Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 60+  (Luettu 8984 kertaa)

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1606
  • **** Nauttii muiden arvostusta
60+
« : Marraskuu 06, 2019, 18:00:37 »
Kysymys teille ikinuorille joiden syntymävuosi on 195_ (ja jokin numero):
Kohtaatteko palveluita ostaessanne "ikärasismia" ?? Ja jos, niin miten se ilmenee ?
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Anaalikeisari

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 138
  • * Kelpo kaveri
Vs: 60+
« Vastaus #1 : Marraskuu 06, 2019, 19:08:10 »
Eikös tuolle meemelle kehotettu menemään vanhainkotiin tarjoamaan palveluita?  ???

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: 60+
« Vastaus #2 : Marraskuu 06, 2019, 21:54:40 »
Mä en ole ikärasisti, mielelläni on vastaan 50-luvulla syntyneitä asiakkaita.
Voidaan Meemen kaa sit tehdä kimpassa vanhainkoti iskuja! :P
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: 60+
« Vastaus #3 : Marraskuu 06, 2019, 22:05:27 »
Vaikka olenkin 60 -lukulaisia niin silti olen ikärasismiin törmännyt, sillä kyllähän noita erilaisia (ylä)ikärajoja ilmoituksissa näkee. Varsinkin tuolla naapurin puolella nuoret amatöörit tuntuvat pitävän yli 40v miehiä liian vanhoina.
Onneksi meille aikuisillekin (tai siis meidän rahoillemme) on ottajansa.

Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2515
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: 60+
« Vastaus #4 : Marraskuu 06, 2019, 22:11:11 »
Mä en ole ikärasisti, mielelläni on vastaan 50-luvulla syntyneitä asiakkaita.
Voidaan Meemen kaa sit tehdä kimpassa vanhainkoti iskuja! :P

Kuulostaa siltä, että vanhainkoti saa päivittää nitrovarastot😎
💊

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: 60+
« Vastaus #5 : Marraskuu 06, 2019, 22:16:11 »
Myös 60-lukulaisena olen liian nuori tähän kyssäriin, mutta ikärasismiin en ole törmännyt käytännössä. Tosin en harrasta nuoria palveluntarjoajia kuin satunnaisesti. Joskus olen härskisti vain ottanut ikärajasta huolimatta yhteyttä "hieman" yli-ikäisenä, eikä koskaan ole ikää kysytty sen enempää viestitellessä, soittaessa kuin tapaamisessakaaan.

Poissa Laura Lo

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 284
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: 60+
« Vastaus #6 : Marraskuu 06, 2019, 23:04:05 »
Myönnän, että mun kanssa on monen moni kokenut ikärasismia, erityisesti kaikki alle kolmekymppiset. Jossain kohti myös kaikki alle 4-kymmppiset. Tästä viimeisestä vuosikymmenestä olen nyt luopunut, kun olen huomannut, että on nekin ihan kivoi 😉

Mutta joo, ajattelen ikärasistina itse niin, että mulle on vaan tärkeätä, että asiakas oikeasti kiinnostaa. Ja se vain nyt on niin, että en yksinkertaisesti syty kovin nuorista miehistä, en ole koskaan syttynyt. Tämä on mun mielestä jokaiselle palveluntarjoajalle suotava ilman ikärasismileimaa. Jos ei syty vanhemmista, tai jonkun ikäisistä, tai jostain muusta, niin sit on molemmille parempi että se kerrotaan ihan suoraan.
Myrskyluodon seikkailijatar

Poissa Vieras0020

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: 60+
« Vastaus #7 : Marraskuu 07, 2019, 06:58:31 »
En ole koskaan kokenut ikärasismia. Ollut aina lämmin vastaanotto, oli sitten 20v tai 50v hupakko kyseessä. Toki ymmärrän, mikäli tällaista tapahtuisi.

