Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Valitukset palvelusta  (Luettu 7001 kertaa)

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Valitukset palvelusta
« : Marraskuu 08, 2019, 12:41:01 »
Miten otat itseesi ja palveluusi kohdistuvan kritiikin tai palautteen?

Onko se
- painu vittuun siitä kitisemästä
- taas joku luonnevikainen jolla ei ole muuta tekemistä kuin kiusata rehellistä yrittäjää

Vai
- kiitos palautteesta, palvelua voi kehittää vain kun tuodaan huono palvelu ja sen yksityiskohdat esille.

Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Valitukset palvelusta
« Vastaus #1 : Marraskuu 08, 2019, 13:00:03 »
Tässä duunissa itseeni liittyvä palaute/valitus menee yleensä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Esim. mä en tykkää sun hiusten väristä eiks se vois olla blondi tms.
Miellän itseeni liittyvät asiat asioiksi, jotka ei ole olemassa huoraamista varten vaan ensisijaisesti ihan muuta elämääni ja itseäni varten.

Palveluun liittyvä palaute/valitus menee ehkä pääosin kahteen kastiin.

Jos se liittyy oikeasti siihen mitä tarjoan niin mahtavaa saada palautetta ja funtsitaan miten hommaa voisi kehittää!
Esim. mä en tykkää kun sä koitat suudella koko ajan tms.

Jos taas valitetaan jostain mitä ei alunperinkään ole ollut luvassa/ei ole palveluvalikoimassa/mitään puhetta ei ole ollut niin taas kerran toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Esim. mä en tykkää kun sä et alista kunnolla tms. (en tee dominointia)

Tässä on ehkä siis eri asia onko palaute kohdistunut juurikin tarjolla olevaan ja toteutettuun palveluun, vai onko se vain yleistä valitusta kun jotain ei saa mitä niin haluaisi ja kun sitä ei ole tarjolla.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Valitukset palvelusta
« Vastaus #2 : Marraskuu 08, 2019, 15:44:30 »
Valitukset palvelusta voi osoittaa Jurvan kuntaan ;D
Vaan oikeasti; asiakkaat näköjään sivuuttaa minut negatiivisen palautteen suhteen. Tiedä sitten, mitä itsekseen ajattelevat, mutta suoraan tullut palaute on ollut positiivista.
Ei kun rapsoissa joku joskus kirjoitti, että oli haistanut tupakan. Sen jälkeen yritin vielä enemmän minimoida sen hajuhaitan, mutta en nyt sentään ole alkanut hiuksia pestä jokaisen savuilla käynnin jälkeen. Toinen negatiivinen rapsapalaute moitti minun tekevän liukuhihnaa. Siitä en välittänyt tuon taivaallista, kun vartin aika ei voi olla 20 min, kun seuraava asiakas on tulossa vartin päästä. Noiden lisäksi en muita muista, tai sitten olen ne aktiivisesti unohtanut;D Mutta luultavasti en vaan ole tietoinen negatiivisista fiiliksistä, tuskin tuo ihan niin ruusuista on miltä näyttää. 

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Valitukset palvelusta
« Vastaus #3 : Marraskuu 08, 2019, 16:16:35 »
Toinen negatiivinen rapsapalaute moitti minun tekevän liukuhihnaa. Siitä en välittänyt tuon taivaallista, kun vartin aika ei voi olla 20 min, kun seuraava asiakas on tulossa vartin päästä.

Tämä on mielenkiintoinen homma. Useimmille liukuhihna on sitä, että puolen tunnin ajalla aletaan hoputtaa kymmenen minuutin jälkeen. Toisille taas tuntuu olevan todella tärkeää, että sitä maksettua aikaa saisi edes vähän jatkaa. Jos tämä ei onnistu, on palveluntarjoaja huora, joka tekee hommia vain rahan takia ja kaikki on pilalla. Jälkimmäinen on mielestäni hieman omituinen näkökulma maksulliseen seksiin.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Valitukset palvelusta
« Vastaus #4 : Marraskuu 08, 2019, 18:26:13 »
Riippuu siitä, mistä valitetaan. Muutama asiakas on sanonut, että eivät tykkää siitä, kun hipelöin heidän pallejaan. Silloin olen pahoitellut hipelöintiä ja kiittänyt palautteesta. Ja se minun aikaisempi, surullisenkuuluisa sänkyni oli niin surkeaa palvelua, että minulla oli paha olo sen käyttämisestä asiakkaiden palveluun jo ennen kuin kukaan edes rohkaistui antamaan siitä huonoa palautetta. Kyllä siitä kuitenkin huonoa palautetta tuli, ja hankinkin sitten paremman sängyn heti, kun vain järkevästi pystyin. Toivon, että saisin aina kuulla ystävällistä ja rehellistä palautetta niistä asioista, joissa en suoriudu hyvin, koska ei se minullekaan ole kivaa, jos olen jossain asiassa ihan perseestä enkä itse edes tajua sitä.

Yleensä valitukset ovat kuitenkin "liian kallis" ja "vitun huora kun et suostu antamaan mulle sukupuolitautia", sellaisille valituksille vähän naurahdan... tai no, nenäpuhallan ennen kuin estän tyypin sähköpostin ja siirrän keskustelun roskakansioon.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 08, 2019, 18:33:23 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Valitukset palvelusta
« Vastaus #5 : Marraskuu 08, 2019, 18:43:27 »
Tämä on mielenkiintoinen homma. Useimmille liukuhihna on sitä, että puolen tunnin ajalla aletaan hoputtaa kymmenen minuutin jälkeen. Toisille taas tuntuu olevan todella tärkeää, että sitä maksettua aikaa saisi edes vähän jatkaa. Jos tämä ei onnistu, on palveluntarjoaja huora, joka tekee hommia vain rahan takia ja kaikki on pilalla. Jälkimmäinen on mielestäni hieman omituinen näkökulma maksulliseen seksiin.

No hei älä.
Jotenkin mulla tulee noista aina mieleen ettei henkilö haluaisi ostaa seksiä vaan kokee jotenkin että on pakko ostaa sitä. Ja se ei heijastu tapaamisiin hyvin, ja yleensä näyttää foorumillakin purkautuvan sit tietynlaisena huora-vihana.
Ja siksipä oon sanonut et mä haluisin myydä vain niille jotka seksiä oikeasti haluavat ostaa.
Paatuneet turskat <3
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Valitukset palvelusta
« Vastaus #6 : Marraskuu 08, 2019, 19:52:05 »
Tämä on mielenkiintoinen homma. Useimmille liukuhihna on sitä, että puolen tunnin ajalla aletaan hoputtaa kymmenen minuutin jälkeen. Toisille taas tuntuu olevan todella tärkeää, että sitä maksettua aikaa saisi edes vähän jatkaa. Jos tämä ei onnistu, on palveluntarjoaja huora, joka tekee hommia vain rahan takia ja kaikki on pilalla. Jälkimmäinen on mielestäni hieman omituinen näkökulma maksulliseen seksiin.

No hei älä.
Jotenkin mulla tulee noista aina mieleen ettei henkilö haluaisi ostaa seksiä vaan kokee jotenkin että on pakko ostaa sitä. Ja se ei heijastu tapaamisiin hyvin, ja yleensä näyttää foorumillakin purkautuvan sit tietynlaisena huora-vihana.
Ja siksipä oon sanonut et mä haluisin myydä vain niille jotka seksiä oikeasti haluavat ostaa.
Paatuneet turskat <3
Joo. Ilmeisesti se maksaminen siinä jotenkin korpeaa ja siksi siihen pitäisi ainakin saada vedätettyä tavalla tai toisella vähän jotain extraa. Osalla näistä tuntuu olevan jonkinlaista naisvihaakin.

Poissa helmi

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: Valitukset palvelusta
« Vastaus #7 : Marraskuu 08, 2019, 22:21:45 »
Sama asenne kun olisi vaikka ravintolan aspana: jos asiakas valittaa, että tuo teidän munakoisosalaatti on pahaa kun siinä on munakoisoa, menee kyllä omaan piikkiin. Jos ruuasta löytyy hius tai se on palanutta, on kyseessä ravintolan vika ja silloin selvitetään missä on mennyt pieleen ja korjataan ongelma.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8964
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Valitukset palvelusta
« Vastaus #8 : Marraskuu 09, 2019, 09:30:14 »
Riippuu siitä, mistä valitetaan. Muutama asiakas on sanonut, että eivät tykkää siitä, kun hipelöin heidän pallejaan. Silloin olen pahoitellut hipelöintiä ja kiittänyt palautteesta.

