Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava  (Luettu 11059 kertaa)

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #40 : Marraskuu 09, 2019, 18:25:55 »
Niin, onko alalla olevat naiset tavallaan kylmempiä tunteille tai jollain tavalla "kovempia" henkisesti, ettei ihastu joka toiseen asiakkaaseen.

Tässä näkyy se vanha stereotypia, että nainen harrastaa seksiä rakastaessaan/rakastuu aina sekstaillessaan, (vastakohtana mies, joka voi nauttia seksistä ilman tunteita). Ja nainen, jolla on useita seksikumppaneita, on väistämättä sitten jotenkin viallinen (kylmä, tunteeton, jne).

Itse en väitettä kollegoiden kylmyydestä/tunteettomuudesta allekirjoittaisi, luulen, että sen(kin) suhteen olemme yhtä moninaisia, kuin muidenkin luonteenpiirteiden.  :)

Hyvää itsetuntoa ja kykyä pitää kiinni omista rajoistaan ei myöskään pidä sekoittaa kylmyyteen, näitä ehkä itse pitäisin avittavina tekijöinä, jotta ei kuormitu seksityöstä haitallisella tavalla. Asiakaspalvelualttiudesta, hyvästä intuitiosta ja jonkinlaisesta "boksin ulkopuolelta ajattelusta" ei ehkä myöskään ole haittaa. :)

Niin, tää ei kyllä ollut se pointti, mutta ihan miten vaan🙂

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2193
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #41 : Marraskuu 09, 2019, 18:50:55 »
^^ Niin minäkin. ;D Mutta yhtä helppoa kuin ihastua ja olla sydän auki siinä tilanteessa, on päästää siitä fiiliksestä irti kun ovi menee kiinni.

^ Joo, en ehkä osannut ihan kirjoittaa, mitä tarkoitin. En ainakaan olla tyly, pahoittelen, jos kuitenkin olin.  :) Yritin sanoa vain, että kylmyys/tunteettomuus ei minusta ole vaatimus seksityöhön. Ainakaan toivottavasti, loppuu muuten multa hommat aika pian.  :)
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #42 : Marraskuu 09, 2019, 18:53:57 »
Eipä ole edes viittä ihastusta tullut näinä vuosina, joita on paljon. Raha rauhoittaa, en astu rajan yli, osaan hallita tunteeni täysin. Yksi ihastumiselta suojaava asia on, että suurin osa asiakkaista ovat parisuhteessa tai perheellisä. Olen hutsu, moraalirajani ovat laajemmat kuin naisilla keskimäärin, noin yleisesti ottaen, mutta mies joka on varattu, ei ole mun pala kakkua. Ensinnäkään en halua satuttaa ihmisiä, enkä varsinkaan mahdollisia lapsia, joka väistämättä tapahtuu jos aloittaa suhteen varattuun mieheen.

Alle viisi on myös ne miehet joiden kanssa on jännä yhdistelmä maksullista palvelua ja palveluja, joita saan heiltä. Ja kaikissa tapauksissa homma on jatkunut vuosia. Maksullista seksiä, maksutonta apua, ei suhdetta, ehkä yhdet kahvit keittiönpöytäni ääressä.

Olenko sitten tavanomaista kylmempi? En usko, mutta olen ehkä tavanomaista periaatteellisempi. Myyn palvelua, en ole hakemassa seuraa.

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #43 : Marraskuu 09, 2019, 18:58:07 »
Hyvä ilotyttö on filantrooppi.

Tässä työssä täytyy olla avarakatseinen, asiakkaita on hyvin monenlaisia. Topakkuus on ihan ehdoton vaatimus - täytyy pitää rajoista tiukasti kiinni ja pitää pystyä sanomaan ei kun siltä tuntuu. Omista rajoista täytyy myös pitää jaksamisen suhteen kiinni, näissä hommissa on helppo polttaa itsensä loppuun. Asiakkaille täytyy olla sydän avoinna ja aidosti välittää heistä, muuten rupeaa inhoamaan heitä, itseään ja lopulta koko elämää.

Harvinaisen hyvä kuvaus.
Voi hyvin!

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #44 : Marraskuu 09, 2019, 19:01:08 »
^^^
Et ollut millään tavalla tyly, mua ainakin kiinnostaa palveluntarjoajien näkö kulmasta näiden tunnepuolen juttujen hallinta🙂.
Siinä missä mä tapaan mun vakkaria pari kertaa kuussa ja siihen päälle kerran jonkun muun, niin teillä hupakoilla se on varmaan ihan jotain toista. Jos mä tapaisin sanotaan vaikka sata hupakkoa vuodessa, niin varmaan kymmeneen ihastuisin palavasti🙂.



Poissa Laura Lo

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 284
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #45 : Marraskuu 09, 2019, 19:48:25 »
Hienoja huomioita ja keskustelua koko ketju täys!

^ tuohon ihastumisasiaan: Tibenius vastasi tuolla "kysy seuraavalta kirjoittajalta" - ketjussa kysymykseen "oletko ihastunut palveluntarjoajaan", että kyllä, maksetun ajan puitteissa. Jäi mieleen, koska se oli mun mielestä niin hyvin sanottu. Ja siinä on myös ainakin yksi palveluntarjoajan toivottaviin ominaisuuksiin kuuluva asia myös. Että joo, voihan sitä ihastua, mutta se raja, mikä maksuseksiin olennaisesti kuuluu, on parasta pystyä pitämään. Ja omat rajansa muutenkin. Onko se kyky pitää työasiat työasioina sitten luonteenpiirre vai harjoiteltavissa oleva taito, on eri juttu. Uskoisin jopa, että luonteella ei itse asiassa ole niin hirveesti seksityössä onnistumisen kannalta tekemistä, vaan kuten KP ylempänä totesikin, kyky oppia ja halu kehittyä on se juttu. Niin kuin ehkä missä tahansa duunissa, tai elämässä yleensäkin.


Kyllä mä olen monen monta kertaa ihastunut asiakkaaseen - mutta juurikin sen maksetun ajan puitteissa. Silloin tällöin tulee kohdattua sellainen ihminen jonka kanssa kaikki vaan natsaa, on helppo olla, ja siinä toisessa tai siinä tilanteessa sen toisen kanssa on jotain tosi viehättävää, ja annan itselleni luvan mennä sen ihastumisen tunteen mukana. Se tekee (ainakin omasta mielestäni) kohtaamisesta vielä normaaliakin erityisemmän. Mutta pidän kiinni siitä, että se ihastuminen ei johda yhtään mihinkään muuhun tapaamisen ulkopuoliseen. Eihän tästä muuten mitään tulis!

Myrskyluodon seikkailijatar

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #46 : Marraskuu 09, 2019, 19:53:33 »
Kuulostaa erittäin kuluttavalta työasenteelta ihastua asiakkaaseen maksetun ajan puitteissa. Tai sitten on vaan erittäin joustava persoonan rakenne.

Tai sitten ihastus merkitsee eri asioit eri ihmisille. Voin pitää asiakkaasta, paljonkin, sovitun ajan puitteissa, mutta en ihastu edes 24 h tapaamisella. Tapaamisten pitää olla toistuvia, jotta voisin puhua ihastumisesta.

Kaikilla on eirlaiset sisällöt sanoille.

Poissa Laura Lo

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 284
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #47 : Marraskuu 09, 2019, 19:56:38 »
^ Aurora, varmaan juurikin näin, että tuollaisen tunnesanan kokeminen on hyvin eriasteinen kaikille. Todella hyvä huomio!
Myrskyluodon seikkailijatar

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #48 : Marraskuu 10, 2019, 10:46:37 »
Tapaamani seksityöläiset ovat toki olleet luonteiltaan aivan erilaisia, mutta yhteistä heillä on empatia, kyky ottaa tuntematon vastaan, viettää intiimi hetki minun haluamallani tavalla, ja saada minulle tunne että olen hyväksytty ja arvostettu ihmisenä ja asiakkaana. Ja parhaimmat tapaamiset ovat olleet sellaisia joissa toiselta(kin) osapuolelta löytyy rohkeutta, uskallusta ja halua heittäytyä tilanteeseen ja tunnelmaan.

Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #49 : Marraskuu 10, 2019, 10:55:43 »
Tapaamani seksityöläiset ovat toki olleet luonteiltaan aivan erilaisia, mutta yhteistä heillä on empatia, kyky ottaa tuntematon vastaan, viettää intiimi hetki minun haluamallani tavalla, ja saada minulle tunne että olen hyväksytty ja arvostettu ihmisenä ja asiakkaana. Ja parhaimmat tapaamiset ovat olleet sellaisia joissa toiselta(kin) osapuolelta löytyy rohkeutta, uskallusta ja halua heittäytyä tilanteeseen ja tunnelmaan.