Poissa Vieras0087

  • Hero Member
  • Viestejä: 841
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: 60+
« Vastaus #8 : Marraskuu 07, 2019, 07:28:25 »
En ole minäkään kokenut mitään ikärasismia, vaikka monesti sihteeriköt ovat olleet jo nuorempia kuin omat tyttäreni. Ymmärrän kyllä hyvin, jos joku sihteerikkö ei vaikka halua tavata itseään paljon iäkkäämpiä asiakkaita. Ei siinä mitään. Se on ihan ok.

Oikeastaan minusta tuntuu, että ikä voi olla jopa jonkinlainen etu. Prahassa aivan ensimmäinen tapaamani nainen oli Kristynka, jonka mielestä  minun harmaa partani oli aivan mahtava suuri cool. Kun sovin sitten treffit myös seuraavaksi päiväksi, niin hän oli ostanut laadukkaan hoitoaineen partaani varten ja muutenkin trimmaili sitä mieleisekseen. Oli jotenkin hienoa nauttia alastoman prahattaren partahoidosta ja samalla lumialtani soi Rolling Stonesin Some Girls ja avonaisesta ikkunasta loistivat Prahan öiset valot ja tähtikirkas yö.

Meistä tuli sitten Kristynkan kanssa hyvät ystävät ja tavattiin monella Prahan reissullani. Kunnes hän valmistui yliopistosta ja muutti kotikaupunkiinsa Libereciin opettamaan lukiolaisille kolleille matematiikkaa ja fysiikkaa  :(.

« Viimeksi muokattu: Marraskuu 07, 2019, 07:35:37 kirjoittanut kocour »

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: 60+
« Vastaus #9 : Marraskuu 07, 2019, 07:34:15 »
Olettaisin, että valtaosa palveluntarjoajista pitää ainoastaan alaikärajaa. Itse en ole ainakaan kokenut tarpeelliseksi miettiä mitään yläikärajaa miehelle. Kyllä se on se persoona, (ja otteet) mikä määrittää sen, sytynkö jostain miehestä vai en.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: 60+
« Vastaus #10 : Marraskuu 07, 2019, 07:50:53 »
Pappa minä olen, mutta hieman liian nuori tähän kyselyyn. Ei ole paljosta kiinni.

Välillä hupakoilla on ikärajoituksia. En ole niistä välittänyt. Parikymppinen törötisu kaupungin korkeimmilla koroilla ei vaan ymmärrä miltä nykyajan pappa tuntuu ja näyttää. He luulevat, että kaltaisillani papoilla on jo toinen jalka haudassa.

Minut on kerran torjuttu iän takia. Torjujalla ei ollut ikärajoitetta ilmoituksessa. Ne joilla on ollut ovat ottaneet minut vastaan.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0087

  • Hero Member
  • Viestejä: 841
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: 60+
« Vastaus #11 : Marraskuu 07, 2019, 08:13:20 »
^Niin. Nyt vasta katsoin tämän threadin aloittajan kymysyksen ihan tarkasti. Eli kyllä sovin juuri ja juuri tähän asetettuun ikähaarukkaan. Eli olen syntynyt vuonna 1959. Muuten kun aloitin huoripukkiurani elämäni ensimmäisellä tuhruisella interreililla Barcelonassa elokuussa 1979, niin olen käynyt huorissa jo viidellä eri vuosikymmenellä. Eikä tämä tähän lopu. Mutta totuuden nimissä on sanottava, että ei se nussimieni huorien määrä nyt kuitenkaan mikään niin järisyttävä ole. Minulla oli sentään tuossa matkan varrella jopa 17-vuoden avioliittokin, jolloin olin lähes melkein uskollinen. Eli sarkastisesti voisi sanoa, että olen vaan tällainen ihan tavallinen vaatimaton Oulun Henry Miller  :D.

Poissa Vieras0020

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: 60+
« Vastaus #12 : Marraskuu 07, 2019, 08:23:06 »
Nimimerkki kocour:lla upee ja kiva tarina.

