Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Vivienn re

<< < (3/8) > >>

Halfdyson:
Mulla kans vain hyviä kokemuksia tytöstä. Muutaman kymmenen kerran käyny. Hyvä GFE ja seksi.

Jaatinen:
Kävin kerran ja ei nalli palanut. Mulla meni fiilis jotenkin siihen että hmm olikohan että pillua ei saanut nuolla. Tai sitten ainakaan kumitta ei ota poskeen. Suutelee kyllä mielellään. Pirskahteleva tuolla aiemmin mainittu, kuvaa kyllä häntä hyvin. Mun makuun sitä on ehkä vähän liikaa.

MestariMerlin:
Ymmärrän Jaatista tässä kohtaa, joillekin on paha turn-off jos ei lipittelyhommat oikein toimi. Toisaalta Viv on tässä kohtaa rehellinen kun sanoo suoraan ettei tunne mitään.. Kumitta tosiaan ei ole palvelua ja se on ainakin itselle ihan ok, onpahan vähemmän jännitettävää..

Eipä muuten itselläkään ekalla kerralla meinannut nalli palaa niin millään niin käsipeliksi meni.. Moni muu olisi kyllä jättänyt hommat siihen mutta ei Viv. Hoitaa todellakin hommat loppuun.

wiseguy78:
Varmaan oli huono päivä Vivienilla,ehkä tai mistä lie johtui.
Olin kyllä lukenut monet ylistävät rapsat, senpä takia vierailuni toteutin.
Mutta MINÄ en ainakaan saanut suudella, käänsi päänsä poispäin,yritin ehdottaa,jos hän hieroisi minua,
ei onnistunu, enkä myöskään saanut häntä hieroa, eipä siinä enää mitään tehtävissä ollut.
Maku ja rahat meni :)

MestariMerlin:
Huh.. kuulostaa nyt pahalta.. Toi suuteluhomma on kyllä jännä.. Joidenkin kanssa se on tosi vaivautunutta, vaikka dfk olisi listattu niin ei todellakaan toteudu..yksi nuori mimmi jopa sanoi ettei suutelisi vaikka saisi miljoona euroa. Sitten taas joidenkin kanssa tulee kielaria jo eteisessä ennenkuin on takin ehtinyt riisua. Tosin tuo edellä mainittu on yleisempää.
Ei tuo suuhygieniastakaan kiinni voi olla, mulla on hupakointivarustuksessa vakiona pullo listerinea jolla kurlaan ennen ja jälkeen session.. 😉

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta