Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mistä olet ottanut paristot dildoon?  (Luettu 9789 kertaa)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Mistä olet ottanut paristot dildoon?
« : Marraskuu 08, 2019, 16:29:21 »
Se on ihan hirveää jos dildosta/surruttimesta pääsee paristot loppuun. Todellakin tilanne SOS!
Mä veikkaan, etten ole ainoa joka hieman on lainannut joskus jostain muualta.
*tai tää on hieman ehkä noloo jos olen ainoa*

Mitkä asiat on joutuneet uhrautumaan kun paristot on tarvittu parempaan käyttöön? ;D

Mä oon ottanut paristot kellosta, kaukosäätimestä, taskulampusta ja sähköhammasharjasta - ainakin noista.
Onneksi (harmiksi) palohälyttimen paristo ei sovi oikein mihinkään dildoon  ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa helmi

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mistä olet ottanut paristot dildoon?
« Vastaus #1 : Marraskuu 08, 2019, 22:17:33 »
Suosin tästä syystä verkkovirralla toimivia tai ladattavia :D Oon surkea ostamaan pattereita ja aina loppu kun johonkin tarvitsisi.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mistä olet ottanut paristot dildoon?
« Vastaus #2 : Marraskuu 08, 2019, 22:29:41 »
Suosin tästä syystä verkkovirralla toimivia tai ladattavia :D Oon surkea ostamaan pattereita ja aina loppu kun johonkin tarvitsisi.

Ei se mitään, oot ihan paras kun vastasit tähän ees jotain - tosin toi ei vielä auttanut siihen et mä en olis nolo... ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2341
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mistä olet ottanut paristot dildoon?
« Vastaus #3 : Marraskuu 09, 2019, 00:35:31 »
Ei varmaan pitäisi tätä tunnustaa, mutta ehkä tän kerran ::) Olin joskus 1viikon koiravahtina ystäväni luona ja iski kauheat puutostilat! Tilanne oli niin SOS, että oli pakko salaa lainata kaverin dildoa  ;D


Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa helmi

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mistä olet ottanut paristot dildoon?
« Vastaus #4 : Marraskuu 09, 2019, 01:54:55 »
Ei varmaan pitäisi tätä tunnustaa, mutta ehkä tän kerran ::) Olin joskus 1viikon koiravahtina ystäväni luona ja iski kauheat puutostilat! Tilanne oli niin SOS, että oli pakko salaa lainata kaverin dildoa  ;D


:D Vähän samaan kastiin voisin tunnustaa lainanneeni äidin geishakuulia teininä. Tosin en treenannut niillä pillua vaan tungin peppuuni uteliaisuudesta.

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 399
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mistä olet ottanut paristot dildoon?
« Vastaus #5 : Marraskuu 09, 2019, 07:42:37 »
Pitäisi kehittää laite, jolla muuttaa dildon aiheuttama liike-energia sähköksi, niin jokainen talous jossa naisia saisi ilmaiset sähköt ja caruna saa sen jälkeen nuolla näppiänsä.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mistä olet ottanut paristot dildoon?
« Vastaus #6 : Marraskuu 09, 2019, 07:50:27 »
^
Tuosta carunan näppien nuolemisesta tuli mieleen että mun yks haaveammatti on olla naisille ihmisdildo, joka nuolee ja surruttelee menemään... ;D
Amator

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mistä olet ottanut paristot dildoon?
« Vastaus #7 : Marraskuu 09, 2019, 08:04:05 »
Ei varmaan pitäisi tätä tunnustaa, mutta ehkä tän kerran ::) Olin joskus 1viikon koiravahtina ystäväni luona ja iski kauheat puutostilat! Tilanne oli niin SOS, että oli pakko salaa lainata kaverin dildoa  ;D

No ei sun ois tarvinnut tuota koirajuttua tuohon keksiä, on hei ihan ok et sä lainaat mun dildoa  ;D ;D

:D Vähän samaan kastiin voisin tunnustaa lainanneeni äidin geishakuulia teininä. Tosin en treenannut niillä pillua vaan tungin peppuuni uteliaisuudesta.

Täytyyhän sitä kokeilla! :D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8960
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mistä olet ottanut paristot dildoon?
« Vastaus #8 : Marraskuu 09, 2019, 09:12:03 »
Ei varmaan pitäisi tätä tunnustaa, mutta ehkä tän kerran ::) Olin joskus 1viikon koiravahtina ystäväni luona ja iski kauheat puutostilat! Tilanne oli niin SOS, että oli pakko salaa lainata kaverin dildoa  ;D


:D Vähän samaan kastiin voisin tunnustaa lainanneeni äidin geishakuulia teininä. Tosin en treenannut niillä pillua vaan tungin peppuuni uteliaisuudesta.

Kertokaas vähän lisää näistä seikkailuista. Lifti lupaa että näissä ei ole mitään noloa!
Why so fragile?

