Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava  (Luettu 10957 kertaa)

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #20 : Marraskuu 08, 2019, 17:05:13 »
Yhdyn Siniin.  ;) Kaikki tapaamani seksityöntekijät ovat olleet niin ihania (erilaisia) ihmisiä, että olisin itsekin voinut maksaa heidän ajastaan.  ;D No yhdelle maksoinkin.  ;D

Sanoisin, että oleellisinta on itsevarmuus ja elämänasenne. Erilaisia ihmisiä pitää pystyä rakastamaan, se ei onnistu, jos ei pidä itsestäänkään.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #21 : Marraskuu 08, 2019, 17:06:57 »
^ ^Tottakai luonteella on merkitystä. En usko kenelläkään olevan niin hyviä näyttelijänlahjoja, että pystyisi perimmäisen luonteensa häivyttämään vaan kyllä se sieltä pinnalle pulpahtaa halusi sitten tai ei.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #22 : Marraskuu 08, 2019, 17:35:55 »
Luonteella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, onko joku hyvä seksityöntekijä tai onko jostain tähän työhön.

Jos luonteella ei kerran ole mitään merkitystä tässä, niin vaikkapa sikalaiska, itsekeskeinen kusipää pärjää sihteerinä siinä kuin ihmisarka, epäluuloinen pelkurikin...vai kuinka tarkoitit?

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #23 : Marraskuu 08, 2019, 17:55:40 »
Varmaan avoimuus ja sosiaalisuus ovat tärkeimpiä. Pystyy ottamaan erilaiset asiakkaat vastaan ulkonäköön katsomatta, heillä on kyky löytää asiakkaasta ne hyvät ja kiinnostavat piirteet.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #24 : Marraskuu 08, 2019, 18:05:07 »
Mukava.  :D

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #25 : Marraskuu 08, 2019, 20:16:42 »
Luonteella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, onko joku hyvä seksityöntekijä tai onko jostain tähän työhön.

Jos luonteella ei kerran ole mitään merkitystä tässä, niin vaikkapa sikalaiska, itsekeskeinen kusipää pärjää sihteerinä siinä kuin ihmisarka, epäluuloinen pelkurikin...vai kuinka tarkoitit?

Kyllä niin sanoisin, jos löytyy tarvittava asenne ja on asiakaspalvelualtis. Ihmisaran, epäluuloisen pelkurin asenne seksityöhön tai elämään/ihmisiin tuskin on kovin avoin ja reipas - ainakaan ilman korjaavia kokemuksia sosiaalisista tilanteista ja/tai terapiaa.

Mitä taas tulee sikalaiskaan, itsekeskeiseen kusipäähän, niin eiköhän meitä löydy tältä alalta paljonkin. xD

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #26 : Marraskuu 08, 2019, 20:51:32 »
Olen kuullut että on ainakin tultava toimeen erilaisten ihmisten kanssa, pidettävä seksistä ja ei saa olla liian herkkänahkainen jos asiakas on palveluntuottajalle töykeä.

Tällä alalla on myös aseksuaaleja ihmisiä, eikä se automaattisesti tee heistä yhtään huonompia (tai mustelmaisempia).

Lisäksi tosi monet tarjoavat palveluna nimenomaan sellaista seksiä, jota eivät harrasta vapaalla ollenkaan (esim. dominoivat vaikka ovat vapaalla alistuvia tai ottavat asiakkaiksi vain miehiä vaikka ovat lesboja). Tämäkään ei tee kenestäkään huonoa asiakaspalvelijaa tai mustelmaista huoraa.

Seksityössä on kyse asiakaspalvelusta. Hyvä asiakaspalvelu voi tarkoittaa yhdelle puhdasta näyttelemistä ja toiselle oman luonteen mukaista olemista ilman näyttelemisen häivääkään. Ja kyllä, mös seksistä nauttiminen voi olla hyvää asiakaspalvelua.

Komppaan vahvasti Siniä: meitä on niin monenlaisia ja niin monenlaisista syistä alalle lähteneitä, että tuntuisi aika karulta väittää, että vain tietyillä luonteenpiirteillä pärjää.
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #27 : Marraskuu 08, 2019, 21:55:46 »
Varmaan seksityötä helpottaa sosiaalisuus, positiivisuus, rohkeus, täsmällisyys ja tällaiset. En tiedä onko se luonteen piirre, mutta varmaan sellaista luonteen voimakkuutta tarvitaan, mikä tarkoittaa ettei työ kuluta liikaa henkisiä voimavaroja eikä ensimmäinen hankala ja vittuileva asiakas saa sulkemaan putiikkia siltä päivältä. Eikä jokainen poikkipuolinen asia ole henkilökohtaisuus.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #28 : Marraskuu 09, 2019, 10:05:19 »
Jos luonteella ei kerran ole mitään merkitystä tässä, niin vaikkapa sikalaiska, itsekeskeinen kusipää pärjää sihteerinä siinä kuin ihmisarka, epäluuloinen pelkurikin...vai kuinka tarkoitit?

