Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Näin ikkunasta luokseni tulevan miehen, kirosin, saatana, taas yks 25v yrittää  (Luettu 4796 kertaa)

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Mulla on alaikäraja 40 v.

Ehdin jo ajatella että mikä mekkala porraskäytävässä syntyy kun en ota 25-v vastaan.

Mies astui sisään, harmaa, kauniisti iho uurtunut. Oli kuulema 50+

No, en itse ole innokas ottamaan vastaan liikuntavinkkejä, mutta tämän miehen kertoman mukaan hän harrastaa astanga-joogaa. Joten jos mieltä kiinnostaa, on huudeilla, ruumiskin tarvitsee ravintoa, niin miks ei käydä kokeilemassa? (En minä. Sinä.)

Ainakin tämä mies oli jäntevämpi, kimmoisampi ja joustavampi kuin yksikään tapaamani ikäisensä. Ja 80 % nuoremmista.

Kyse ei ole lihasvoimasta vaan aivan muusta.

Ihan vinkkinä teille jotka ette salilla viihdy.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 20, 2023, 18:48:35 kirjoittanut Aurora Mature »

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6710
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Monesti menee juuri päinvastoin eli jos ovella pitäisi olla 25 v. nainen ja ovelle osuu 50+ harmaapää.
Silloin tosiaan sapettaa ja kannat kääntyy paluusuuntaan. Enemmän vielä vituttaisi, jos ovella olisi vastassa 50+ mies.

Mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän lihashuoltoon ja venyttelyyn pitää muistaa kiinnittää huomiota.
No kunhan harrastaa semmoista mistä itse tykkää ja nauttii  :drinking:
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 20, 2023, 19:40:35 kirjoittanut HarryPotter »
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 21 )

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Enemmän vielä vituttaisi, jos ovella olisi vastassa 50+ mies.


Repesin ääneen tälle.  :laught:
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Kova luu

  • Full Member
  • Viestejä: 201
  • * Kelpo kaveri
Voe mahoton.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Mulla on alaikäraja 40 v.

Ehdin jo ajatella että mikä mekkala porraskäytävässä syntyy kun en ota 25-v vastaan.

Mies astui sisään, harmaa, kauniisti iho uurtunut. Oli kuulema 50+

No, en itse ole innokas ottamaan vastaan liikuntavinkkejä, mutta tämän miehen kertoman mukaan hän harrastaa astanga-joogaa. Joten jos mieltä kiinnostaa, on huudeilla, ruumiskin tarvitsee ravintoa, niin miks ei käydä kokeilemassa? (En minä. Sinä.)

Ainakin tämä mies oli jäntevämpi, kimmoisampi ja joustavampi kuin yksikään tapaamani ikäisensä. Ja 80 % nuoremmista.

Kyse ei ole lihasvoimasta vaan aivan muusta.

Ihan vinkkinä teille jotka ette salilla viihdy.

Juu, kyllä elämäntavat tekevät ihmeitä!
Samoin kyllä se myöskin näkyy, jos on lapsia siunaantunut. Huomasin sekä omalla kohdallani, että joissain ystävissäni ryppyjen määrän lisääntyneen melkoisen paljon lyhyellä aikavälillä siinä vaiheessa kun jälleen eleltiin keski-ikäisenä jotain vauva-vuotta. Plus se väsymys kyllä tietysti näkyy.

Vaikka jotkut nyt välillä luulevatkin minua nuoremmaksi kuin olen. Mutta olen minäkin joitain asiakkaita luullut itseäni huomattavasti paljon nuoremmiksi tai vähintäänkin saman ikäisiksi. Ja yllätys onkin ollut suuri, kun olen ollut väärässä (no, ei sinällään yllätys se, että olen välillä väärässä 😏 mutta joidenkin ikä).

Tuota joogaa voisi kyllä aloitella uudestaan jossain vaiheessa. Ettei aivan täysin kangistumaan pääse. Se on nyt hiljan mainittu täällä vähintään kahdessa keskustelussa. Tän täytyy olla joku merkki! 🤣
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1993
  • ***** Huikea tyyppi
En ymmärtänyt mistään mitään, mutta niin lienee tarkoituskin.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ****** Rakastajien aatelia
Hmmm, olikohan tämä joku liikuntavinkki

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Tämä oli tarina PT:stä joka ei ota vastaan alle 40v asiakkaita ja yks päivä rapusta kuulu mekkalaa ja asiakkaaksi saapui 50v joogailija. THE END.

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2558
  • ****** Rakastajien aatelia
Tarina ei pääty vielä tähän sillä haluan muistuttaa että minulla eli itse Thorilla on ikää jo huomattavasti enemmän kuin 25 vuotta. Nimeni mainitaan yli tuhat vuotta vanhoissa taruissa.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Yksillä ajatus kulkee luotisuoraan kuin juna raiteilla.

Toisilla ajatus toimii kuin junan vessa.

Ja kolmansilla ajatus on junan vessa.

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2558
  • ****** Rakastajien aatelia
^ Olen enemmän tunnettu voimistani kuin ajatuksen juoksustani. En osaa käyttää Mjölnir-vasaraani nauloihin kun pitäisi talo rakentaa. Edes Thor ei ole täydellinen.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Tämä oli tarina PT:stä joka ei ota vastaan alle 40v asiakkaita ja yks päivä rapusta kuulu mekkalaa ja asiakkaaksi saapui 50v joogailija. THE END.

Eikä kuulunut mekkalaa, koska mies ei ollutkaan 25-v, vaan erittäin hyvin säilynyt päälle 5-kymppinen.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Hmmm, olikohan tämä joku liikuntavinkki

Minä ainakin ymmärsin näin. Kannattaa joogata!
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Tarina ei pääty vielä tähän sillä haluan muistuttaa että minulla eli itse Thorilla on ikää jo huomattavasti enemmän kuin 25 vuotta. Nimeni mainitaan yli tuhat vuotta vanhoissa taruissa.

Haluan muistuttaa, että niin minunkin!
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
^ Olen enemmän tunnettu voimistani kuin ajatuksen juoksustani. En osaa käyttää Mjölnir-vasaraani nauloihin kun pitäisi talo rakentaa. Edes Thor ei ole täydellinen.

Älä sure. Ei kukaan ole.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Mikä kumma teitä vaivaa. Tämähän oli humoristinen tarina suoraan tosi-elämästä.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6710
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Yksillä ajatus kulkee luotisuoraan kuin juna raiteilla.

Toisilla ajatus toimii kuin junan vessa.

Ja kolmansilla ajatus on junan vessa.

Niin ja osaa vaan wituttaa, kun junat on lakossa  :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 21 )

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Yksillä ajatus kulkee luotisuoraan kuin juna raiteilla.

Toisilla ajatus toimii kuin junan vessa.

Ja kolmansilla ajatus on junan vessa.

Niin ja osaa vaan wituttaa, kun junat on lakossa  :drinking:

No kyllä! Jouduin pysymään kotona ja etä-palaveeraamaan!
En sentään jäänyt asemalle, toisin kuin osa aina välillä jää..
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 338
  • ***** Huikea tyyppi
Vähän off topic mutta tunsin (ja tunnen edelleenki) erään -71 syntyneen henkilön, siviilissä siis tunnen. Mieshenkilö kyseessä, urheilee ja hoikassa kunnossa jne. Näytin hänestä kuvaa eräälle silloin 2-4 vuotta sitten noin 60-kymppiselle nais henkilölle ja kysyin että minkä ikäiseltä tämä mies näyttää. Vastasi että ''olisi 25.v.''
Keikat kalenterissa !
VANTAALLA Tikkurilassa 8.4 <3
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)