Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hupakon vaatetus.  (Luettu 4322 kertaa)

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hupakon vaatetus.
« Vastaus #20 : Maaliskuu 28, 2020, 19:04:22 »
Joo, mä tuun tuhdeissa talvikengissä, en viitsi tällä iällä riskeerata kaatumista, olen sentään Pohjois-Karjalassa. Sitten mulla on muhkea Joutsen-untuvatakki polviin saakka. Untuvatakin untuvahuppukin voi olla päässä.

Mitä mulla on siellä alla, on vain minun ja herran välinen asia...

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hupakon vaatetus.
« Vastaus #21 : Maaliskuu 29, 2020, 17:33:03 »
Haluan muuten ehdottomasti, että tytöllä on pikkuhousut jalassa ennen kuin aloitetaan mitään. Niiden läpi on kiva kevyesti hipelöidä ennen kuin ne riisutaan.

Tämä!!!! Mmmmmm

Jostain syystä tykkään mehustella sillä tilanteella, kun levottomat kädet vaeltelee ja intohimot nousee.
#maksuseksionihanaa

Poissa Ceijo

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakon vaatetus.
« Vastaus #22 : Maaliskuu 29, 2020, 17:52:52 »
Minä pidän, kun hupakolla on vaatteet päällä tapaamisen alussa. Siinä saa ensin vähän tunnustella vartaloa vaatteiden läpi. Ja se on todella kiihottava näky kun hupakko, johdattaa minut peremmälle ja riisuu samalla mekkonsa ja heittää lattialle. Tai ylipäätään se tilanne, kun tapaamisen alussa halaillaa, suudellaan ja vähennetään toistemme vaatetusta.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupakon vaatetus.
« Vastaus #23 : Maaliskuu 29, 2020, 18:03:09 »
Sihteerilook tai ylipäätään perinteinen toimistolook. Jo nuorena poikana opin, että kauppkorkeakoulussa on parhaimman näköiset naiset. Täytyykö mainita vai onko jo tiedossa, että kaupungin korkeimmat korot on tärkeät?
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakon vaatetus.
« Vastaus #24 : Toukokuu 14, 2020, 14:33:08 »
Minä pidän, kun hupakolla on vaatteet päällä tapaamisen alussa. Siinä saa ensin vähän tunnustella vartaloa vaatteiden läpi. Ja se on todella kiihottava näky kun hupakko, johdattaa minut peremmälle ja riisuu samalla mekkonsa ja heittää lattialle. Tai ylipäätään se tilanne, kun tapaamisen alussa halaillaa, suudellaan ja vähennetään toistemme vaatetusta.

Minun on pakkokin pitää tapaamisen alussa vaatteita päälläni, mikä johtuu siitä, että tulen asiakkaita varten aina avaamaan rapun alaoven, kun asiakas on perillä ja haluaa päästä sisään lukitusta rapun alaovesta. Silloin tavallisinta mitä minulla näkyy päälläni, on yleensä jokin mekko tai sitten hameen ja paidan/topin yhdistelmä sekä tietenkin siihen päälle lisäksi korkkarit jalassa ja samaten stay-upit. Arkisinkin hameet ja mekot ovat tyypillistä naisellista tavaraa, jota päälleni pistän, vaikkapa pikkutakin ja verkkosukkisten kanssa, ja nykyisessä elämässäni farkut nyt vaan jostain syystä eivät voi vähempää kiinnostaa, koska jotenkin farkkuja päällä pitäessä tulee sellainen olo, ettei tämä tunnu kovin naiselliselta ja omasta mielestä seksikkäältä, vaikka olisi minkämoiset pillifarkut jalassa. Tämän lisäksi olen panostanut mahdollisimman seksikkäisiin ja punasävyisiin alusvaatteisiin rintsikoineen ja stringeineen päivineen, ja nuo siis ovat löytyneet jostakin alusvaateliikkeestä. Lisäksi en tiedä, millaista vaatetusta asiakkaat ylipäätään päälläni yleisesti ottaen toivovat, mutta aika paljon olen kieltämättä saanut vain ja ainoastaan hyvää palautetta omasta huolitellusta ja samalla huoritellusta pukeutumistyylistäni.

