Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oletko ollut eka asiakas?  (Luettu 4372 kertaa)

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 498
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Oletko ollut eka asiakas?
« : Lokakuu 19, 2022, 14:38:03 »
Kysymys aiheuttaa toki vastareaktion tytöistä, jotka myyvät hupakkoneitsyyttä useampaan kertaan. Unohdetaan heidät, nyt on puhe tapauksista joiden uskot olevan totta.

Itselleni tämä kunnia osui kohdalle n. 3 vuotta sitten. Noin 25-v mimmi ilmoitti naapurissa. Kirjoittelu oli miellyttävää, ja esiin nousi hänen pelkonsa ensimmäisestä asiakkaasta. Sain luottamuksen voitettua ja niinpä tapasimme eräässä vaatimattomassa hotellissa.

Perhosia oli vatsassa molemmilla, mutta äkkiä huomasimme olevamme toisissamme kiinni. Käteni tekivät tutkimustyötä löytääkseen varsin kostean kolon. Hetken sitä hyväiltyäni tyttö sai ensimmäisen orgasminsa. Seisaallaan, ennen kuin olimme edes sängyssä. Arvata saattaa, että tapaamisen loppu oli myös erittäin miellyttävä ja antoisa.

Toinenkin, vielä antoisampi tapaaminen välillemme järjestyi. Kolmatta suunnittelimme, mutta aikatauluongelmien takia se ei ainakaan vielä ole toteutunut. Tyttö siis häipyi kuvioista, se hänelle suotakoon.

Olisi kiva kuulla kohtalotoverien muistoja.

Poissa PeTre

  • Full Member
  • Viestejä: 201
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Oletko ollut eka asiakas?
« Vastaus #1 : Lokakuu 19, 2022, 14:54:21 »
Heti sotken koko ketjun idean, mutta menköön. Eka en ole ollut, mutta mahdollisesti viimeinen.

Ko. palveluntarjoajan ilmoa ei ollut näkynyt viikkoihin missään, mutta mulla oli numero (vielä silloin) tallessa, joten koitin kepillä jäätä. Vastasi ja tavattiin. Sanoi lopettaneensa hommat, mutta ei ollut ehtinyt pistää numeroa säppiin. Seuraavina viikkoina kokeilin vielä jokusen kerran, mutta luuri ei ollut enää päällä. Sen jälkeen jätin asian sikseen ja hukkasin sen numeronkin.

Eli on mahdollista, että jäin hänen viimeisekseen. Ainakaan hänen ilmoa ei ole enää näkynyt missään. Harmi sinänsä, että synkkasi kyllä enemmän kuin hyvin

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7763
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Oletko ollut eka asiakas?
« Vastaus #2 : Lokakuu 19, 2022, 16:54:35 »
Maksua vastaan en ole ollut ensimmäinen.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 352
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oletko ollut eka asiakas?
« Vastaus #3 : Lokakuu 19, 2022, 17:22:14 »
Käsittääkseni olen ollut erään eka ja ilmeisesti myös jopa ainoakin. N. kaksi vuotta sitten kun selailin ilmoituksia huomasin ilmoituksen joka oli tullut minuutti aikaisemmin näkyviin. Laitoin viestin hänen ilmoittamaan numeroon ja sain heti vastauksen. Siinä vastauksessa luki, että olenko varmasti tulossa käymään ja jos olen niin hän ottaa heti ilmoituksen pois koska hän ei halua tavata kuin yhtä miestä vaan, eikä ole koskaan ennen tarjonnut maksullista seuraa.Ja kun lupasin varmasti tulla käymään niin se ilmoitus todellakin lähti saman tien pois! Sovimme ajan ja muut speksit puhelimella ja reilun tunnin kuluttua olin jo hänen oven takana. Hän kertoi jännittävänsä hirveästi tapaamista kun ei tosiaan ollut ennemmin sellaista harrastanut. Eikä kertomansa mukaan ollut montaa kertaa edes sekstaillut aikaisemmin. No aluksi vaan juttelimme niitä näitä ja pikkuhiljaa hänen toivomassa tahdissa siirryimme kohti sänkyä. Loppu onkin sitten kivaa historiaa! Hän sanoi ettei halua ottaa ketään muita asiakkaita koska ei halua aina samaa jännittämistä kun uusi mies ilmestyy ovelle. Koska hän tarjosi tosi hyvää diiliä niin tuli käytyä aikas useasti hänen luona panohommissa. Eikä hän koskaan laittanutkaan uutta ilmoitusta näkyviin. Niin ja olin tosiaankin ollut eka ja ainoa joka ehti lähettää hänelle tekstarin kun ilmoitus oli näkyvissä.

