Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Jalka/kenkä/sääri-harrastajia?  (Luettu 931 kertaa)

Poissa DirtyVesseli

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Jalka/kenkä/sääri-harrastajia?
« : Marraskuu 17, 2023, 10:47:28 »
Tyhmä kysymys mutta olisikohan täällä foorumilla porukkaa, joita kiinnostaa jalka/kenkäseksi? Itselläni tällainen "vaiva" on ollut aina ja aina olen haaveillut, että pääsisi tekemään omia leffoja/filmipätkiä. Joidenkin palveluntarjoajien kanssa on onnistunut kuvaaminen mutta kiinnostaisiko ketään lähteä rakentamaan tällaista amatöörijalkapätkien kokoelmaa. Ihan vaikka privakäyttöön aluksi.

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 242
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Jalka/kenkä/sääri-harrastajia?
« Vastaus #1 : Marraskuu 17, 2023, 15:25:25 »
Välillä itsekin olen vastaavaa miettinyt, mutta toistaiseksi elämän tilanne on ollut sellainen, että ei ole ollut oikein aikaa ja uskallustakaan moiseen ryhtyä..

Varmasti kokeiluhaluisia löytyy, kunhan löytää vaan oikeat kanavat. Jonkun tapauksen muistan, kun kikissä viestiteltiin, jolla olisi ollut halua alkaa kuvaamaan omaa materiaalia ja sainkin häneltä ehdotuksia, mutta hän alkoi vaikuttaa melko epätasapainoiselta naiselta, niin päätin jättää leikin sikseen.

Oletko osallistunut mihinkään noihin fetissitapahtumiin tms. mitä järkkäilevät silloin tällöin? Sellaisistahan voisi hyviä livekontakteja löytyä.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1794
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Jalka/kenkä/sääri-harrastajia?
« Vastaus #2 : Marraskuu 17, 2023, 16:11:00 »
Kiinnostusta toki mutta tulee paljon realiteetteja kuten " 10000" erilaista mieltymystä aiheesta

varsinkin pelkkiä jalkoja kuvaavia amatööri/puoliammattilaisia on netti väärällään.
kysyvälle vastataan

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 242
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Jalka/kenkä/sääri-harrastajia?
« Vastaus #3 : Marraskuu 18, 2023, 00:03:42 »
Tietääkseni suomalaista juuri tähän aihealueeseen ainoastaan keskittynyttä ei ole vielä ainakaan liikaa..
Ulkomailtahan näitä onkin sitten joka lähtöön hurumykket.

Varmaan suht kotimaisesta tuotannosta tässä olisikin kyse..?

Poissa DirtyVesseli

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jalka/kenkä/sääri-harrastajia?
« Vastaus #4 : Marraskuu 18, 2023, 12:21:02 »
Tarjontaa ainakin maailmalla tuntuu olevan ja kaikenlaisia kenkäkameramiehiä sitäkin enemmän. Mutta enpä tullut ajatelleeksi, että kotimaista tuotantoa ei juuri ole olemassa. No, ei minulla ole osaamista tai välineitä, että markkinoille varsinaisesti voisi breikata :D

Sen verran olen asian suhteen vakavoitunut, että ajattelin nyt aluksi omaan privaattikäyttöön filmata kameralla/kännykällä muutamat puuhastelut. Siihen se todennäköisesti jää mutta pitää alkaa tästä näkökulmasta kartoittamaan palveluntarjoajia. Vinkkejä voi heittää :)