Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava  (Luettu 10959 kertaa)

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« : Marraskuu 05, 2019, 20:59:11 »
Minkälaisella luonteella seksityöläisen pitää olla varustettu, jotta hän pystyy seksityötä tekemään ilman suurempia henkisiä mustelmia?

Olen kuullut että on ainakin tultava toimeen erilaisten ihmisten kanssa, pidettävä seksistä ja ei saa olla liian herkkänahkainen jos asiakas on palveluntuottajalle töykeä.

Samalla voidaan tietenkin kysyä millainen luonne palvelunkäyttäjällä on oltava? Omasta puolesta voin sanoa, että asiakkaalta vaaditaan ainakin jonkin verran venyvää moraalia.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 05, 2019, 21:05:40 kirjoittanut Kapteeni Turska »
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa helmi

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #1 : Marraskuu 05, 2019, 21:45:48 »
Kaikki mainitsemasi pitää varmasti paikkansa, muutama lisäys mitä itse ajattelen aiheesta.

Myös palveluntarjoalla tulee olla tavallista löyhempi, tai ainakin valtavirrasta poikkeava moraalikäsitys - moni ystäväpiiristäni ei esimerkiksi suostuisi panemaan varattuja, mutta eipä tässä kauheasti ole valinnanvaraa. Ei sillä, että mua edes kiinnostaisi, korkeintaan uteliaisuudesta.

Varmaan sellainen tietynlainen rentous omaa ja muiden olemista kohtaan on eduksi.

Ja tietenkin kaiken pitää olla vapaaehtoista. Jos ei yksinkertaisesti ole muuta vaihtoehtoa, niin voin kuvitella, että tuntuisi aika hirveältä, oli kyse sitten veloista, ihmiskaupasta tai päihteidenkäytön mahdollistamisesta.

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #2 : Marraskuu 05, 2019, 22:26:26 »
”Ja tietenkin kaiken pitää olla vapaaehtoista. Jos ei yksinkertaisesti ole muuta vaihtoehtoa, niin voin kuvitella, että tuntuisi aika hirveältä, oli kyse sitten veloista, ihmiskaupasta tai päihteidenkäytön mahdollistamisesta.”

Minulla menee kaikki tunnelma jos huomaan selvästi, että palveluntuottajaa ei kiinnosta tai hänestä näkee että hän on jossakin muualla henkisesti. Vapaaehtoisuus on aivan ehdoton vaatimus. Tiedän että ainakin jotkut tytöt eivät ota asiakkaita vastaan silloin kun he itse ovat väsyneitä tai heillä on ollut huono päivä.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #3 : Marraskuu 05, 2019, 23:21:32 »
En tiedä kuvaavatko esimerkiksi hetkessä eläminen, estottomuus ja paheellisuus enemmän luonnetta vai elämäntapaa, mutta en pistä pahakseni jos palveluntarjoajalta löytyy näitä ominaisuuksia edes nimeksi.  8)

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #4 : Marraskuu 05, 2019, 23:56:44 »
^ No näinpä! Ovat usein hyvän hutsun ominaisuuksia. Vaimoaines on sitten vähän toisenlaista ;D

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #5 : Marraskuu 06, 2019, 00:26:53 »
"Ilman suurempia henkisiä mustelmia" 🤔 Pitää olla vapaamielinen panemisen suhteen 😁 Arvostaa omaa ammattiaan. Olla ylpeä siitä.

Sanoisin, että itsevarmuus on yksi tärkeimmistä luonteenpiirteistä. Pitää olla valmis julkiselle, rajullekin, arvostelulle ulkonäöstä. Pitää olla hyvin sinut itsensä kanssa.

Suvaitsevainen, pitää hyväksyä ihmiset sellaisina kuin he ovat. Tuomitseminen on muiden juttu, ei hupakoiden.



Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #6 : Marraskuu 06, 2019, 06:39:06 »
Monilta osin komppailen Mariaa.

Itsevarmuus ja terve realismi siitä millaisia ihmiset ovat vie pitkälle.
Mietin tuota sitä kautta että mitkä seikat on kaikkein haitallisimpia seksityöntekijälle itselleen, ja sanoisin että tuhoisimpia todennäköisesti on juuri epävarmuus itsestään ja naivius.