Paikalla Pe Gu

  • Full Member
  • Viestejä: 384
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Oletko ollut eka asiakas?
« Vastaus #4 : Lokakuu 19, 2022, 17:57:50 »
Viime kesänä sain kunnian olla aivan ihanan neidin eka asiakas. Hän ei sitä tuonut ennen tapaamista millään lailla esille. Lopuksi jutellessamme tuli esille asia, jota olin jo epäillytkin. Kiva kokemus!

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oletko ollut eka asiakas?
« Vastaus #5 : Lokakuu 19, 2022, 21:09:54 »
Kerran, melko äskettäin, olen tällaiseen tilanteeseen päätynyt ja oli kyllä oikein mukava tapaaminen. Terveisiä vaan kyseiselle neidille :kiss:

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 232
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletko ollut eka asiakas?
« Vastaus #6 : Lokakuu 19, 2022, 21:54:27 »
Silloin aikoinaan yli 20 vuotta sitten kun kuviot olivat hiukan toiset olin todella monta kertaa jonkun tytön ensimmäinen asiakas.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oletko ollut eka asiakas?
« Vastaus #7 : Lokakuu 19, 2022, 22:14:29 »
Kiitos aloituksesta, tämä on kiinnostava avaus.

Olen ollut kaksi kertaa ensimmäinen. Molemmilta tuli jälkikäteen kiitosta, että oli ollut kiva ja turvallinen eka kerta. Erityisesti tätä turvallisuuden tuntua tunnuttiin arvostavan. Molempien kanssa tavataan yhä. Toinen on jatkanut hommia. Toinen heistä lopetti jo muutaman kuukauden jälkeen hommat huonojen kokemusten vuoksi. Mutta on silti jatkanut minun kanssani ja tavataan edelleen säännöllisesti aina sielläpäin liikkuessani.

Tätä kysymystä voisi hieman laajentaakin. Tällä alalla on eri palvelukategorioita ja joskus on myös sattunut, että on ollut ensimmäinen asiakas jossakin kategoriassa. Eka kerta, kun teki tai tarjosi jotain ihan uutta. Olen huomannut, että uudessa kategoriassa aloittaminenkin voi olla palveluntarjoajalle lähes yhtä iso kokemus kuin varsinainen eka kerta.
Toivoisin, että jokainen joka huomaa olevansa jollakin tavalla ensimmäinen, ottaisi sen huomioon ja tekisi parhaansa tarjotaksesi toiselle hyvän ekan kerran. Niin, että ekasta kerrasta jäisi kiva fiilis ja että se olisi hyvä kokemus. Missä tahansa työssä onnistunut ensimmäinen asiakaskokemus on tärkeä. Se voi kantaa sitten myöhempien huonompienkin kokemusten yli, niitäkin tulee. Tärkeintä olisi niinä kertoina koettaa luoda turvallinen ilmapiiri. Luonteva, ystävällinen ja palveluntarjoajaa huomioiva käytös samalla asiakkaan roolissa asiallisesti pysyen.