Siis sinä olet ihan vapaaehtoisesti ja oma-aloitteisesti hellinyt palleja <3 Ja joku on saatana siitä valittanut!
Why so fragile?

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Valitukset palvelusta
« Vastaus #9 : Marraskuu 09, 2019, 09:37:25 »

Siis sinä olet ihan vapaaehtoisesti ja oma-aloitteisesti hellinyt palleja <3 Ja joku on saatana siitä valittanut!

No mitäs ihmettä se nyt sitten olisi, jos ei vapaassa maassa saa valittaa asioista, joista ei tykkää :) Ei tarvitse tykätä, mutta siinä tilanteessa toivoisin jokaisella olevan tarpeeksi voimaa ja rohkeutta sanoa, että tämä ei ole hyvä. Sillä saadaan molempien mielestä kivemmat treffit.

Kyllä minä aina oletusarvoisesti käpälöin, ja vaikka imenkin palleja, jos sellainen mielihalu iskee.
Eläkkeellä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8964
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Valitukset palvelusta
« Vastaus #10 : Marraskuu 09, 2019, 11:32:13 »

Siis sinä olet ihan vapaaehtoisesti ja oma-aloitteisesti hellinyt palleja <3 Ja joku on saatana siitä valittanut!

No mitäs ihmettä se nyt sitten olisi, jos ei vapaassa maassa saa valittaa asioista, joista ei tykkää :)

Mistä tämä vapaa maa oikein löytyy? Muutan sinne heti!! Mikäli nyt viittaat Suomeen, niin äläs nyt noin suurta soopaa suolla! Vähintäänkin pitäisi puhua kahlitusta vapaudesta. Kyllä tämä vapaus on....noh mainitaan nyt esimerkkinä
-sääntösuomi
-kieltosuomi
Why so fragile?

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Valitukset palvelusta
« Vastaus #11 : Marraskuu 09, 2019, 12:13:01 »
Muutama asiakas on sanonut, että eivät tykkää siitä, kun hipelöin heidän pallejaan. Silloin olen pahoitellut hipelöintiä ja kiittänyt palautteesta. Ja se minun aikaisempi, surullisenkuuluisa sänkyni oli niin surkeaa palvelua, että minulla oli paha olo sen käyttämisestä asiakkaiden palveluun jo ennen kuin kukaan edes rohkaistui antamaan siitä huonoa palautetta.

 ;D Mä olen kanssa (kerran) saanut palautetta, ettei saa hiplata. Kilttinä tyttönä lopetin tietty.

Vuokrakämpissä keikkailevana sängyt on, mitä on, ja usein on ikävä omaa futonia. Pari kertaa myös asiakas todennut, että liian pehmeä sänky. Yritän nyt kovasti tuijottaa vuokrailmojen sänkyjä ja valita parempia.  :D

Yritän myös parhaani mukaan tarjota asiakkaalle mahdollisuuksia antaa palautetta tapaamista ennen (saa kääntyä vaikka ovelta!), sen aikana, ja lopussa, kyselen fiiliksiä ja toiveita, ym. Palaute, myös kritiikki on tervetullutta, ja se on myös tarpeellista oman toiminnan kehittämisessä.

MUTTA jos puhutaan palvelusta valittamisesta, niin mulle tulee mieleen juurikin joko ehdoista vänkääminen, tai jälkikäteen jossain netissä ruikuttaminen. Ja kumpikin joutaa toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, sekä ignoreen.