Sitten tietysti plussaa on sama nippu ominaisuuksia jotka varmaan päteen suurimpaan osaa yksityisyrittäjistä - eli ahkeruus, luotettavuus, tavoitteellisuus ja suunnitelmallisuus.
Niin, nää ei välttämättä ole niitä ekoja mitä asiakkaiden mieleen tulee, mutta sanoisin että esim. oharointi/peruutukset tyttöjen puolelta johtuu suurimmaksi osaksi noiden puutteesta.

Sitten tullaan enemmän niihin pienempiin nyansseihin, hyvät näyttelijän taidot ja sosiaalisuus auttavat kovin. Ei tarvitse esim. olla mitenkään erityisen seksuaalinen ihminen, jos näyttelijän taidot on vaan kohdillaan.

Muuten arvoiltaan ei mun mielestä tarvitse edes olla mitenkään erityisen liberaali (esim. mä olen aika konservatiivinen), mutta toki tietynlaista suvaitsevaisuutta muiden ratkaisuja kohtaan täytyy löytyä.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #7 : Marraskuu 06, 2019, 07:26:39 »
Venlan ajatuksia komppaillen.

Joustavuus yksi luonteenpiirre mitä tarvitaan.

Silloin kun palveluvalikoimissa on sekä Dominointia että seksiä, tarvitaan hieman erikoisempi luonteenpiirre. Palveluhalukkuuden ja Dominoivuuden erottaminen toisistaan.
Välillä saa olla se itsekäs asshole joka pakottaa piiskan kanssa kivespusseihin kiinnitetystä narusta konttaavaa perässävedettävää.
Jonkun toisen kanssa hidasta lempeää myötäilevää palvelevaa gfe-olemista.

Muuntautumiskykyisyys on se mitä myös tarvitaan. Jopa saman päivän sisällä kyky heittäytyä tunnetilassa toiseen, täysin erilaisten tapaamispyyntöjen ja eri pituisen aikojen kanssa.

Järjestelmällisyys, pitkäjänteisyys, rutiineja sietävä, kyky organisoida.
Pahitteeksi ei olisi myöskään tietynlainen herkkyys vaistota asiakkaan tunnetiloja.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #8 : Marraskuu 06, 2019, 08:35:50 »
Itseään kunnioittava, mutta nöyrä ja tunneälykäs sihteeri pärjää alalla varmasti.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #9 : Marraskuu 06, 2019, 09:11:26 »
Ihan peruskäytöstapojen hallinta riittää, kuten normaalielämässä muutenkin.

Plus joustavuus ja vapaaehtoisuus, mitä jo mainittu ja kyky toimia rankemmissakin tilanteissa. Näillä eväillä olen itse pärjännyt mainiosti.
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #10 : Marraskuu 06, 2019, 09:19:50 »
Joustavuus...?
Mitä tuolla mielessä teillä?
Mä kun sanoisin et just toisinpäin, esim. omista rajoistaan ei kenenkään tarvitse (eikä itsensä takia kannata) joustaa yhtään.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #11 : Marraskuu 06, 2019, 10:48:37 »
Joustavuus, eli ei niin kankea, ettei pysty käymään Kama Sutraa läpi asiakkaan kanssa ;D Jos taas joustavuus joissain aika-, hinta- tai palveluvalikoima-asioissa luonteenpiirteenä, niin olen kankea kuin puu-ukko.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #12 : Marraskuu 06, 2019, 10:50:51 »
Joustavuus, omista rajoista kiinni pitävä toki.

Se että ei tarvitse mutta voi tarvittaessa tilanteet huomioon ottaen, vaikka itse ei niin paljoa välitä.

Esim minulla on juttuja mitkä alueella ei välttämättä/en halua/en osaa/ei tänään koska...
Ja kuitenkin jos tulee asiakas joka juuri sinä päivänä kaipaa sitä mikä on ei tänään-listalla, saatan tehdä sen.
Omat kiksini saan tavalla tai toisella.
Hyvä mieli vähintäänkin asiakkaan tyytyväisyydestä, kun jaksoin ja pystyin joustamaan sillä kertaa.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #13 : Marraskuu 06, 2019, 22:21:50 »
Hyvä ilotyttö on filantrooppi.

Tässä työssä täytyy olla avarakatseinen, asiakkaita on hyvin monenlaisia. Topakkuus on ihan ehdoton vaatimus - täytyy pitää rajoista tiukasti kiinni ja pitää pystyä sanomaan ei kun siltä tuntuu. Omista rajoista täytyy myös pitää jaksamisen suhteen kiinni, näissä hommissa on helppo polttaa itsensä loppuun. Asiakkaille täytyy olla sydän avoinna ja aidosti välittää heistä, muuten rupeaa inhoamaan heitä, itseään ja lopulta koko elämää.

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #14 : Marraskuu 06, 2019, 23:30:05 »


Myös palveluntarjoalla tulee olla tavallista löyhempi, tai ainakin valtavirrasta poikkeava moraalikäsitys - moni ystäväpiiristäni ei esimerkiksi suostuisi panemaan varattuja, mutta eipä tässä kauheasti ole valinnanvaraa. Ei sillä, että mua edes kiinnostaisi, korkeintaan uteliaisuudesta.


Itse ajattelen, että ilotytöllä on samanlainen vastuu myymästään tuotteesta kuin Alkon kassalla. Täytyy varmistaa, että on täysi-ikäinen ja selvinpäin. Sen sijaan mulla ei ole velvollisuutta varmistaa, että asiakkaalla on lupalappu kotoa käydä luonani. Eihän Alkon kassakaan pyydä vaimon lupalappua kun ukko ostaa kossupulloa. On asiakkaan vastuulla sopia pelisäännöt kotona. Mä olen ollut lähinnä vapaissa suhteissa ja toivon, että mieheni käy mielummin maksullisissa kuin hankkii itselleen Tinderistä rakastajan. Voisin vaikka maksaa kollegallani palkkion.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #15 : Marraskuu 07, 2019, 08:03:25 »
Joustavuus ei merkitse, etteikö omista rajoista saisi pitää kiinni.

Vaan sillä tavalla joustavuutta kohtuudella voi edellyttää että pystyy järjestämään muun elämän siten, että asiakkaita voi ottaa vastaan muulloinkin kun vain ”virka-aikana”. Mun tilipussi olisi vuosien mittaan jäänyt monesti aika laihaksi jos olisin itsepintaisesti pitänyt kiinni 8-18 työajoista. Mun vakkareissa on paljon vuorotyötä tekeviä.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 07, 2019, 08:06:22 kirjoittanut Hottis puuma »
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #16 : Marraskuu 07, 2019, 09:26:06 »
Joustavuus ei merkitse, etteikö omista rajoista saisi pitää kiinni.

Vaan sillä tavalla joustavuutta kohtuudella voi edellyttää että pystyy järjestämään muun elämän siten, että asiakkaita voi ottaa vastaan muulloinkin kun vain ”virka-aikana”. Mun tilipussi olisi vuosien mittaan jäänyt monesti aika laihaksi jos olisin itsepintaisesti pitänyt kiinni 8-18 työajoista. Mun vakkareissa on paljon vuorotyötä tekeviä.

Aaah...no nyt ymmärrän.
Mulla oli toi sama mielessä ja itse mielessäni laitoin sen ahkeruuden alle. Mutta joustavuuttahan tuo kyllä vaatii muun elämän osalta.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Anaalikeisari

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 138
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #17 : Marraskuu 07, 2019, 16:01:32 »
Alistuva.

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #18 : Marraskuu 07, 2019, 16:08:49 »
Sivistynyt.

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #19 : Marraskuu 08, 2019, 16:50:52 »
Minulla ja tapaamillani kollegoilla on kaikilla toisistaan täysin poikkeavat luonteet, mutta se, joka meillä on enemmän tai vähemmän yhteistä ja jolla on oikeasti väliä, on asenne (sekä seksityöhön että elämään yleensä) ja asiakaspalveluhenkisyys ja -alttius. Luonteella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, onko joku hyvä seksityöntekijä tai onko jostain tähän työhön.