Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Halpis verkkokaupat  (Luettu 2219 kertaa)

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Halpis verkkokaupat
« : Helmikuu 28, 2023, 22:37:35 »
Noni heihei kaikki,

hupsut tai hupsuilijat, ostatteko leluja, hepeneitä tai muita seksiin liittyviä juttuja paljon verkosta, (olettaisin että nykyisin joo). Suositteko jotain suomesta löytyviä kivijalkaliikkeiden sivustoja vai suuntautuuko shoppailu halvempien hintojen perässä muualle.

dildoissa yms arvostaa tietysti helposti laatua, mutta riippuen vähän mitä materiaaleja halajaa niin ei se nyt välttämättä ole maksimaalisen tarpeellista. Ehkä?

Nyt olen selaillut noita jotain kauppoja ja ovat olleet vähän arvelluttavia, cdon.com oli aikanaan hyvä paikka hommata elokuva dvd cd yms viihdettä, nykyään näyttäisi olevan jos jonkinmoinen "markkinapaikka" ja arvostelut alasuuntaisia.

blush.me / woo me. vaikuttaa vähän samalta, aikapaljon samoja tuotteita tarjolla hinnat vähän vielä cdonista halvempia... aliexpress ihan oma lukunsa, olen ammattikäyttöön hommanut jotain asioita tuolta ja vaihteleva laatu. Seksileluja en ole kiinasta hommannut. Mutta joidenkin erinäisten vemputtimien kohdalla tuntuu olevan aika kiven alla sopivan kokoiset tai väriset tms vaihtoehdot, tai sitten ne ovat ihan saatanan kalliita.

En lähtis esim silikooni dildoja tai surristimia ylipäätään ostamaan jostain aliexpressistä mutta kiinnostaa jos täällä on käyttäjä/ostokokemuksia esim noista_

cdon
blushme/woo me

sitten riippumatta minkäkokosta halajaa niin tämmösiä hassunnimisiä ihmetellyt

hugedildo.com
kinkytoy.store
thedildohub.com

johnthomastoys hyväksi havaittu no bullshit, mutta onkin ns premium liike, ja kallista ellei ole joku hyvä sale käynnissä
baddragon olis kiva, mutta todella huono inventorytilanne lähes aina niin ei ole jaksanut alkaa päivystää että millon on sitä tai tätä tarjolla.

Lisäksi mieltä askarruttaa tietty se että ylimääräsiä veroja hintojen päälle ei tietty eu ulkopuolelta mielellään maksa, ja noissa monissa verkkokaupoissa on vähän hassunlaisesti vissiin että voi tulla tavara vähä sieltä ja täältä. Eli voi tulla yllätyksiä.

Mut kellään mitään kokemuksia näistä, vai meneekö ostokset aina johonkin premium shoppiin tai suomessa yleisesti markkinointia harrastaviin?

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1192
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Halpis verkkokaupat
« Vastaus #1 : Maaliskuu 01, 2023, 07:35:23 »
Harvoin katselen erilaisia sivustoja pelkästään selaten.
Kun mieleen tulee joku mille oikeasti olisi käyttöä, etsin juuri sitä juttua muutamilta tietämiltäni sivustoilta.
Paitsi hepeneet/babydol-asut, sukat, sukkanauhaliivi, stayupit, korsetit. Niitä eksyn välillä katselemaan ihan muuten vain. Tykkään ilahduttaa vakkareita uusilla seksyvaatteilla.

Tässä työssä panostettava laatuun, turvallisuuteen ja myös puhdistettavuuteen. Ainakin "lelujen" suhteen. Ne on hieman kalliimpia kuin halpistuotteet.

Tässä pääpiirteittäin mun käyttämättä sivut.

https://www.quirumed.com/es/

https://www.meo.de/de/

https://antishop.fi/

https://www.kondomishop.fi/
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Halpis verkkokaupat
« Vastaus #2 : Maaliskuu 01, 2023, 10:50:46 »
Juuh no itse hankin lelut itse, ja kärrään niitä sitten tarvittaessa hupsun luokse, koska lähtökohtaisesti tiedän, että lähes kellään ei ole niitä leluja mitä minä haluan käyttää :D, nyt vaan tuossa tuli vastaan useampi kauppa joka mainostaa kaikennäköstä suht huokeisiin hintoihin ja kyllähän siinä ns hälytyskellot soi ja siksi aattelinkin, että jos täällä nyt sattuisi olemaan ihmisiä jotka ovat noista onnistuneesti ostaneet tuotteita. Kyllähän tuolla kaikki trustlyt yms on käytössä, mutta eipä sekään taida taata sitä että jos maksut menee perille, että tavara tulee.

Nää kaikenmaailman dropshittingit ja muut pilanneet verkkokaupat ja niiden luotettavuuden.