Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: ninaella  (Luettu 4340 kertaa)

Poissa Miekkamies

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
ninaella
« : Maaliskuu 05, 2023, 23:39:46 »
Kellään kokemuksia ninaellasta? ilmoittelee punaisilla sivuilla. Ainakin hierontaa tekee. Pitääköhän ikä suunnilleen paikkaansa? Ulkonäkö myös vähän kiinnostaisi tietää ennen kuin varailee aikaa👍🏻Kuvat kropasta näyttivät ainakin hyviltä

Poissa jämsäman

  • Full Member
  • Viestejä: 101
  • * Kelpo kaveri
Vs: ninaella
« Vastaus #1 : Maaliskuu 06, 2023, 10:16:46 »
Joo olisi kiva saada lisää tietoa...on kuitenkin hyvä kroppainen

Poissa Teme123

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: ninaella
« Vastaus #2 : Maaliskuu 06, 2023, 21:49:35 »
Joko on käynyt joku hänen luonna

Poissa Miekkamies

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: ninaella
« Vastaus #3 : Maaliskuu 07, 2023, 00:57:27 »
Joko on käynyt joku hänen luonna

En itse ainakaan, enkä kyllä viiti maksaa ennen kuin näkee edes yhden postiivisen kokemuksen. Kun ei haluis oveltakaan kääntyä jos naama onkin ihan muuta kuin kuvittelee

Poissa Hannufin

  • Full Member
  • Viestejä: 205
  • * Kelpo kaveri
Vs: ninaella
« Vastaus #4 : Maaliskuu 07, 2023, 06:48:00 »
Hän on asunut Jyväskylässä pitkään ja aloitti Studio Amoressa. Kävin varmaankin n. 5-7 vuotta, palvelusta ei jäänyt muistikuvia, mutta kuvat pitävät paikkansa pitkähkö nainen n. 172cm, hyvä perse ja kasvoiltaankin kaunis.

Poissa sperman

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: ninaella
« Vastaus #5 : Maaliskuu 07, 2023, 14:14:15 »
Minäkin olen tavannut. Hän oli myös aikoinaan Punaisessa lyhdyssä pitkään. kauniit kasvot, kroppa ja mukava luonne. Virosta kotoisin mut asunut suomessa jo varmaan parikymmentä vuotta. Voin kyllä suositella.

Poissa Miekkamies

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
N
« Vastaus #6 : Maaliskuu 07, 2023, 16:05:33 »
Kiitos tiedoista, täytyykin varmaan joku päivä käydä. Toki voi muut vielä laittaa kokemuksiaan jos haluaa

Poissa sarvi

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: ninaella
« Vastaus #7 : Maaliskuu 07, 2023, 18:12:13 »
Joskus yritin sopia aikaa, mutta veti hinnoista kysellessä porot niin nokkaan että päätin jättää väliin.

Poissa jerryboy10

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: ninaella
« Vastaus #8 : Maaliskuu 10, 2023, 17:47:14 »
Joskus kävin punaisessa lyhdyssä kyseisen naisen privaatissa parikin kertaa. Oli kyllä ainakin sillon tosi hyvä kroppa. Aikaa tosin kulunut n. 5 vuotta. Jos joku käy hieronnassa niin laittakaa ihmeessä rapsaa että oliko käymisen arvoinen.

Poissa Suklaamuna

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: ninaella
« Vastaus #9 : Maaliskuu 17, 2023, 01:02:38 »
Noniin!
Olen käynyt ja studio amoren langalla olen asiaa ja tarjontaa hieman kertoillutkin.
Ninan luona kävin yksityis asunnolla enkä studiolla.
Kroppa vielä oli ihan ok ja eihän ne silarit valu.
Sylissä ja päällä kiehnää ja saa dildo showta yms stripparikamaa.
Tarkka myös minne asiakkaan kädet hakeutuu.
Itse hierontaa en hieronnaksi luokittelisi ellei lopun käteenvetoa lasketa hieronnaksi.
Silmälle iloa ja mukava nainen, mutta palvelukset eivät varmasti monenkaan mieleen.
Varsinkaan jos hakee nimenomaan eroottista hierontaa.

Poissa jerryboy10

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: ninaella
« Vastaus #10 : Maaliskuu 19, 2023, 18:26:46 »
Pitää melkein ottaa ja käydä kun siellä päin liikun ja jos on sillon tavattavissa nimenomaan yksityisasunnossa. Privaatissa samat havainnot, eli kiehäsi kyllä lähellä ja sylissä mutta sillon kyllä sai aika lailla vapaasti kosketella eikä sitä kummemmin estellyt. Mukavan oloinen nainen oli ainakin silloin jokunen vuosi sitten.