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1378
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: 60+
« Vastaus #13 : Marraskuu 07, 2019, 09:30:21 »
Mä en ole ikärasisti, mielelläni on vastaan 50-luvulla syntyneitä asiakkaita.
Voidaan Meemen kaa sit tehdä kimpassa vanhainkoti iskuja! :P

Sama mulla, mie otan vastaan 18 v täyttäneitä ja sitä vanhempia asiakkaita senioreihin asti. En oo ikärasisti ollenkaan.

Myö voitais ihan hyvin lähtee Venlan kaa tekemään helliä hoitotoimenpiteitä vanhainkoteihin :)
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä ke - ke pääsiäisen yli.

Poissa Wanha Turska

  • Hero Member
  • Viestejä: 941
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: 60+
« Vastaus #14 : Marraskuu 07, 2019, 12:41:42 »
Mä en ole ikärasisti, mielelläni on vastaan 50-luvulla syntyneitä asiakkaita.
Voidaan Meemen kaa sit tehdä kimpassa vanhainkoti iskuja! :P

Sama mulla, mie otan vastaan 18 v täyttäneitä ja sitä vanhempia asiakkaita senioreihin asti. En oo ikärasisti ollenkaan.

Myö voitais ihan hyvin lähtee Venlan kaa tekemään helliä hoitotoimenpiteitä vanhainkoteihin :)
Kutsutaankohan vanhainkoteja nykyään palvelutaloiksi`?Sinne voi tehdä palveluiskuja aivan kirjaimellisesti.
Odotas kysyn missä minä olen...hetkinen...joo,kuulemma palvelutalossa,oliko joku rementiaosasto tai sinne päin.Tervetuloa ;D

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: 60+
« Vastaus #15 : Marraskuu 07, 2019, 15:40:55 »
taitaa suurin osa vastaajista olla 60 lukulaisia. se olikin paras vuosikymmen.
silloin syntyneet on juuri nyt parhaita panijoita. 8) ikärasismia en ole kohdannut
vaikka maaginen luku lähenee...
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: 60+
« Vastaus #16 : Marraskuu 09, 2019, 19:29:26 »
Munkin ikärasismi menee tuonne nuoremman puolelle, eipä juuri kiinnosta alle 30-vuotiaat. Yläikärajaa ei ole.

Aikoinaan alter egoni Paulatar sanoi että kun tulee 60 v täyteen, annan kaikille 60v täyttäneille 60 % alennusta. Olen pyörtänyt sen ja annan vain 6 %.

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1606
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: 60+
« Vastaus #17 : Marraskuu 09, 2019, 21:40:42 »
Aurora mature pidetään mielessä toi 6 prossaa 😋. Näyttäisi että meitä 50-lukulaisia ei Täällä montaa ole. Itse olen kokenut rasismia silleen että sähköpostiin ei ole vastattu. Syitä tietty voi olla muitakin..... Et ei voi tietää. Mut puutteessa ei tartte olla. Ja vielä keppi seisoo ilman pillereitä. Sehän on pääasia.
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: 60+
« Vastaus #18 : Marraskuu 10, 2019, 02:34:09 »
18 alaikäraja - ylärajaa ei ole.  :) Parhaat (kohteliammat) asiakkaat ovat yleensä vanhempia ja arvostan isosti!


Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1606
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: 60+
« Vastaus #19 : Marraskuu 11, 2019, 16:22:54 »
Tässä iässä ei enää mitään mestarisuorituksia tehdä ja tuntikausia jyystetä, vaan nimenomaan pidetään hyvänä ja ehkä siitä on ehkä jotain opittukin vuosien varrella...
Ja vastaanotetaan hyvänäpitämistä. Paneminen on osana, mutta ei tärkeänä osana...
Tuntea nuoremman Naisen iho ja kosketus ja vastaavasti antaa käsien ja suun  :P vaeltaa Naisessa....
Nuoremmille turskille tiedoksi että aivan pirun kivaa se on näin vanhempanakin.....
Että ei huolta  8) , vanhetkaa rauhassa....
 
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)