Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Haluan nukkua kypsien naisten kanssa, koska he ovat kokeneita?  (Luettu 3192 kertaa)

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Haluan nukkua kypsien naisten kanssa, koska he ovat kokeneita?
« Vastaus #20 : Maaliskuu 18, 2023, 15:24:22 »


Mä en. Saatan kuorsata, narskuttaa hampaita ja lyödä nyrkillä naamaan. 🤷🏼‍♀️
Paljonko otat lisähintaa tuosta combosta?
Tulis fetissi ja kinky haaveet samalla kerralla kuitattua..
[/quote]

Valitettavasti en tarjoa tällaista palvelua. Mutta suosittelen etsimään vaikka Tinderistä sopivaa henkilöä hommaan. Uskoisin löytyvän pilvin pimein.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta

Poissa JulianMiesNokia

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 246
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Haluan nukkua kypsien naisten kanssa, koska he ovat kokeneita?
« Vastaus #22 : Maaliskuu 21, 2023, 08:34:36 »
Niin ja jotkut saattaa joutua sidotuksi suukapula suussa ja tappi persuksissa..  :sheep:
[/quote]

Ai että  :inlove: Tulisi niin ihanan kotoinen olo.... Saisko vielä sen kuorsauksen mukaan.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 21, 2023, 08:36:38 kirjoittanut JulianMiesNokia »
Palveluntarjoaja
JuliaK:n aviomies :-)
Nokia - Tre alue
Tavattavissa joka päivä

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Haluan nukkua kypsien naisten kanssa, koska he ovat kokeneita?
« Vastaus #23 : Huhtikuu 17, 2023, 09:51:31 »


Mä en. Saatan kuorsata, narskuttaa hampaita ja lyödä nyrkillä naamaan. 🤷🏼‍♀️
Paljonko otat lisähintaa tuosta combosta?
Tulis fetissi ja kinky haaveet samalla kerralla kuitattua..

Valitettavasti en tarjoa tällaista palvelua. Mutta suosittelen etsimään vaikka Tinderistä sopivaa henkilöä hommaan. Uskoisin löytyvän pilvin pimein.
[/quote]

En itseasiassa usko, että löytyis kovin herkästi tyttöjä noilla ehdoilla yökylään tosta noin vaan tinderistä. Ja jos löytyiskin en ehkä uskaltais ottaa sellasta kylään, joka kiihottuis turpaan antamisesta vieraalle :D Jos mulla tällainen fantasia ois niin se ois kyllä huomattavasti helpompi toteuttaa pt:n kanssa. Toki jos deittailis vähän enempi niin ehkä tollastakin voisi kokeilla... Ja edelleen jos nyt tollanen fetissi ois.

Mua vituttaa ylikaiken jos muija raapii selkää tai puree huulta orgasminpyörteissäänkin niin ei kyllä lyöminen kuulu mun makuuhuoneeseen :D

Alkuperäiseen aiheeseen, oon itse kokemuksella todennut, että 2kymppinen on ihan riittävän kokenut jos on muutaman kerran päässyt vällyjä heiluttelemaan. Ei tarvitse 50vuoden kokemusasiantuntijaa siihen, että seksi tai edes se nukkuminen on kivaa yhdessä  :laught: