Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Palveluntarjoajan verotus...  (Luettu 10487 kertaa)

Poissa Kova luu

  • Full Member
  • Viestejä: 201
  • * Kelpo kaveri
Vs: Palveluntarjoajan verotus...
« Vastaus #60 : Maaliskuu 10, 2023, 17:32:10 »
En nyt kannusta verojen välttelyyn, mutta "yhteisen hyvän" vuoksi niitä on turha maksaa ja jeesustella.
Näinhän se on. Siis jos hyväksyt myös sen että kaupankassalla sinun edelläsi oleva maksattaa omat ostoksensa sinulla.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Palveluntarjoajan verotus...
« Vastaus #61 : Maaliskuu 10, 2023, 18:15:46 »
En nyt kannusta verojen välttelyyn, mutta "yhteisen hyvän" vuoksi niitä on turha maksaa ja jeesustella.
Näinhän se on. Siis jos hyväksyt myös sen että kaupankassalla sinun edelläsi oleva maksattaa omat ostoksensa sinulla.

Maksan vaan omat ostokseni. Niin sen maailman pitäisi mennä, että jokainen huolehtii omista jutuistaan.
Ja inhimmillisyyden nimissä jos näkee heikomman vieressään auttaa häntä siinä ja nyt, jos on rahkeita auttaa.
Veroeurot kun sulaa mitä ihmeelisempiin asioihin, mihin et itse voi vaikuttaa. Kohdennettu auttaminen b & b, hitsi paljastin liike-idean.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5256
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Palveluntarjoajan verotus...
« Vastaus #62 : Maaliskuu 10, 2023, 22:05:32 »
Lopetetaan tämä tähän. Jos tarkoituksella ymmärretään väärin, ei ole hyödyllistä jatkaa.
Joojoo. Sinä valitit kirjoittamastani viestistä, sitten signaturestani ja ties mistä. Jolloin sanoin takaisin.
Ja teen sen jatkossakin. Mieti ensi kerralla uudelleen jos on valittamista.
Iloa, valoa ja olavia.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 767
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Palveluntarjoajan verotus...
« Vastaus #63 : Maaliskuu 11, 2023, 00:49:42 »
Lopetetaan tämä tähän. Jos tarkoituksella ymmärretään väärin, ei ole hyödyllistä jatkaa.
Joojoo. Sinä valitit kirjoittamastani viestistä, sitten signaturestani ja ties mistä. Jolloin sanoin takaisin.
Ja teen sen jatkossakin. Mieti ensi kerralla uudelleen jos on valittamista.
Iloa, valoa ja olavia.

Kuten sanottu, lopetetaan tämä tähän.
Lähdetään mieluummin viikonlopun viettoon. Jos tavataan, ollaan kavereita :drinking:
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5256
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Palveluntarjoajan verotus...
« Vastaus #64 : Maaliskuu 11, 2023, 06:09:35 »
Lopetetaan tämä tähän. Jos tarkoituksella ymmärretään väärin, ei ole hyödyllistä jatkaa.
Joojoo. Sinä valitit kirjoittamastani viestistä, sitten signaturestani ja ties mistä. Jolloin sanoin takaisin.
Ja teen sen jatkossakin. Mieti ensi kerralla uudelleen jos on valittamista.
Iloa, valoa ja olavia.

Kuten sanottu, lopetetaan tämä tähän.
Lähdetään mieluummin viikonlopun viettoon. Jos tavataan, ollaan kavereita :drinking:

Senkun lopetat. Kukaan ei pakota sinua kirjoittamaan enää yhtään mitään tästä asiasta.

Poissa parta-pena

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • * Kelpo kaveri
Vs: Palveluntarjoajan verotus...
« Vastaus #65 : Maaliskuu 11, 2023, 13:00:05 »
Niin kyllä minä aloituksessani "vihjasin" työeläke vakuutus maksuihin, sillä että tulevaisuudessa pt:ja saisi kohtuullisen eläkkeen, sillä työtä se pt:kin tekee ja todella tärkeää. Siis tarkoitin aloitustani vain hyvällä, ei riitelyllä ja toisia loukkaavasti, kuten nyt osin näyttää olevan. Mut mukavaa jatkoa teille ja muistakaa, että monella alkaa olla sitä 2kevättä" rinnoissa.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Palveluntarjoajan verotus...
« Vastaus #66 : Maaliskuu 12, 2023, 19:09:29 »
En kyllä moiti ketään joka ei maksa virallisia eläkevakuutusmaksuja, ne voi meinaan jäädä saamatta tulevaisuudessa. Oma "eläkesuunnitelma" kannattaa rakentaa itse jos siihen on mahdollisuus.

Poissa nx86

  • Newbie
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Palveluntarjoajan verotus...
« Vastaus #67 : Huhtikuu 10, 2023, 10:48:29 »
Mä maksan jo yhestä työstä verot ja muut niin se saa kyllä riittää. Sivutyöverokorttia en ole kyllä hankkimassa 🙈 Mä en edes tee tätä hommaa elääkseni vaan silloin kun on aikaa ja himot iskee, pakko pullaa en tästä tee. 💋

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2038
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Palveluntarjoajan verotus...
« Vastaus #68 : Huhtikuu 10, 2023, 14:30:06 »
Mä maksan jo yhestä työstä verot ja muut niin se saa kyllä riittää. Sivutyöverokorttia en ole kyllä hankkimassa 🙈 Mä en edes tee tätä hommaa elääkseni vaan silloin kun on aikaa ja himot iskee, pakko pullaa en tästä tee. 💋
a) Sivutyöverokorttia ei ole enää olemassakaan (taisi poistua 2019 tammikuussa). Samaa verokorttia käytetään pää- ja sivutoimessa
b) JOS maksaisit huoraamisesta verot verokortilla, sinulla olisi työnantaja eli sinua paritettaisiin
c) Aikuisten oikeasti se ei kyllä riittäisi
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Palveluntarjoajan verotus...
« Vastaus #69 : Toukokuu 17, 2023, 23:43:24 »
Puhutaanpa samalla PALVELUNOSTAJAN verotuksesta: Ensiksi asiakkaana minun pitää kyetä esiintymään menoselityksessäni vaimolle paremmin kuin Väyrynen konsanaan kykenisi. (En ole Paavo V.)
Toiseksi, alkujännitykselleni asiakkaana en laske hintaa, mutta kun en voi ottaa rauhoittavaa lurpahtamisen pelossa, niin pääsen jännityksestäni ehkä vasta jo lauettuani.
Kolmanneksi, en etsi lähialueeltani palveluita, sillä en voi tietää vaimoni ystäväpiiriä, josko PT kuuluukin hänen ystäväpiiriinsä ja siten juoruilemattomuuttaan. Ks. "Mun tuurini".
Neljänneksi, kyllä sekin maksaa, jos ikäiselleni ikämiehelle palveluntarjoajaa etsiessäni lasken ajanhukan mikä saattaa kulua omassa mielessäni siihen, että olen ns. kelpaavainen asiakas myös iältäni.
Viidenneksi, reittioppaan lataamiseen ja selailuun kuluva aikani, menenhän mielelläni kauemmaksi stadissa, mutta kun en tunne uusia lähiöitä, enkä kulkuvälineiden reittejä niihin, niin aikaa kuluu.
Kuudenneksi, maksaahan se potenssilääkekin JA sen tötsän hyvä piilottaminenkin kotona ainakin aikaa.... :behind: :behind: Mutta näillä mennään!
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 17, 2023, 23:47:04 kirjoittanut Kollikissa2 »
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi