Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava  (Luettu 10963 kertaa)

Poissa JTM

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2598
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #60 : Marraskuu 10, 2019, 21:05:59 »
Renehän sen sanoi. Näin niinku omastakin kuvakulmasta katsottuna. Toki varmaan löytyy niitä jotka haluaa vaan panna ja samaa odottaa hupakoltakin, mut ite oon sen verran ujo ja kokematon hupakoissa kävijä, et lämpöä, ystävällisyyttä, halailua ja pussailua kaipaa.
100% tyytyväinen kotimaiseen palveluun.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #61 : Marraskuu 10, 2019, 21:26:13 »

En tiedä meneekö jo ohi otsikon mutta kannan oman pienen korteni tähän tuoreeseen teemaan. Samoilla linjoilla kuin edelliset herrasmiehet. Kylmä pano ei tunnu miltään. Samalla vaivalla ja rahalla saa kokea jotain käsittämättömän ihmeellistä, ihanaa ja kiwaa niin miksi kävisin vaan panemassa...
Amator

Poissa Vieras0424

  • Full Member
  • Viestejä: 195
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #62 : Tammikuu 10, 2020, 11:50:02 »
Paljon on jo mainittu. Totean vielä tasapainoisuuden, edes siltä osin että jos itsensä kanssa on jotain häikkää, niin ettei tästä hommasta tule huono olo.

Olen saanut enemmän niitä henkisiä mustelmia siviilielämästä. Kun on retkahtanut vaikka sairaalloisen mustasukkaiseen mieheen, joka pirstaloi itsetuntoa parisuhteessa niin parasta laastarointia on ollut hupakointi.

Sitten huomaa taas miettivänsä, että miksi on ikinä lopettanutkaan. Tai voihan se olla aikansa kutakin juttu ja kausiluontoista. Siihen asti, kun taas luulee rakastuneensa ja pää pehmenee eikä pystykään pyllistelemään ympäri Suomea. Siihen en usko ikinä oppivani, hupakkomoodi toimii minulla vain sinkkuna.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #63 : Toukokuu 14, 2020, 13:55:35 »
Henkinen tasapaino, alaa kohtaan aito kiinnostus, joka tulee suoraan sydämestä. Terveydestä, turvallisuudesta ja hyvinvoinnista niin omalta osalta kuin asiakkaankin kannalta välittävä ja huolehtiva asenne. Rento ja tilannetajuinen suhtautuminen niin itseä kuin asiakastakin kohtaan. Ripaus huumoria tai alapäähuumoria aina sopivan tilanteen sattuessa ja unohtamatta mahdollista flirttailumeininkiä, jos sen kokee tilanteeseen sopivaksi lisämausteeksi. Kärsivällinen asenne ja kyky sietää pitkäpinnaisesti vaikka minkälaista paskakuormaa suuttumatta siitä aiheettomasti kenellekään asiakkaalle sekä siihen tunteeseen luottaminen, että asiat ovat omissa käsissä vaikka toisaalta niin ei aina välttämättä olisikaan. Läsnäoleva asenne. Siinä nyt muutamia mainitakseni ja tämä nyt siis on minun mielipiteeni, josta toki saa halutessaan kiistellä. Niin ja kestohymy... ;)

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #64 : Toukokuu 14, 2020, 14:55:37 »
Antelias, ymmärtäväinen ja jämäkkä. Likinäiköisyys ei ole luonteenpiirre, mutta siitä on paljon hyötyä hupsun ammatissa. 
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #65 : Toukokuu 14, 2020, 15:24:48 »
Amerikkalais-hollywoodilainen teeskennelty kestohymy on yksi pahimmista virheistä mitä hupsukka pystyy tekemään. Asiakas ei ole ihan niin tyhmä(vaikka ehkä vaikuttaakin) , että tämä menee läpi. Jos ei hymyilytä niin minkäs sille voi. Be yourself.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #66 : Toukokuu 14, 2020, 15:31:52 »
Aivan niin, sen hymyn pitää tulla omasta sisimmästä, josta se itse asiassa ainakin omalla kohdallani tulee. Se hymy merkitsee sitä, että nauttii tällä alalla toimimisesta ja niin uusien asiakkaiden kuin vanhojen vakkareidenkin tapaamisesta, tai ainakin sen jokaisen aidon omana itsenään olevan hymyilijän kohdalla pitäisi merkitä suunnilleen jotakin tuon suuntaista. Siksi ei liene ihmekään, että omana itsenäni ollessa minut samaan aikaan varsin usein näkee tapaamisten aikana hymyssä suin. Miksiköhän...? :D

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #67 : Toukokuu 14, 2020, 15:43:38 »
Tiedän yhden tytön Itä-Helsingistä, jolla hymy on kasvoilla melkein koko ajan eikä kertaakaan ole tullut mieleen, että nyt feikataan. Tietysti se on osa ammattimaista gfe-henkistä palvelukonseptia, mutta täydestä menee tähän turskaan ja aina tekee yhtä iloiseksi.

Poissa JennySnow

  • Full Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 120
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #68 : Toukokuu 14, 2020, 17:08:36 »
Siinä missä mä tapaan mun vakkaria pari kertaa kuussa ja siihen päälle kerran jonkun muun, niin teillä hupakoilla se on varmaan ihan jotain toista. Jos mä tapaisin sanotaan vaikka sata hupakkoa vuodessa, niin varmaan kymmeneen ihastuisin palavasti🙂.

