Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Annie  (Luettu 1778 kertaa)

Poissa tssc

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Annie
« : Maaliskuu 05, 2024, 23:42:06 »
Kävin tuossa muutama päivä sitten kiinanihmeellä kylässä. Sijainti tunnettu airbnb-sijaintii lähellä Näsijärveä.

En tiedä onko Kiinasta, voi olla Koreasta tai muualta samoilta suunnilta. Ikä heittää kyllä omasta mielestä ehkä sen 10v hyvinkin.

Vastaanotto hyvä ja hinta kohtuullinen. Asunto siisti, pyyhettä ei ollut, mutta en kysynytkään, kotona olin käynyt suihkussa joten käytin paperia ja käsipyyhettä. Suihkuun ei pyydetty, menin omasta pyynnöstä, ja ilmeisesti tästä syystä veitikka kävi melkoisen pampers-käsittelyn läpi sängyssä.
Sinällään outoa, koska yleensä näin on toimittu jossain amatöörien soluasunnoissa maailmalla, mutta täällä ei ollut muita asunnossa.

Owolla aloitettiin, joka ihan hyvä, ellei vähän väliä olis kaivettu paperia ja suljettu ylimääräistä kuolaa suusta siihen.
Senverran edellämainittu alkoi kyrsimään, että hoidettiin eka laukaisu tässä, joka kuitenkin päättyi suun sijasta kädellä lähiympäristöön (plussa siitä, että kun pukeuduin. Annie vaihtoi lakanoita)

Hetken päästä uusi yritys ja poskihoidon jälkeen lähetyssaarnaajaa. Ihan oli hyvin mukana, mutta itsellä ei niin iskenyt enää, ja totesin viiden minuutin jyystämisen jälkeen että parempi mennä pesulle.

Ei huonoin, eikä paras, jossain siltä väliltä. Menisinkö uudestaan, todennäköisesti en.  Owo ja kielarit onnistui, mutta kemia ei toiminut siihen gfe-kokemukseen mitä itse haluan, joten ihan voi suositella jokaiselle itse kokeiltavaksi.

Sää oli ankean märkä ja liukas.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 05, 2024, 23:45:36 kirjoittanut tssc »

Poissa Jurtaani

  • Jr. Member
  • Viestejä: 67
  • * Kelpo kaveri
Vs: Annie
« Vastaus #1 : Maaliskuu 09, 2024, 08:49:24 »
Itse kävin viime viikonloppuna myös hänen luonaan ja aika samanlaiset, sekavan oloiset tunnelmat.

Tapaaminen kun alkoi sillä että hän toteaa että tuossa on tuoli, riisu vaatteet siihen ja ohjasi sängylle jossa alkoi kullin puhdistus ihan ensimmäisenä... totesin mielessäni että tämä taitaa taas olla niitä visiittejä jossa pannaan hetki ja sitten kiusallisesti yritetään kädellä lypsää lastit ulos siinä onnistumatta. Mutta ei, tämä ei ollut todellakaan sitä. Kaksi kertaa käytiin läpi aika lailla sama rutiini, owo, ratsastus ja doggy. Molemmilla kerroilla laukesin (kaksi laukeamista yhdellä visiitillä itselleni harvinaisuus) ja välissä perusteellinen hieronta. Missään vaiheessa en kyllä hänen kasvoiltaan voinut lukea että hän olisi ollut mielissään.

Poissa PradBitt

  • Full Member
  • Viestejä: 156
  • * Kelpo kaveri
Vs: Annie
« Vastaus #2 : Maaliskuu 12, 2024, 17:50:12 »
Nää aasialaiset on hauskoja, kun tuon saman ilmoituksen takana päivästä riippuen on aina vähän eri "Annie"  ;)

Mut siinäpä tosi myyntimies Mynttinen turskailee hyvät extrat ilman kummempia lisämaksuja, kun ei tiedä mitä kollega on sopinut ;D

Tankero rallienkulla; same price,  same service 30min. Ja sit kullia owona kurkkuun ja Teemun sanoin AJA SITÄ VARSAA!!  :behind: