Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Valitukset palvelusta  (Luettu 7009 kertaa)

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Valitukset palvelusta
« Vastaus #20 : Marraskuu 13, 2019, 09:43:06 »

^ samaa olen huomannut vaikkei pitkää kokemusta olekaan. Mä en varmaan osaa antaa rakentavaa palautetta ilman ettei toinen suutu. En keksi mitään muuta syytä.
Amator

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Valitukset palvelusta
« Vastaus #21 : Marraskuu 13, 2019, 10:23:32 »
Tässä työssä välillä saa kuulla paljon sellaista, mitä alaan liittymätön ei voisi kuvitellakaan.

Palautetta saa hyvin perustellen antaa niin hyvässä ja pahassa, mutta mitään turhanpäiväistä mussutusta en jaksa ja suorapuheisena ihmisenä myös teen sen selväksi.
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Valitukset palvelusta
« Vastaus #22 : Marraskuu 13, 2019, 14:15:13 »
Rakentava palaute on aina tervetullutta ja mielelläni siihen pyrin vastaamaan.

Esimerkiksi on tullut kritiikkiä siitä etten ole koko ajan tavoitettavissa/saatavilla, mutta haluan todeta et mun täytyy pitää mun omasta hyvinvoinnista ensisijaisesti huolta, että voin tarjota teille parasta. Jos rupean kaiken muun elämän kustannuksella päivystämään viestejä tai venyttämään tapaamispäiviä joka suuntaan niin en valitettavasti pysty takaamaan palvelun laatua, sillä taruolennon maineen takana olen kuitenkin vain ihminen. Oon jo aiemmin täällä puhunut siitä et mun hyvinvointi on mulle ensisijainen ja ei ole mitään rahasummia mistä sitä alkaisin repimään.

Toinen mistä olen saanut aikanaan kritiikkiä on ulkonäkö, se on asia mihin en määräänsä enempää valitettavasti pysty vaikuttamaan. Pyrin olemaan huoliteltu ja pidän kroppani kunnossa, mut edelleen olen vain ihminen enkä pysty olemaan kaikkien makuun.

En muista et varsinaisesti itse palvelusta olisin saanut negatiivista palautetta, tai sitten olen onnellisesti vain unohtanut.  8)

Thank you 🙏🕊️

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Valitukset palvelusta
« Vastaus #23 : Marraskuu 13, 2019, 14:15:40 »
Pitkän hupakoilla käynti urani aikana olen oppinut sen, että palvelusta ei kannata ääneen valittaa, edes rakentavasti. Parempi tapa on jättää käymättä toista tai kolmatta kertaa.

niin totta. vain poliitikot on herkkänahkaisempia kuin vosut. parempi olla hiljaa ja äänestää
jaloilla.
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15022
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Valitukset palvelusta
« Vastaus #24 : Marraskuu 13, 2019, 17:03:06 »
On tietysti tylsää, ettei sitä rakentavaakaan kritiikkiä anna mutta kuitenkaan ei pidä äänestää jaloillaan ensimmäisen huonon kokemuksen jälkeen vaan antaa toisen mahdollisuuden. Ja jos edelleen joku tökkii niin tulee se aina tökkimään.
On tietysti sellaisikain palveluntarjoajia, joille voi sitä palautetta antaa tai jos haluaa tapaamisten menevän tiettyyn suuntaan.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Valitukset palvelusta
« Vastaus #25 : Marraskuu 13, 2019, 17:21:07 »
^ En ole koskaan antanut toista mahdollisuutta, jos homma ei ole kerrasta toiminut. Onneksi on useimmiten toiminut, joten niitä toisia kertoja on edelleenkin käymättä.  :)

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Valitukset palvelusta
« Vastaus #26 : Marraskuu 13, 2019, 17:25:34 »
^ Jälleen kerran on kompattava Tibeniusta. Jostain kumman syystä ainakin eri foorumeilta tutut tytöt tuntuvat tietävän mitä haluan, toki kerron sen myös aikaa varattessani itsekin, joten palvelu on ollut hyvää, joskus jopa loistavaa. Minullakin on tuo uusinta -lista kyllä vähän venähtänyt kun ei aina joka paikkaan ehdi.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15022
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Valitukset palvelusta
« Vastaus #27 : Marraskuu 13, 2019, 18:21:16 »
^
^^
Olen oppinut omalta alaltani sen, että ensimmäisellä kerralla jos saa paskaa sapuskaa se voi olla sattumaa. Toinen kerta ei ole enää sattumaa.
Aika harvoin on tullut sellainen tilanne eteen, että se toinen mahdollisuus olisi ollut aiheellinen tällä hupakkoalalla. Muistaakseni pari kertaa. Niissä toinen oli se viimeinen ja toisen luona kävin kyllä useita kertoja vielä sen ekan paskan kokemuksen jälkeen ja ne eivät olleet paskoja.
Mutta kukin tietysti tekee omat valinnat ja se on täysin oikein.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Valitukset palvelusta
« Vastaus #28 : Marraskuu 13, 2019, 20:06:33 »
^ Jälleen kerran on kompattava Tibeniusta. Jostain kumman syystä ainakin eri foorumeilta tutut tytöt tuntuvat tietävän mitä haluan, toki kerron sen myös aikaa varattessani itsekin, joten palvelu on ollut hyvää, joskus jopa loistavaa. Minullakin on tuo uusinta -lista kyllä vähän venähtänyt kun ei aina joka paikkaan ehdi.

No samanlaisia tilanteita tullut koettua, ovesta kun niukin naukin päässyt sisään niin miestä on viety kuin litran mittaa.. Wau😍!  ;D

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Valitukset palvelusta
« Vastaus #29 : Marraskuu 13, 2019, 20:13:37 »
Rakentava palaute on aina tervetullutta ja mielelläni siihen pyrin vastaamaan.

Esimerkiksi on tullut kritiikkiä siitä etten ole koko ajan tavoitettavissa/saatavilla, mutta haluan todeta et mun täytyy pitää mun omasta hyvinvoinnista ensisijaisesti huolta, että voin tarjota teille parasta. Jos rupean kaiken muun elämän kustannuksella päivystämään viestejä tai venyttämään tapaamispäiviä joka suuntaan niin en valitettavasti pysty takaamaan palvelun laatua, sillä taruolennon maineen takana olen kuitenkin vain ihminen. Oon jo aiemmin täällä puhunut siitä et mun hyvinvointi on mulle ensisijainen ja ei ole mitään rahasummia mistä sitä alkaisin repimään.

Toinen mistä olen saanut aikanaan kritiikkiä on ulkonäkö, se on asia mihin en määräänsä enempää valitettavasti pysty vaikuttamaan. Pyrin olemaan huoliteltu ja pidän kroppani kunnossa, mut edelleen olen vain ihminen enkä pysty olemaan kaikkien makuun.

En muista et varsinaisesti itse palvelusta olisin saanut negatiivista palautetta, tai sitten olen onnellisesti vain unohtanut.  8)

Ihmettelen että joku on antanut kritiikkiä ulkonäöstä.. Eipä tulis mieleen edes moinen  ;)

Poissa Vieras0023

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Valitukset palvelusta
« Vastaus #30 : Marraskuu 13, 2019, 21:12:47 »
^ Minäkin ihmettelen tätä.

Sitten ehdottaisin, että lyhennettäisiin lainausta, jos oma viesti koskee vain osaa lainattavaa viestiä. Ainakin omalla kännykän ruudullani ketjun luettavuus kärsii huomattavasti, kun lainaukset ovat pidempiä kuin itse kirjoitettu teksti. Liekö kellään muulla tällaista?

Lainauksen lyhentäminen on helppoa, poistaa vain tavaraa sieltä lainausmerkkien välistä. Cheers mates!

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Valitukset palvelusta
« Vastaus #31 : Marraskuu 13, 2019, 21:29:39 »
^Joo, on fiksua lainata vain se kohta mitä kommentoidaan. Mä en viitsi edes yrittää lukea näitä pitkiä lainauksia.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Valitukset palvelusta
« Vastaus #32 : Marraskuu 14, 2019, 18:40:17 »
Mä mietin myös, että palautteen antaminen on vähän haastavaa tässä kun kaikki tykkää niin eri asioista. Mulle vois joku sanoa, että höpöttele vähemmän. Seuraava sitten haluiskin jotain muuta kuin tuppisuun 🤔

Kerran sain suoraan sängyssä palautteen touhujen päätteeksi "suihin oisit voinut ottaa kauemmin" . Tietenkin toivoin, että hän ois ilmaissut asian siinä kohti kun vielä asiaan olisin voinut vaikuttaa 😁 

Mutta kyllä sitä mielellään ottais palautetta johonkin palveluun liittyvästä, jos se on sellaista missä voisi kehittyä. Jos ei kasvotusten ilkeä sanoa niin vaikka viestillä jälkikäteen. Tai jos tekee jotain ihan päin vittua, niin olisi kiva kuulla itse siitä ennen koko foorumia 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1143
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Valitukset palvelusta
« Vastaus #33 : Marraskuu 20, 2019, 01:40:04 »
Muutama asiakas on sanonut, että eivät tykkää siitä, kun hipelöin heidän pallejaan. Silloin olen pahoitellut hipelöintiä ja kiittänyt palautteesta.

Tämä on mielenkiintoinen huomio. Itse pidän erittäin paljon siitä, että myös pallini saavat huolenpitoa pelkän varren lisäksi. Pyydänkin sitä naiselta aina, jos hän ei oma-aloitteisesti ota kasseja käsittelyyn. Eräs tapaamani hupakko totesikin joskus, että kaikki miehet eivät pidä pallien hipelöinnistä lainkaan, minkä takia hän varoi koskemasta niihin. Tämä oli minulle aika yllättävä tieto, koska minusta pussukoideni hyväily ja nuoleminen on kovinkin mukavaa.