Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pasha  (Luettu 2138 kertaa)

Poissa Ardbeg

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Pasha
« : Maaliskuu 14, 2023, 23:28:13 »
Kuinkas tuosta puolattaresta ei ole yhtään rapsaa, vaikka se on jo pidemmän aikaa ollut (on/off) Turun listoilla?

Poissa Vieras1449

  • Hero Member
  • Viestejä: 595
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pasha
« Vastaus #1 : Maaliskuu 15, 2023, 19:48:05 »
eiks pasha ole  pääsiäisherkku?

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15152
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pasha
« Vastaus #2 : Maaliskuu 15, 2023, 19:52:24 »
^
Sitä se juuri on. Lausutaan muuten paska.  :laught:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2612
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pasha
« Vastaus #3 : Maaliskuu 15, 2023, 20:28:41 »
Ja mieluummin sitä perinteistä Pashaa kuin sitä valkosuklaa sellaista.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Prince

  • Full Member
  • Viestejä: 111
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pasha
« Vastaus #4 : Maaliskuu 18, 2023, 09:18:17 »
Aikanaan muutama vuosi sitten kyl rapsasin mutta sen jälkeen tyty poisti rapsamahdollisuuden. Ei siis ollut mitenkään mairitteleva rapsa.

Kuvat otettu tyyliin 15v ja 40 kg sitten. Naamasta tunnisti, että voisi olla samaisesta naisesta kyse.

Itse palvelussakaan ei ollut kehumista eikä sovitut asiat toteutuneet.

Rahat meni kuin kankkulan kaivoon ja v-käyrä oli korkealla. Kirjoitin totuudenmukaisen rapsan ja sen julkaisun jälkeen mimmi soitti mulle, ja kysyi olinko kirjoittanut sen rapsan. Koston pelossa kielsin asian vaikka tiesinkin hänen osanneet yhdistää rapsan minuun😳. Olen ihmetellyt miten mimmi vuodesta toiseen tänne tulee ja mitä ilmeisimmin saa asiakkaita, tuskin muuten tulisi.