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mistä olet ottanut paristot dildoon?
« Vastaus #9 : Marraskuu 09, 2019, 09:40:17 »
Höh, minun dildoni ei toimi paristoilla, vaan lantionvatkausvoimalla 8) Ei pääse virta loppumaan, kun syö aamulla puuroa.
Eläkkeellä.

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4951
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mistä olet ottanut paristot dildoon?
« Vastaus #10 : Marraskuu 09, 2019, 09:46:48 »
Voi Herrajjumala..! - Onko tämä tämmöinen jo noin yleistä..? - Viime kesänä kun poikkesimme eräässä kantahämäläisessä pikkukaupungissa serkkuni "juuri-ja juuri" täysi-ikäisen tyttären kanssa niin siellä Hänen tuttunsa (finninaamaiset ja löysähousuiset jolkit) kysyivät tältä kun luulivat etten kuule että: "Oliks toi sun faijas?" - Onneksi näin ei ollut ja kyllähän se täysin päinvastainen ulkomuotokin (Hänen onnekseen) riitti todisteeksi. Mutta aloin mennä puihin jo tuossa vaiheessa. - Sitten täällä, minun kodissani, tämä tyttö etsi sohvalla istuen laukustaan jotain ja - nuori kun on - tuskastui nopeasti - ja tyhjensi koko Luis Vuittonin (tai jäljitelmän, mistäs minä mitään tiedän) suoraan olohuoneen pöydälle. - Sieltä levisivät pöytälevylle kaiken muun roinan mukana kolme MySize-kondomia, muuta naisellista rönää ja geishakuulat. - Ja tälle se oli maailman luonnollisin asia. Ei edes yritellyt peitellä niitä kun satuin istumaan vastapäätä. - Itselle sen sijaan tuli kiire ehdottaa että josko sitä syötävää haluaisi niin jääkaapissa on naudanjauhelihakastiketta ja perunoita - tosin kyllä pizzatkin tulevat kysymykseen kunhan vain sitten käydään ajoissa nukkumaan. Jälkimmäinen ratkaisu sopi, tilattiin pizzat ja tämä tietysti kohnasi kaappejani penkoessaan Tallinnasta tuodun 3L tonkan punaviiniä jota alkoi hörppiä hyvällä alulla. - Schubertin tunteellisten wieniläisklassikoiden tai Loiron Eino Leino-tulkintojen sijasta kaikui kodistani kesäiseen iltaan parvekkeen kautta Jenni Vartiaista ja jotain räppiä. - Aamulla tämä ihminen jatkoi matkaansa kavereilleen ja minä jäin siivoamaaan ja tiskaamaan jälkiä mykkänä ajatellen: "Ja tuo ihminen vasta syntyi kun meikäläinen oli jo opiskelemassa ensimmäistä vuottaan..."

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2341
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mistä olet ottanut paristot dildoon?
« Vastaus #11 : Marraskuu 09, 2019, 12:59:27 »
Ei varmaan pitäisi tätä tunnustaa, mutta ehkä tän kerran ::) Olin joskus 1viikon koiravahtina ystäväni luona ja iski kauheat puutostilat! Tilanne oli niin SOS, että oli pakko salaa lainata kaverin dildoa  ;D

No ei sun ois tarvinnut tuota koirajuttua tuohon keksiä, on hei ihan ok et sä lainaat mun dildoa  ;D ;D


Kyllä se oli ihan tosi, oli muuten oma hommansa miettiä mihin kaveri tuollaiset oli piilottanut. Aikani vaatekaappia penkoessani löysin sen pikkarilaatikosta.

Sinun dildoa ei tartteis salassa etiskellä, voisin kävellä vaan laatikolle!  8) ;D

Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mistä olet ottanut paristot dildoon?
« Vastaus #12 : Marraskuu 09, 2019, 13:01:38 »
Ei varmaan pitäisi tätä tunnustaa, mutta ehkä tän kerran ::) Olin joskus 1viikon koiravahtina ystäväni luona ja iski kauheat puutostilat! Tilanne oli niin SOS, että oli pakko salaa lainata kaverin dildoa  ;D

No ei sun ois tarvinnut tuota koirajuttua tuohon keksiä, on hei ihan ok et sä lainaat mun dildoa  ;D ;D


Kyllä se oli ihan tosi, oli muuten oma hommansa miettiä mihin kaveri tuollaiset oli piilottanut. Aikani vaatekaappia penkoessani löysin sen pikkarilaatikosta.

Sinun dildoa ei tartteis salassa etiskellä, voisin kävellä vaan laatikolle!  8) ;D

Laitoithan sen takaisin ihan johonkin toiseen laatikkoon😁

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mistä olet ottanut paristot dildoon?
« Vastaus #13 : Marraskuu 09, 2019, 13:21:11 »
Tää ketju on huippu.  ;D ;D

Mun suristimet toimii pääasiassa verkkovirralla, koska patterit.... ei mulla olisi koskaan sopivia uusia.  :-X ;D

Mutta kun nyt tunnustamaan ryhdyttiin, niin mulla on yksi uusi suristin, jota pitäisi pystyä lataamaan usb-johdolla, mutta en vain keksi, mihin se johdon pää tökätään...(#blondi) Mitään käyttöohjetta paketissa ei mun mielestä ollut, varmaan googlaan suristimen kun alkulataus loppuu, tai sit yritän treffata jonkun fiksumman kollegan, joka osaisi auttaa...  :D
🍑 OF 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mistä olet ottanut paristot dildoon?
« Vastaus #14 : Marraskuu 09, 2019, 15:48:46 »


:D Vähän samaan kastiin voisin tunnustaa lainanneeni äidin geishakuulia teininä. Tosin en treenannut niillä pillua vaan tungin peppuuni uteliaisuudesta.

Tämä kuulostaa kiiho...kiinnostavalta! :D

Tuli mieleen että eräällä alastomuuteen liittyvällä sivulla näin kun puukkosahaa käytettiin moottoridildona 😂 Terän paikalla tietysti hemmetin iso dildo, jolla sitten naisporukka pisti menemään, en tiedä pitikö kiihottua vai nauraa  ;D
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 09, 2019, 16:01:08 kirjoittanut Jepe »
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mistä olet ottanut paristot dildoon?
« Vastaus #15 : Marraskuu 09, 2019, 15:57:02 »
Tää ketju on huippu.  ;D ;D

Mun suristimet toimii pääasiassa verkkovirralla, koska patterit.... ei mulla olisi koskaan sopivia uusia.  :-X ;D

Mutta kun nyt tunnustamaan ryhdyttiin, niin mulla on yksi uusi suristin, jota pitäisi pystyä lataamaan usb-johdolla, mutta en vain keksi, mihin se johdon pää tökätään...(#blondi) Mitään käyttöohjetta paketissa ei mun mielestä ollut, varmaan googlaan suristimen kun alkulataus loppuu, tai sit yritän treffata jonkun fiksumman kollegan, joka osaisi auttaa...  :D

Jos tarvitset apua sen johdon pään tökkäämisessä oikeaan reikään, niin olen valmiina auttamaan.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mistä olet ottanut paristot dildoon?
« Vastaus #16 : Marraskuu 09, 2019, 16:24:06 »
....
Mutta kun nyt tunnustamaan ryhdyttiin, niin mulla on yksi uusi suristin, jota pitäisi pystyä lataamaan usb-johdolla, mutta en vain keksi, mihin se johdon pää tökätään...(#blondi) Mitään käyttöohjetta paketissa ei mun mielestä ollut, varmaan googlaan suristimen kun alkulataus loppuu, tai sit yritän treffata jonkun fiksumman kollegan, joka osaisi auttaa...  :D

Isot tytöt on puhunu että joissakin suristimissa on magneettisesti se piuhan pää kiinni sellasissa suristimen pinnalla olevissa metallisisa kohdissa. Eli ei oo reikää...  ???
Amator

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mistä olet ottanut paristot dildoon?
« Vastaus #17 : Marraskuu 09, 2019, 19:05:36 »
12 patteria, yksi laturi.

Ei kai kukaan käytä kertokäyttöpattereita nykyään? Onko niitä?

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mistä olet ottanut paristot dildoon?
« Vastaus #18 : Marraskuu 09, 2019, 19:42:53 »
12 patteria, yksi laturi.

Ei kai kukaan käytä kertokäyttöpattereita nykyään? Onko niitä?

On niitä!
Ja ne on aina loppu :D

Ei varmaan pitäisi tätä tunnustaa, mutta ehkä tän kerran ::) Olin joskus 1viikon koiravahtina ystäväni luona ja iski kauheat puutostilat! Tilanne oli niin SOS, että oli pakko salaa lainata kaverin dildoa  ;D

No ei sun ois tarvinnut tuota koirajuttua tuohon keksiä, on hei ihan ok et sä lainaat mun dildoa  ;D ;D


Kyllä se oli ihan tosi, oli muuten oma hommansa miettiä mihin kaveri tuollaiset oli piilottanut. Aikani vaatekaappia penkoessani löysin sen pikkarilaatikosta.

Sinun dildoa ei tartteis salassa etiskellä, voisin kävellä vaan laatikolle!  8) ;D

Hyvässä lykyssä se ois siinä pöydällä...noh, sä tiedätkin ;D


Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mistä olet ottanut paristot dildoon?
« Vastaus #19 : Marraskuu 09, 2019, 19:47:03 »
Ihan karsee ajatus että dildon patterit on ongelmajätettä. Kun on ladattavia akkuja.