Hmm... sikalaiska, itsekeskeinen, kusipää, ihmisarka, epäluuloinen, pelkuri... Mutta nimara, hyvinhan minä olen täällä pärjännyt :D

Tämä on aika hankala kysymys, en usko että mikään yksittäinen luonteenpiirre tekee seksityöntekijästä huonoa. Kaikille on paikkansa. Toisaalta yksikään piirre ei yksinään tee seksityöläisestä hyvääkään, koska tämä on todella kapealla nuoralla kävelyä. Jos olet liian ikävä niin teet toisille ikävän olon, jos olet liian kiltti niin joudut hyväksikäytetyksi.

Minusta ehkä hienoin piirre, ei seksityössä vaan elämässä yleensä, on kyky ja halukkuus oppia uutta ja kehittyä luonteena. Kun itse tietää, mitä asioita arvostaa ihmisessä ja etsii jatkuvasti tapoja tulla enemmän omaa arvostustaan ansaitsevaksi henkilöksi, niin asiat ovat aika hyvin. Sitten ideaalimaailmassa ihmiset, jotka arvostavat samoja asioita, hakeutuvat toistensa seuraan ja kaikki ovat tyytyväisiä.
Eläkkeellä.

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #29 : Marraskuu 09, 2019, 10:40:53 »
pakko ei ole olla hiukan hullu, mutta on se eduksi. koskee kaikkia muitakin vaativia hommia. ;D
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 09, 2019, 10:43:52 kirjoittanut Rene »
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #30 : Marraskuu 09, 2019, 15:03:02 »
Varmaan seksityötä helpottaa sosiaalisuus, positiivisuus, rohkeus, täsmällisyys ja tällaiset. En tiedä onko se luonteen piirre, mutta varmaan sellaista luonteen voimakkuutta tarvitaan, mikä tarkoittaa ettei työ kuluta liikaa henkisiä voimavaroja eikä ensimmäinen hankala ja vittuileva asiakas saa sulkemaan putiikkia siltä päivältä. Eikä jokainen poikkipuolinen asia ole henkilökohtaisuus.

Henkisten voimavarojen kuluttamista ja säästämistä voi säätää esim. keikkojen frekvenssillä, asiakasmäärillä, taukojen/lomien pituudella ja frekvenssillä. Joku jaksaa 10 asiakasta päivässä 5 päivänä viikossa, joku toinen yhden asiakkaan kuussa. Tärkeintä on, että tiedostaa omat voimavarat ja toimii niiden mukaisesti.

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #31 : Marraskuu 09, 2019, 15:38:01 »
Luen koko ketjun myöhemmin, mutta silmääni sattui jotain että täytyy kestää rankkaakin ulkonäön arvostelemista.

Täytyykö?


Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #32 : Marraskuu 09, 2019, 15:46:40 »
Mua on aina mietityttänyt se, että hupakot kun tapaa lukemattomia miehiä ja kuitenkaan kyse ei ole maidon myynnistä tai hiusten leikkuusta, vaikka näihin voidaankin viitata useasti.
Niin, onko alalla olevat naiset tavallaan kylmempiä tunteille tai jollain tavalla "kovempia" henkisesti, ettei ihastu joka toiseen asiakkaaseen.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 09, 2019, 15:49:05 kirjoittanut dude »

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #33 : Marraskuu 09, 2019, 16:15:00 »
Aika äkkiä siihen tottuu, että seksi on vain seksiä, eikä mitään sielun myymistä.  ;D Itselläni ainakin ihastuminen vaatii aika paljon muutakin, kuin seksiä. Aina välillä sitä saattaa vähän ihastua, etenkin pidemmillä tapaamisilla. Kovin haittaavaksi se ei pääse, kun homman kuvio on ollut alusta asti tiedossa ja harvalla on varmaan varaa tavata kovin usein.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #34 : Marraskuu 09, 2019, 16:16:17 »
Luen koko ketjun myöhemmin, mutta silmääni sattui jotain että täytyy kestää rankkaakin ulkonäön arvostelemista.

Täytyykö?
Alan erityisluonteesta johtuen arvosteluun täytyy tottua.  Aika harvoin on kyllä rapsoissa tullut vastaan mitään erityisen rankkaa arvostelua.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #35 : Marraskuu 09, 2019, 16:38:47 »
Mua on aina mietityttänyt se, että hupakot kun tapaa lukemattomia miehiä ja kuitenkaan kyse ei ole maidon myynnistä tai hiusten leikkuusta, vaikka näihin voidaankin viitata useasti.
Niin, onko alalla olevat naiset tavallaan kylmempiä tunteille tai jollain tavalla "kovempia" henkisesti, ettei ihastu joka toiseen asiakkaaseen.

Vähän luulen, että asia on paljon yksinkertaisempi. Yksittäisellä tapaamisella voi tietysti tapahtua mitä vain, mutta noin yleensä: hupakot tuskin ihastuvat seksiä ostavaan mieheen yhtään sen helpommin kuin muutkaan naiset.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #36 : Marraskuu 09, 2019, 16:50:19 »
^
Joo, näin varmaan onkin.
Mä ihastuin tänään kaupankassaan, joka kyseli mun henkkareita ja siinä vähän juteltiin niitä näitä, ennen kuin seuraava asiakas tuli.
Musta tulisi helvetin huono hupakko🙂. Mä olisin ihan lääpällään koko ajan😁

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #37 : Marraskuu 09, 2019, 17:55:16 »
Niin, onko alalla olevat naiset tavallaan kylmempiä tunteille tai jollain tavalla "kovempia" henkisesti, ettei ihastu joka toiseen asiakkaaseen.

Tässä näkyy se vanha stereotypia, että nainen harrastaa seksiä rakastaessaan/rakastuu aina sekstaillessaan, (vastakohtana mies, joka voi nauttia seksistä ilman tunteita). Ja nainen, jolla on useita seksikumppaneita, on väistämättä sitten jotenkin viallinen (kylmä, tunteeton, jne).

Itse en väitettä kollegoiden kylmyydestä/tunteettomuudesta allekirjoittaisi, luulen, että sen(kin) suhteen olemme yhtä moninaisia, kuin muidenkin luonteenpiirteiden.  :)

Hyvää itsetuntoa ja kykyä pitää kiinni omista rajoistaan ei myöskään pidä sekoittaa kylmyyteen, näitä ehkä itse pitäisin avittavina tekijöinä, jotta ei kuormitu seksityöstä haitallisella tavalla. Asiakaspalvelualttiudesta, hyvästä intuitiosta ja jonkinlaisesta "boksin ulkopuolelta ajattelusta" ei ehkä myöskään ole haittaa. :)
🍑 OF 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #38 : Marraskuu 09, 2019, 18:12:16 »


Tässä näkyy se vanha stereotypia, että nainen harrastaa seksiä rakastaessaan/rakastuu aina sekstaillessaan, ....


Mä vähintäänkin ihastun aina kun sekstailen, ehkä olen siis stereotyyppinen nainen  ;D ;D
Amator

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #39 : Marraskuu 09, 2019, 18:25:55 »
Niin, onko alalla olevat naiset tavallaan kylmempiä tunteille tai jollain tavalla "kovempia" henkisesti, ettei ihastu joka toiseen asiakkaaseen.

Tässä näkyy se vanha stereotypia, että nainen harrastaa seksiä rakastaessaan/rakastuu aina sekstaillessaan, (vastakohtana mies, joka voi nauttia seksistä ilman tunteita). Ja nainen, jolla on useita seksikumppaneita, on väistämättä sitten jotenkin viallinen (kylmä, tunteeton, jne).

Itse en väitettä kollegoiden kylmyydestä/tunteettomuudesta allekirjoittaisi, luulen, että sen(kin) suhteen olemme yhtä moninaisia, kuin muidenkin luonteenpiirteiden.  :)

Hyvää itsetuntoa ja kykyä pitää kiinni omista rajoistaan ei myöskään pidä sekoittaa kylmyyteen, näitä ehkä itse pitäisin avittavina tekijöinä, jotta ei kuormitu seksityöstä haitallisella tavalla. Asiakaspalvelualttiudesta, hyvästä intuitiosta ja jonkinlaisesta "boksin ulkopuolelta ajattelusta" ei ehkä myöskään ole haittaa. :)

Niin, tää ei kyllä ollut se pointti, mutta ihan miten vaan🙂