Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Talvihauskaa  (Luettu 2247 kertaa)

Poissa AnaVaan

  • Full Member
  • Viestejä: 218
  • ** Piristää muiden päivää
Talvihauskaa
« : Maaliskuu 11, 2023, 16:55:26 »
Taas oli uusi Ilmo ...eillä. Ennen oli tytöntunnus nimellä täällä ja nyt se on Etelä-Savossa sitten täällä Etelä-Karjalassa on talvihauskaa otsikolla ja talvenilo nikillä. Jotenkin hämärästi muistelen että tää taisi olla kuvakauppias. Ehkä helpompi ois laittaa onlyfansiin profiili ja kaupitella niitä. Laitoin viestiä ja saa nähdä tuleeko millainen vastaus vaiko ei vastausta lainkaan.

Poissa AnaVaan

  • Full Member
  • Viestejä: 218
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Talvihauskaa
« Vastaus #1 : Maaliskuu 21, 2023, 17:51:46 »
Tarjoili sitä parinkymmenen kuvan kollaasiaan joko nettikuvia tai jonkun exänsä kuvia että maksaisin PayPal tai sitten Paysafecardilla 25e niistä. Kun kyselin että onko millaisia kuvia ja että olethan varmasti itse niin kunnon vakuuttelut tuli että tietenkin on niin pyysin että laita yksi kuva missä näkyy sen saman muijan kuvan hiukset jonka lähetti ja että näyttää keskisormea niin viestittely päättyi. Mitä tästä voimme päätellä? Itse tulin siihen johtopäätökseen että joku jantteri myy nettikuvia innoissaan urpoille tai joku tosiaan exänsä kuvia tyrkyttää.

Poissa seksiä kiitos

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Talvihauskaa
« Vastaus #2 : Maaliskuu 22, 2023, 19:52:23 »
Joo,tosiaan jotain kuvia kaupittelee. Sen koommin tunteilematta,ni kysyin suoraan seksiä niin se ei kuulemma onnistu.Joten eiköhän anneta kyseisen kaupittelijan tai mikä sit liekään olla ihan kaikessa rauhassa.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Talvihauskaa
« Vastaus #3 : Maaliskuu 22, 2023, 20:14:13 »
Häiritsevää kun mäkin olen ilmoitellut naapurissa hyvin samanlaisella otsikolla...  ;D
Pitäiskö nyt se keskarikuva laittaa tähän...  :laught:

Mutta joo, en tiedä missä kategoriassa tää nyt ilmoittelee (?), mutta jos seuranhakukategorioissa vastaukseksi saa kuvien tyrkytystä ennakkomaksua vastaan, niin kannattaa jättää väliin!

Ilmeisesti ennakkomaksuhuijaukset lisääntyneet, koska RE:ssä päivittynyt varoitukset & naapurissa tiukentunut etäjuttujen myyntikategorioissa tunnistautumisvaatimukset. Naapurin suhteen tuon voisi kuvitella johtavan siihen, että jos kyseessä huijari, niin saattaa koittaa kiertää noita sivuston varotoimia laittamalla ilmon seuranhakukategoriaan. Jossa siis ei pitäisi hakea muuta kuin live-seuraa. Jos tuollaiseen törmäätte siellä, niin laittakaa ylläpidolle viestiä, että joku koittaa kaupitella kuvia sen sijaan että olisi hakemassa live-seuraa. Ottakaa kuvakaappaukset viesteistä missä teiltä pyydetään maksua kuvia vastaan & ottakaa ylös ilmoituksen numero -> nämä tiedot sitten naapurin ylläpidolle maililla.
Luulen että he puuttuisivat tuohon touhuun.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!