:38 »
Jos ja kun mä haluan hyvää seksiä, ostan sen palvelun joltain.

No perkele, tätä olen toteuttanut neljällä  vuosikymmenellä. Vituttaa vaan kun maksaessakin joutuu luvattoman usein itse tekemään työn hyvän seksin eteen  :wanker:

Tasan ei mene nallekarkit.

Siksi hieronnat ovatkin niin ihania, kun saa halutessaan vaan antautua nauttimaan ja vastaanottamaan. ❤️
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Paikalla Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1994
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä
« Vastaus #21 : Maaliskuu 19, 2023, 13:53:20 »
No, en ole kiinnostunut hieronnasta, lukuunottamatta vanhaa in-out-in-out hierontaa...
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä
« Vastaus #22 : Maaliskuu 19, 2023, 13:54:07 »

Minä tunnen voimakasta kutsumusta seksinmyyntiin isotissisille blondeille. Olisin hommassa tosi hyvä. Kuitenkaan isotissiset blondit ei halua maksaa minulle seksistä. Jos linjoilla on joku tuntomerkkeihin sopiva joka haluaa asiakkaakseni, saa ottaa yhteyttä.

Jäin miettimään sellasta teoreettista tilannetta, jossa toimisit palveluntarjoajana seksialalla. Panisitko silloin myös vihervassareita?

Tämä ei ollut vittuilua, vaan ihan mielenkiinnosta kyselen. Kun sinulla näyttää alalle halukkuutta olevan ja kun en sinua henkilökohtaisesti tunne, niin parempi kysyä näin suoraan, eikä olettaa mitään.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä
« Vastaus #23 : Maaliskuu 19, 2023, 14:36:33 »
Jos ja kun mä haluan hyvää seksiä, ostan sen palvelun joltain.
Ilmainen seksi tarkoittaa sitä, että mä joudun miellyttämään miestä. Eikä takeita siitä, että itse saisin jotain.
Ostettu seksi on sitä, että palvelun tarjoaja tekee jotain minun nautinnon hyväksi ja millä tavalla haluan.

Aika jännä, minulla tuo sama toteutuu tosi monen minulle maksavan miehen kanssa. Siis että minä päätän mitä haluan ja mies toteuttaa parhaansa mukaan. Ni ei sitä oikein epäkohteliaasti viitsi maksusta kieltäytyäkään, kun unelmien mies sitä väkisin tyrkyttää.

Niin.
Mun perusongelma on se, etten kehtaa ottaa vastaan maksavilta asiakkailta omaa nautintoa pyytämällä.
On aivan ihania asiakkaita joiden sylissä kaikki tuntuu niin hyvältä. Ja seksi on hyvää.
Kuitenkin kun ajattelen, että he maksavat minulle siitä että toteutan heidän toiveet.
Ei siinä voi alkaa neuvottelemaan, että kuule mä haluaisin sitten näin ja noin.
Paitsi Bdsm-sessioissa. Ne ovatkin ihan eri kategoriaa.
Alistuvat miehet jotka nauttivat siitä, että saavat miellyttää minua.

Siksi ostettu seksi jossa voin luvan kanssa pyytää mitä haluan ja toivon.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä
« Vastaus #24 : Maaliskuu 19, 2023, 14:48:12 »
Jos ja kun mä haluan hyvää seksiä, ostan sen palvelun joltain.
Ilmainen seksi tarkoittaa sitä, että mä joudun miellyttämään miestä. Eikä takeita siitä, että itse saisin jotain.
Ostettu seksi on sitä, että palvelun tarjoaja tekee jotain minun nautinnon hyväksi ja millä tavalla haluan.

Aika jännä, minulla tuo sama toteutuu tosi monen minulle maksavan miehen kanssa. Siis että minä päätän mitä haluan ja mies toteuttaa parhaansa mukaan. Ni ei sitä oikein epäkohteliaasti viitsi maksusta kieltäytyäkään, kun unelmien mies sitä väkisin tyrkyttää.

Niin.
Mun perusongelma on se, etten kehtaa ottaa vastaan maksavilta asiakkailta omaa nautintoa pyytämällä.
On aivan ihania asiakkaita joiden sylissä kaikki tuntuu niin hyvältä. Ja seksi on hyvää.
Kuitenkin kun ajattelen, että he maksavat minulle siitä että toteutan heidän toiveet.
Ei siinä voi alkaa neuvottelemaan, että kuule mä haluaisin sitten näin ja noin.
Paitsi Bdsm-sessioissa. Ne ovatkin ihan eri kategoriaa.
Alistuvat miehet jotka nauttivat siitä, että saavat miellyttää minua.

Siksi ostettu seksi jossa voin luvan kanssa pyytää mitä haluan ja toivon.

Ymmärrän tuon tosi hyvin. Ensisijaisesti toteutan asiakkaan toiveita, joista hän minulle maksaa. Toki joidenkin, itse asiassa aika monien, kanssa myös löytyy sen verran ihanasti kemiaa, että he ovat halukkaita muun ohessa myös minulle tekemään ihania asioita ja parhaimmillaan syntyy todella antoisa yhteys ja vuorovaikutus. Tosin nautin tosi paljon myös siitä, että saa vain antaa toiselle nautintoa.

Mutta erikseen en lähde pyytämään. Ne pyynnöt tulevat asiakkailta itseltään ja monille on iso juttu se, jos saa ja onnistuu tuottamaan myös pt:lle nautintoa. Mutta se ei ole itselle mitenkään pääpointti tässä duunissa. Ihana bonus toki toteutuessaan. ❤️

Suurin osa mun asiakkaista on sellaisia, joiden kanssa on oikeasti tosi ihana olla. Ja koska mut on ylipäätään vaikea saada esim tulemaan, en edes odota mitään sellasta ikinä ja se ei ole mulle mikään iso juttu. Asiakkaille tuntuu olevan huomattavasti paljon vaikeampi asia välillä. Aika harvoin mä siviilissäkään seksipuuhissa saan orgasmia. Mutta se ei tarkoita ettenkö silti nauttisi aivan tajuttoman paljon. Saatan olla pitkään tosi kokovartalo-orgastisessa tilassa ihan vaan jostain perus-hivelystä, vaikkei sitä varsinaista orgasmia tulisikaan.

Meni vähän ot:ksi taas...
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 19, 2023, 14:53:15 kirjoittanut Freyja »
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä
« Vastaus #25 : Maaliskuu 19, 2023, 16:33:14 »
Mua vähän häiritsee, että tasa-arvo kysymykset nostetaan esiin ihmeellisissä asiayhteyksissä. Kateus ja seksinmyynti/osto ei liity mun maailmassa tasa-arvoon mitenkään.

Mulle mies saa edelleen maksaa ravintolassa ja kantaa painavat kauppakassit. Vaihtaa autoon renkaat. Se on seksikästä. Se on miehekästä.

Mutta tasa-arvo menee mulle tunteisiin työelämässä. Naisilla tulisi olla yhtäläiset mahdollisuudet edetä uralla ja saada samasta työstä samaa palkkaa kuin mies. Se on mulle tasa-arvoa ja sen eteen haluan taistella. Mulle on tosi punainen vaate, että joku väheksyy tätä ongelmaa kertomalla, että kantakoot nainen kauppakassit sitten jos sille pitää maksaa samaa palkkaa kuin miehelle 🙄

Ja anteeksi OT, jatkakaa...
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 19, 2023, 16:41:23 kirjoittanut MariaEnkeli »
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5186
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä
« Vastaus #26 : Maaliskuu 19, 2023, 17:27:30 »

Minä tunnen voimakasta kutsumusta seksinmyyntiin isotissisille blondeille. Olisin hommassa tosi hyvä. Kuitenkaan isotissiset blondit ei halua maksaa minulle seksistä. Jos linjoilla on joku tuntomerkkeihin sopiva joka haluaa asiakkaakseni, saa ottaa yhteyttä.

Jäin miettimään sellasta teoreettista tilannetta, jossa toimisit palveluntarjoajana seksialalla. Panisitko silloin myös vihervassareita?

Tämä ei ollut vittuilua, vaan ihan mielenkiinnosta kyselen. Kun sinulla näyttää alalle halukkuutta olevan ja kun en sinua henkilökohtaisesti tunne, niin parempi kysyä näin suoraan, eikä olettaa mitään.
Kysymyksessäsi ei ole mitään vikaa. En minä keneltäkään maailmankuvaa tiedustele täällä tai missään mutta ehkäpä asia toimii jotakuinkin niin että jos seksinostajana ottaisin johonkuhun yhteyttä täällä, hänellä olisi halutessaan mahdollisuus kertoa että signature-tekstisi perusteella ei taida olla hyvä ajatus.

Siinä teoreettisessa tapauksessa että joku haluaisi ostaa minulta seksipalveluita niin asiaan sisältynee myös se että signatureni on hänelle ok.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5186
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä
« Vastaus #27 : Maaliskuu 19, 2023, 17:36:11 »
Mua vähän häiritsee, että tasa-arvo kysymykset nostetaan esiin ihmeellisissä asiayhteyksissä. Kateus ja seksinmyynti/osto ei liity mun maailmassa tasa-arvoon mitenkään.

Mulle mies saa edelleen maksaa ravintolassa ja kantaa painavat kauppakassit. Vaihtaa autoon renkaat. Se on seksikästä. Se on miehekästä.

Mutta tasa-arvo menee mulle tunteisiin työelämässä. Naisilla tulisi olla yhtäläiset mahdollisuudet edetä uralla ja saada samasta työstä samaa palkkaa kuin mies. Se on mulle tasa-arvoa ja sen eteen haluan taistella. Mulle on tosi punainen vaate, että joku väheksyy tätä ongelmaa kertomalla, että kantakoot nainen kauppakassit sitten jos sille pitää maksaa samaa palkkaa kuin miehelle 🙄

Ja anteeksi OT, jatkakaa...
Minäkin kannatan sukupuolten välistä tasa-arvoa jos se määritellään kuten sinä sen sanot. Vaikeampia tasa-arvo-kysymyksiä on työelämässä erilaiset sukupuolikiintiöt, sellaisia en kannata ainakaan varauksetta.

Poissa Kova luu

  • Full Member
  • Viestejä: 201
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä
« Vastaus #28 : Maaliskuu 19, 2023, 17:46:39 »
Mua vähän häiritsee, että tasa-arvo kysymykset nostetaan esiin ihmeellisissä asiayhteyksissä. Kateus ja seksinmyynti/osto ei liity mun maailmassa tasa-arvoon mitenkään.

Mulle mies saa edelleen maksaa ravintolassa ja kantaa painavat kauppakassit. Vaihtaa autoon renkaat. Se on seksikästä. Se on miehekästä.
Eli haluat tasa-arvosta kaikki edut, mutta et mitään velvollisuuksia.
Mutta tasa-arvo menee mulle tunteisiin työelämässä. Naisilla tulisi olla yhtäläiset mahdollisuudet edetä uralla ja saada samasta työstä samaa palkkaa kuin mies.
Näinhän asia jo on, ei sen eteen tarvitse taistella. Paitsi jos haluaa uhriutua.


Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä
« Vastaus #29 : Maaliskuu 19, 2023, 18:03:07 »
Mutta tasa-arvo menee mulle tunteisiin työelämässä. Naisilla tulisi olla yhtäläiset mahdollisuudet edetä uralla ja saada samasta työstä samaa palkkaa kuin mies.
Näinhän asia jo on, ei sen eteen tarvitse taistella. Paitsi jos haluaa uhriutua.
[/quote]

Tilastot ja tutkimukset sanoo muuta joten onko sulla faktaa johon perustat väitteesi, että Suomessa ei ole sukupuolten välistä palkkaeroa?

Edit. Ei tarvi maksaa mulle samaa palkkaa kuin Kova luu:lle koska en näemmä osaa lainata oikein 😆
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 19, 2023, 18:09:11 kirjoittanut MariaEnkeli »
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1145
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä
« Vastaus #30 : Maaliskuu 19, 2023, 18:42:11 »
Tilastot ja tutkimukset sanoo muuta joten onko sulla faktaa johon perustat väitteesi, että Suomessa ei ole sukupuolten välistä palkkaeroa?

Suomessa miehet ja naiset on monella tapaa epätasa-arvoisessa asemassa. Joissain tilanteissa miehet voi myös kärsiä tästä, esim. eliniän odote kertoo miesten suuremmasta riskistä kuolla tapaturmaisesti. Koulu ei välttämättä tunnista poikia ja heidän tarpeitaan kovin hyvin (mutta ei aina tyttöjäkään). Kuitenkin varsinkin kannustus jatkokouluttautumiseen, eri alojen sukupuolittuneet palkkaodotukset sekä kotityön ja palkkatyön tekemistä koskevat kulttuuriset normit kohtelee yhä kesimääräistä suomalaista naista huonommin kuin keskimääräistä suomalaista miestä.