Milloin tapasimme? Puhut musta.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #50 : Marraskuu 10, 2019, 11:46:01 »
Tapaamisten pitää olla toistuvia, jotta voisin puhua ihastumisesta.

Minä taas en mene uudelleen, jos en ihastu jo ensitapaamisella.

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #51 : Marraskuu 10, 2019, 13:48:13 »
Minä olen hyvin kaukana tunnekylmästä ja henkisesti kovasta ihmisestä, ja ihastun jatkuvasti asiakkaisiin - etenkin urani alussa. Nyt huomaan kokemuksen ja varmuuden kartuttua, että en ihan niiin herkästi ihastu enää, vaikka kyllähän tuota edelleen tapahtuu. Se, mikä tässä itseäni suojelee haavoittuvuudelta, on maksun saaminen. Asiakkaat ovatkin siinä mielessä turvallisia ihastumisenkohteita.

Muutenkin, mitä tuohon Duden arvioon palveluntarjoajien tunnekylmyydestä tulee, niin mitä olen kollegoita tavannut ja/tai heidän kanssa jutellut, niin suurin osa meistä on päinvastoin todella empaattisia ja lämpimiä, rakkautta myyviä hanipupusia. Samahan se on missä tahansa ihmissuhdetyössä, että tunteet, joita asiakkaita/potilaita kohtaan tunnetaan, ovat aitoja ja vilpittömiä - jos siis henkilö on oikealla alalla. (Jos ei oikeasti halua auttaa ihmisiä, niin tuskin tunteet silloin ovat aitoja ja vilpittömiä.) Tällainen työ vie tietenkin paljon henkisiä voimavaroja, josta päästään taas siihen, että on äärimmäisen tärkeää tuntea omat rajansa ja antaa itselleen tarpeeksi aikaa palautua.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #52 : Marraskuu 10, 2019, 14:05:40 »
Juu en minäkään usko tunnekylmyyteen, sellainen varmasti näkyisi myös palvelussa. Enkä usko että täysin tunnekylmä ihminen edes pystyisi työhönsä samanlaisella asenteella kuin tapaamani naiset.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #53 : Marraskuu 10, 2019, 14:07:15 »
Tapaamisten pitää olla toistuvia, jotta voisin puhua ihastumisesta.

Minä taas en mene uudelleen, jos en ihastu jo ensitapaamisella.

Näin erilaisia olemme.

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #54 : Marraskuu 10, 2019, 14:57:37 »
Tapaamisten pitää olla toistuvia, jotta voisin puhua ihastumisesta.

Minä taas en mene uudelleen, jos en ihastu jo ensitapaamisella.

Tässä(kin) asiassa olen samaa mieltä Tibeniuksen kanssa, joku melko voimakas tunnejälki tapaamisesta pitää jäädä, jotta uuden ajan varaan. Tosin jos tunteet nousevat liiallisuuksiin, jää aika varaamatta. Ainakin toistaiseksi olen pystynyt pitämään päänuppini sen verran kuosissa että tiedän milloin on syytä poistua takavasemmalle suurempien katastrofien välttämiseksi.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #55 : Marraskuu 10, 2019, 16:11:07 »
Niin kauan kuin ihastuminen perustuu pelkkään seksinhimoon ollaan oikeilla raiteilla. Olen tätä miettinyt useasti kun olen palveluntarjoajaa ajatellut  ;) :D
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #56 : Marraskuu 10, 2019, 17:13:54 »
Itse ihastun helposti. Se ei tarkoita aina heti vonkaamista deiteille ja viestien pommitusta. Ehkä sellainen kevytihastus. Kuten Tibbe sanoi, hyvän käynnin tunnistaa että sen jälkeen varpaita hieman kipristelee. Toisaaalta olen Turskapaapan kanssa samanlainen, että en käy toista kertaa samalla hupakolla. Ehkä.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #57 : Marraskuu 10, 2019, 20:16:22 »
kyllä se tervettä ihastumista vaati, että käy uudelleen samalla vosulla. ei tuollainen
"kylmä pano" enää saa sukkia pyörimään jaloissa.
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #58 : Marraskuu 10, 2019, 20:32:41 »
^Rene sen sanoi. Pelkkä "kylmä pano" ei saa uusintaa.

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2516
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Millainen luonne seksityöläisellä on oltava
« Vastaus #59 : Marraskuu 10, 2019, 20:45:17 »
^^Rene todellakin vähän mutta asiaa
💊