Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Aloitteleva / kokeilunhaluinen seuralainen ? Sekä sokerista:  (Luettu 2939 kertaa)

Poissa VanCe

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Terve kaikille.

Aiheesta lanka - amatööri / kokeilunhaluinen maksullinen seuralainen ? Olen koittanut etsiä sivustoja, jolla voisi tavata aloittelevia naisia alalta. Sokerointikin kiinnostaa vahvasti aiheena, jonka toteutuminen lähiaikoina olisi mieltälämmittävää.

 Oma, fantasian tasolle edennyt kiinnostukseni on 18-20 nainen jota aihe kiinnostaa tai on jonkin aikaa tehnyt. Eräällä edesmenneellä sivulla tämänkaltaisia naisia ilmaantuikin aika-ajoin juttelemaan forumille.

Jokohan tänne olisi itsensä löytänyt neitokainen tarjoamaan palvelujaan ?

Poissa Anaalikeisari

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 138
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloitteleva / kokeilunhaluinen seuralainen ? Sekä sokerista:
« Vastaus #1 : Marraskuu 05, 2019, 09:49:16 »
Meinaatko alkaa opettajaksi? ::) itse ainakin tykkään opettaa juuri alalle tulleita nuoria tyttöjä mitä ihmeellisimpiin pano/suihinotto asentoihin ja tietysti halvalla hinnalla 8)

Poissa VanCe

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloitteleva / kokeilunhaluinen seuralainen ? Sekä sokerista:
« Vastaus #2 : Marraskuu 05, 2019, 11:11:12 »
Halvalla jos seuralaiselle meinaa selvitä, on se mielestäni hyvin loukkaavaa käytöstä. Emmehän me täällä sitä tee.

Minua kiinnostaa vahvasti alalla kokematon nuori neiti kaikin puolin, paitsi juuri opettajan rooli ei kiehdo. Kyllä kokenutkin ei siinä, kelpaa todella hyvin seuralaiseksi, mutta ikähaarukan neitejä vähän vähemmän näyttäisi olevan liikkeellä varsinkin amatöörejä.

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloitteleva / kokeilunhaluinen seuralainen ? Sekä sokerista:
« Vastaus #3 : Marraskuu 05, 2019, 18:43:55 »
Haluat siis että pallisi sokeroidaan? Veikkaan että voi olla aika kivuliasta.

Kokeile jotain dommepuolen naista. Muistaakseni ainakin aikoinaan Tuuli -nimellä palveluita tarjonnut suomalainen erittäin isorintainen nainen tarjosi myös tuota sokerointijuttua.

Itse en ole kokeillut, koska en usko, että nauttisin seksistä pallien ollessa täysin tulessa. Voisi olla myös vähän liikaa omalle emännälle selittämistä...

Poissa helmi

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloitteleva / kokeilunhaluinen seuralainen ? Sekä sokerista:
« Vastaus #4 : Marraskuu 05, 2019, 21:39:16 »
Haluaako joku selventää, mitä eroa on huoraamisella ja sokerideittailulla? Mä oon ymmärtänyt, että näitä vasta aloittaneita nuoria koitetaan napata sen takia, etteivät he usein tiedä mihin ovat ryhtymässä ja näin suostuvat asioihin joihin eivät haluaisi ja/tai myyvät aikaansa aivan liian halvalla. Mutta saa toki kertoa jos olen väärässä :D

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Aloitteleva / kokeilunhaluinen seuralainen ? Sekä sokerista:
« Vastaus #5 : Marraskuu 06, 2019, 22:35:25 »
Haluaako joku selventää, mitä eroa on huoraamisella ja sokerideittailulla? Mä oon ymmärtänyt, että näitä vasta aloittaneita nuoria koitetaan napata sen takia, etteivät he usein tiedä mihin ovat ryhtymässä ja näin suostuvat asioihin joihin eivät haluaisi ja/tai myyvät aikaansa aivan liian halvalla. Mutta saa toki kertoa jos olen väärässä :D

Ei nuo sokeritytöt oikeastaan kovin halpoja varsinaisesti ole. Itsellä kokeilunhalu tuli ihan ajatuksesta hieman "neitseellisestä" tapaamisesta jossa tilanne on aitoa seksiä. Tämä toteutuikin parin kokeilun kohdalla.

Ongelmaksi itselle tuli jälkikäteen ilmaantunut vaivaantuneisuus ja vaikka naiset olisivat tavanneet uudelleen mielellään en niitä uusinut ja peruin yhden hyvissä ajoin.

Uskoisin monella kiihottavuuden vaikuttavan enemmän kuin raha.
Aina etsimässä

Poissa VanCe

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aloitteleva / kokeilunhaluinen seuralainen ? Sekä sokerista:
« Vastaus #6 : Marraskuu 30, 2019, 13:08:48 »
Hei !

Tarkoitus oli herättää hyvää keskustelua juuri sokeroimisesta, eli naiselle tavaroiden / rahan antamisesta vastineeksi flirtistä, kuvista, videoista ja seksistä. Ehkäpä jopa treffeistä, ihan vaan olosta että läheisyydestä.

Tarkoitukseni ei ole opettaa ketään vaan nauttia toisesta ihmisestä tällaisessa asetelmassa, koska parisuhteeseen ei ole aikaa halua taikka kiinnostusta. Kaikki tapahtuu herrasmiesmäisesti, eikä kukaan alistu tai koe itsensä olevan käytettynä.

Pääsettekö kanssa-ihmiset aaltopituudelleni tässä asiassa ?

Haluisitko Pioneeri kertoa tarkemmin kokemuksistasi ja viittoa vähän missä tapasit kyseiset naiset ?