Asiakaspalaute ja kritiikki siis oikein tervetullutta ja johtaa tsemppiin ja yritykseen parantaa, valittajat ruikuttakoot keskenään. (Ja tää pätee mun mielestä kaikkeen asiakaspalveluun, jota on tullut tehtyä roolissa ja asemassa jos toisessakin, ja kyllä, ekoissa työpaikoissa jossain kaupan kassalla itkin, kun asiakkaat kaatoi oman pahan mielensä ja huonon päivänsä mun niskaan, mutta elämä opettaa.)
🍑 OF 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Valitukset palvelusta
« Vastaus #12 : Marraskuu 09, 2019, 13:13:56 »
^ Se piti vielä sanoa (en saa muokattua omaa kommenttia), että missään ikinä ennen ei asiakkaat ole olleet yhtä ihania, kuin he, ketä näissä merkeissä olen tavannut. Joko mulla on käynyt superhyvä tuuri (so far, ja sormet ristissä), tai sitten seksiä ostavat miehet vaan on pääsääntöisesti huippuihania. ❤

Joissain jutuissa olen esimerkiksi itse ollut sitä mieltä, että nyt ei oma suoritus ollut just napakymppi ja kaikki kuin strömsössä, ja vaikka näistä ei ole valitettu (viimeksi kommentti oli luokkaa "you're too sweet for this business), niin tietysti yritän sit seuraavalla kerralla hoitaa homman paremmin, jotta voin itse olla tyytyväinen siihen, mitä teen.  :)
🍑 OF 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Valitukset palvelusta
« Vastaus #13 : Marraskuu 10, 2019, 09:57:23 »
Miksi minä valittaisin huonosta palvelusta kun ei se mihinkään johda. En vain mene toista kertaa huonolle huoralle. Ei kun siis... Enhän minä muutenkaan käy toista kertaa.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0020

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Valitukset palvelusta
« Vastaus #14 : Marraskuu 10, 2019, 10:02:21 »
Eipä oo koskaan tarvinnut antaa muuta kuin positiivista palautetta. Ja paljon! En tiedä muista mutta nyt panettaa...

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Valitukset palvelusta
« Vastaus #15 : Marraskuu 10, 2019, 13:15:05 »
Valitan itsekseni ja jätän menemättä jos palvelu on ollut niin surkeaa. Harvemmin silti on mitään valittamista ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Valitukset palvelusta
« Vastaus #16 : Marraskuu 12, 2019, 17:14:42 »
Sama asenne kun olisi vaikka ravintolan aspana: jos asiakas valittaa, että tuo teidän munakoisosalaatti on pahaa kun siinä on munakoisoa, menee kyllä omaan piikkiin. Jos ruuasta löytyy hius tai se on palanutta, on kyseessä ravintolan vika ja silloin selvitetään missä on mennyt pieleen ja korjataan ongelma.

Mihin Helmi-ravintolaan voin valittaa, että sain pillua, mutta ateriassa oli karvoja? Lisään edelliseen reklamaatioon, voitteko kuvitella, että ripsipiirakkaa oli huoneenlämpöistä. Huoneenlämpöistä.  :-\ Kaikki on pilalla. Erottakaa kokki ja heti!  ::)   

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Valitukset palvelusta
« Vastaus #17 : Marraskuu 12, 2019, 23:10:34 »
Ottaisin ilolla vastaan, jos vain saisin rakentavaa ja asiallista palautetta palvelustani, mutta ei sitä vain oikein tule. Ehkä joskus on jotain sanottu tapaamispaikan valinnasta, ja sen myötä kyllä nykyisin varaan incall-paikan viisaammin. (Lasken palautteeksi vain tapaamisen aikana ja/tai sen jälkeen annetun palautteen/korjausehdotuksen, en mitään kitinää hinnoista tai ehdoista tmv., jota tulee toisinaan viestittelyvaiheessa - nämä toki eivät edes johda tapaamiseen.)

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15014
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Valitukset palvelusta
« Vastaus #18 : Marraskuu 13, 2019, 08:01:49 »
Pitkän hupakoilla käynti urani aikana olen oppinut sen, että palvelusta ei kannata ääneen valittaa, edes rakentavasti. Parempi tapa on jättää käymättä toista tai kolmatta kertaa.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Valitukset palvelusta
« Vastaus #19 : Marraskuu 13, 2019, 09:43:06 »

^ samaa olen huomannut vaikkei pitkää kokemusta olekaan. Mä en varmaan osaa antaa rakentavaa palautetta ilman ettei toinen suutu. En keksi mitään muuta syytä.
Amator