Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Varsova  (Luettu 7884 kertaa)

Poissa logianto

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Varsova
« : Marraskuu 07, 2019, 19:28:26 »
Ensi vuoden alkupuolella olisi reissu tiedossa. Krakovasta täällä onkin keskusteltu, mutta kuulisin mielelläni kokemuksia ja vaikka ihan vinkkejä kivoista tytöistäkin myös Varsovasta.

Jos kämpilleen tytön roksasta tai odlotysta tilaa, niin kuinka varpaillaan tarvitsee olla? Sujuuko homma kuinka todennäköisesti sovittujen pelisääntöjen mukaan? Tai toisinpäin, jos menee tytön kämpälle, niin onko sieltä oletettavissa, että pääsee hengissä ja rahoissaan uloskin. Eli millainen Varsovan hupakkoskene on (myös) turvallisuuden kannalta.

Vinkeistä kiittäen.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Varsova
« Vastaus #1 : Marraskuu 10, 2019, 09:52:49 »
Olen pannut Varsovassa kymmeniä huoria, mutta kaikki hotellihuoneessa. En siis tiedä huorakämpistä mitään.

Koskaan ei ole ollut ongelmia. Kuvat voivat olla vääriä tai sitten ei. Kannattaa lukea arvioita ilmoituksista. Ne kertovat aika paljon.

Minulla on ollut Varsovasta vain hyviä kokemuksia. Eräs elämäni parhaista panoista oli kun otin kerralla kaksi 19-vuotiasta blondia hotellihuoneeseeni. Se oli ikimuistoinen kokemus.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15014
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Varsova
« Vastaus #2 : Marraskuu 10, 2019, 10:00:27 »
Varsovaan aion mennä itsekin kesäkuussa, kun Wizz alkaa Turusta sinne lentämään.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Juhis

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varsova
« Vastaus #3 : Marraskuu 10, 2019, 20:12:48 »
Vanhassa kaupungissa, otettiin taksi joka vei meidät ilotaloihin. Kävimme kolmessa ja kahdessa asiakkaana. Ilmeisesti taksi sai provikkaa tai ilmaisen daamin kun toi meidät paikalle. Odotti meitä ja jatkoimme hänen mukanaan. Eka paikka ei mielyttänyt, toisessa paikassa olimme asiakkaana.Minä valitsin ihastuttavan vaalea ukrainalainen daami. Seuraavassa paikassa ilmeisesti puolatar ukrainalaisen lämmön jälkeen  pieni pettymys mutta homma hoidettiin loppuun. Tästä retkestä on paljon aikaa. Hintataso oli hyvin edullinen. Tuosta linkistä löytyy tietoa. http://www.internationalsexguide.nl/forum/showthread.php?758-Warsaw

Poissa Vieras1541

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varsova
« Vastaus #4 : Marraskuu 12, 2019, 19:52:18 »
Omasta mielestä Varsova on tähän mennessä ollut paras hupakkokaupunki, jossa olen käynyt. Laidasta laitaan on tullut tyttöjä testattua vuosien varrella.

Tyttöjen kämpillä on turvallista käydä, ainakaan itselläni ei ole yhtään huonoa kokemusta kertynyt. Kokemus on täysin sama kuin kävisi tyttöjen luona Suomessa. Poikkeuksena on, että kämpässä on mitä todennäköisimmin monta tyttöä eri huoneissa, mutta löytyy täysin indepenttejä tapauksia. Kämpissä en ole kertaakaan nähnyt kuuluisia Igoreita, miesasikkaita tai muita välikäsiä, ehkäpä vaan sattumaa  ::) Roksasta tai Odlotystä selviää kuvauksen tai kuvien perusteella minkälainen vastaanotto on tiedossa. Mainittakoon, että feikkitapauksia on mielestäni harvakseltaan verrattuna Suomen tarjontaan.

Jos varman päälle haluaa pelata, niin valitse tyttö arvostelun mukaan, niin välttyy pettymyksiltä. Edellä mainitut nettisivustot sisältävät niin tähti- kuin kirjoitusarvioita tytöistä, joita kannattaa peilata.

Autolla kannattaa käydä pikkuvisiitillä tiellä numero 631, jos sellaisella on liikenteessä ;) Tarjontaa löytyy joka lähtöön oman maun mukaan ja akti tapahtuu joko autossa, hotellissa tai luonnossa.

Kokonaisuudessaan hupakot pelaavat pelisääntöjen mukaisesti verrattuna esimerkiksi ulkomaisiin hupakkoihin Suomessa. Eka visiitti jossain neuvostoaikaisessa pimeässä kerrostalossa voi olla henkeäsalpaava kokemus, mutta älä annan sen pilata elämystä! Muista, että huonoja tapauksia mahtuu aina joukkoon mukaan, sillä se kuuluu lajin henkeen. Ehkä kaikkein parasta on se, että Suomen hinnoilla voi käydä neljä-viisi kertaa hupakoissa Varsovassa samalla rahalla. Lopuksi voin yhtyä muiden käyttäjien kokemuksiin, että hupakot ovat ensiluokkaisia ja nauttivat nautinnon antamisesta.