Tässä ihastumisasiassa on tietysti myös se puoli, että lähtökohtaisesti henkisellä ja emotionaalisella puolella minä tarjoan, kannan eri vastuuta ja huolehdin. Asiakas tulee täyttämään tarpeitaan ja ottamaan vastaan (jos kykenee), saamaan palvelua.

Tapaaminen, joka saa aikaan hyvän olon itsestä, ehkä jopa kokemus, että jotain on jaettu, koettu yhdessä, minut on hyväksytty, nähty ja kuultu tarpeineni, ja tästä kaikesta on syntynyt vielä jonkinlainen yhteys... kuulostaa aika kivoilta treffeiltä, helppohan siinä olisi ihastua!

Mä olen urani aikana miettinyt paljonkin asiakkaiden uskallusta ja rohkeutta olla omia itsejään, herkkiä ja haavoittuvaisia. Enkä puhu nyt asiakasryhmästä, jotka käyvät kirjaimellisesti tyhjentämässä itsensä ja lähtee äkkiä pois (mikä sekin on tosi jees, se nyt ei vaan ole kohderyhmä tässä). Vaan teitä, jotka ehkä avaatte jotain itsestänne, ei välttämättä edes sanoin, vaan läsnäololla. Ihmisillä olisi valtavasti opittavaa avoimuudesta, läsnäolosta ja rohkeudesta seksin ostajilta. Itse en vieläkään ole ostanut seksiä, mutta kun kuvittelen tilannetta, niin hyvänen aika mitä se vaatii, jos siitä haluaa omana itsenään saada jotain! Tosi paljon luottamusta ja kykyä heittäytyä. Varmasti siinäkin ns. ”harjaantuu”, mutta joo...

Jos mä aidosti koen ylhäällä kuvailemaani yhteyttä toiseen ihmiseen, niin kyllä siinä voi hyvinkin sykähtää ihan siellä romanttisessa ihastuksessa. Se, että teen töitä, josta myös maksu muistuttaa, pitää pääsääntöisesti aika hyvin jalat maan pinnalla :D Lopun voi käsitellä työnohjauksellisesti. Mutta niitä, joissa ihastun ihmiseen, johonkin tiettyyn asiaan, tai sitten jollain tavalla kuitenkin siellä friend zonella, niin niitähän nyt on ollut valtavasti. Varmaan, koska tykkään ihmisistä lähtökohtaisesti tosi paljon, ja olen herkkä runotyttö.
💕 Inarin kanssa Sörnäisissä 5.-6.7.2023 🍑

Seuraavan kerran tavattavissa _aikaisintaan_ syyskuussa 🍂

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #69 : Toukokuu 15, 2020, 18:48:42 »
Mua on aina mietityttänyt se, että hupakot kun tapaa lukemattomia miehiä ja kuitenkaan kyse ei ole maidon myynnistä tai hiusten leikkuusta, vaikka näihin voidaankin viitata useasti.
Niin, onko alalla olevat naiset tavallaan kylmempiä tunteille tai jollain tavalla "kovempia" henkisesti, ettei ihastu joka toiseen asiakkaaseen.

Aromanttisuuden ihanuutta: ei ole pelkoa, että ihastus koskaan kehenkään, töissä eikä vapaalla :P Buahhahhaa :P Mut jos tää on romanttisille (lue: ei-aromanttisille) ongelma, niin eikös sama ongelma ole olemassa kaikissa töissä, joissa kohtaa muita ihmisiä?
Rakkaudesta lajiin

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #70 : Toukokuu 15, 2020, 18:59:10 »
Ja kuten täällä puhuttiinkin, niin tää on työ. Mä oon ainaki töissä ollu aina ensisijaisesti ja ennen kaikkea tekemässä töitä. Alasta riippumatta.

Ja ja. Ei aromanttiset ole tunnekylmiä. Tai toki osa on, kuten osa romanttisistakin. Mut ei nää asiat mitenkään korreloi.
Rakkaudesta lajiin

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #71 : Toukokuu 15, 2020, 19:10:47 »
Omat kokemukseni kertovat, että ammattilaiset ovat alttiimpia menettämään kontrollinsa kuin silloin tällöin opintojensa ohessa hupsuilevat neitokaiset.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #72 : Toukokuu 15, 2020, 20:50:19 »
Omat kokemukseni kertovat, että ammattilaiset ovat alttiimpia menettämään kontrollinsa kuin silloin tällöin opintojensa ohessa hupsuilevat neitokaiset.

Uskon, että sinulla on siinä tapauksessa tainnut sitten olla melkoisesti tuuria matkassa, jos näin tosiaan omalla kohdallasi on. Todennäköisempi veikkaus ainakin itselläni on se, että ammattilaisella amatööriin/puoliammattilaiseen verrattuna keskimäärin on jo pinna kehittynyt kaikenlaisten pienempien ja isompien sattumusten, vastoinkäymisten ja haasteiden sekä erilaisten ihmisten ja kokemusten pohjalta pidemmäksi.

Poissa Vieras0059

  • Full Member
  • Viestejä: 445
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #73 : Toukokuu 15, 2020, 21:02:54 »
Pystyy sisäistämään mitä asiakas on vailla ja on valmis maksamaan siitä.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #74 : Toukokuu 15, 2020, 21:54:26 »
Antavainen
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4