Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 60+  (Luettu 8988 kertaa)

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1606
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: 60+
« Vastaus #20 : Marraskuu 11, 2019, 16:22:54 »
Tässä iässä ei enää mitään mestarisuorituksia tehdä ja tuntikausia jyystetä, vaan nimenomaan pidetään hyvänä ja ehkä siitä on ehkä jotain opittukin vuosien varrella...
Ja vastaanotetaan hyvänäpitämistä. Paneminen on osana, mutta ei tärkeänä osana...
Tuntea nuoremman Naisen iho ja kosketus ja vastaavasti antaa käsien ja suun  :P vaeltaa Naisessa....
Nuoremmille turskille tiedoksi että aivan pirun kivaa se on näin vanhempanakin.....
Että ei huolta  8) , vanhetkaa rauhassa....
 
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1143
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: 60+
« Vastaus #21 : Marraskuu 20, 2019, 01:16:17 »
Olen itsekin miettinyt tätä ikäraja-asiaa ja minua vähän huolettaa oma nuoruuteni. Olen alle 30-vuotias ja olen huomannut monien naisten mainitsevan ilmoituksissaan, että he etsivät mielellään yli kolmekymppisiä miehiä. Koska olen nuori ja myös näytän nuorelta (minulta kysytään melkein aina paperit, kun ostan alkoholia), olen jättänyt vastaamatta noihin ilmoituksiin. Tämä on ongelmallista senkin takia, että pidän suuresti itseäni vanhemmista naisista. Toki pidän nuoristakin neidoista ja omassa nuoruudessani on puolensakin, sillä voin ihan hyvin käydä vaikka 18-vuotiaiden pikkutyttöjen luona tuntematta itseäni vanhaksi setämieheksi. Vauvanaamaisuuteni, siloposkisuuteni ja jopa eräänlainen feminiinisyyteni aiheuttavat minulle silti joskus epävarmuutta ihan muutenkin, sillä suurin osa naisista tuntuu pitävän miehekkäistä karpaaseista, joista minä olen hyvin kaukana. Onneksi on kuitenkin olemassa avarakatseisia hupakoita, jotka ottavat vastaan myös kaltaisiani kaunispoikia.

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: 60+
« Vastaus #22 : Toukokuu 02, 2020, 18:26:47 »
Ei mulla ainakaan mitään yläikärajaa ole :) Vois ehkä sanoa päin vastoin, kun eläkeläiset (ja sairaseläkkeellä olevat, opiskelijat, työttömät, varusmiehet ja kokonaan lomautetut) saa alennusta ;) Alaikärajana sitten se 18v.
Rakkaudesta lajiin

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: 60+
« Vastaus #23 : Toukokuu 02, 2020, 23:37:39 »
Oon syntyny 50-luvulla ja alussa arvelutti, että hupakosta voi tuntua epämiellyttävältä jos viereen kömpii mahdollisesti omaa isää vanhempi ukkeli, muuta se on hälvennyt. Jos jollain on ilmoituksessa ikäraja, niin kunnioitan sitä. Miksi mennä kerjäämään verta nenästään?

Tällä metodilla en ole kohdannut ikärasismia,  mutta en soittelekaan naapurin nuorimmille pimuille, vaan etsin paikallista vähän vanhempaa kuin parikymppistä. Törötisutkaan ei ole pakolliset, korkkarit on kyllä kivat. Matalammallakin korolla.

Maksullisten kanssa pärjää oikein hyvin kun muistaa käytöstavat, pelisäännöt ja että vastassa on toinen ihminen.

Ja lopulta ei kannata murehtia niin paljon mitä hupakot susta ajattelee. Kyllä ne laittaa ne rajoitukset mistä eivät pidä sinne ilmoitukseen. Luotan siihen.
#maksuseksionihanaa

Poissa parta-pena

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • * Kelpo kaveri
Vs: 60+
« Vastaus #24 : Toukokuu 23, 2020, 12:59:40 »
Otetaan täälläkin kantaa, kun ei näköjään vähään aikaan ole kommentoitu.
En ole ikärajoitusta kohdallani huomannut, aina on hymysuin otettu vastaan, ja niinhän sitä sanotaan, että "ikä on vaan numeroita", kun hommansa oikein sopivasti hoitaa. Ja lähtiessä huikattu, "että nähdään seuraavalla kerralla"... ja niin on myös nähty...

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: 60+
« Vastaus #25 : Toukokuu 23, 2020, 13:06:46 »
Hupakoille tärkeimmät numerot ovat aina ne seteleihin painetut.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: 60+
« Vastaus #26 : Toukokuu 23, 2020, 13:27:25 »
^ Jep. Ikä voi olla 60, mutta 60 € seteliä en ota vastaan.