Ja ekalla kerralla pitää muistaa kehua oikein urakalla. Kaikissa asiakaspalvelutehtävissä kehujen saaminen kasvattaa ammatillista itsetuntoa ja ammattiylpeyttä, mutta tässä lajissa niiden merkitys on erityisen suuri varsinkin alussa, jolloin epävarmuus on suurta. Missään työssä palveluntarjoaja ei laita itseään ja kroppaansa likoon niin paljon kuin tässä lajissa. Sitä paitsi naiset ovat aina - tässäkin hommassa - parhaimmillaan, kun heitä kehutaan.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oletko ollut eka asiakas?
« Vastaus #8 : Lokakuu 20, 2022, 18:05:21 »
Silloin joskus aikoinaan kun Putin harrasti pienempiä sotia olin erään moskovalaisen tyttöjä ulos lähettävän huoratalon vakiasiakas. Heillä oli tapan lähettää minulle uusia alalle tulleita tyttöjä. Kaikki eivät olleet ensikertalaisia, mutta useampi niitä osui kohdalle.

Suomessa olen ollut useamman kerran se, jonka kanssa on aloitettu. Kyse ollut pitkälti siitä, että olen ollut kärsivällinen aloittelijoiden kanssa enkä heti hermostu, vaikka tapaaminen ei onnistukaan samalla sekunnilla kun lähettää meilin.

Ohareitakin on tullut vastaan tämän takia. Kerran eräs juoksi pakoon kun lähestyin treffipaikkaa. Tunnusti pupun tulleen pöksyihin kun meilitse tiedustelin syytä juoksuharjoitteluun.

Kerran kävi niin, että olin melkein ensimmäinen asiakas. Melkein sen takia, että en ikinä maksanut vaan aloimme seurustella. Luulen hänen kokeilleen alaa muutaman kuukaufen päästä.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oletko ollut eka asiakas?
« Vastaus #9 : Lokakuu 21, 2022, 08:50:42 »
Ainakin näillä tiedoin olen ollut ainakin kerran se ensimmäinen. Aluksi hänen kyllä piti aloittaa toisena ajankohtana, niin silloin en olisi ollut ensimmäinen, vaikka alun perin oli ajatellut ottaa minut ensimmäisenä, niin jännitys olisi ollut ehkä helpommin käsiteltävissä, mutta ensimmäiseen työkeikalla olisin ollut mukana.

Näin hänet kyllä vähän aikaisemminkin ennen kuin aloitti, kun pyysi käymään ja katsomaan paikkaa. Silloinkin sain kyllä halauksen pois lähtiessä. Kun sitten aloitti toisena ajankohtana sittenkin, niin eka aika oli minulle merkattuna kalenteriin.

En tiedä olinko toistaiseksi myös hänen viimeisensä, että lopettiko jo vai tauolla, mutta lämmöllä häntä muistelen vakkarina. Ja itse asiassa sen jälkeen on ollut itsellänikin hiljaiseloa, kun pystyisikö toista yhtä mukavaa löytämään, jonka kanssa synkkaa ja molemmat nauttivat täysillä. 🥰

Pari muuta kyllä tiedän sihteeristä kenen luo voisi päätyä, mutta kun ovat muualla/tauolla, niin en ole vielä ainakaan päätynyt toisten pt:n vietäväksi, vaikka välillä lähellä käynyt.

Vanhemmiten ymmärtänyt huomattavasti mitä kaikkea seksi on ja mitä kaikkea siihen liittyy, mutta sen jälkeen onkin kiitoksia kertynyt niin siviilissä, kuin maksullisella. Saanut mm eräälle pt:lle tarjottua sellaista mitä ei olisi uskonut tapahtuvan maksullisella puolella ja taisi olla harvinaisempaa myös hänellä siviilissäkin tuo😊 Hän sentään vielä täällä pyörii, niin 😉 sitä voidaan uusiksikin kokeilla, jos onnistuu
Feel so good...

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2448
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oletko ollut eka asiakas?
« Vastaus #10 : Lokakuu 21, 2022, 11:04:10 »
Ei aavistustakaan. Seuraan huoraskeneä sen verran satunnaisesti, että todennäköisyys tähän on pyöreä nolla. Enkä edes saa kiksejä korkkaamisesta, vaan vankasta ammattitaidosta. Sillä saa paremmin vastinetta rahalle. Aamun ensimmäinen asiakas sitä vastoin olen ollut varmaan useitakin kertoja, sellainen sattuu sopimaan aikatauluihini paremmin.

Poissa Seksi-Seppo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 64
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletko ollut eka asiakas?
« Vastaus #11 : Lokakuu 21, 2022, 16:42:11 »
Yhden opiskelijatytön puhuin muinoin sugar babekseni. Ensitöikseni laukesin suuhun

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5035
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Oletko ollut eka asiakas?
« Vastaus #12 : Lokakuu 24, 2022, 05:04:29 »
En osaa sanoa. - En ole ainakaan pyrkinyt olemaan.

Poissa Salainenrakastaja

  • Jr. Member
  • Viestejä: 79
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletko ollut eka asiakas?
« Vastaus #13 : Lokakuu 25, 2022, 14:09:16 »
Kerran olen saanut tämän kunnian. Löysin ensikertalaisen huoran jostain deitti sivustolta joskus, oli blondi nuori tyttö hyvällä vartalolla. Hinnat oli halvat jos näin voi sanoa. Olisko ollut 120e tunti sisältäen owon ja anaalin ;D ja 1,5 tuntia sitten 150e. Ei varmaan tiennyt että voisi saada enemmänkin mutta en tietenkään asiasta maininnut kun olisi tietänyt itselleni lisää rahan menoa. Tapaamisilla sitten pyysin tätä menemään aina mitä ihmeellisempiin pano/suihinotto asentoihin mitä olin netistä etukäteen katsellut ja olihan se ihan kivaa. Tätä kesti varmaan puoli vuotta, harmi kun ei enää tee näitä hommia.
Salainen roiskuttelija

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oletko ollut eka asiakas?
« Vastaus #14 : Lokakuu 26, 2022, 08:10:10 »
Ikävä kyllä olen ollut. Se ei ollut ihan yhtä surkeaa ja epämiellyttävää kuin aikoinaan neitsyyden vienti mutta ei kaukaa menty.
Why so fragile?

Poissa punaniska

  • Full Member
  • Viestejä: 134
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletko ollut eka asiakas?
« Vastaus #15 : Lokakuu 26, 2022, 11:53:14 »
En ole. Olen käynyt vain asiansa osaavien ammatti-ihmisten luona. Ainakin melkein.

Poissa Pohjoisenpoika80

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletko ollut eka asiakas?
« Vastaus #16 : Syyskuu 27, 2023, 09:30:53 »
Osuipa sopivasti silmään tämä aihe, sillä juurikin tällä viikolla sain luvan olla neidon ensimmäinen maksava seuralainen. Neito oli juuri avannut profiilin SD:lle ja heti laitoin hänelle viestiä. Kaikin puolin oli oikein miellyttävä ja aito kokemus. Neitoa kovasti jännitti tuleva tapaaminen ja kertoi siitä rehellisesti jo viesteissä. Vakuuttelin hänelle, että olen varmasti oivallinen valinta ensimmäiseksi, koska mulle on kertynyt paljon kokemusta.  Olin toki hieman skeptinen, että mahtaako edes olla oikea tapaus vai joku huijari, koska kaikki vaikutti niin hyvältä. Oven avattuaan yllätyin positiivisesti. Neito oli ujo ja naapurintyttömäinen. Ensi alkuun juteltiin miltei tunti, joka sai neidon kyllä rentoutumaan. Lopulta kun päästiin itse asiaan, niin kokemus oli kummallekin osapuolelle erittäin nautinnollinen. Harvoin on noin miellyttävää seksiä ollut edes pidemmässä suhteessa, saatikka, että ihan eka kerralla. Toki siinä henkilökemioillakin on oma merkityksensä. Ja toki sillä, että ei ollut turhaa hoppua. Oli kerta kaikkiaan niin hyvää seksiä, että piti eilen käydä uudestaan ;)

Poissa Weird Knight

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletko ollut eka asiakas?
« Vastaus #17 : Syyskuu 27, 2023, 15:18:53 »
Puheiden mukaan kahdesti.
Todellisuutta en tiedä, eikä oikeastaan edes kiinnostaa.