Sihteerilook tai ylipäätään perinteinen toimistolook. Jo nuorena poikana opin, että kauppkorkeakoulussa on parhaimman näköiset naiset. Täytyykö mainita vai onko jo tiedossa, että kaupungin korkeimmat korot on tärkeät?

Sihteerilookista puheenollen, minulla likinäköisellä on viime vuoden lopusta lähtien ollut kasvoillani silmälasit, jotka pyrkivät mahdollisimman hyvin kehysten muodon perusteella jäljittelemään juuri tuollaista kuvailemaasi sihteerilookia, ja nämä siis löysin ihan jostakin Instrusta. ;)
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 14, 2020, 14:35:00 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hupakon vaatetus.
« Vastaus #25 : Toukokuu 14, 2020, 14:44:13 »
^silmälaseista taisi joskus olla omakin ketjunsa. Sanonpahan vaan, että oikean malliset eli juuri ne vähän kulmikkaat ja paksusankaiset sihteerilasit näyttävät oikein hyvältä hupakolla eikä niitä ole pakko riisua sängyssäkään.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakon vaatetus.
« Vastaus #26 : Toukokuu 14, 2020, 14:56:54 »
Ai on omakin ketjunsa vai?

No, sen näkevät sitten ne, jotka näkevät ja jotka uskaltautuvat kaikessa uteliaisuudessaan näkemään tuon parivaljakon nimeltä minä ja lasini (toivon mukaan siis siht€€€ri-lookia mahdollisimman paljon jäljittelevät lasini), kun on se kauneuskin katsojan omissa silmissä... :)

Poissa Arnold365

  • Newbie
  • Viestejä: 41
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakon vaatetus.
« Vastaus #27 : Toukokuu 15, 2020, 17:29:01 »
Minä toivoisin, että hupakolla olis esim. Farkkushortsit tai farkut tai nahkalegginsit. Mustat stay upit on kivat
ja pitkät saappaat, kiiltävät. Tossa naapurissa ilmottelee tyttö sil on kilikello kaulassa, tarttis mennä
kokeileen, kuinka kello kilisee kun tyttöä panee.
Kaupallisten tyttöystävien frendi

Poissa PekkisB

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakon vaatetus.
« Vastaus #28 : Toukokuu 15, 2020, 23:41:00 »
Suurta merkitystä vaatetuksella ei ole, mutta nykyään olen ainakin ensimmäiselle tapaamiselle pyytänyt jotain arkista ylle. Tämä johtuu lähinnä kahdesta syystä, ensinnäkin riisuminen toimii hyvänä esileikkinä. Toiseksi se on muuten niin harvinaista itselleni, kun omat kokemukset ovat maksullisista ja yleensä hupakot ovat valmiiksi aika vähissä vaatteissa. Tajusin joskus kymmenen vuotta sitten, että käytännössä kaikki naiset, joiden kanssa olin ollut sängyssä, niin en ollut koskaan nähnyt heitä arkivaatteissa. :D ::)
Helppohoitoinen ja sisäsiisti.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hupakon vaatetus.
« Vastaus #29 : Toukokuu 15, 2020, 23:51:39 »
En ole koskaan ollut kiinnostunut hupsukan vaatteista.Hupsukka on mulle se ykkönen tässä jutussa.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakon vaatetus.
« Vastaus #30 : Toukokuu 16, 2020, 07:21:01 »
Minä toivoisin, että hupakolla olis esim. Farkkushortsit tai farkut tai nahkalegginsit. Mustat stay upit on kivat
ja pitkät saappaat, kiiltävät.

Onnistuu, toki. :-* ❤️💋