Ihan karsee ajatus että dildon patterit on ongelmajätettä. Kun on ladattavia akkuja.
Uutiset:
 Vieras0024
								Vieras0024

Näyttää hyvää esimerkkiä
							Näyttää hyvää esimerkkiä
						 MariaEnkeli
								MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
							Lähellä täydellisyyttä
						Se on ihan hirveää jos dildosta/surruttimesta pääsee paristot loppuun. Todellakin tilanne SOS!
Mä veikkaan, etten ole ainoa joka hieman on lainannut joskus jostain muualta.
*tai tää on hieman ehkä noloo jos olen ainoa*
Mitkä asiat on joutuneet uhrautumaan kun paristot on tarvittu parempaan käyttöön?
Mä oon ottanut paristot kellosta, kaukosäätimestä, taskulampusta ja sähköhammasharjasta - ainakin noista.
Onneksi (harmiksi) palohälyttimen paristo ei sovi oikein mihinkään dildoon
 Venla
								Venla

Foorumihierarkian huipulla
						Se on ihan hirveää jos dildosta/surruttimesta pääsee paristot loppuun. Todellakin tilanne SOS!
Mä veikkaan, etten ole ainoa joka hieman on lainannut joskus jostain muualta.
*tai tää on hieman ehkä noloo jos olen ainoa*
Mitkä asiat on joutuneet uhrautumaan kun paristot on tarvittu parempaan käyttöön?
Mä oon ottanut paristot kellosta, kaukosäätimestä, taskulampusta ja sähköhammasharjasta - ainakin noista.
Onneksi (harmiksi) palohälyttimen paristo ei sovi oikein mihinkään dildoon
Kaukosäätimestä. Monesti! T:Toinen nolo 😂
 Vieras0032
								Vieras0032

Nauttii muiden arvostusta

Venla
								Venla

Olin tuossa taannoin ystäväni ja tämä emännän luona kylässä. Käytin visiitin hyväksi myös ja leikin siinä sitten kummipoikani kanssa. Piti ottaa jossain kohtaa mukaan leikkiin todella magee sotarekka ziljoonalla äänellä, mutta ikäväkseni huomasin tämän Made in Hongkong muoviluomuksen olevan kovin hiljainen. Patterit loppu oli ensinmäinen ajatus. Mutta sen sijaan lokero jossa litiumin pitäisi tehdä taikojaan oli tyhjä. Kaipaisin sitten perheen päältä (emännältä) pyytämään 3kpl AA patteria tähän. Ihmettelin kun otti nopean punan naamalle, mutta siitä välittämättä sain rekan toimimaan ja ryhmä hau tulisi saamaan selkäänsä. Myöhemmin kaveri nauroi että oli joutunut ryöstämään paristot parempaan käyttöön emännän kanssa

Viola
								Viola

Saisi mikroaaltouunilla pillua
							Saisi mikroaaltouunilla pillua
						 Katariinas
								Katariinas

Vieras1763
								Vieras1763

Huikea tyyppi
							Huikea tyyppi

Kun täällä aina välillä puhutaan turskien sihteereille viemistä lahjoista, niin olisko tässä yks idea? Vaikka joku Duracellin lahjakortti?

Caseih
								Caseih
							 Kelpo kaveri
							Kelpo kaveri
						 JussinPussit
								JussinPussit
							 Kelpo kaveri
							Kelpo kaveri
						 STT
								STT