Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kateus  (Luettu 5838 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8962
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kateus
« Vastaus #40 : Maaliskuu 24, 2023, 07:14:54 »
Onkohan turskien välinen pillukateus vähentynyt foorumilla, vähän vaikuttaisi siltä.
Ehkä ollaan vihdoin ymmärretty että huoran saa rahalla.
Why so fragile?

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kateus
« Vastaus #41 : Maaliskuu 24, 2023, 13:17:10 »
Mä vähenevässä määrin kadehdin kollegoiden ulkonäköä, enemmän kauniita kuvia, ehtiväisyyttä eri paikkoihin, uskallusta tehdä duunia ja aktivismia omilla kasvoilla. Viime aikoina oon kans kadehtinut niitä, joista oon kuullut et ovat höpöttelijöitä sängyssä ja keksivät helposti puhuttavaa asiakkaiden kanssa, itse kun en sellainen ole eikä musta sellaista tulekaan.

Aina siis on kadehtittavaa, mutta kuten Zorbas sanoi, niin kauan kuin se pysyy pienenä kannustimena mielessä eikä esimerkiksi johda siihen, että yrittäisi toista kampittaa, estää tai sabotoida, on asia musta ihan ok. Varsinkin jos se tuo omaan tekemiseen energiaa eikä vie sitä pois.

Seksityöntekijöiden yhteisö on musta pääpiirteissään ihanan kannustava, toisten onnistumisista iloitaan ja huoliin reagoidaan empaattisesti. Kaikilla meillä on esimerkiksi joskus hiljaisempia kausia ja silloin voi ohuesti ärsyttää toisen pt:n ilakointi hyvistä ansioista, mutta isompi on ilo siitä että toinen onnistuu vaikeina aikoina.
Helsingissä <3

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kateus
« Vastaus #42 : Maaliskuu 24, 2023, 14:19:07 »
 ^
Minulla ei oikein ole kokemusta tuosta seksityön tekijöiden yhteisöstä. Venlan tavanneena, joka on aivan ihana ihminen, tekisi mieli teihin tutustua.
Rehellisesti sanottuna toisen menestys vaan saa itsen pyrkimään parempaan tai yli sen. "Kateus" on terveellisellä pohjalla kannustava voima.
No tuo höpötteliminen asiakkaiden kanssa. Ei kai sängyssä pidä liikoja höpötellä. Sängyn ulkopuolella voi sitten vaikka kertoilla säästä tai mitä nyt mieleen pälähtää. Minulla usein löytyy joku molempia yhdistävä puheenaihe. Koirat, metsästys, elämä muuten vaan. Jos mitään ei keksi ja tunnelma on painostava, niin eikun kigu suuhun.
Harva meinaan viheltää Maamme-laulua kukko suussa.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kateus
« Vastaus #43 : Maaliskuu 24, 2023, 22:30:29 »
Jos mitään ei keksi ja tunnelma on painostava, niin eikun kigu suuhun.
Harva meinaan viheltää Maamme-laulua kukko suussa.

En kestä! 🤣 Oot niin mainio! 😁❤️
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Taika Jim

  • Full Member
  • Viestejä: 127
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kateus
« Vastaus #44 : Maaliskuu 26, 2023, 18:10:36 »
Onkohan turskien välinen pillukateus vähentynyt foorumilla, vähän vaikuttaisi siltä.

Itse olen vilpittömästi iloinen jokaisen turskan puolesta, joka käy panemassa huoraa. Hieno juttu joka ei ole minulta mitenkään pois. Jos jollakulla on minua isompi huorabudjetti, siisti juttu! Olisi vain mahtavaa jos useammat suomalaiset miehet alkaisivat käyttää huoria ja nykyiset käyttäjät entistä useammin. Saataisiin Suomeen lisää palveluntarjoajia ja laajempaa valikoimaa. Realilla on nyt noin 330 tyttöä, olisi makeata jos siellä olisi vaikka 1000. Kateus on tyhmää.