Toinen juttu on se, että Suomi on väkivaltainen maa, ja täällä erityisesti naisena eläminen on vaarallista. Jos yli 30% naisista sanoo kokeneensa parisuhdeväkivaltaa, niin jotain on pielessä, eikä pelkästään juomavedessä.
You and me, part-time lovers

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä
« Vastaus #31 : Maaliskuu 19, 2023, 18:46:44 »
Tilastot ja tutkimukset sanoo muuta joten onko sulla faktaa johon perustat väitteesi, että Suomessa ei ole sukupuolten välistä palkkaeroa?

Suomessa miehet ja naiset on monella tapaa epätasa-arvoisessa asemassa. Joissain tilanteissa miehet voi myös kärsiä tästä, esim. eliniän odote kertoo miesten suuremmasta riskistä kuolla tapaturmaisesti. Koulu ei välttämättä tunnista poikia ja heidän tarpeitaan kovin hyvin (mutta ei aina tyttöjäkään). Kuitenkin varsinkin kannustus jatkokouluttautumiseen, eri alojen sukupuolittuneet palkkaodotukset sekä kotityön ja palkkatyön tekemistä koskevat kulttuuriset normit kohtelee yhä kesimääräistä suomalaista naista huonommin kuin keskimääräistä suomalaista miestä.

Toinen juttu on se, että Suomi on väkivaltainen maa, ja täällä erityisesti naisena eläminen on vaarallista. Jos yli 30% naisista sanoo kokeneensa parisuhdeväkivaltaa, niin jotain on pielessä, eikä pelkästään juomavedessä.

Loistavasti sanottu! ❤️

Ja kyllä, tosiaan miehet myös kärsii epätasa-arvosta (esim isien oikeudet lapsiinsa).

Senkin takia olisi tärkeetä, että tasa-arvo asioissa pysyttäis näissä tärkeissä ongelmakohdissa, eikä lähdettäis väittelemään kuka kantaa kauppakassit.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 19, 2023, 18:55:05 kirjoittanut MariaEnkeli »
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä
« Vastaus #32 : Maaliskuu 19, 2023, 19:21:42 »
Joey taitaa laittaa nyt tahallaan puurot ja vellit sekaisin sotkiessaan tasa-arvon ja ovien avaamisen. Tämä on puitu moneen kertaan ja tiedän vanhoista priva-keskusteluista, että Joey näyttelee tässä tyhmempää kuin oikeasti on.

Tulkitsen tämän provoiluksi jonka tarkoituksena on ärsyttää eri mieltä olevia. Lauma näitä arsyttäjiä käy yhden keskustelijan kimppuun ja kun saavat sen pimahtamaa  tai poistumaan forkalta niin selitellään, että ilmaistiin vain mielipiteemme ja sananvapaus... ja uhriudutaan itse.

Ulos savustetun naisen kritisoitu kommentti ei ollut yhtään sen asiattomampi kuin näiden savustajien provot.

Toistan nyt tämän taas: tasa-arvo ei ole sitä, että kielletään erot ja tehdään kaikista samanlaisia. No, 70-luvulla tälläkin aatteella oli kannattajia, mutta siitä on puoli vuosisataa! Tervetuloa vuoteen 2023. Tasa-arvo tarkoittaa yhtäläisiä mahdollisuuksia kaikille. Duunia tai asemaa ei pidä kieltää sillä perusteella, että hakija on nainen kun vaan kyvyt riittää. Kyllä ovia saa halutessaan avata ja kasseja kantaa naisille ja olla perinteinen herrasmies (ja se on hienoa sopivassa tilanteessa), mutta ei ole pakko!
#maksuseksionihanaa

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä
« Vastaus #33 : Maaliskuu 19, 2023, 19:34:31 »
.

Toistan nyt tämän taas: tasa-arvo ei ole sitä, että kielletään erot ja tehdään kaikista samanlaisia. No, 70-luvulla tälläkin aatteella oli kannattajia, mutta siitä on puoli vuosisataa! Tervetuloa vuoteen 2023. Tasa-arvo tarkoittaa yhtäläisiä mahdollisuuksia kaikille. Duunia tai asemaa ei pidä kieltää sillä perusteella, että hakija on nainen kun vaan kyvyt riittää. Kyllä ovia saa halutessaan avata ja kasseja kantaa naisille ja olla perinteinen herrasmies (ja se on hienoa sopivassa tilanteessa), mutta ei ole pakko!

TÄMÄ!  :inlove:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5186
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä
« Vastaus #34 : Maaliskuu 19, 2023, 19:47:38 »
Joey taitaa laittaa nyt tahallaan puurot ja vellit sekaisin sotkiessaan tasa-arvon ja ovien avaamisen. Tämä on puitu moneen kertaan ja tiedän vanhoista priva-keskusteluista, että Joey näyttelee tässä tyhmempää kuin oikeasti on.

Tulkitsen tämän provoiluksi jonka tarkoituksena on ärsyttää eri mieltä olevia. Lauma näitä arsyttäjiä käy yhden keskustelijan kimppuun ja kun saavat sen pimahtamaa  tai poistumaan forkalta niin selitellään, että ilmaistiin vain mielipiteemme ja sananvapaus... ja uhriudutaan itse.

Ulos savustetun naisen kritisoitu kommentti ei ollut yhtään sen asiattomampi kuin näiden savustajien provot.

Toistan nyt tämän taas: tasa-arvo ei ole sitä, että kielletään erot ja tehdään kaikista samanlaisia. No, 70-luvulla tälläkin aatteella oli kannattajia, mutta siitä on puoli vuosisataa! Tervetuloa vuoteen 2023. Tasa-arvo tarkoittaa yhtäläisiä mahdollisuuksia kaikille. Duunia tai asemaa ei pidä kieltää sillä perusteella, että hakija on nainen kun vaan kyvyt riittää. Kyllä ovia saa halutessaan avata ja kasseja kantaa naisille ja olla perinteinen herrasmies (ja se on hienoa sopivassa tilanteessa), mutta ei ole pakko!

Tuossa on montakin asiaa jota en ymmärrä. Ensimmäinen on se että olisin joskus keskustellut privana nimimerkin Zorbas kanssa. En ole, ikinä. Kenties ehkä jos Zorbas on muuttanut nimimerkkiään jossakin vaiheessa joten kysymykseni kuuluu: kerro mitä nimimerkkiä aiemmin käytät niin se ehkä auttaisi ymmärtämään.

Toiseksi viestissä väitetään jotakin sellaista että haluaisin ärsyttää jotakin / joitakin keskustelijoita. Tietääkseni en. Kuulun johonkin laumaan joka käy yhden keskustelijan kimppuun jne. Haluaisin tietää keitä muita laumaani kuuluu mutta tietenkään Zorbas ei asiaa kerro. Ilmeisesti olen myös syyllinen "ulos savustetun naisen" tapaukseen josta en kylläkään tiedä mitään. Kuka hän oli, mitä keskustelin hänen kanssaan?

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä
« Vastaus #35 : Maaliskuu 19, 2023, 19:55:00 »
Joey taitaa laittaa nyt tahallaan puurot ja vellit sekaisin sotkiessaan tasa-arvon ja ovien avaamisen. Tämä on puitu moneen kertaan ja tiedän vanhoista priva-keskusteluista, että Joey näyttelee tässä tyhmempää kuin oikeasti on.

Tulkitsen tämän provoiluksi jonka tarkoituksena on ärsyttää eri mieltä olevia. Lauma näitä arsyttäjiä käy yhden keskustelijan kimppuun ja kun saavat sen pimahtamaa  tai poistumaan forkalta niin selitellään, että ilmaistiin vain mielipiteemme ja sananvapaus... ja uhriudutaan itse.

Ulos savustetun naisen kritisoitu kommentti ei ollut yhtään sen asiattomampi kuin näiden savustajien provot.

Toistan nyt tämän taas: tasa-arvo ei ole sitä, että kielletään erot ja tehdään kaikista samanlaisia. No, 70-luvulla tälläkin aatteella oli kannattajia, mutta siitä on puoli vuosisataa! Tervetuloa vuoteen 2023. Tasa-arvo tarkoittaa yhtäläisiä mahdollisuuksia kaikille. Duunia tai asemaa ei pidä kieltää sillä perusteella, että hakija on nainen kun vaan kyvyt riittää. Kyllä ovia saa halutessaan avata ja kasseja kantaa naisille ja olla perinteinen herrasmies (ja se on hienoa sopivassa tilanteessa), mutta ei ole pakko!

Tuossa on montakin asiaa jota en ymmärrä. Ensimmäinen on se että olisin joskus keskustellut privana nimimerkin Zorbas kanssa. En ole, ikinä. Kenties ehkä jos Zorbas on muuttanut nimimerkkiään jossakin vaiheessa joten kysymykseni kuuluu: kerro mitä nimimerkkiä aiemmin käytät niin se ehkä auttaisi ymmärtämään.

Toiseksi viestissä väitetään jotakin sellaista että haluaisin ärsyttää jotakin / joitakin keskustelijoita. Tietääkseni en. Kuulun johonkin laumaan joka käy yhden keskustelijan kimppuun jne. Haluaisin tietää keitä muita laumaani kuuluu mutta tietenkään Zorbas ei asiaa kerro. Ilmeisesti olen myös syyllinen "ulos savustetun naisen" tapaukseen josta en kylläkään tiedä mitään. Kuka hän oli, mitä keskustelin hänen kanssaan?

Mulla on ollut sama nic täällä ja aukoinaan keltaisilla sivuilla. Ei ole muuttunut. Muistin tämän kun hiljattain kävin läpi vanhoja viestittelyjä. Aika monen kanssa on tullut läppää heitettyä. Keskusteltiin rasismista ja kerroit esimerkin mm. R-kioskinmyyjätutustasi. Minulla on keskustelu tallessa ja voin postata koko keskustelun jos annat luvan.

En käynyt keskusteluketjua läpi joten voi olla, ettet ollut nicin Sweeets savustamisessa mukana, mutta mm. Freyjaa provosit tässä ketjussa tuon tasa-arvo -heittosi lisäksi.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 19, 2023, 19:58:18 kirjoittanut Zorbas »
#maksuseksionihanaa

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5186
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä
« Vastaus #36 : Maaliskuu 19, 2023, 20:20:55 »
Mulla on ollut sama nic täällä ja aukoinaan keltaisilla sivuilla. Ei ole muuttunut. Muistin tämän kun hiljattain kävin läpi vanhoja viestittelyjä. Aika monen kanssa on tullut läppää heitettyä. Keskusteltiin rasismista ja kerroit esimerkin mm. R-kioskinmyyjätutustasi. Minulla on keskustelu tallessa ja voin postata koko keskustelun jos annat luvan.

En käynyt keskusteluketjua läpi joten voi olla, ettet ollut nicin Sweeets savustamisessa mukana, mutta mm. Freyjaa provosit tässä ketjussa tuon tasa-arvo -heittosi lisäksi.
En muista että olisin keskustellut kanssasi yhtään mitään ja ainakaan en täällä, keltaisilla sivuilla kenties mutta en tiedä miten sen aikaisia viestejä voi lukea, etenkin privoja. R-kioskituttuni ja häneen liittyviä juttuja muistan, uskoakseni olen kertonut sinulle jutusta joka liittyy rasismiin mutta ei liity sukupuolten väliseen tasa-arvoon, josta nyt on kyse.

Sinä nyt luot kuvaa että mulla olisi tapana provosoida ja savustaa ihmisiä taikka edes joku ulos foorumilta. Kyllä minä nyt pikkuisen tuohon kaipaisin konkretiaa kuten tuossa Sweets-jutussa viittaat. En ainakaan muista että olisin keskustellut hänelle sanaakaan. Mutta kaipa sinä osaat sanoa joitakin ihan konkreettisia esimerkkejä kun mielestäsi hiillostus on minulle tyypillistä toimintaa. Sulla on ilmeisesti varaa arvostella muita foorumilaisia kun itse olet noin rakentava ja joviaali keskustelija.

Freyjaa en provonnut. En lähde tarkastamaan keskusteluamme jälkikäteen mutta muistaakseni hän mainitsi jostakin itselleen tutusta miehestä taikka parista joka/jotka voisivat olla hyviä seksinmyyjiä jos vain sopiva kohde osuisi kohdalle. Mainitsin että minäkin voisin olla johon Freyja mainitsi että vitsailen taikka vittuilen ikäänkuin kysymykseksi. Miksi on voimassa oletus että Freyjan tuttu voisi olla hyvä seksinmyyjä mutta minä en voisi? Mikä tässä on provoa? Asialla on kytkentä tasa-arvonäkökulmaan sikäli että isossa kuvassa me kaikki miehet täällä olemme maksajia, naiset maksun saajia ja jos miehenä väität olevasi muuta, oletus on että viestisi on sarkasmia tms.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä
« Vastaus #37 : Maaliskuu 19, 2023, 20:30:55 »