Yv:l voi lisää kysyä taikka jutella Varsovan hupakoista, paljon löytyy kerrottavaa yksityiskohtaisemmin ja suosituksia myös!
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 12, 2019, 19:59:47 kirjoittanut Panoneuvos »

Poissa Elreino

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varsova
« Vastaus #5 : Marraskuu 17, 2019, 21:56:50 »
Varsovassa jakoivat mainoksia autojen tuulilasiin.Paikkoja on vaikka kuinka paljon mutta aika piilossa ja pitää soitta parikin kertaa kelloa oikeassa paikassa jotta sisään pääsee.
Hinta on hyvä ja juomiakin saa.Rivissä esittely ja siitä voi valita
Taksimiesten mestoissa vaan menee rahat ja saavat provikan kun tuovat asiakkaan

Poissa AlexI

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varsova
« Vastaus #6 : Lokakuu 07, 2021, 11:13:10 »
Hei!

Mitähän Varsovassa maksaa vedellä ilman kumia? :behind:

Poissa Kulkuri85

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varsova
« Vastaus #7 : Syyskuu 20, 2023, 15:59:32 »
Onkohan Varsovasta tuoreita vinkkejä?

Poissa Vieras1457

  • Full Member
  • Viestejä: 116
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varsova
« Vastaus #8 : Syyskuu 22, 2023, 16:10:44 »
Taisi tuo Puolan markkina muuttua haastavaksi sen jälkeen kun poliisi sulki ne suosituimmat seuranhakusivustot. Varsova ei muutenkaan ole tainnut vuosiin olla mikään varsinainen paratiisi näiden hommien suhteen.

Poissa Kulkuri85

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varsova
« Vastaus #9 : Syyskuu 22, 2023, 20:10:25 »
Googlasin muutaman lupaavanoloisen hierontapaikan, mutta tiedä noista sitten.

Poissa Perämies

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Varsova
« Vastaus #10 : Lokakuu 22, 2023, 12:27:26 »
Minulla on kokemusta Varsovasta muutamalta reissulta siltä ajalta, kun nämä kaksi suosituinta seuranhakusivustoa olivat vielä olemassa, joiden nimeä en nyt kuollaksenikaan muista. Olen aina saanut Varsovaan edulliset muutaman kympin lennot Ryanairilta. Lentoja valitessa kannattaa muistaa, että Varsovan seudulla on kaksi lentokenttää, ja Ryanair laskeutuu juuri sinne kauemmalle. Uber on toiminut kaupungissa joka kerta erinomaisesti, ja keskustaan pääsee kauemmaltakin kentältä mielestäni edullisesti ja nopeasti valtatietä pitkin. Kaupungin sisäiset liikut olen liikkunut pääsääntöisesti metrolla, jonka käytössä ei ole ongelmia ilmennyt. Etäisyydet kaupungissa on mielestäni yllättävän pitkiä, joka kannattaa ottaa huomioon jos aikoo siirtyä välimatkat jalkaisin.

Itse kaupungissa olen liikkunut pääsääntöisesti kolmella alueella. Veiksel joen itäpuolella on kaupunginosa nimeltä Praga. Vertaisin tätä aluetta Prahan Zizkoviin ja Vinohdaryyn, joista löytyykin Praha-ketjusta paljon juttua. Jos haluaa nauttia lomasta paikallisten seurassa, syödä ja juoda hieman edullisemmin verrattuna keskustan hintoihin ja on kokenut itse tai aistinut Praha-ketjusta Vinohdaryn ja Zizkovin tunnelmaa sekä pitänyt siitä, voin myös suositella illan viettoa Pragassa. Vanhakaupunki ei mielestäni erotu edukseen verrattuna esim Krakovaan tai Tallinaan, vaan aukioita koristavat samat isot terassit olut merkkien päivänvarjoilla verhottuna. Kapeat kadut ovat täynnä erimaalaisia turisteja kameroineen, molotuksineen ja innosta huokailuineen toinen toistaan samanlaisempia rakennuksia ihmetellessään. Keskustassa on muutamia ihan massiivisia pilvenpiirtejä jotka näyttävät ihan ison maailman meiningiltä. Kaupungin silhuetti on ihan hienon näköinen Veiksel joen toiselta puolelta katsottuna.

Mielestäni Slaavilaiset naiset kauneimpia ja mielestäni Puolalaiset erottuvat vielä näistäkin edukseen. Tämä mielipide aina vahvistuu päästessäni lennon jälkeen eka kertaa ihmisten ilmoille. Mielestäni tämä näkyy myös siinä että maksulliset tytöt ovat jokainen kauneutensa puolesta päässeet minun top-listalleni. Aina olen tavoitellut tyttöjä suomalaisesta numerosta joko soittamalla tai watsapilla. Yleensä suht huonolla menestyksellä ja viestejä pitää laittaa jopa kymmeniin ilmoihin, jos haluaa että edes yksi vastaa. Mutta mielestäni se on ollu aina vaivan arvoista.