Sellaista olen täältä julkisesta keskustelusta joskus lukenut, että jotkut palveluntarjoajat ottavat vastaan lähinnä oman ikäistään asiakaskuntaa, jotteivät naapurit ihmettelisi jatkuvasti ovesta ramppaavia nuoria tai vanhoja miehiä. Mutta itse en niin tuollaisista ikävuosista ja hiusten väreistä ja automerkeistä jaksa jäädä pitämään kirjaa, kun rahaahan tässä on tarkoitus tehdä eikä nyhvätä.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0092

  • Jr. Member
  • Viestejä: 62
  • * Kelpo kaveri
Vs: 60+
« Vastaus #27 : Toukokuu 23, 2020, 13:53:24 »
Tässä iässä ei enää mitään mestarisuorituksia tehdä ja tuntikausia jyystetä, vaan nimenomaan pidetään hyvänä ja ehkä siitä on ehkä jotain opittukin vuosien varrella...
Ja vastaanotetaan hyvänäpitämistä. Paneminen on osana, mutta ei tärkeänä osana...
Tuntea nuoremman Naisen iho ja kosketus ja vastaavasti antaa käsien ja suun  :P vaeltaa Naisessa....
Nuoremmille turskille tiedoksi että aivan pirun kivaa se on näin vanhempanakin.....
Että ei huolta  8) , vanhetkaa rauhassa....

Ei voisi paremmin sanoa, peukut 007

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 635
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: 60+
« Vastaus #28 : Kesäkuu 01, 2020, 18:20:56 »
^Niin. Nyt vasta katsoin tämän threadin aloittajan kymysyksen ihan tarkasti. Eli kyllä sovin juuri ja juuri tähän asetettuun ikähaarukkaan. Eli olen syntynyt vuonna 1959. Muuten kun aloitin huoripukkiurani elämäni ensimmäisellä tuhruisella interreililla Barcelonassa elokuussa 1979, niin olen käynyt huorissa jo viidellä eri vuosikymmenellä. Eikä tämä tähän lopu  :D.

Itsekin olen aloittanut v 1979 mutta heinäkuussa Puolassa. Laskujeni jälkeen olen syntiä harrastanut kuudella vuosikymmenellä
Onku sulta jäänyt joku vuosikymmen väliin, et kai vaan ole välillä avioon eksynyt?
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Quif

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: 60+
« Vastaus #29 : Heinäkuu 07, 2020, 16:57:22 »
Kysymys teille ikinuorille joiden syntymävuosi on 195_ (ja jokin numero):
Kohtaatteko palveluita ostaessanne "ikärasismia" ?? Ja jos, niin miten se ilmenee ?

Lähes aina on rakkaudella tullut vastaanotetuksi.
Itse en ole ikärasisti mutta jossain määrin ikäskeptikko - hyvin nuorten (alle 30 v.) hupakoiden linja toisinaan tympeän välinpitämätön joten hm.. öh. en tunkeudu kylään!

Poissa Vieras0087

  • Hero Member
  • Viestejä: 841
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: 60+
« Vastaus #30 : Heinäkuu 07, 2020, 19:32:15 »
^Niin. Nyt vasta katsoin tämän threadin aloittajan kymysyksen ihan tarkasti. Eli kyllä sovin juuri ja juuri tähän asetettuun ikähaarukkaan. Eli olen syntynyt vuonna 1959. Muuten kun aloitin huoripukkiurani elämäni ensimmäisellä tuhruisella interreililla Barcelonassa elokuussa 1979, niin olen käynyt huorissa jo viidellä eri vuosikymmenellä. Eikä tämä tähän lopu  :D.

Itsekin olen aloittanut v 1979 mutta heinäkuussa Puolassa. Laskujeni jälkeen olen syntiä harrastanut kuudella vuosikymmenellä
Onku sulta jäänyt joku vuosikymmen väliin, et kai vaan ole välillä avioon eksynyt?

Tuo postaukseni on päivätty 7. marraskuuta 2019, eli elettiin vielä 2010-lukua. Koronavirus pirulainen kyllä sotki suunnitelmat sen verran pahasti, että tämä kuudes vuosikymmen tämän harrastuksen parissa tuli korkattua vasta nyt kesäkuussa. Mutta tulipa kuitenkin  :). Avioliittoakin kesti aikoinaan sen lähes kaksi vuosikymmentä, mutta silloin työmatkat ulkomaille (lähinnä Tallinnaan) koituivat pelastukseksi tässä huoripukkeilussa. Onneksi  :D.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 07, 2020, 19:34:09 kirjoittanut kocour »

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: 60+
« Vastaus #31 : Heinäkuu 07, 2020, 20:21:38 »
Onnittelut kocourille pitkästä turskaurasta. Itse olen vuosikymmenen jäljessä.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa lepahuu

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: 60+
« Vastaus #32 : Heinäkuu 10, 2020, 05:14:58 »
Nyt tuli 70 v täyteen,edelleen seisoo tosin tahti harventunut paljon nuoruusajoista,mutta se kerta-kaks kuukaudessa ja ilman pillereitä.Aina katsonu nuoria,kotona vaimo 40 v ja hyvä mut joskus muitakin.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: 60+
« Vastaus #33 : Heinäkuu 18, 2020, 09:53:34 »
Ei mulla ainakaan mitään yläikärajaa ole :) Vois ehkä sanoa päin vastoin, kun eläkeläiset (ja sairaseläkkeellä olevat, opiskelijat, työttömät, varusmiehet ja kokonaan lomautetut) saa alennusta ;) Alaikärajana sitten se 18v.

Oikeasti ;D Sinulla taitaakin vierailla vain eläkeläisiä, varusmiehiä ja opiskelijoita.