Freyjaa en provonnut. En lähde tarkastamaan keskusteluamme jälkikäteen mutta muistaakseni hän mainitsi jostakin itselleen tutusta miehestä taikka parista joka/jotka voisivat olla hyviä seksinmyyjiä jos vain sopiva kohde osuisi kohdalle. Mainitsin että minäkin voisin olla johon Freyja mainitsi että vitsailen taikka vittuilen ikäänkuin kysymykseksi. Miksi on voimassa oletus että Freyjan tuttu voisi olla hyvä seksinmyyjä mutta minä en voisi? Mikä tässä on provoa? Asialla on kytkentä tasa-arvonäkökulmaan sikäli että isossa kuvassa me kaikki miehet täällä olemme maksajia, naiset maksun saajia ja jos miehenä väität olevasi muuta, oletus on että viestisi on sarkasmia tms.

Tässä on sinulle vähän muistin virkistystä... 😌

Freyja:
"Oon seurannut sivusta, kuinka eräs miesvartaloinen hyvä ystäväni on kovasti ja intohimoisesti yrittänyt päästä alalle. Vaan kun eivät naisoletetut taida hirveämmin seksipalveluja ostaa ja miehille hän ei itse tunne hyväksi palveluita myydä. Tiedän että hän olisi varmasti aivan tajuttoman hyvä alalla."

Joey_t:
"Mitä tuo tarkoittaa? Ihmiset joille hän haluaisi myydä seksipalveluita eivät halua maksaa ja ihmiset jotka ovat valmiita maksamaan seksipalveluista, eivät ole kelvollisia hänelle asiakkaiksi. Silti olisi tajuttoman hyvä alalla."

F:
"Siis uskon, että hän olisi todella hyvä alalla, mikäli myös naisoletetut käyttäisivät enemmän palveluita. Eiväthän kaikki pt:t muutenkaan ota vastaan kaikkia mahdollisia asiakkaita, eivätkä tarjoa kaikkia mahdollisia palveluita. Esimerkkinä vaikka anaaliseksi.

Ei se tee henkilöstä hyvää palveluntarjoajaa, jos tämä lähtee tarjoamaan palveluita, joita ei itse haluaisi tarjota. Päinvastoin.

Halusin vaan ilmaista, että henkilö kokee todella vahvaa kutsumusta alalle, mutta hänen ei ole mahdollista käytännössä kutsumustaan toteuttaa fyysisen sukupuolensa tähden. Jos hän olisi syntynyt naisen vartaloon ja / tai kokisi seksuaalista vetovoimaa myös miesvartaloisia kohtaan, olisi asetelma täysin eri.

Mutta eihän sille mitään voi. Niillä korteilla täytyy pelata, jotka on annettu."

J:
"Minä tunnen voimakasta kutsumusta seksinmyyntiin isotissisille blondeille. Olisin hommassa tosi hyvä. Kuitenkaan isotissiset blondit ei halua maksaa minulle seksistä. Jos linjoilla on joku tuntomerkkeihin sopiva joka haluaa asiakkaakseni, saa ottaa yhteyttä."

F:
"Noniin. Miten mä arvasin, että tää menee just tähän. 😅

Nämä kyseiset henkilöt saavat kyllä siviilissäkin seksiä ihan tarpeeksi, eikä motiivina ole omien halujen tyydyttäminen, vaan nimenomaan palveluiden tarjoaminen. Tää toinen oli huolissaan siitä, että mitä jos ei seisokaan tapaamisella, mikäli toinen osapuoli ei vastaa omia mieltymyksiä seksuaalisessa mielessä.

Mut ymmärrän hyvin että aiheesta voi saada myös hyvin väärän kuvan, jos ei tunne henkilökohtaisesti kyseisiä tyyppejä. :)

En tiedä, oliko sun viesti enemmän vittuilua vai pelkkä vitsi."

J:
"Olematta vittuilua tai vitsi, viestini on itseasiassa kysymys siitä, voiko suunnilleen noin kaikki ihmisryhmät poislukien lihaasyövä heteromies tuottaa toiselle ihmiselle seksuaalista tyydytystä niin että saisi siitä maksun.
Vai onko minun kaltaiselleni ihmiselle varattu pelkkä maksajan rooli ja mikäli teen kysymyksen siitä että voisiko asia olla myös toisin, saan vastauksen "vitsailetko tai vittuiletko tälläkertaa?"

Olen äärimmäisen kiitollinen mikäli saan viestiini asiallisen vastauksen. Lähtökohtaisesti oletan että me heteromiehet olemme vain maksajia. Nykyisin puhutaan paljon tasa-arvosta mutta se on eri asia ja ei liity maksuseksiin mitenkään."

"Ahaa. Nimimerkki Freyja esittelee jotakin tuttujaan mahdollisina seksinmyyjinä ja kun vastaan viestiin ilmoittaen että voisin itsekin myydä tietylle kohderyhmälle, Freyja vastaa viestiini epäillen että joko vitsailen taikka vittuilen.

Nimimerkki Freyja ei ole ikinä tavannut minua eikä hänellä ole mitään tietoa siitä millainen olen. Mitä mieltä hänestä tulisi olla? Onko hän silti kateellinen minulle jostakin vai miksi moinen purkaus?"

Oliko tämä ihan oikeasti mielestäsi taholtasi asiallista keskustelua vai haluatko vain provosoida? 😌
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 19, 2023, 20:33:56 kirjoittanut Freyja »
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5186
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä
« Vastaus #38 : Maaliskuu 19, 2023, 20:53:49 »
Oliko tämä ihan oikeasti mielestäsi taholtasi asiallista keskustelua vai haluatko vain provosoida? 😌
Minä nyt leikkaan tuosta osan pois - sehän näkyy siinä päällä - ja kerron niistä ajatuksista joita muistaakseni ajattelin keskustelun eri vaiheissa. Varmasti on niinkin että kun kirjoitinn jotakin toista viestiä, en enää muistanut mitä olin kirjoittanut aiemmin ja vastasin mitä siinä tuoreemmiltaan näkyy.

Alkuunsa suhtauduin kyynisesti ajatukseen siitä että mies myisi seksiä, naiselle. Jonkin verran se onnistuu mutta kovin vähäisissä määrin verrattuna siihen että nainen myy miehille. Etenkin jos mies haluaa myydä vain sellaisille jotka miellyttävät itseään ja ei esim toisille miehille.

Niinpä sitten totesin että miksi en minäkin. En kuvittele että hommassa menestyisin mutta en kai lähtökohtaisesti ole sen kelvottomampi kuin joku muu. Ei kai kukaan meistä ole? Tässä kohdassa esitit epäilyä. Epäilyä liittyen minuun (jota et tunne lainkaan) mutta vahvaa luottamusta siitä että omat tuttusi menestyisivät alalla paremmin. Epäilemättä ja jälkikäteen ajatellen epäilysi syy oli siinä ensimmäisessä viestissä jonka kirjoitin ja jolla osoitin kyynisyyttä.

En ole halunnut provosoida sinua. Jos mulla nyt tässä joku pointti on niin se että vaikeaa on miehen menestyä seksinmyyjänä. Silti keskuudessamme seksiostajina voi olla millaisia Brad Pittejä tahansa, maksaminen on heidän roolinsa. Mulla ei ole tilastoa ja asiasta voi olla eriä mieltä mutta uskoisin että maksuseksissä rahavirrat menevät lähes sataprosenttisesti naisille (toivotaan että mukana ei ole mitään sutenöörejä, se on eri asia ja ei liity tähän tässä kontekstissa).

Poissa Kova luu

  • Full Member
  • Viestejä: 201
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tasa-arvosta ja seksin myymisestä
« Vastaus #39 : Maaliskuu 19, 2023, 21:21:07 »
Mutta tasa-arvo menee mulle tunteisiin työelämässä. Naisilla tulisi olla yhtäläiset mahdollisuudet edetä uralla ja saada samasta työstä samaa palkkaa kuin mies.
Näinhän asia jo on, ei sen eteen tarvitse taistella. Paitsi jos haluaa uhriutua.

Tilastot ja tutkimukset sanoo muuta joten onko sulla faktaa johon perustat väitteesi, että Suomessa ei ole sukupuolten välistä palkkaeroa?
[/quote]
Onko sulla faktaa ettei olisi? Miksi muuten palkkaa pitäisi maksaa saman verran sukupuolen perusteella? Samassakin työssä toiset ovat etevämpiä kuin toiset.