Laitetaan rapsaa viime reissulta ettei mene ihan lätinäksi. Aamulla herätys parin päivän darrassa ja vääntäytyminen hotellin aamupalalle. Tämän jälkeen sänkyyn voivottelemaan oloa ja samalla viestiä mielenkiintoisiin ilmoituksiin ja yksi vastaus viimein saatiin. Ei muuta kuin aika lukkoon ja saatu osoite Mapsiin. Metrolla kaksi pysäkkiä kohti pelipaikkoja ja vastassa uusi kerrostalo keskustassa. Osoite merkattu talon seinään selkeästi ja oikea rappukin löytyi sisäpihalta. Ovelta ilmoitus kohteeseen saapumisesta ja paluuviestinä tullut ovikoodi kerralla oikeen todella ihmeellisen näköiseen laitteeseeen ja sydän jyskyttäen portaita pitkin kohti kerrosta. Tyttö oli ovella vastassa ja ohjasi peremmälle. Eteisessä oli isompia miesten kenkiä ja pienempiä naisten kenkiä suunnilleen sama määrä siistissä rivissä joka kertoo että tapahtumia on. Omat kengät jätin niille sijoilleen mihin sattuivat jaloista tippumaan. Itse asunto oli siisti, Prahasta tuttu iso kerrostalo huoneisto usealla kylpy- ja makuuhuoneella joista yhteen kävelin tytön perässä. Itse huone oli myöskin siisti, siellä oli parisänky, peilejä siellä täällä, nojatuoli ( joka mielestäni kai vaateteline, johon nytkin myös vaatteeni laitoin) yöpöydät sänkyn molemminpuolin johon tyttö asetti pienestä pussukastaan lisätarpeet joita tarvitsemme seuraavan tunnin aikana. Maksuksi pyydettiin 400 zlotyä jonka maksoin, ja ymmärsin että mitn extroja ei ollut saatavilla vaan tämä hinta sisälsi kaiken mitä tarjolla olisi. Itse tyttö oli todella kaunis Puolalainen, 160cm, hyvillä tisseillä varustettu 20v mustatukka. Englantia hän puhui ja ymmärsi välttävästi, eikä omakaan artikulaatio ollut örähtelyä kummempaa kovasta darrasta johtuen. Ennen sänkyyn menoa vielä suihkuun, josta pyyhe lanteilla parketilla liukastellen takaisin huoneeseen. Hyppäsin sänkyyn selälleen odottamaan mitä tuleman piti ja tyttö nappasi kyselemättä paljaan munan suuhun. Oikeen hyvää suihinottoa, ja tempoa vaihdettiin, pallit imettiin ja nuoltiin pyynnöstä useaan kertaan ilman minkäänlaista tuhahtelua tai silmien pyörittelyä. Pian alkoi kovasta panetuksesta johtuen tuntumaan melko höpöltä ja ilmoitin tytölle lähellä olevasta laukeamisesta. Pieni pelko siitä että tyttö keskeyttää homman, hakee arkin talouspaperia tapahtuma paikalle ja runkkaa loppuun, osoittautuikin vääräksi koska löikin tyttö kutosvaihdetta silmään josta ei montaa sekuntia mennyt niin ammuin joka ikisen pisaran tytön suuhun. Tyttö lopetti imemisen vasta sen jälkeen kun tunsin munassa ensimmäiset merkit pehmenemisestä ja haki talouspaperia vasta sen jälkeen jolla pyyhki suunsa tai sylki lastit. Tämän jälkeen otettiin happea yhdessä sängyllä ja kokeilin vähän jutustella tytötn kanssa. Toinen kierros aloitettiin ilman mitään välisuihkuja ja taas erinomaista suihinottoa ja pallien nuolentaa. Hommat lopeteltiin takaapäin hikipäässä samalla katsellen tytön vaaleita selkäkarvoja jotka viereisestä ikkunasta sisään puskeva auringonvalo toi esille. Tämän jälkeen hetki happea, pikasuihku ja vaatteet päälle. Annoin tytölle 100 zlotya tippiä ja tuntui ettei hän ymmärtänyt mitä tippi tarkoittaa, kun jäi niin ihmeissään pyörittelemään seteliä käsissään samalla kun minä poistuin huoneesta. Kengät löytyi keskelta siistiä riviä jotka jalassa lähdin tallustamaan aurinkoiseen mutta syksyineen Varsovan päivään.

Summasummarum: Varsovaan on edulllista ja nopea lentää, kaupungissa liikkuminen helppoa mutta mitään muuta ihmeellistä siellä ei ole. Tytöt vaikea tavoittaa mutta siinä onnistuessaan on sen arvoista. Tiedä sitten kuinka kiven alla palvelut ovat nykyään.